fbpx

DS Digital Services

linkedin, linkedin profile, προφιλ linkedin, linkedin τι είναι

Το LinkedIn είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική πλατφόρμα δικτύωσης στον κόσμο. Είναι επίσης ένα από τα social media με τη μεγαλύτερη επιρροή, με 756 εκατομμύρια μέλη. Εσύ έχεις βάλει την επιχείρηση σου στο LinkedIn; Διάβασε παρακάτω γιατί πρέπει να το κάνεις και πώς να το κάνεις αποτελεσματικά.

Ίσως στην Ελλάδα να το έχουμε λιγάκι παραμελημένο αλλά αυτό δεν αλλάζει την τεράστια δύναμη του στον κόσμο τον επιχειρήσεων. Είναι μια ανεξάντλητη πηγή επαφών και συνδέσεων. Αν έχεις επιχείρηση ή είσαι freelancer τότε μάλλον πρέπει να σκεφτείς πολύ σοβαρά να μπεις στο LinkedIn.

Ενδεικτικά θα αναφέρουμε ότι από τις βασικές δυνατότητες της πλατφόρμας είναι ότι τα μέλη τη χρησιμοποιούν για να διατηρούν επαφή με επιχειρηματικούς συνεργάτες, πελάτες και συναδέλφους, να παίρνουν ιδέες, να ενημερώνονται για νέα σχετικά με το αντικείμενο τους. 

Αλλά μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα. Μπορεί να ενισχύσει το προφίλ της επιχείρησης σου, να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα σου και να σε βοηθήσει να συνδεθείς με τα σωστά άτομα.

Θέλεις περισσότερες πωλήσεις

Σε αυτό το άρθρο, θα σου πούμε 9 τρόπους με τους οποίους μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον λογαριασμό σου στο Linkedin ώστε να εξασφαλίσεις προσωπική και επαγγελματική επιτυχία.

Πριν ξεκινήσουμε να πούμε ότι ενας βασικός λογαριασμός LinkedIn είναι δωρεάν. Υπάρχουν όμως και λογαριασμοί Premium προσφέρουν επιπλέον δυνατότητες, ανάλογα με τις ανάγκες του καθενος. Περιλαμβάνουν το Premium Career, το οποίο απευθύνεται σε άτομα που αναζητούν εργασία και το Premium Business για επιχειρήσεις. Στη δική μας περίπτωση ένας βασικός λογαριασμός είναι αρκετός.

9 τρόποι για να χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικά το LinkedIn:

linkedin, linkedin profile, προφιλ linkedin, linkedin τι είναι

1. Συμπλήρωσε πλήρως το προφίλ σου στο LinkedIn

Το προφίλ είναι ένα ισχυρό μέρος της προσωπικής σου επωνυμίας. Είμαστε σίγουροι πώς ακόμη κι αν έχεις λογαριασμό LinkedIn δεν θα είναι πλήρως συμπληρωμένος! Οκ, ζητάει κάποιες παραπάνω πληροφορίες αλλά μην ξεχνάς ότι αυτό την κάνει και την πιο επιτυχημένη πλατφόρμα στον επιχειρηματικό κόσμο.

 Όλοι οι εγγεγραμμένοι χρήστες του LinkedIn θα μπορούν να  δουν τα στοιχεία σου, εκτός κι αν το ρυθμίσεις σε ιδιωτικό προφίλ, κάτι που δεν θέλουμε. Ενα δημόσιο προφίλ θα μπορεί να βρεθεί και από εξωτερικές μηχανές αναζήτησης, ώστε να το βλέπουν ακόμη και άτομα που δεν είναι εγγεγραμμένα στο LinkedIn.

Τα προφίλ που κατατάσσονται ως “πλήρη” από τον αλγόριθμο εσωτερικής αναζήτησης του LinkedIn έχουν 20 φορές περισσότερες προβολές από τα ημιτελή προφίλ. Είναι σημαντικό, επομένως, να ολοκληρώσεις το προφίλ σου. 

Τα βασικά στη συμπλήρωση:

  • Πρόσθεσε μια φωτογραφία καλής ποιότητας. Όχι η φωτογραφία από τις διακοπές δεν κάνει!
  • Κάνε το προφίλ σου άψογο προσθέτοντας μια εικόνα εξωφύλλου που αντικατοπτρίζει την προσωπικότητά σου και το επάγγελμά σου.
  • Ανέφερε τον κλάδο και την τοποθεσία σου στον τίτλο. Έχεις έως και 120 χαρακτήρες για αυτό.
  • Συμπεριέλαβε μια συνοπτική περίληψη του ποιος είσαι, τι κάνεις και τι έχεις να προσφέρεις. Έχεις 2.000 χαρακτήρες για να παίξεις, να εμπνευστείς να δημιουργήσεις, αλλά δεν χρειάζεται να τους χρησιμοποιήσεις όλους. 
  • Μπορείς επίσης να συνδέσεις ή να ανεβάσεις δείγματα της δουλειάς σου για να κάνεις το προφίλ σου να ‘πετάει’.
  • Πρόσθεσε την τρέχουσα θέση σου και περιέγράψε ποια είναι τα καθήκοντα σου. Να είσαι συγκεκριμένος. Το να γράψεις επικοινωνιακός, δεν αρκεί-ακόμα κι αν είσαι ! Αντίθετα, δώσε λεπτομέρειες για τις επικοινωνιακές σου δεξιότητες και παραδείγματα για το πώς τις έχεις χρησιμοποιήσει. Και πάλι, έχεις 2.000 χαρακτήρες.
  • Πρόσθεσε το προηγούμενο εργασιακό σου ιστορικό, λεπτομέρειες εκπαίδευσης και τουλάχιστον τέσσερις δεξιότητες ή τομείς εξειδίκευσης.

2. Επικοινώνησε και συνδέσου με άλλους χρήστες του LinkedIn

linkedIn5

Το LinkedIn σού δίνει τη δυνατότητα να δικτυωθείς με ανθρώπους και επαγγελματικούς οργανισμούς στον κλάδο σου. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώνεσαι για τις τελευταίες εξελίξεις και να μοιράζεσαι πληροφορίες με άλλους στον τομέα σου.

Μπορείς να προσκαλέσεις οποιονδήποτε να συνδεθεί, απλά πρέπει να έχει δικό του λογαριασμό στο LinkedIn για να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα.

Το LinkedIn αποθηκεύει τις συνδέσεις και τις επαφές(τα διαχωρίζει αυτά τα δύο) σε μια λίστα που ονομάζεται My Network. Όταν αποκτάς μια νέα σύνδεση, αποκτάς πρόσβαση όχι μόνο στο προφίλ αυτού του ατόμου, αλλά και στις δημοσίως διαθέσιμες συνδέσεις του. Γίνονται οι «δευτέρου βαθμού συνδέσεις» σου. Αυτό ανοίγει ακόμη περισσότερες ευκαιρίες δικτύωσης, καθώς μπορείς στη συνέχεια να τους προσκαλέσεις να συνδεθούν απευθείας μαζί σου.

Τip:

Ο αριθμός των συνδέσεων που έχεις επηρεάζει την κατάταξη αναζήτησής σου στο LinkedIn. Είναι καλή ιδέα να στοχεύσεις σε τουλάχιστον 50 συνδέσεις/ επαφές «πρώτου βαθμού».

3. Άρχισε να μιλάς

Αφού πραγματοποιήσεις τις συνδέσεις σου στο LinkedIn, η δυνατότητα ανταλλαγής μηνυμάτων σού επιτρέπει να έχεις συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο μαζί τους. Κάτι αντίστοιχο με το Direct Message του Instagram και το Messenger.  Η λειτουργία ενεργής κατάστασης σε ενημερώνει ποια από τα προφίλ των συνδέσεων σου είναι συνδεδεμένα(πρόσεξε την πράσινη κουκκίδα δίπλα στις φωτογραφίες του προφίλ τους).

Εάν έχεις λογαριασμό Premium, μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσετε το InMail. Αυτό σου επιτρέπει να στέλνεις προσωπικά μηνύματα σε οποιοδήποτε μέλος του LinkedIn χωρίς προηγούμενη εισαγωγή ή πρόσθετα στοιχεία επικοινωνίας.

4. Δώσε και λάβε συστάσεις και εγκρίσεις

linkedin, linkedin profile, προφιλ linkedin, linkedin τι είναι

Οι συνδέσεις σου μπορούν να γράψουν συστάσεις για εσένα και να επιβεβαιώσουν τις δεξιότητες σου. Μπορείς να κάνεις το ίδιο και εσύ για αντάλλαγμα.

Οι συστάσεις είναι προσωπικές μαρτυρίες(testimonials) που τονίζουν τις επαγγελματικές σου ικανότητες. Επιδίωξε να συγκεντρώσεις κάποιες συστάσεις(5-10 είναι καλά). Οι συστάσεις μπορεί να προέρχονται από κάποιον πελάτη, κάποιον προϊστάμενο ή συνάδελφο αρκεί να είναι συνδεδεμένος στο LinkedIn.

Ζήτησε τους να επισημάνουν κάποια χαρακτηριστικά ή επιτεύγματα που τους έχουν εντυπωσιάσει αντί να κάνουν γενικά σχόλια όπως, “Είναι μια εξαιρετική συνάδελφος”.

Οι εγκρίσεις, από την άλλη, είναι απλές ειδοποιήσεις που επιβεβαιώνουν ότι έχεις μια συγκεκριμένη ικανότητα. Μπορεί να μην έχουν την ίδια βαρύτητα όπως οι συστάσεις, όμως μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει τις δεξιότητες και τις ικανότητες σου.

5. Χρησιμοποίησε τις ομάδες LinkedIn

Όλα τα μέλη του LinkedIn μπορούν να δημιουργήσουν ή να συμμετάσχουν σε ομάδες για να συζητήσουν ιδέες και να μοιραστούν νέα του κλάδου. Αυτό μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναπτύξεις το επαγγελματικό σου δίκτυο.

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη γραμμή αναζήτησης στο επάνω μέρος της σελίδας του προφίλ για να αναζητήσεις ενδιαφέρουσες ομάδες για συμμετοχή ή μπορείς να βρεις νέες ομάδες μέσω αυτών στις οποίες έχεις ήδη εγγραφεί. Μόλις γίνεις μέλος της ομάδας, μπορείς να συμμετέχεις σε ομαδικές συνομιλίες, να κάνεις ερωτήσεις και να στέλνεις μηνύματα σε άλλα μέλη.

Οι ομάδες LinkedIn μπορούν να αποτελέσουν πολύτιμη πηγή πληροφοριών, ιδεών και υποστήριξης. Μοιράσου τις γνώσεις σου και πιθανότατα και άλλα άτομα θα το κάνουν για εσένα. Επίσης, οι ομάδες αυτές μπορούν να γίνουν μια δεξαμενή πελατών καθώς μέσα από το υλικό που μοιράζεσαι καθιερώνεις την αυθεντία σου και μπορεί κάποιος να σε προτιμήσει για να προμηθευτεί το προϊόν ή την υπηρεσία σου.

Προσοχή!

Το LinkedIn προειδοποιεί για την αυτοπροβολή σε ομάδες. Το να δείχνεις την πείρα σου είναι καλό. Το να πουλάς τα προϊόντα σου δεν είναι! Μπορεί να αποκλειστείς ή να αφαιρεθείς από μια ομάδα εάν παραβιάσεις τους κανόνες ή τον κώδικα δεοντολογίας της.

6. Δημιούργησε ελκυστικό περιεχόμενο ειδικά για το LinkedIn

linkedIn7

Διάβασε επίσης: θέλεις να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο 21 καταπληκτικοί τρόποι για να το κάνεις μόνος σου

Όπως και με άλλα κοινωνικά δίκτυα, μπορείς να δημοσιεύεις αναρτήσεις κειμένου, εικόνες και συνδέσμους προς άλλους ιστότοπους και μπορείς να μοιράζεσαι αναρτήσεις από άλλους χρήστες. 

Όπως πολλές φορές έχουμε επισημάνει φρόντισε η ανάρτησή σου είναι χρήσιμη, ενημερωτική και σχετική με το αντικείμενο σου. 

Μπορείς επίσης να γράψεις ή να ανεβάσεις βίντεο απευθείας στο LinkedIn. Αυτό σου επιτρέπει να μοιραστείς τις πληροφορίες και τις εμπειρίες σου ή να ενισχύσεις την ταυτότητα της επωνυμίας σου πιο άμεσα. Μπορείς και εδώ να χρησιμοποιήσεις φίλτρα, αυτοκόλλητα και λεζάντες για να το κάνεις πιο ενδιαφέρον.

Το LinkedIn σου επιτρέπει να δημοσιεύεις πλήρη άρθρα από την πλατφόρμα εκδόσεων του. Τα άρθρα που γράφεις εμφανίζονται στο προφίλ σου. Μπορούν να κοινοποιηθούν από άλλους χρήστες και μπορούν επίσης να εμφανίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης αλλά διατηρείς τα δικαιώματα για οποιοδήποτε πρωτότυπο περιεχόμενο δημοσιεύεις. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξεις τις γνώσεις και την αυθεντία σου.

Τip:

Η προσθήκη hashtag στις αναρτήσεις σου μπορεί να βοηθήσει το περιεχόμενό σου να προσεγγίσει περισσότερους χρήστες. Πληκτρολόγησε ένα hashtag στη γραμμή αναζήτησης για να μάθεις πόσα άτομα το ακολουθούν και για να δεις το είδος του περιεχομένου που τους ενδιαφέρει.

7. Βρες νέες ευκαιρίες

Σύμφωνα με τα στοιχεία του LinkedIn, 20.000 επιχειρήσεις στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν τον ιστότοπο για να προσλάβουν νέο προσωπικό. Οκ, στην Ελλάδα είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα. Όμως αν είσαι στο χώρο του freelancing ή δεν περιορίζεσαι γεωγραφικά τότε μην λείπεις από το LinkedIn. Μπορεί κάποιος να αναζητά ένα άτομο με τα προσόντα σου.

Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις το LinkedIn για να αναζητήσεις θέσεις εργασίας, χωρίς να περιμένεις να σε ανακαλύψει κάποιος. Εκτός από την περιήγηση στις αγγελίες εργασίας, πολλοί άνθρωποι το χρησιμοποιούν ως εργαλείο έρευνας. Μπορείς να ψάξεις πληροφορίες για οποιαδήποτε εταιρεία ή προφίλ πριν συνεργαστείς μαζί της.

8. Ενισχύσε το προφίλ της επιχείρησης σου

linkedin, linkedin profile, προφιλ linkedin, linkedin τι είναι

Το LinkedIn μπορεί να αυξήσει την προβολή της επιχείρησής σου και των προϊόντων σου. Μπορεί επίσης να πει την ιστορία της εταιρείας σου. Κάνε το σωστά και μπορεί να δημιουργήσεις πολύτιμες συνδέσεις με τους πιθανούς πελάτες και τους υπαλλήλους σου.

Δημιούργησε μια εταιρική σελίδα στο LinkedIn, έτσι ώστε οι καταναλωτές, οι πελάτες, οι προμηθευτές και οι εν δυνάμει συνεργάτες να μπορούν να ερευνήσουν την εταιρεία σου. Επίσης, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα αναλυτικά στοιχεία του LinkedIn για να πάρεις μια εικόνα των ατόμων που επισκέπτονται τη σελίδα σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να στοχεύσεις στη δημιουργία σωστού περιεχομένου.

Το LinkedIn μπορεί να ωφελήσει τη επιχείρηση σου και με άλλους τρόπους. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πλατφόρμα για να ερευνήσεις για παράδειγμα τον ανταγωνισμό, τους πιθανούς συνεργάτες και τους νέους προμηθευτές.

Tip:

Μπορείς να συνδέσεις το LinkedIn με άλλες πλατφόρμες και υπηρεσίες – οι αναρτήσεις σου στο LinkedIn μπορούν να δημοσιεύονται αυτόματα στο Twitter, για παράδειγμα. Έχε στο νου σου ότι οι αναρτήσεις σου στο LinkedIn θα πρέπει να ευθυγραμμίζονται με τη συνολική στρατηγική σου για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

9. Τήρησε την επαγγελματική δεοντολογία στο LinkedIn

Η επιτυχία στο LinkedIn εξαρτάται από την ανάπτυξη και τη διατήρηση μιας καλής φήμης. Αυτό σημαίνει ότι είναι σημαντικό να δείχνεις επαγγελματίας ανά πάσα στιγμή. Επομένως, απέφυγε να δημοσιεύεις προσωπικό υλικό που μπορεί να δημοσίευες στο instagram ή το Facebook.

Τέλος, να θυμάσαι ότι η ειλικρίνεια είναι η καλύτερη πολιτικήαπέφυγε να υπερπουλάς τον εαυτό σου και μην υπερτονίζεις τα επιτεύγματα σου! Άφησε οι άλλοι να καταλάβουν την αξία και τις ικανότητες σου.

Συμπέρασμα…

linkedin, linkedin profile, προφιλ linkedin, linkedin τι είναι

Το LinkedIn είναι ο μεγαλύτερος ιστότοπος επαγγελματικής δικτύωσης στον κόσμο. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να δημιουργήσεις συνδέσεις στον κλάδο σου και να μείνεις σε επαφή με πελάτες, συναδέλφους, προμηθευτές.

Είναι ένα ανεκτίμητο εργαλείο για συνεργασίες, αναζήτηση εργασίας και προσλήψεις. Επίσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μένεις ενημερωμένος σχετικά με τα νέα του κλάδου, να βελτιώσεις την επαγγελματική σου φήμη και να αυξήσεις την προβολή της επωνυμίας σου.

Μπορεί να μην το έχουμε σε ιδιαίτερη εκτίμηση στην Ελλάδα όμως είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο να δείξεις τις γνώσεις, την τεχνογνωσία και την κατάργηση σου.

Σε έναν ψηφιακό κόσμο μην αφήσεις χαμένη μια εξαιρετική ευκαιρία για να προβάλεις αποτελεσματικά(και δωρεάν!) την επιχείρηση σου!

Διάβασε και αυτό:15 Έξυπνες ιδέες για online διαφήμιση

Αν θεωρείς ότι χρειάζεσαι βοήθεια με το LinkedIn, τα Social Media γενικότερα ή δυσκολεύεσαι να καταστρώσεις τη στρατηγική μαρκετινγκ της επιχειρήσης σου μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας και ακολούθησε μας σε Facebook και Instagram για να μαθαίνεις τα πάντα γύρω από τα social media.

Κάνε το e-shop σου να πουλάει
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Δήλωσε συμμετοχή

Το κλειδί της επιτυχίας: Free webinar για διαφημίσεις στο Facebook και Instagram

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Instagram Marketing για επιχειρήσεις

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

book

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Πως να πουλάς online (ακόμη και αν είσαι χάλια στις πωλήσεις)

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Πως να πουλάς Online