fbpx

Είσαι influencer και θέλεις να έχεις εκπληκτικό media kit; 10+1 βήματα για να το δημιουργήσεις

Media Kit για influencer

Ο επαγγελματίας influencer, απαραίτητο είναι να έχει δημιουργήσει ένα εξαιρετικά προσεγμένο influencer media kit.

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να παρουσιάσεις τη δουλειά σου και να οικοδομήσεις σχέσεις  αξιοπιστίας και  εμπιστοσύνης με τον πελάτη.

Για να το ξεκαθαρίσουμε, είτε ασχολείσαι με ένα μεγάλο brand ή με μια μικρής αγοραστικής εμβέλειας επιχείρηση, το media kit, ένα ψηφιακό στην ουσία portfolio της δουλειάς σου, θα δείξει στον υποψήφιο πελάτη ποιος είσαι και τι κάνεις, πριν ακόμη ανοίξεις το στόμα σου.

Έτσι έχεις την ευκαιρία να αναδείξεις την επαγγελματική σου πορεία και να παρουσιάσεις το UPS σου (unique selling proposition).

 Ακόμη, αν προσπαθείς να χτίσεις ένα  προσωπικό brand, το media kit σου είναι εξίσου χρήσιμο.

Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα media kit;

  • Αριθμό ακολούθων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Δημογραφικά στοιχεία κοινού
  • Σχόλια πελατών
  • Μια εισαγωγή για τον εαυτό σας
  • Στοιχεία επικοινωνίας
  • Επιλογές συνεργασίας
  • Τιμολόγηση



Ωστόσο για ένα ολοκληρωμένο Kit θα πρέπει να:

  • Δώσεις την προσωπική σου πινελιά
  • Προσέξεις τις φωτογραφίες που θα προσθέσεις να είναι προσεγμένες
  • Λάβεις υπόψη σου τις γραμματοσειρές
  • Χρησιμοποιήσεις τα κατάλληλα χρώματα
  • Αντανακλάται η προσωπικότητα σου

Αν και υπάρχουν έτοιμα πρότυπα, στα οποία μπορείς να συμπληρώσεις μόνο τα στοιχεία σου, καλό είναι να επενδύσεις χρόνο ώστε να δημιουργήσεις κάτι πρωτότυπο που θα έχει τη δική σου μοναδική πινελιά.

image 23

Τι πρέπει να συμπεριλάβει το media kit  για να ξεχωρίσει:

#1 Έναν σημαντικό αριθμό ακολούθων στα social

Τα brand το πρώτο που θα τσεκάρουν είναι οι ακόλουθοι σου στα social media. Αποτελεί έναν εξαιρετικό σημαντικό παράγοντα μέτρησης γι’ αυτούς.

Φυσικά στο media kit σου, θα πρέπει να συμπεριλάβεις όλους τους λογαριασμούς σου  στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης  καθώς και τον αριθμό αυτών που σε ακολουθούν σε κάθε μια από αυτές.

#2 Στατιστικά Απόδοσης

Καθοριστικό επίσης είναι να αναφέρονται στατιστικά στοιχεία που αφορούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία είσαι ενεργός.

#3 Δημογραφικά στοιχεία κοινού

Κάθε brand έχει το δικό του target group πελατών, οι οποίοι μεταξύ τους, εμφανίζουν κάποια κοινωνικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά.

Έτσι όταν θέλουν να συνάψουν συνεργασία με κάποιον influencer θα επιδιώξουν οι followers του να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά με το δικό τους target group.

Μάθε τα πάντα για το Instagram

Άρα είναι απαραίτητο να αναφέρεις πληροφορίες αναφορικά με το κοινό σου και να αναδείξεις την persona του κοινού που σε ακολουθεί. Εκτός την ηλικιακή ομάδα, το φύλο, είναι χρήσιμο να αναφερθούν και τα ενδιαφέροντα των ακολούθων σου (π.χ. μητέρες).

#4 Προσεγμένος σχεδιασμός του media kit

Όσο ενδιαφέρουσες κι αν είναι οι πληροφορίες που δίνεις μέσω του media kit δεν θα προσελκύσουν κάποιο brand αν ο σχεδιασμός δεν είναι φιλικός προς τον αναγνώστη.

Θα πρέπει να υπάρχει κάποια “τάξη” και οργάνωση ώστε τα στοιχεία που δίνει, να οδηγούν τον πελάτη στο να σε επιλέξει.

Ακόμη στο σχεδιασμό είναι κανόνας να αφήνεις λευκό πλαίσιο γύρω από τις παραγράφους, ώστε να είναι πιο ξεκούραστη η ανάγνωση.

Θα βοηθήσουν πολύ οι φωτογραφίες, το διάβασμα  γίνεται πιο ξεκούραστο και ταυτόχρονα δίνει μια σαφή εικόνα της δουλειά σου. Χρειάζεται όμως μέτρο, καθώς οι φωτογραφίες είναι εύκολο ‘’να κλέψουν την παράσταση” από το κείμενο.

Ένα εργαλείο που θα σε βοηθήσει είναι το Snappa, καθώς διαθέτει μεγάλη βάση δεδομένων σε εικόνες (περίπου 3 εκατομμύρια) και μπορείς να έχεις αμέτρητες επιλογές.

#5 Υποστήριξε το kit με στατιστικά του site ή  του blog σου (αν υπάρχει)

Αρκετοί είναι οι influencers που διαθέτουν εκτός από social media και κάποιον ιστότοτοπο ή blog.

Aν το αναφέρεις μην παραλείψεις τα στατιστικά στοιχεία. Οι μετρήσεις από το Google Analytics είναι αυτές, που μεταξύ άλλων, θα προτρέψουν τα brand να σε επιλέξουν. 

Καλό είναι να συμπεριληφθεί ο αριθμός των μοναδικών επισκεπτών, οι προβολές σελίδων, ο αριθμός των συνδρομητών και η διάρκεια των επισκέψεων.

Διάβασε και αυτό: Ο απόλυτος οδηγός για τα Instagram Analytics

https://dskomotini.gr/apolitos-odigos-instagram-statistikon/
image 24

 

#6 Testimonials για να δείξεις πού ξεχωρίζεις

Όπως και σε ό,τι αφορά τα social media τα testimonials θα ενισχύσουν το kit σου, καθώς τα brand  με τα οποία θέλεις να συνάψεις συνεργασία, θα τα ελέγξουν.

Μαρτυρίες από προηγούμενες συνεργασίες θα δράσουν θετικά ώστε να διαπιστώσουν που και με ποιο τρόπο είσαι ισχυρός.

Η έκθεση της δουλειάς σου είναι αυτή που θα προτρέψει το brand να σε επιλέξει, άρα  οτιδήποτε έχεις κάνει στο παρελθόν, πρέπει να το προσθέσεις. 

Οι μαρτυρίες μπορούν να εισαχθούν με γραφικά, ώστε να ξεχωρίζουν και να προσφέρουν μια ξεκούραστη νότα στην ανάγνωση.

Σε καμία περίπτωση μη δώσεις ψεύτικες πληροφορίες με σκοπό να δελεάσεις. Η ειλικρίνεια και η διαφάνεια είναι το Α και το Ω στις συνεργασίες σου.

#7 Περιέγραψε τον εαυτό σου

Συστήσου με λίγα λόγια. Οι πελάτες θα θέλουν να μάθουν κάποιες λεπτομέρειες για σένα.

 Η εικόνα μόνη της ποτέ δεν αρκεί. Οπότε πληροφορίες σχετικά με τα ενδιαφέροντά σου, με τον τομέα που δραστηριοποιείσαι περισσότερο, ακόμη και στοιχεία που αφορούν την προσωπικότητά σου, θα φανούν πολύ χρήσιμα.

Περιέγραψε επίσης γιατί ασχολείσαι με το αντικείμενο, έγινε τυχαία, ήταν απόρροια μιας μεγάλης επιθυμίας, είναι αυτό που σε εκφράζει απόλυτα;

Extra tip: μην κάνεις μια μακρόσυρτη, πομπώδη περιγραφή. Περιορίσου σε λίγες σειρές, χρησιμοποιώντας απλό και άμεσο λεξιλόγιο. 

Θα σου φανεί πολύ χρήσιμο να διαβάσεις αυτό: 6 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις πριν δουλέψεις με έναν Influencer

https://dskomotini.gr/6-erotisis-gia-sinergasia-me-influencer/

#8 Στοιχεία επικοινωνίας  

Προφανές είναι ότι πρέπει να αναφέρεις το πως και που μπορούν να σε βρουν. Email, τηλέφωνο, site, κτλ.

#9 Αν είσαι καλός κάπου, τόνισέ το

Στο media kit θα πρέπει να ενημερώσεις τα brands αν είσαι καλός σε κάποιου είδους συνεργασία. Αν προτιμάς κάποια προϊόντα και για ποιο λόγο.

Μην ξεχάσεις να αναφέρεις πως οτιδήποτε νέο σε προσελκύει και δεν έχεις κανένα θέμα να ασχοληθείς και να το δοκιμάσεις.

Αν δηλαδή σου προτείνουν κάτι νέο γιατί πιστεύουν πως ‘’το έχεις” go on.

image 25

Σε ενδιαφέρει να διαβάσεις κι αυτό: Οδηγός για μία επιτυχημένη Micro Influencer καμπάνια

https://dskomotini.gr/%ce%bf%ce%b4%ce%b7%ce%b3%cf%8c%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bc%ce%af%ce%b1-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b7%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%b7-micro-influencer-%ce%ba%ce%b1%ce%bc%cf%80%ce%ac%ce%bd/

#10 Φτιάξε έναν τιμοκατάλογο

Ως  επαγγελματίας  influencer θα έχεις μια βάση τιμολόγησης, η οποία θα λειτουργεί σε συνάρτηση με τους followers σου, με το χρόνο που θα δαπανήσεις αλλά και από το backround σου.

Μερικοί  εργάζονται σε βάση ανταλλαγής ή δώρου, αλλά αυτό μόνο στην αρχή.

Σίγουρα αν μόλις ξεκινάς δεν θα έχεις κάτι σταθερό στο μυαλό σου. Στην πορεία όμως θα μάθεις να αξιολογείς καλύτερα τις υπηρεσίες που προσφέρεις.

#11 Το media kit είναι έτοιμο. Για να δούμε που θα το προωθήσεις

Έχεις μπροστά σου το media kit ελεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Πριν πατήσεις την προώθηση, κάνε μια έρευνα όσον αφορά στα brands που θα σε ενδιέφερε μια συνεργασία.

  • Μην πατάς “αποστολή προς όλους’ δεν έχει κανένα νόημα να το στείλεις σε άσχετους.
  • Σύνταξε ένα συναρπαστικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  • Παρουσίασε τι μπορείς να προσφέρεις
  • Στόχευσε εφόσον κρίνεις αντικειμενικά τη δουλειά, τον εαυτό σου και το τι μπορείς να προσφέρεις και πάτα το send.

Για περισσότερα άρθρα και συμβουλές marketing περιηγήσου στην ιστοσελίδα μας, ακολούθησέ μας στο Facebook και στο Instagram ή κλείσε ραντεβού μαζί μας.

Αν θέλεις να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους, DS Academy.

Η σωστή λύση για να μάθεις για τα Social Media.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

book

Πάρε το ΔΩΡΕΑΝ  eBook μας

και πήγαινε τo μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στο επόμενο επίπεδο