Στην DS Digital Services σου δίνουμε έναν οδηγό, βήμα προς βήμα για το πώς να σχεδιάσεις μια επιτυχημένη φωτογράφιση προϊόντων και πως να βγάλεις εντυπωσιακές φωτογραφίες για την επιχείρησή σου.
Οι εντυπωσιακές εικόνες προϊόντων είναι ζωτικής σημασίας για κάθε επιχείρηση, ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο όπου είναι συχνά η πρώτη εντύπωση που θα έχει ένας υποψήφιος αγοραστής.
Οι εικόνες προϊόντων υψηλής ποιότητας, μπορούν να μεταδώσουν στους πελάτες σου την εμφάνιση και την αίσθηση του προϊόντος σου και να αναδείξουν τη χρήση τους με τον καλύτερο τρόπο. Με αυτόν τον τρόπο βοηθάς το κοινό σου να αισθάνεται σίγουρο για τις αγοραστικές του αποφάσεις.
Ωστόσο, για να εξασφαλίσεις την επιτυχία, χρειάζεται να σχεδιάσεις σωστά και να προγραμματίσεις τη λήψη των ιδανικών εικόνων σου.
Πίνακας Περιεχομένων
ToggleΑνέπτυξε την ιδέα σου
Πώς φαντάζεσαι την φωτογράφηση των προϊόντων σου; Σκέψου πώς θέλεις να αντιλαμβάνονται οι πελάτες σου τη μάρκα σου και τι θα ήθελες να τους επικοινωνήσεις σχετικά με τα προϊόντα σου.
Οι παρακάτω ερωτήσεις σίγουρα θα σε βοηθήσουν να ξεκαθαρίσεις κάποια πράματα στο μυαλό σου:
- Πώς θέλεις να φαίνεται η επιχείρησή σου στους πελάτες σου; Θέλεις το περιεχόμενό σου να είναι διασκεδαστικό, επαγγελματικό, δημιουργικό;
- Ποιες ιδιότητες του προϊόντος θέλεις να επισημάνεις; Συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του προϊόντος σου ή μια κάποια ιδιαίτερη λειτουργία;
- Τι είδους φωτογραφία θα χρησιμοποιούσες για να παρουσιάσεις το προϊόν σου; Οι in situ λήψεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξεις στους πελάτες πώς χρησιμοποιείς το προϊόν σου. Επιπλέον, η προσθήκη ενός συγκεκριμένου context στη φωτογραφία των προϊόντων σου, βοηθά τους πελάτες σου να φανταστούν πώς το προϊόν σου ταιριάζει στο δικό τους lifestyle.
Αφιέρωσε χρόνο για να κατανοήσεις τι πρεσβεύει η επιχείρησή σου. Στη συνέχεια, σκέψου τι θα ήθελες να σκέφτεται ή να αισθάνεται το κοινό σου. Όταν έχεις ήδη καταλήξει σε μια ιδέα, μπορείς να ξεκινήσεις να σχεδιάζεις και να ερευνάς τα στοιχεία που θέλεις να συμπεριλάβεις στη φωτογραφία του τελικού προϊόντος σου.
Εμπνεύσου από εικόνες που σου αρέσουν
Η δημιουργία ενόςmood board είναι ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσεις οπτικές σημειώσεις σχετικά με το συνδυασμό χρωμάτων, τη διάθεση και το θέμα που θέλεις να πετύχεις. Αυτό θα σε βοηθήσει να προσδιορίσεις το κατάλληλο στυλ και αισθητική σου.
Η δημιουργία ενός mood board σου προσφέρει έναν αποτελεσματικό τρόπο για να καθορίσεις από την αρχή τον τρόπο που θα σχεδιάσεις την φωτογράφηση.
Τι να προσέξεις
Υπάρχουν πολλά διαφορετικά στοιχεία που πρέπει να λάβεις υπόψη σε κάθε εικόνα. Είναι σημαντικό να μπορείς να ορίσεις πώς θέλεις να φαίνεται κάθε χαρακτηριστικό.
#1 Φωτισμός
Το συνολικό φως σε μια εικόνα καθώς και οι σκιές είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της φωτογράφησής σου. Θέλεις φωτισμό υψηλής έντασης για την εικόνα σου για να επιτύχεις μια φωτεινή σκηνή; Ή θέλεις να προσθέσεις μυστήριο στη φωτογραφία σου με οπίσθιο φωτισμό; Ανάλογα με το φως που θα χρησιμοποιήσεις, θα προσδώσεις και διαφορετικό χαρακτήρα στις εικόνες σου.
#2 Χρώματα
Προτιμάς τα έντονα χρώματα ή μια ουδέτερη και συγκρατημένη χρωματική παλέτα; Η επιλογή χρωμάτων σε βοηθά να ορίσεις το στυλ του brand σου και να διατηρήσεις μια σταθερή αισθητική στις εικόνες σου.
#3 Σύνθεση
Καθόρισε πως θα τοποθετήσεις το προϊόν όπως και τα υπόλοιπα στοιχεία μέσα στην εικόνα σου. Θέλεις να υπάρχει φυσική διάταξη των αντικειμένων ή ένα γεωμετρικό σχέδιο;
Αυτό που θα σε βοηθήσει να καταλάβεις ποια είναι η ιδανική σύνθεση είναι να πειραματιστείς με διάφορους τρόπους . Παίξε με τα αντικείμενα και βγάλε όσες περισσότερες λήψεις μπορείς.
Προσοχή: Η υπερβολική λεπτομέρεια μπορεί συχνά να έχει αρνητικές επιπτώσεις. Περιέγραψε τους οπτικούς σου στόχους σε απλή και συνοπτική μορφή τονίζοντας τα πιο σημαντικά σημεία. Στη συνέχεια, μπορείς να τα οργανώσεις σε:
- Προσωπικότητα του brand – σημαντικά πράγματα που πρέπει να σημειώσεις για την επιχείρησή σου.
- Αισθητική – συνολική εμφάνιση και αίσθηση των εικόνων.
- Σύνθεση – η τοποθέτηση του προϊόντος σου και άλλων αντικειμένων στο πλαίσιο.
- Πλαίσιο – η σχέση των προϊόντων σου με την τοποθεσία, τα άτομα ή τα στοιχεία σε κάθε σκηνή.
Να θυμάσαι
Η φωτογραφία είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να τραβήξεις την προσοχή των πελατών σου και να επηρεάσεις τις αποφάσεις αγοράς τους. Όταν ο στόχος είναι η επικοινωνία και η σύνδεση με τους πελάτες, μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις.
Η ύπαρξη ποιοτικών εικόνων πλούσιες σε περιεχόμενο θα εμπνεύσει τους καταναλωτές σου, θα τους εμπλέξει στη λήψη αποφάσεων και θα τους κάνει να αισθάνονται σίγουροι για την αγορά.
Αν θέλεις να έχεις επιτυχία online, DS Academy. Η σωστή λύση για να μάθεις για τα Social Media.
Αν σου άρεσε αυτό το άρθρο διάβασε ακόμα:
21 απαραίτητα εργαλεία απαραίτητα για τους marketers
8 Instagram Marketing Trends που δεν πρέπει να λείπουν από τη στρατηγική σου