fbpx

Η επιστήμη πίσω από ένα πετυχημένο Instagram βιογραφικό

Πετυχημένο βιογραφικό στο Instagram

Μικρό αλλά ισχυρό. Πρώτο και καλύτερο. Το Instagram βιογραφικό αξίζει τον χρόνο σας και την επένδυση για να το γράψετε καλά και να κάνετε συχνά δοκιμές. Είναι μια από τις πιο ορατές περιγραφές για το ποιοι και τι είστε! Θα δούμε όλες τις βέλτιστες πρακτικές, συμβουλές σχεδιασμού και στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι κορυφαίες επιχειρήσεις και προφίλ σήμερα.

Πρέπει να είστε περιγραφικοί για το τι κάνετε ή να το διατηρήσετε χαλαρό και απλό; Πρέπει να συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας; Να βάλετε hashtags; emoji; Και πόσο συχνά πρέπει να το ενημερώνετε;

Θα απαντήσουμε σε όλες αυτές τις ερωτήσεις και θα σας δώσουμε μερικές συμβουλές που μπορείτε να δοκιμάσετε στο Instagram βιογραφικό σας σήμερα κιόλας!

Ο χρυσός κανόνας για το Instagram βιογραφικό: Δεν υπάρχει κανένας, σωστός κανόνας!

Πρώτα απ ‘όλα, ας ξεκινήσουμε με έναν χρυσό κανόνα σχετικά με το μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων, ο οποίος ισχύει και για το Instagram βιογραφικό.

Δεν υπάρχει κανένας «σωστός» τρόπος για να δημιουργήσετε ένα βιογραφικό στο Instagram.

Θα σας δώσουμε πολλές συμβουλές σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές και τακτικές που μπορείτε να δοκιμάσετε, αλλά τελικά θα διαπιστώσετε ότι δεν υπάρχει ένας μοναδικός καλύτερος τρόπος για να γράψετε ένα βιογραφικό. Τα αποτελέσματα σας ενδέχεται να ποικίλλουν ανάλογα με ορισμένες από αυτές τις συμβουλές και θα πρέπει να βρείτε μια ιδανική μορφή – ή δύο – για το βιογραφικό της επιχείρησής σας.

Το μόνο πράγμα που μας αρέσει να υπενθυμίζουμε είναι να δοκιμάζετε και να αλλάζετε συνεχώς μέχρι να βρείτε αυτό που δουλεύει καλύτερα για την επιχείρησή σας. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε μερικές συμβουλές για το τι μπορείτε να δοκιμάσετε.

Πού είναι το βιογραφικό στη σελίδα προφίλ σας στο Instagram;

Ας ορίσουμε τι εννοούμε όταν μιλάμε για το Instagram βιογραφικό.

Το βιογραφικό είναι η λίστα με τα πολλά στοιχεία στην κορυφή του προφίλ σας. Αυτή η λίστα περιλαμβάνει:

  • Το όνομα χρήστη στο Instagram
  • Το πραγματικό σας όνομα, είτε το δικό σας είτε της επιχείρησής σας
  • Το βιογραφικό σας – μια πρόταση ή φράση ή παράγραφος που περιγράφει ποιοι είστε
  • και έναν σύνδεσμο
DS Digital Services Komotini Instagram bio
DS Digital Services Instagram Bio

Σε επαγγελματικούς λογαριασμούς Instagram, έχετε την δυνατότητα να βάλετε μερικές επιπλέον πληροφορίες. Μπορείτε να επιλέξετε μια κατηγορία για την επιχείρησή σας και να προσθέσετε στοιχεία επικοινωνίας, όπως έναν αριθμό τηλεφώνου ή μια φυσική διεύθυνση.

Θα αφιερώσουμε το μεγαλύτερο μέρος του άρθρου μας στο βιογραφικό – τις προτάσεις ή τις φράσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να περιγράψετε το προφίλ σας. Αλλά θα δούμε και μερικές συμβουλές σχετικά με τα ονόματα χρηστών και τους συνδέσμους.

Εντάξει, ας δούμε αμέσως μερικές από τις κορυφαίες συμβουλές που έχουμε αντλήσει από την εξέταση εκατοντάδων όμορφων βιογραφικών στο Instagram.

Συμβουλή # 1: Αξιοποιήστε στο έπακρο τον περιορισμένο χώρο σας και ωθήστε τους χρήστες να προβούν σε ενέργειες από το βιογραφικό σας στο Instagram

Έχετε 150 χαρακτήρες για χρήση στο βιογραφικό σας στο Instagram. Είναι σημαντικό να τους αξιοποιήσετε στο έπακρο!

Ένα κοινό που βλέπουμε να κάνουν πετυχημένες επιχειρήσεις είναι να εστιάζουν το βιογραφικό σε μια μόνο ενέργεια που θέλουν να κάνει ο επισκέπτης.

Μπορείτε να σκεφτείτε το βιογραφικό σας με τον ίδιο τρόπο. Ο γρηγορότερος και σαφέστερος τρόπος για να προωθήσετε τη δράση από το βιογραφικό σας είναι – πολύ απλά – να χρησιμοποιήσετε ένα ρήμα. Μπορεί να είναι “Μοιραστείτε” ή “Αγοράστε” ή οτιδήποτε προτρέπει σε δράση.

Αυτό το έχουμε δει να λειτουργεί ιδιαίτερα καλά σε μεγάλες καμπάνιες. Συχνά, εάν μια επιχείρηση τρέχει μια καμπάνια, το βιογραφικό τους το αντικατοπτρίζει – το κείμενο θα ενημερωθεί, ο σύνδεσμος θα αλλάξει, και όλα αυτά θα οδηγούν τους επισκέπτες σε έναν μόνο προορισμό.

Μερικά άλλα παραδείγματα «μεμονωμένων εργασιών» που μπορεί να κάνει ένα βιογραφικό είναι:

  • αποστολή επισκεπτών σε μία κοινότητα ή group
  • να ενημερώσετε τους επισκέπτες πώς να επικοινωνήσουν μαζί σας για υποστήριξη
  • προώθηση ενός επώνυμου hashtag ή ενός άλλου λογαριασμού Instagram – (περισσότερα για αυτό σε λίγο)
  • ενίσχυση του αντικειμένου της επωνυμίας σας
  • κοινή χρήση κοινωνικών αποδείξεων, κριτικής ή δημοσιεύσεων στον τύπο.

Έχοντας τόσες πολλές επιλογές βλέπετε ότι μπορείτε – και ίσως πρέπει – να ενημερώνετε το βιογραφικό σας στο Instagram συχνά. Από αυτά που έχουμε δει στα Instagram bios των εταιρειών που ερευνήσαμε, μπορεί να είναι μια καλή πρακτική να ανανεώνετε το βιογραφικό σας κάθε μήνα, είτε ως μέρος ενός φρεσκαρίσματος ή όποτε κάνετε μια νέα καμπάνια μάρκετινγκ.

Βλέποντας αυτήν τη λίστα θυμηθείτε τον πρώτο μας κανόνα για το Instagram bios: δεν υπάρχει κανένας «σωστός» τρόπος να κάνεις βιογραφικό. Είδαμε μερικές εταιρείες που είχαν σχεδόν κάθε εργασία στο Instagram βιογραφικό τους αντί για μία!

Όλη αυτή η συζήτηση για παρότρυνση για δράση συνδυάζεται όμορφα με την επόμενη συμβουλή μας:

Συμβουλή # 2: Χρησιμοποιήστε τον μοναδικό σας σύνδεσμο – είτε αντιστοιχίστε τον σύνδεσμο με την σελίδα σας ή δοκιμάστε μια σελίδα προορισμού πολλαπλών διευθύνσεων URL.

Στην DS Digital Services, είμαστε μεγάλοι θαυμαστές του τελευταίου – χρησιμοποιούμε τον σύνδεσμο για να στείλουμε τους χρήστες σε μια σελίδα προορισμού με πολλές διευθύνσεις URL.

Τρόπος λειτουργίας: Βάζετε ένα μόνο URL στο προφίλ σας στο Instagram και αυτό το URL συνδέεται με μια σελίδα προορισμού που εμφανίζει έναν αριθμό διαφορετικών συνδέσμων. Μπορείτε να έχετε έναν σύνδεσμο για κάθε social κανάλι, ή για αναρτήσεις κάνοντας ουσιαστικά κλικ σε όλη την διαδικτυακή σας παρουσία.

Υπάρχουν εργαλεία όπως το Link Tree που σας επιτρέπουν να προσθέσετε συνδέσμους σε μία σελίδα προορισμού – ίσως για παράδειγμα έναν σύνδεσμο προς την αρχική σας σελίδα, το YouTube και τις φόρμες επικοινωνίας σας.

Ανεξάρτητα από το εργαλείο που θα χρησιμοποιήσετε, η σελίδα προορισμού πολλαπλών διευθύνσεων URL μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό πλεονέκτημα για το βιογραφικό σας. Εάν ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να προβούν σε ενέργειες από το βιογραφικό σας, μπορείτε να τους στείλετε απευθείας στον σύνδεσμο βιογραφικού. Το ίδιο ισχύει και για τα μηνύματα που έχετε στις λεζάντες των φωτογραφιών σας στο Instagram.

Συμβουλή # 3: Χωρίστε σε γραμμές το βιογραφικό σας

Οι αλλαγές γραμμής σας επιτρέπουν να τοποθετήσετε κείμενο στην επόμενη γραμμή παρακάτω. Ίσως έχετε δει να χρησιμοποιούνται σε λεζάντες Instagram και σε πολλά άλλα σημεία. Πιθανότατα τις έχετε δει σε μερικά ωραία Instagram βιογραφικά. Αυτά τα bios τύπου λίστας είναι από τα πιο δημοφιλή.

Μπορούν να είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να μεταδώσετε πληροφορίες και να διαχωρίσετε τα διαφορετικά χαρακτηριστικά του βιογραφικού σας. Εάν, ας πούμε, έχετε την επωνυμία της εταιρείας σας, ακολουθούμενη από ένα επώνυμο hashtag, ακολουθούμενο από μια παρότρυνση για δράση.

Αλλά φυσικά, εάν έχετε προσπαθήσει να το κάνετε αυτό για το βιογραφικό σας, ίσως έχετε διαπιστώσει ότι η αλλαγή γραμμής μπορεί να είναι λίγο δύσκολο να εφαρμοστεί από την εφαρμογή του Instagram στο κινητό .

Δείτε τι έχουμε βρει για να κάνετε τις αλλαγές γραμμής:

  • Συνδεθείτε στην επιφάνεια εργασίας σας και επισκεφθείτε το instagram.com. Στη συνέχεια, μεταβείτε στη σελίδα του προφίλ σας και κάντε κλικ στην επιλογή Επεξεργασία προφίλ.
  • Αυτό ανοίγει τις ρυθμίσεις του προφίλ σας στο Instagram και μπορείτε να πληκτρολογήσετε απευθείας στο βιογραφικό από εδώ. Απλώς χρησιμοποιήστε το πλήκτρο Enter για να εισαγάγετε μια αλλαγή γραμμής.
  • Αυτό ήταν! Όταν κάνετε κλικ στο “υποβολή” θα αποθηκευτεί το βιογραφικό σας όπως το θέλετε, με όλες τις αλλαγές γραμμής.

Συμβουλή # 4: Βάλτε emoji στο βιογραφικό σας

Εάν επιθυμείτε να έχετε ένα βιογραφικό που ξεχωρίζει, υπάρχουν τα εντυπωσιακά, καλά τοποθετημένα emoji δίπλα σε ένα τμήμα κειμένου.

Μόνικα και Αντυ βιογραφικό Instagram

Φυσικά, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι όλα τα emoji που χρησιμοποιείτε είναι σχετικά με αυτό που λέτε στο βιογραφικό σας. Δεν συνιστούμε τη χρήση emoji για χάρη του emoji – αν και αυτό πιθανότατα θα τραβήξει την προσοχή κάποιου.

Μερικά παραδείγματα που μας αρέσουν περιλαμβάνουν:

  • Χρήση ενός emoji που αποτυπώνει την ουσία του προϊόντος σας – emoji για καφέ εάν πουλάτε καφέ ή το emoji με φοίνικες εάν εργάζεστε στον χώρο των διακοπών
  • Ένα emoji της γης για ταξιδιωτικές επιχειρήσεις ή απομακρυσμένες ομάδες εργασίας
  • Και ένα από τα πιο εντυπωσιακά που έχουμε δει: τα κόκκινα emoji SOS όταν μιλάμε για τρόπους επικοινωνίας με την ομάδα υποστήριξης πελατών σας.

Εκτός από το emoji, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε ειδικούς χαρακτήρες όπως καρδιές ή κουτιά ή φτερά – οποιοδήποτε από αυτά τα διασκεδαστικά ασπρόμαυρα σχήματα που μπορεί να έχετε δει στο διαδίκτυο ή σε προγράμματα επεξεργασίας κειμένου.

Για να προσθέσετε emoji, μπορείτε να το κάνετε απευθείας από την εφαρμογή Instagram στις ρυθμίσεις του προφίλ σας ενώ για να προσθέσετε ειδικούς χαρακτήρες, μπορείτε να το κάνετε με τον ίδιο τρόπο που προσθέσατε αλλαγές γραμμής – συνδεθείτε στην έκδοση για desktop του Instagram και επεξεργαστείτε το βιογραφικό σας από εκεί.

Ένας άλλος τρόπος για να σχεδιάσετε ένα αξιοσημείωτο βιογραφικό είναι κάτι που έχουμε υποδείξει πολλές φορές:

Συμβουλή # 5: Χρησιμοποιήστε hashtags και @αναφορές απευθείας στο βιογραφικό σας

Η σύνδεση με άλλα προφίλ και hashtag δεν είναι μόνο εντυπωσιακή, αλλά είναι επίσης χρήσιμη. Τυχόν hashtag ή προφίλ που τοποθετείτε στο βιογραφικό σας μπορούν να πατηθούν – θα σας μεταφέρουν στο προφίλ αυτού του ατόμου ή στην καταχώριση Instagram για το hashtag.

Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα @mentions για σύνδεση με επωνυμίες – για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις ρούχων να συνδέονται με μάρκες που έχουν στην επιχείρηση.

Και για τα hashtag, το βλέπουμε συνήθως να χρησιμοποιείται με επώνυμα hashtag. Έχουμε ένα δικό μας – #askanoumeligothorivo – που το χρησιμοποιούμε για να παρακολουθούμε τα θετικά σχόλια από στόμα σε στόμα για την DS Digital Services. Η ταξιδιωτική εταιρεία Away χρησιμοποίησε το hashtag #travelaway ως επώνυμη λέξη-κλειδί, στο βιογραφικό της.

Ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη σχετικά με την προσθήκη hashtag στο Instagram βιογραφικό σας είναι ότι μπορεί να βοηθήσει στην ανιχνευσιμότητα του περιεχομένου σας. Είναι σαν να έχετε ένα μπόνους Instagram feed.

Όταν οι χρήστες κάνουν αναζήτηση στο Instagram, τα μόνα μέρη του Instagram προφίλ σας που θα συμπεριληφθούν στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι το όνομα και το όνομα χρήστη σας. Αυτό είναι. Αν λοιπόν γεμίσετε το βιογραφικό σας με τη λέξη “ρούχα” 10 φορές, η αναζήτηση στο Instagram δεν θα το γνωρίζει.

Ωστόσο, εάν προσθέσετε αυτήν τη λέξη-κλειδί στο εμφανιζόμενο όνομά σας στο Instagram ή εάν είστε αρκετά τυχεροί που έχετε πάρει ένα όνομα χρήστη με τη λέξη-κλειδί σε αυτό, τότε το Instagram θα το αναγνωρίσει στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για παράδειγμα, με την DS Digital Services, έχουμε το εμφανιζόμενο όνομά μας ως DS Komotini – Διαχείριση Social Media.

Ας ανακεφαλαιώσουμε

  • Αρχικά, έχετε μόνο 150 χαρακτήρες στο βιογραφικό σας, γι ‘αυτό λάβετε το υπόψη σας καθώς δημιουργείτε το μήνυμά σας.
  • Δεύτερον, σκεφτείτε τη «μία δουλειά» που θα έχει το Instagram βιογραφικό σας. Θέλετε να ψωνίσουν οι χρήστες; Να έρθετε στην σελίδα σας; Θέλετε κοινή χρήση ενός hashtag; Μην φοβάστε να το ζητήσετε.
  • Τρίτον, αξιοποιήστε στο έπακρο τον έναν σύνδεσμο του Instagram. Εργαλεία όπως το Link Tree σάς προσφέρουν επιπλέον επιλογές για να κάνετε αυτόν τον σύνδεσμο να προσφέρει περισσότερα.
  • Τέταρτον, διαμορφώστε το βιογραφικό σας με εντυπωσιακό τρόπο. Εξετάστε ένα βιογραφικό στυλ λίστας με αλλαγές γραμμής ή προσθέστε σχετικά emoji στις διάφορες πτυχές της περιγραφής σας.
  • Και πέμπτο, θεωρήστε το βιογραφικό σας ως ένα κομμάτι της συνολικής παρουσίασης του προφίλ σας. Βελτιστοποιήστε το όνομα χρήστη σας για αναζήτηση, προσθέστε στοιχεία επικοινωνίας και κατηγορίες για την επιχείρησή σας και σκεφτείτε το σύνδεσμο που χρησιμοποιείτε.

Θυμηθείτε: δεν υπάρχει κανένας «σωστός» τρόπος για να δημιουργήσετε ένα Instagram βιογραφικό.

Ελπίζουμε ότι αυτές οι συμβουλές ήταν χρήσιμες για να σας δώσουν ιδέες για το τι να δοκιμάσετε στη συνέχεια.

Αν μη τι άλλο, το κλειδί για εμάς με όλα αυτά είναι να δοκιμάζουμε νέα πράγματα συνέχεια! Αλλάξτε το βιογραφικό σας μία φορά το μήνα ή όποτε εμφανιστεί μια νέα καμπάνια ή κάτι νέο στο οποίο θέλετε να εστιάσουν οι χρήστες.

Ανυπομονούμε να δούμε τι θα βρείτε.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

book

Πάρε το ΔΩΡΕΑΝ  eBook μας

και πήγαινε τo μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στο επόμενο επίπεδο