DS Digital Services

Instagram Influencer

Το 2022 βρίσκεται στην αφετηρία του και εσύ έθεσες σαν στόχο, τους περισσότερους followers στο Instagram.

Όπως ξέρουμε όλοι αυτό μπορεί να συνεισφέρει στην αύξηση της επισκεψιμότητας του site που διαθέτεις.

 Μπορεί  ακόμη να σε βοηθήσει ώστε να πραγματοποιήσεις περισσότερες πωλήσεις και γιατί όχι να σε μετατρέψει σε influencer, ώστε να επηρεάζεις το κοινό και τις τάσεις.

Εσύ θα σκεφτείς το λόγο και εμείς θα σου πούμε τον τρόπο.

Αν ακολουθήσεις τις 11 στρατηγικές για περισσότερους followers στο Instagram που σου προτείνουμε, τότε ο αριθμός θα αυξηθεί να είσαι βέβαιος.

 Ας αρχίσουμε λοιπόν να εξετάζουμε μια προς μια τις στρατηγικές:

#1 Στόχος καθόρισέ τον με ακρίβεια

Ναι έχεις βάλει έναν στόχο, περισσότερους followers στο Instagram, μη μένεις όμως μόνο σε αυτό.

Κάνε τον στόχο σου συγκεκριμένο, μετρήσιμο, ώστε να μπορείς να ξέρεις κάθε στιγμή που βρίσκεσαι.

Αν είναι γενικός και αόριστος τότε δεν θα λειτουργήσει. Οι στόχοι λειτουργούν όταν είναι συγκεκριμένοι.

 

image 15

 

 #2 Οι λεζάντες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο

Δώσε προσοχή, στο να ενισχύσεις την ποιότητα των δημοσιεύσεών σου στο Instagram. Είναι ένας καλός τρόπος για περισσότερους followers στο Instagram.

Πώς μπορείς τώρα να προσθέσεις αξία στο περιεχόμενό σου ;

  • Με πρωτότυπο υλικό αλλά και ύφος που διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές σου
  • Με πληροφορίες που αφορούν στο αντικείμενό σου
  • Με CTA (call to action) ώστε να πετύχεις τη δημιουργία αλληλεπίδρασης

Εδώ μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Later (δωρεάν πλατφόρμα προγραμματισμού κοινωνικών μέσων),  με το οποίο θα μπορείς να προγραμματίσεις τις λεζάντες που θα ανέβουν καθώς και την ημέρα και την ώρα.

Πώς θα βελτιώσεις τις αναρτήσεις σου στα social media: 8 πανεύκολες τεχνικές SMO (social media optimization)

https://dskomotini.gr/pos-na-veltiosis-anartisis-social-media/

 #3 Hashtag το απόλυτο εργαλείο του Instagram

Τα hashtags είναι στη διάθεσή σου και σου προσφέρουν  αυτό που ζητάς, να μεγαλώσει το κοινό σου.

Πριν προσθέσεις hashtags μπορείς να κάνεις τα παρακάτω:

  • Δημιούργησε ένα δικό σου βάλε τη φαντασία σου να δουλέψει
  • Έλεγξε πόσο δημοφιλή είναι αυτά που χρησιμοποιείς
  • Πρότεινε σε φίλους σου να τα χρησιμοποιούν
  • Μπορείς να αυξήσεις τις επιλογές που θα κάνεις στα hashtags με έτοιμα. Βρες τα κάνε την έρευνα για τη δημοτικότητά τους και θα τα χρησιμοποίησε τα

 #4 Το Giveaway σου προσφέρει απλόχερα followers

Οι χρήστες του Instagram που είναι οι δυνητικοί πελάτες σου, να ξέρεις πως λατρεύουν τα δώρα.

Υποστηρίζουν τη στρατηγική του giveaway και με αυτόν τον τρόπο θα προσεγγίζεις κοινό που δεν θα σε ακολουθούσε σε άλλη περίπτωση.

Το Instagram giveaway  είναι ο άσσος στο μανίκι σου. Χρησιμοποίησέ τον, είναι δοκιμασμένος και επιτυχημένος τρόπος προσέλκυσης κοινού.

image 16

 

#5 Χρησιμοποίησε influencers

Οι influencers σήμερα ασκούν μεγαλύτερη επιρροή στο αγοραστικό κοινό από ότι τα αστέρια του σινεμά. Βλέπουμε λοιπόν πως η διαφήμιση έχει αλλάξει πορεία και κινείται ορμητικά προς το ρεύμα των influencers.

Ο κόσμος τους εμπιστεύεται και τους θεωρεί μέρος της καθημερινότητάς του.

Είναι άμεσοι, γήινοι, έχουν χιούμορ και δημιουργούν σχέσεις λατρείας με το κοινό.

Άρα η συνεργασία σου με έναν ή περισσότερους θα είναι εποικοδομητική στην προσπάθειά σου να αυξήσεις τους followers.

 #6 Πρόσθεσε στις αναρτήσεις σου memes

Δηλαδή περιεχόμενο με δυνατότητα κοινής χρήσης. Για να έχει επιτυχία, θα πρέπει να είναι σχετικό με τις εικόνες που χρησιμοποιείς και γενικά με το πνεύμα και κλίμα της επιχείρησής σου.

Πρόκειται για ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης ώστε το περιεχόμενο να προσελκύει οργανικό κοινό.

Extra tip: προσπάθησε να είναι κάτι σχετικό, με χιούμορ που αφορά μια τάση της.

 

Instagram για επιχειρήσεις


#7 Βρες αξίες που θα εμπλουτίσουν το feed σου

Τι σημαίνει αυτό;

 Σίγουρα δεν θα επισκεπτόσουν ένα κατάστημα αν δεν ήξερες το περιεχόμενο του.

Με τον ίδιο τρόπο και στο Instagram ο λογαριασμός σου θα πρέπει να έχει αξία. Όπως συμβουλές για life styling ή αποφθέγματα.

Αυτό θα κάνει τους επισκέπτες να σε ακολουθήσουν, καθώς θα νιώσουν ότι ταυτίζονται ή ότι τους εκφράζει το συγκεκριμένο περιεχόμενο.

#8 Instagram και TikTok η συνεργασία μπορεί να βοηθήσει

Λοιπόν αρχικά συνδέεις τους δύο λογαριασμούς. Το TikTok είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα που μπορεί να σε βοηθήσει να μεγαλώσεις το κοινό σου. Δημιούργησε μερικά βιντεάκια στο TikTok στα οποία θα προτρέπεις τους θεατές να κάνουν κλικ στο προφίλ σου στο Instagram.

To ΤιkΤοκ είναι διασκεδαστικό social μπορείς εύκολα να προσεγγίσεις το κοινό και να το κατευθύνεις ώστε να πατήσει το μαγικό κουμπάκι follow.

Φυσικά για να γίνει αυτό θα πρέπει τα βιντεάκια να τηρούν κάποιες προδιαγραφές, αλλά αυτά τα έχουμε πει σε προηγούμενο άρθρο.

Αν τώρα δεν σε εκφράζει η συγκεκριμένη πλατφόρμα ή δεν αρμόζει με τη marketing strategy που ακολουθείς,  μπορείς να δοκιμάσεις το e mail marketing και το podcast.

Δες κι αυτό: Θέλεις να γίνεις αστέρι στο Tik Tok; 6 βήματα για να έχεις την επιτυχία στο τσεπάκι σου!

https://dskomotini.gr/pos-na-gineis-asteri-sto-tiktok/
image 17

#9  Δημιούργησε ένα έξυπνο, πρωτότυπο challenge

Αν γυρίσουμε πίσω στο 2014 θα θυμηθούμε πόσο γελάσαμε που όλοι καταβρεχόταν με έναν κουβά νερό. Ή ανέβαζαν φωτογραφίες από την παιδική τους ηλικία.

Το κοινό του Instagram και γενικά των social αγαπά τα challenge γιατί:

  • Έχουν χιούμορ
  • Είναι πρωτότυπα

Σκέψου πως αν πετύχει η ιδέα του challenge οι ακόλουθοί σου θα εκτοξευθούν.

Extra tip: δημιούργησε μια εύκολη πρόκληση και μην ξεχάσεις να δημιουργήσεις ένα επώνυμο hashtag για να συνδέσεις την πρόκληση με την εταιρία – επωνυμία σου.

#10 Το περιεχόμενό σου να είναι προσβάσιμο σε όλους

Υπάρχουν απλοί τρόποι τους οποίους μπορείς να χρησιμοποιήσεις ώστε να βλέπουν το προφίλ σου άνθρωποι που είναι κωφοί ή έχουν θέματα με την όρασή τους. 

Τι μπορείς να κάνεις:

  • Βάλε υπότιτλους
  • Γράψε χειροκίνητα περιγραφικό κείμενο alt για τις αναρτήσεις σου
  • Περιέγραψε οπτικές λεπτομέρειες στα stories
Μάθε τα πάντα για το Instagram

# 11 Ένα καλοστημένο προφίλ, πάντα κερδίζει τις εντυπώσεις

Ένα καλά σχεδιασμένο με σωστά χρώματα και με υψηλή αισθητική προφίλ, να είσαι σίγουρος πως  τραβάει το ενδιαφέρον του επισκέπτη. 

Αν κερδίσεις το ενδιαφέρον του, τότε είναι εύκολο να πατήσει το κουμπάκι και να σε ακολουθήσει.

Άρα, δίνουμε σημασία στο προφίλ και προσέχουμε τα εξής, όσον αφορά στα post:

  • Σβήσε φωτογραφίες που δεν έχουν καλή ανάλυση καλύτερα ένα άδειο προφίλ από ένα με φωτογραφίες που η ανάλυσή τους ήταν τέλεια πριν μια πενταετία
  • Διατήρησε μια γκάμα χρωμάτων μικρή
  • Διαμόρφωσε το template ώστε να είναι αυτό που σε εκφράζει και θέλεις να δείξεις (αν θέλεις μπορείς να χρησιμοποιήσεις πρότυπα)
  • Η συνέπεια το έχουμε πει άπειρες φορές είναι απολύτως απαραίτητη
  • Για την επεξεργασία των φωτογραφιών χρησιμοποίησε ένα πρόγραμμα όπως π.χ. το Photoshop και όχι τα φίλτρα του Instagram ώστε να διαφοροποιηθείς

Έχε πάντα στο μυαλό σου πως η πρώτη επαφή του επισκέπτη στο προφίλ σου, είναι σαν το πρώτο ραντεβού, από αυτό εξαρτώνται όλα. Η οπτική που έχει ο επισκέπτης στο προφίλ είναι συνολική και όχι εστιασμένη σε ένα post. Άρα δημιούργησε ένα υπέροχο, ελκυστικό προφίλ.

Διάβασε κι αυτό: 8 Instagram Marketing Trends που δεν πρέπει να λείπουν από τη στρατηγική σου

ανάπτυξη ακολούθως στο Instagram

Τέλος να προσθέσουμε:

 Μείνε ενημερωμένος για τα πάντα που αφορούν στη πλατφόρμα. Να παρακολουθείς τις τάσεις και να τις εφαρμόζεις προσαρμόζοντάς τες στη δική σου στρατηγική marketing.

Η μάχη για περισσότερους followers στο Instagram δεν είναι εύκολη αν όμως ακολουθήσεις τα παραπάνω στρατηγικά βήματα τότε θα την κερδίσεις να είσαι σίγουρος.

Οι επιλογές μας
Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Στέλιος Στυλιανίδης

Marketing Expert

Η γνώση μαζί με τη δράση μετατρέπουν τις αντιξοότητες σε επιτυχία

Stelios Stilianidis

Αξίζει να τα δεις
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online