fbpx

DS Digital Services

Πως να φέρετε άμεσα πελάτες στην επιχείρησή σας

Πως να φέρετε πελάτες άμεσα στην επιχείρησή σας με τα social media; Είναι μια ερώτηση που σίγουρα βασανίζει κάθε επιχείρηση. Στο άρθρο αυτό θα σας αποκαλύψουμε πρακτικούς τρόπους, για να φέρετε άμεσα περισσότερους ενεργούς πελάτες στην επιχείρησή σας.

Τα social media είναι η γέφυρα που σας συνδέει με τους μελλοντικούς πελάτες σας. Όταν κάνετε σωστά το social media marketing (το οποίο θα σας δείξουμε πώς ακριβώς εδώ!), θα δείτε μια θεαματική αλλαγή για την επιχείρηση σας.

Το βασικό λοιπόν είναι να έχετε μια καλή στρατηγική στα social media. Παμε λοιπόν να δούμε πως θα χτίσουμε αυτή την στρατηγική!

Βήμα 1: Ποιοι είναι οι μηνιαίοι στόχοι σας;

Καταγράψτε τους, μιλάμε για χαρτί και μολύβι, (η σε ένα excel) για να δείτε τις προτεραιότητες σας για τον μήνα. Με αυτόν τον τρόπο, όταν μοιράζεστε περιεχόμενο, θα έχετε μια στρατηγική και ένα σχέδιο πίσω από αυτό. Όλες οι επιτυχημένες στρατηγικές social media αρχίζουν από αυτό.

Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα για να ολοκληρώσετε αυτό το μήνα; Θέλετε να:

  • Να προσθέσετε 1.000 νέους συνδρομητές;
  • Να λανσάρετε ένα νέο προϊόν;
  • Να αποκτήσετε 3.000 ακόλουθους στο Pinterest;
  • Να πουλήσετε 25 προϊόντα;
  • Να αποκτήστε 200 email;

Η γνώση του τελικού σας στόχου θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε τους τύπους περιεχομένου που θα μοιραστείτε (συμπεριλαμβανομένου οποιουδήποτε προωθητικού περιεχομένου). Επίσης θα σας δώσει τους πραγματικούς αριθμούς που πρέπει να πετύχετε και να ελέγξετε.

Για παράδειγμα, αν ο στόχος του μήνα είναι να αποκτήσετε περισσότερους συνδρομητές: θα πρέπει να προγραμματίσετε αναρτήσεις που περιλαμβάνουν μία προσφορά για την εγγραφή. Αν ο στόχος σας είναι να προωθήσετε μια νέα υπηρεσία ή ένα προϊόν: θα πρέπει να προγραμματίσετε αναρτήσεις που περιέχουν συνδέσμους προς την προσφορά προϊόντων σας, κουπόνια, εκπτώσεις κ.ο.κ.

Βήμα 2: Ανάρτηση περιεχομένου

Τώρα που είστε σαφείς σχετικά με τους στόχους σας, ήρθε η ώρα να μοιραστείτε περιεχόμενο. Έτσι θα υποστηρίξετε τους μηνιαίους στόχους σας και θα βοηθήσετε στη δημιουργία ακόλουθων. Υπάρχουν δύο τύποι περιεχομένου που θα μοιραστείτε:

  • Το περιεχόμενο άλλων χρηστών
  • Το δικό σας περιεχόμενο

Θα μπορούσαμε να τα βάλουμε και τα δύο μαζί και να τα αποκαλούμε “περιεχόμενο”. Αλλά προτιμούμε να τα χωρίσουμε. Αυτό γιατί η στρατηγική μας θα είναι διαφορετική για το περιεχόμενο των άλλων ανθρώπων σε σχέση με το δικό μας περιεχόμενο. Πρώτα απ ‘όλα, θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να αναπτύξετε ένα σύστημα για το αρχικό σας περιεχόμενο. Η κοινή χρήση του περιεχομένου άλλων χρηστών είναι εύκολη. Μπορείτε να έχετε αποτελέσματα ακολουθώντας αυτόν τον τρόπο. Έχουμε μεγαλώσει λογαριασμό στο Twitter με αυτόν τον τρόπο – κάνοντας retweeting και αναδημοσίευση περιεχόμενου.

Τώρα, θα συνιστούσαμε να μοιράζεστε μόνο το περιεχόμενο άλλων ανθρώπων; Με τίποτα!!! Σίγουρα δεν είναι καλό σχέδιο αν θέλουμε να οικοδομήσουμε αξιοπιστία για μια εξαιρετικά κερδοφόρα επιχείρηση (ακριβώς αυτό θα κάνουμε!). Αλλά το να χτίσετε κοινό με το να μοιράζεστε περιεχόμενο άλλων, σημαίνει ότι όταν αρχίζετε να μοιράζεστε το δικό σας περιεχόμενο, έχετε κοινό που είναι έτοιμο να το ‘καταναλώσει’. Αν λοιπόν ξεκινάτε σήμερα στα social media και δεν έχετε followers στο Facebook, Twitter, Instagram κτλ θα σας βοηθήσει στο ξεκίνημα. Σωστά;

Πώς να ξεκινήσετε: δημιουργήστε μια βιβλιοθήκη πηγών: bloggers, influencers, pins και αναρτήσεις.

Δείτε πώς να το κάνετε:

1) Δημιουργήστε μια βιβλιοθήκη πηγών

Υπάρχουν πιθανά blog στο αντικείμενο σας που ακολουθείτε (αν όχι, είστε ήδη για το βιβλίο Guiness!). Κάντε μια λίστα πηγών που είναι σχετικές και χρήσιμες για το κοινό σας. Οι πηγές μπορεί να είναι οτιδήποτε … blogs, σελίδες Facebook, λογαριασμοί Instagram … οτιδήποτε.

Για παράδειγμα, η λίστα μας περιλαμβάνει:

2) Δημιουργήστε μυστικούς πίνακες στο Pinterest

Τώρα θα κάνουμε το ίδιο πράγμα στο Pinterest χρησιμοποιώντας τους κρυφούς πίνακες. (Σημείωση: Αν δεν χρησιμοποιείται το Pinterest για την επιχείρησή σας, διαβάστε το άρθρο μας και θα ανακαλέσετε). Οι κρυφοί πίνακες στο Pinterest είναι πίνακες που μόνο εσείς μπορείτε να δείτε, οπότε όταν αποθηκεύετε pin εδώ, είναι μόνο για εσάς και κανένας άλλον. Θα τους δείτε κάτω από τους άλλους πίνακες σας:

Κρυφοί πίνακες Instagram
Κρυφοί πίνακες Instagram

Διαβάστε επίσης: Πώς να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο προφίλ Pinterest

Σας συνιστούμε να διατηρείτε τον κατάλογο σας ενημερωμένο. Με αυτόν τον τρόπο, αν δεν μπορείτε να βρείτε χρήσιμα pin για να μοιραστείτε στη ροή σας, ξέρετε πού να τα βρείτε. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία φορά την εβδομάδα, να ξοδεύετε 30 λεπτά στο περιεχόμενο των κρυφών πινάκων.

Για παράδειγμα, οι κρυφές”πηγές” πίνακες για μας είναι:

  • +Blogging
  • +Επιχειρήσεις
  • +Social Media
    Το σύμβολο + είναι για να ξέρουμε ότι αυτοί οι πίνακες είναι κρυφοί . Μπορείτε να κάνετε όσους κρυφούς πίνακες θέλετε με πράγματα που σας εμπνέουν. Όπως χρώματα, γραμματοσειρές, χώροι εργασίας, εσωτερικοί χώροι, υφές, μόδα, λογότυπα, άλλες επιχειρήσεις … τα πάντα. Αν θέλετε ένα μέρος για να συγκεντρώσετε ιδέες για την επιχείρησή σας, αυτός είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος να το κάνετε! Θα λατρέψετε το Pinterest!

Βήμα 3: Δημιουργήστε και μοιραστείτε το δικό σας περιεχόμενο

Ας δούμε το δικό σας περιεχόμενο. Εδώ μιλάμε για όλο το περιεχόμενο που δημιουργείτε: αναρτήσεις για τα social media, συμβουλές, προωθητικές ενέργειες, προϊόντα, ebooks, tutorials, ιστορίες και ούτω καθεξής.

Ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης είναι πάντα να σκέφτεστε πώς μπορείτε να μετατρέψετε ένα κομμάτι περιεχομένου σε κάτι νέο. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε πολλαπλές εκδόσεις για να μοιραστείτε. Έτσι θα δημιουργήσετε μια τεράστια βιβλιοθήκη περιεχομένου. Τι εννοούμε με αυτό;

Πρώτα απ ‘όλα, για κάθε ανάρτηση blog πρέπει να δημιουργήσετε μια σειρά στοιχείων. Σκεφτείτε το ως το post kit του blog σας. Για παράδειγμα, για κάθε ανάρτηση που μπορεί να έχετε:

  • Την ίδια την ανάρτηση.
  • Μια δωρεάν προσφορά.
  • Μία γρήγορη συμβουλή που προκύπτει από την ανάρτηση.
  • Ένα βίντεο που συνοψίζει την ανάρτηση.
  • Ένα email για τους συνδρομητές σας.

Χμ! Αυτό φαίνεται πολύ δουλειά, το ξέρουμε, αλλά μπορείτε να δείτε πόσο περιεχόμενο μπορείτε να δημιουργήσετε από μία μόνο ανάρτηση; Μόλις έχετε ένα σύστημα μαζί με κάποια εργαλεία, τα πράγματα γίνονται πιο γρήγορα. Αν πάλι σας φαίνονται βουνό, απλά αναθέτετε την διαχείριση των social media και το ψηφιακό μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, σε ένα agency όπως η DS Digital Services.

melanie deziel U33fHryBYBU unsplash

Βήμα 4: Επικοινωνήστε με το ακροατήριό σας καθημερινά.

Βεβαιωθείτε ότι ασχολείστε καθημερινά με το κοινό σας – απαντήστε σε σχόλια και tweets, όπως τις αναρτήσεις άλλων ανθρώπων, κοινοποιήστε, σχολιάστε και ούτω καθεξής. Το μυστικό εδώ είναι να μπείτε και να βγείτε, κάνοντας δουλειά και χωρίς χάσιμο χρόνου! Προσπαθήστε να περιορίσετε το χρόνο σας σε 15-20 λεπτά την ημέρα. Κατά προτίμηση αυτό θα είναι ο χρόνος ξεκούρασης σας, έτσι ώστε να μην παρεμβαίνει σε πιο παραγωγικά καθήκοντα, όπως η δημιουργία περιεχομένου ή η διαχείριση της επιχείρησης σας.

Μία χαρά μέχρι εδώ Τα καταφέρατε. Είμαστε κοντά … μερικά ακόμη πράγματα που πρέπει να καλύψουμε.

Βήμα 5: Ποιους τύπους περιεχομένου πρέπει να μοιράζεστε;

Το καλύτερο σχέδιο προβολής στα social media περιλαμβάνει την ανάρτηση των κατάλληλων τύπων περιεχομένου σε κάθε πλατφόρμα. Για παράδειγμα, το Facebook και το YouTube είναι ιδανικά για βίντεο. Γρήγορες συμβουλές και λειτουργούν καλά στο Instagram, στο Facebook, ακόμα και στο Twitter.

Τα Instagram και Pinterest είναι οπτικές πλατφόρμες. Θα χρειαστεί να επικεντρωθείτε στη δημιουργία γραφικών που ξεχωρίζουν και τραβουν την προσοχή των ανθρώπων. Μια απλή ανάρτηση κειμένου δεν αποδίδει σε αυτές τις πλατφόρμες.

Στο Facebook και το Twitter, μπορείτε να συμπεριλάβετε μόνο αναρτήσεις κειμένου, απλά να ξέρετε ότι αυτές τείνουν να έχουν λιγότερα retweets κοινοποιήσεις και like.

Με τις αναρτήσεις κειμένων προσπαθήστε να ρωτήσετε ενδιαφέρουσες ερωτήσεις, για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον, όπως:

  • Ποιο πράγμα οι περισσότεροι δεν ξέρουν για εσάς;
  • Εάν θα μπορούσατε να έχετε ένα μαγικό ραβδί για (το θέμα σας), ποιο θα θέλατε να είναι το αποτέλεσμα;
  • Ποια είναι τα κορυφαία 3 πράγματα για τα οποία θέλετε να μάθετε περισσότερα;
  • Είστε ενθουσιασμένοι για (θέμα); Ναι-Όχι

Οι χρήστες αγαπούν τα quotes, τις γρήγορες συμβουλές και τα βίντεο, οπότε θα πρέπει να ξοδέψετε μια μέρα ή δύο στην αρχή κάθε μήνα για να δημιουργήσετε γραφικά και βίντεο για τις αναρτήσεις σας στα social media. Εάν το κάνετε αυτό, θα έχετε πάντα περιεχόμενο για να μοιραστείτε.

Βήμα 6: Καλύτερες ώρες για την ανάρτηση

Θα σας δώσουμε γενικές κατευθυντήριες γραμμές για κάθε πλατφόρμα. Και πάλι, θα πρέπει να παρακολουθείτε τα αναλυτικά στοιχεία σε κάθε κοινωνικό δίκτυο για να βρείτε τις στιγμές που ο μεγαλύτερος αριθμός των οπαδών σας είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο.

Ο λόγος που σας προτείνουμε να παρακολουθείτε τα αναλυτικά στοιχεία σας είναι επειδή έχουμε δει μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία από τις σελίδες που διαχειριζόμαστε. Ακόμα κι αν οι καλύτερες στιγμές για tweet είναι καθημερινές 1-3 μ.μ., βλέπουμε πολλά retweets να συμβαίνουν μεταξύ 2-5 π.μ., και πάλι στις 11 μ.μ. Αυτό μας λέει ότι το κοινό του Twitter μου είναι ενεργό μες στη μέση της νύχτας, και όχι μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Και με τον Pinterest, ο καθένας θα σας πει ότι το Σάββατο είναι “Pinit-Day”, αλλά πρόσφατα έχουμε δει περισσότερη κυκλοφορία στο Pinterest τις καθημερινές από ότι τα Σαββατοκύριακα.

Είναι πιθανό να παρατηρήσετε το ίδιο πράγμα και εσείς. Στην δική σας στρατηγική μάρκετινγκ για να φέρετε πελάτες άμεσα στην επιχείρησή σας με τα social media. Σας προτείνουμε να αρχίσετε με τις ώρες που ακολουθούν ως οδηγό. Στη συνέχεια, ελέγξτε τα αναλυτικά στοιχεία σας κάθε μήνα για να βρείτε τις καλύτερες ώρες για εσάς.

Πότε να δημοσιεύετε (γενικός οδηγός):

  • Facebook – 12-3 μ.μ. & 8-9 μ.μ. καθημερινές Σαββατοκύριακα 12-1 μ.μ.
  • Twitter: 10 π.μ.-6 μ.μ., γλυκό σημείο μεταξύ 1-3 τις εργάσιμες ημέρες
  • Pinterest: 5 μ.μ. – 12 π.μ. κάθε μέρα μέρα και ειδικά το Σάββατο
  • Instagram: 12-3 μ.μ., 8-10 μ.μ.

Εργαλεία Analytics:

Facebook – Δεν μαντεύετε! Χρησιμοποιήστε το Facebook Insights (Η σελίδα σας> Στατιστικά στοιχεία> Δημοσιεύσεις) για τις καλύτερες ώρες της ημέρας για δημοσίευση. Ακολουθούν τα δεδομένα σας:

Πότε είναι συνδεδεμένοι οι οπαδοί σας στο Facebook

Twitter – Το Tweriod είναι μια σελίδα που θα σας δώσει τα ίδια δεδομένα με το Facebook Insights. Μπορείτε ακόμη και να δείτε μεμονωμένες ημέρες για πιο συγκεκριμένα δεδομένα. Η χρησιμοποιήστε το twitter analytics. (Στην αριστερή στήλη > Περισσότερα > Στατιστικά.

Στατιστικά στοιχεία του Twitter

Instagram – Δεδομένου ότι θα δημοσιεύετε στο Instagram μόνο 1-2x ημερησίως, είναι σημαντικό να το κάνετε τις ώρες που το κοινό σας είναι πιο ενεργό.

Πότε είναι ενεργοί οι ακόλουθοι σας στο instagram, social media

Διαβάστε επίσης: Τι πρέπει να ξέρετε για SEO και social media

Βήμα 7: Πόσο συχνά πρέπει να δημοσιεύετε;

Κάθε πλατφόρμα είναι διαφορετική. Στο Twitter, μπορείτε να δημοσιεύσετε 20-30x την ημέρα. Το ίδιο και στο Pinterest. Στο Facebook και το Instagram, θα μπορούσατε να θεωρηθείτε spamer αν το κάνατε αυτό και να χάνετε κόσμο.

Ακολουθούν μερικές γενικές οδηγίες:

  • Facebook: 1-3 αναρτήσεις την ημέρα
  • Twitter: 13-20 1-3 αναρτήσεις την ημέρα
  • Pinterest: 10-50 1-3 αναρτήσεις την ημέρα
  • Instagram: 1-2 1-3 αναρτήσεις την ημέρα

Πιθανότατα σκέφτεστε Πως θα κάνω 30x αναρτήσεις σε Pinterest ή Twitter; Συμφωνούμε απόλυτα … Είναι πολλή δουλειά. Σας προτείνουμε να αρχίσετε με λιγότερες αναρτήσεις και να κλιμακώσετε. Σκεφτείτε τις οδηγίες ως την γραμμή τερματισμού. Αρχικά, ξεκινήστε ως εξής:

  • Δημοσιεύετε μία φορά την ημέρα σε κάθε πλατφόρμα.
  • Αφού αισθάνεστε άνετα με τη συχνότητα αυτή, αυξήστε την έως δύο φορές την ημέρα.
  • Στη συνέχεια, επιλέξτε μια πλατφόρμα για να έχετε καλή παρουσία, κατά προτίμηση αυτήν με το μεγαλύτερο κοινό σας . Γίνετε κάτι σαν “Ninja Pinner” ή Instagram It-Girl. Το κλειδί εδώ είναι να επικεντρωθείτε σε μια μόνο πλατφόρμα για μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • Μόλις καταφέρετε να καταλάβετε το βήμα # 3, επαναλάβετε την ενέργεια για την επόμενη τοποθεσία.

Αν πάλι σας φαίνονται βουνό, απλά αναθέτετε την διαχείριση των social media και το ψηφιακό μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, σε ένα agency όπως η DS Digital Services.

Ας ανακεφαλαιώσουμε: ο στόχος σας είναι να φέρετε πελάτες άμεσα στην επιχείρησή σας με τα social media.

Ακολουθεί μια μέρα με τα κοινωνικά μέσα:

  • Κάντε ανάρτηση στο Twitter, το Facebook, το Instagram: Την δική σας ανάρτησή στο blog σας , μια γρήγορη συμβουλή, το περιεχόμενο άλλων ανθρώπων από τον κατάλογο με τις πηγές.
  • Μοιραστείτε στο Pinterest: 5 pin από τις πηγές σας, 5 repins
  • Σε όλες τις πλατφόρμες: Μέτρια, αλληλεπίδραση, σχόλια, απάντηση, κοινοποίηση.

Σχεδόν τελειώσαμε.

Αν νιώθετε ότι είναι πολύ, σας καταλαβαίνουμε. Χρειάζεται χρόνος και εκπαίδευση για όλα αυτά. Κανείς δεν γίνεται νικητής σε μία νύχτα 🙂 Αν όμως ακολουθήσετε τις συμβουλές μας θα αξίζει τον κόπο. θα πετύχετε τον βασικό στόχο σας: Να φέρετε πελάτες άμεσα στην επιχείρησή σας με τα social media. Μόνο ένα τελευταίο βήμα που είναι εξαιρετικά σημαντικό και δεν μπορούμε να το ξεχάσουμε.

social media marketing social media μαρκετινγκ, seo και social media

Βήμα 8: Οργανώστε τα όλα – μια μέρα το μήνα

Περάστε μια μέρα το μήνα προγραμματίζοντας το περιεχόμενό σας σε σχέση με τους μηνιαίους στόχους σας, ώστε να ξέρετε τι θέλετε να μοιραστείτε. Κατά προτίμηση να το κάνετε την πρώτη του μήνα. Συγκεντρώστε το περιεχόμενό σας για το μήνα. Τραβήξτε από τις αναρτήσεις του blog σας και τις λίστες και τους πίνακες του Pinterest.

Στη συνέχεια, τις Κυριακές, προγραμματίζετε το περιεχόμενό σας για την εβδομάδα και δημιουργείτε τις εικόνες που χρειάζεστε. Αυτό θα περιλαμβάνει εικόνες post blog και άλλες εικόνες κοινωνικών δικτύων, όπως γρήγορες συμβουλές και quotes.

Παράδειγμα τι δημιουργούμε για κάθε ανάρτηση:

  • 2 pin (για δοκιμή A / B)
  • 2-3 εικόνες Instagram με συνδέσμους προς τo blog ή τις σελίδες προϊόντων ή εμπνευσμένα quotes
  • μια εικόνα για το Facebook και το Twitter
  • ένα βίντεο της ανάρτησης του blog
  • μια γρήγορη εικόνα tip για Facebook και Twitter

Ας τα μαζέψουμε όλα μαζί λοιπόν. Με ποιο τρόπο μπορείτε να φέρετε πελάτες άμεσα στην επιχείρησή σας με τα social media:

  • Η συνέπεια είναι το κλειδί για την επίτευξη αποτελεσμάτων στα κοινωνικά δίκτυα. Εμφανιστείτε κάθε μέρα και θα μεγαλώσετε το κοινό και την επιχείρησή σας. ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ.
  • Δημιουργήστε ένα μηνιαίο σχέδιο μάρκετινγκ για τα κοινωνικά δίκτυα. Βάλτε τους στόχους που θέλετε να επιτύχετε στα social media. Τα social media μπορούν πραγματικά να σας κάνουν να παρασυρθείτε και να χάνετε χρόνο. Γι ‘αυτό σας προτείνουμε να κάνετε ότι χρειάζεται να κάνετε κάθε μέρα μόνο αυτό. Δηλαδή να μπαίνετε να σχολιάζετε, να κάνετε like και να απαντάτε, αλλά όλη την άλλη δουλειά να την κάνετε εκτός.
  • Αν ξεκινάτε τώρα, μοιραστείτε πρώτα το περιεχόμενο άλλων χρηστών. Στη συνέχεια, εστιάστε στο πρωτότυπο περιεχόμενο. Με αυτό τον τρόπο θα δημιουργήσετε το κοινό σας καθώς αναβαθμίζετε και δημιουργείτε το δικό σας περιεχόμενο.
  • Χρησιμοποιήστε εργαλεία για να προγραμματίσετε το περιεχόμενό σας.
  • Μοιραστείτε περιεχόμενο σε κάθε πλατφόρμα για να ξεκινήσετε, στη συνέχεια, εστιάστε στην ανάπτυξη μίας κάθε φορά. Σας προτείνουμε δοκιμάσετε πρώτα το Pinterest αν έχετε e-shop γιατί από εκεί θα πάρετε μεγαλύτερη κυκλοφορία.
  • Όταν η μία πλατφόρμα ξεκινήσει και σας φέρνει εξαιρετικά αποτελέσματα και αισθάνεστε άνετα, προχωρήστε σε μια άλλη πλατφόρμα.
  • Κάντε δοκιμές και ελέγξτε τα στατιστικά στοιχεία για να δείτε τι δημοσιεύσεις λειτουργούν καλύτερα για το κοινό σας.
  • Συμπεριλάβετε πάντα μια εικόνα με τις αναρτήσεις σας. Εκτός ίσως από την περίπτωση που κάνετε μια “πιασάρικη” ερώτηση. Οι άνθρωποι είναι πολύ οπτικοί, και αυτό θα βοηθήσει τις αναρτήσεις σας να ξεχωρίζουν!

Είμαστε σίγουροι ότι όλα αυτά σας φαίνονται πολύ δουλειά. Ίσως και υπερβολικά. Η αλήθεια είναι πως αν ο στόχος σας είναι να φέρετε πελάτες άμεσα στην επιχείρησή σας με τα social media, όλα αυτά είναι απαραίτητα. Τα αποτελέσματα όμως θα σας εκπλήξουν. Έχετε στον νου σας ότι μπορείτε να κάνετε μια δύο αναρτήσεις την εβδομάδα σε ένα δύο κοινωνικά δίκτυα. Δεν είναι κακό αλλά επίσης τα αποτελέσματα δε θα είναι εντυπωσιακά. Το συγκεκριμένο άρθρο, αφορά έναν συγκεκριμένο στόχο: Να φέρετε πελάτες άμεσα στην επιχείρησή σας.

Αν πάλι σας φαίνονται βουνό, απλά αναθέτετε την διαχείριση των social media και το ψηφιακό μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, σε ένα agency όπως η DS Digital Services.

Θα θέλαμε πολύ να ακούσουμε την γνώμη σας.Τι σημαίνει η στρατηγική των social media για την επιχείρησή σας;

Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για ακόμα περισσότερα tips και πληροφορίες.

Πως να πετύχεις στο Instagram

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online