DS Digital Services

Αυτοκόλλητα Instagram

Τα  Instagram stories βγήκαν αρκετά χρόνια πριν και γρήγορα κατάφεραν να εκτοξευθούν σε αυτό το διάσημο social media κανάλι.

Με εκατομμύρια χρήστες κάθε μέρα, είναι κρίμα να μην το εκμεταλλευτείς για την επιχείρησή σου. Και όχι, δεν είναι μόνο για influencers.

Μπορεί να είσαι ένας καλλιτέχνης και να θέλεις να δείξεις στον κόσμο τη δημιουργικότητά σου.

Μπορεί να έχεις μόλις ξεκινήσει μια μικρή επιχείρηση.

Όποια και αν είναι η δική σου ιστορία, τα Instagram Stories έχουν την δύναμη να σου δώσουν την έκθεση που δεν φανταζόσουν ποτέ ότι θα ήταν πιθανή!

Στο σημερινό άρθρο, θα μιλήσουμε για το πώς να εκμεταλλευτείς στο έπακρο αυτό το εργαλείο και θα μοιραστούμε κάποιες ιδέες και tips στο πώς να κάνεις τα δικά σου Instagram Stories το 2021.

Πάμε!

instagram story 1 instagram tips
Tips για το κοινό σου μέσα από Instagram stories

Πίνακας Περιεχομένων

1. Γιατί και πότε να χρησιμοποιήσεις Instagram Stories

Το πρώτο βήμα για να πετύχεις στα Instagram Stories είναι να καταλάβεις τη ψυχολογία πίσω από αυτά.

Όταν ανεβαίνουν, έχουν μικρή διάρκεια ζωής- μόνο 24 ώρες. Εξαφανίζονται γρήγορα και αυτό είναι που τα κάνει ξεχωριστά.

Αν το καλοσκεφτείς, δημιουργούν μια αίσθηση αποκλειστικότητας. Ανεβάζεις κάτι και αν δεν το δει το κοινό σου σήμερα, δεν θα μπορέσουν να το δουν αύριο.

Είναι λογικό, κανείς δεν θέλει να χάνει ευκαιρίες ή προσφορές!

Ακόμη και εσύ μπαίνεις στον πειρασμό να ανοίξεις αυτό το φωτεινό χρωματιστό κύκλο γύρω από την εικόνα προφίλ άλλων χρηστών και αυτό σου δίνει ένα πολύ καλό λόγο γιατί να χρησιμοποιήσεις και εσύ Instagram Stories.

2
Instagram Story που εμφανίζεται προσωρινά

Και σχετικά με το πότε, η απάντηση είναι πανεύκολη- όταν έχεις κάτι νέο να μοιραστείς και όταν δεν έχεις κάτι νέο να μοιραστείς. (έλα μου;)

Ναι, ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας πίσω από τα Instagram Stories είναι να εμφανίζεσαι αρκετά συχνά εκεί.

Σε αυτό το άρθρο, θα μιλήσουμε για το τι να δημοσιεύσεις ακόμη και αν ξεμείνεις τελείως από ιδέες, οπότε συνέχισε να διαβάζεις!

2. Πώς δημιουργείς ποιοτικό περιεχόμενο για τα Instagram Stories

Το ποιοτικό περιεχόμενο θεωρείται ο τύπος περιεχομένου που κάνει τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν πιο πολύ.

Σε πολλές περιπτώσεις είναι διαφορετικό για διαφορετικά κοινά.

Οπότε ίσως σου πάρει χρόνο να καταλάβεις τι τύπος περιεχομένου κινεί το ενδιαφέρον του κοινού σου.

Ας πούμε ότι είσαι σχεδιαστής. Το κοινό σου μάλλον θα λατρεύει να βλέπει τα έργα σου, τα σκίτσα σου, επαγγελματικές συμβουλές, τη διαδικασία της δουλειάς σου… από τις selfies σου.

Αν είσαι marketer, το κοινό σου είναι πολύ πιθανό να θέλει να μάθει από την εμπειρία και την καριέρα σου ώστε να τα εφαρμόσουν οι ίδιοι.

Αν συντηρείς ένα online κατάστημα, είναι πολύ πιθανόν το κοινό σου να το εκτιμήσει αν τους ενημερώσεις για νέες συλλογές, αποκλειστικές προσφορές κλπ.

3
Πίσω από τις σκηνές στην Macy’s

2.1. Γενικές ιδέες για Instagram Stories

Όποιος και να είναι ο σκοπός που ξεκινάς ένα προφίλ στο Instagram, θέλεις να αναπτύξεις το κοινό σου και να έχεις και οφέλη μακροπρόθεσμα.

Η τεράστια επιτυχία είναι πιθανή αλλά ξεκινά με μικρά βήματα. Ανεξάρτητα από το τι κάνεις, υπάρχουν γενικές ιδέες για περιεχόμενο στα Instagram stories που το κοινό σου αγαπάει και αλληλεπιδρά με αυτό.

Σε αυτό το σημείο θα μοιραστούμε μαζί σου ακριβώς τι τύπο περιεχομένου να δημιουργήσεις.

Δημιούργησε ξεχωριστό περιεχόμενο

Το πρώτο γενικό tip που ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει είναι να είσαι εσύ. Αν αντιγράφεις κάποιου άλλου τη στρατηγική ή το περιεχόμενο των stories του, ο κόσμος γιατί να σε ακολουθήσει;

Σκέψου περιεχόμενο που θα ταιριάζει στη προσωπικότητά σου και θα ήταν ενδιαφέρον να δει ο κόσμος.

Παρακάτω, έχουμε μοιραστεί κάποιες ιδέες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.

Επίσης, είναι σημαντικό να έχεις ποικιλία στο περιεχόμενό σου, ώστε να ανυπομονούν οι χρήστες να πατήσουν κάθε φορά στο story σου.

Υπάρχουν χρήστες στο Instagram που είναι αληθινοί gurus στα Instagram Stories, οπότε μπορείς να τους έχεις σαν πηγή έμπνευσης για το πώς να δημοσιεύσεις ξεχωριστό περιεχόμενο.

Παραδείγμα: Gary Vee

4
Instagram Story από τον Gary Vee

Μοιράσου νέες δημοσιεύσεις στο προφίλ σου

Αυτή είναι μια πρακτική που όντως δουλεύει και σε βοηθάει να φτάσει σε μεγαλύτερο κοινό το περιεχόμενό σου.

Πώς θα γίνει αυτό;

Τα stories είναι live 24 ώρες και οι followers σου θα δουν ότι έχεις ένα νέο story κάθε φορά που κάνουν log in μέσα σε αυτές τις 24 ώρες, ενώ στις δημοσιεύσεις και να το χάσουν τώρα, θα το δουν στο μέλλον.

Οπότε, το να μοιράζεσαι νέα στα stories σου βοηθάει να τα δουν περισσότεροι.

5
Δικό μας Instagram Story που υπάρχει μόνο για 24 ώρες

Δημιούργησε διαγωνισμούς

Οι διαγωνισμοί μέσω των Instagram Stories είναι ένας τέλειος τρόπος για να δημιουργήσεις περισσότερο περιεχόμενο και να αλληλεπιδράσεις με τους χρήστες σου.

Ο διαγωνισμός μπορεί να είναι μια πρόκληση ή κάτι άλλο που θα κάνει τους followers σου να δημιουργήσουν stories οι ίδιοι και να σε κάνουν tag.

Μετά μπορείς να μοιραστείς ξανά τα stories τους και έτσι θα ενδυναμώσεις τη σχέση σου μαζί τους.

Επίσης, έτσι θα τους κάνεις να νιώσουν σημαντικοί.

Εννοείται ότι πρέπει να υπάρχει και ένα βραβείο!

6
Παράδειγμα Instagram διαγωνισμού

Δημιούργησε δημοσκοπήσεις και quiz

Τα Instagram Stories σου επιτρέπουν όχι μόνο να αλληλεπιδράς με τους πελάτες περισσότερο αλλά και να μαζέψεις σχόλια επίσης.

Πώς μπορείς να το κάνεις αυτό;

Πανεύκολα- με το να δημιουργήσεις δημοσκοπήσεις. (polls)

Το να δημιουργείς polls κάνει τους θεατές ενεργούς, ενώ πριν ήταν παθητικοί.

Έτσι δείχνεις ότι μετράει η γνώμη τους και ενδυναμώνεις τη σχέση σου μαζί τους.

Πώς θα φτιάξεις ένα poll; Απλώς γράψε την ερώτησή σου και άσε το poll να κάνει τα υπόλοιπα.

7
Παράδειγμα δικού μας poll

Άλλη λύση είναι να δημιουργήσεις ένα κουίζ, το οποίο επίσης βάζει φωτιά στη δραστηριότητα των followers σου.

Στο κουίζ, γράφεις με το χέρι τις επιλογές που θα προσφέρεις και η 1 από αυτές είναι η σωστή.

8
Παράδειγμα quiz σε Instagram Stories

Μοιράσου stories άλλων

Το να μοιραστείς stories των followers σου είναι ένα βήμα παραπέρα στο να χτίσεις μια πιο δυνατή σχέση μαζί τους.

Η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

Μπορεί εκείνοι να πήραν μέρος στο διαγωνισμό  σου, να χρησιμοποίησαν τα προϊόντα σου, να σε ανέφεραν εσένα ή την επιχείρησή σου.

Ζήτησε από τους followers σου να σε ρωτήσουν. Όταν ξεμένεις από ιδέες, αυτή είναι η λύση!

Με το να χρησιμοποιείς τα stories για να σε ρωτήσουν εκείνοι, είναι εύκολο να δημιουργήσεις περιεχόμενο που να τους  κεντρίζει το ενδιαφέρον.

Μπορείς να δημιουργήσεις μια σειρά από stories με τις απαντήσεις σου.

9
Εσείς ρωτάτε, εμείς ως DS Digital Services απαντάμε!

Άλλη λύση είναι να έχεις μία μέρα της εβδομάδας όπου ανεβάζεις  stories με όλες τις ερωτήσεις από την προηγούμενη εβδομάδα.

2.2.Περιεχόμενο για επιχειρήσεις

Είτε το πιστεύεις είτε όχι, τα Instagram Stories είναι ένα θαυμάσιο εργαλείο που θα εκτοξεύσει την επιχείρησή σου.

Τα posts που εξαφανίζονται είναι το ιδανικό μέρος για να ανακοινώσεις νέα προϊόντα, εκπτώσεις κλπ.

Σε άλλη περίπτωση, ίσως τους ενοχλούσαν να τα έβλεπαν τόσο συχνά.

Έχουμε μαζέψει διάφορες φοβερές ιδέες για να δημοσιεύσεις στα Instagram Stories ώστε να επωφεληθεί η επιχείρησή σου.

Μοιράσου τα νέα άρθρα του blog σου

Έχεις δικό σου blog; Τέλεια!

Οι followers  σου πιθανόν το ξέρουν αλλά είναι λίγο απίθανο να το βλέπουν καθημερινά.

Τα Instagram Stories είναι φοβερό μέρος για να ανακοινώσεις το νέο σου blog post ή να μοιραστείς λεπτομέρειες για ένα νέο project.

Ακόμη, μπορείς να κάνεις μια ερώτηση μαζί με μια δημοσκόπηση ή ένα κουίζ.

Η ιδέα είναι να προκαλέσεις το κοινό σου να πάει να τσεκάρει το νέο σου blog post.

10
Παράδειγμα Instagram Story για να επισκεφθούν το blog σου

Μοιράσου τα νέα σου προϊόντα

Ίσως είναι ενοχλητικό για τους followers σου αν γεμίσεις το feed τους με προωθητικό περιεχόμενο κάθε φορά που βγάζεις ένα νέο προϊόν.

Η λύση; Καλά το μάντεψες.

Instagram Stories!

Δημοσίευσε νέα για το προϊόν σου σε ένα story, δίνοντας μια μικρή γεύση στους followers σου για το τι έχεις να πεις.

Ταυτόχρονα, να ξέρεις ότι θα το προσπεράσουν αν δεν ενδιαφέρονται.

11
Παράδειγμα προώθησης δικής μας σε stories

Ανακοίνωσε online εκπτώσεις και προσφορές

Όταν οργανώνεις ένα  giveaway ή μια ειδική έκπτωση, πρέπει να το κοινοποιήσεις.

Πώς όμως θα το κάνεις αποτελεσματικά χωρίς να ενοχλήσεις το κοινό σου;

Instagram Stories!

Μέσω των stories, η έκπτωσή σου θα φτάσει στους περισσότερους από τους followers  σου μέσα σε 24 ώρες και μπορείς ακόμη και να προσθέσεις ένα link για όσους θέλουν περισσότερες πληροφορίες.

12
Παράδειγμα της Express για εκπτώσεις μέσω stories

Μοιράσου κριτικές του κοινού για το προϊόν ή την υπηρεσία σου

Το αληθινό feedback από αληθινούς πελάτες είναι ένα δυνατό εργαλείο που μπορεί να πείσει άλλους χρήστες να γίνουν πελάτες σου και εκείνοι.

Χρησιμοποίησέ το αυτό προς όφελός σου και δημιούργησε θετικές κριτικές στα Instagram Stories.

Απλώς κάνε screenshot τα σχόλια των χρηστών, τα άμεσα μηνύματά τους κλπ και ανέβασέ τα ως stories (με την έγκρισή τους).

13
Δικό μας story με κριτικές του κοινού μας

Δείξε τι συμβαίνει πίσω από τις σκηνές

Όταν τρέχεις μια επιχείρηση στο Instagram ή γενικά στα social media, υπάρχει πάντα μια απόσταση μεταξύ των followers σου και εσένα.

Μην φοβάσαι να δείξεις το πρόσωπο πίσω από την επιχείρηση!

Έτσι θα έρθει το κοινό σου πιο κοντά με εσένα και θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις μια πιο δυνατή σχέση πελάτη-μάρκας.

Μπορείς να μοιραστείς εικόνες από το γραφείο, εικόνες και βίντεο από το κτίριο της εταιρίας σου, την ώρα της δουλειάς κλπ.

14
Παράδειγμα κατασκευής σε Instagram stories

Περιεχόμενο για Influencers

Σκοπεύεις να γίνεις ο επόμενος τεράστιος  Influencer στο Instagram;

Υπάρχουν ορισμένοι τύποι περιεχομένου που οι influencers μοιράζονται στα social media.

Αστεία βίντεο, ερωτήσεις-απαντήσεις, φωτογραφήσεις κλπ.

Έχουμε μαζέψει αρκετές ιδέες που μπορείς να βάλεις σε πράξη μαζί με τις γενικές και επιχειρησιακές ιδέες που ήδη είπαμε.

Μοιράσου highlights από την ημέρα σου

Ο κόσμος θεωρεί τους influencers σαν celebrities.

Αυτό είναι που κάνει το κοινό να έχει περιέργεια για το πώς περνάει την ημέρα του κάποιος.

Τα Instagram Stories είναι ένα τέλειο μέρος για να μοιραστείς highlights και ενδιαφέροντα συμβάντα από την ημέρα σου που θα λατρέψει ο κόσμος.

Κάποιες φορές, ακόμη και τα συνηθισμένα να μοιραστείς, έχει σημασία.

15
Παράδειγμα καθημερινότητας σε Instagram story

Με τον τρόπο αυτό, δείχνεις ότι  η ζωή σου δεν απέχει και πολύ από τη δική τους.

Αυτό θα σε κάνει να φανείς πιο προσγειωμένος και θα σε συμπαθήσουν περισσότερο.

Πήγαινε σε μοδάτα μέρη και μοιράσου φωτογραφίες και βίντεο

Το να επισκεφθείς ένα νέο ενδιαφέρον μέρος είναι μια φανταστική περίσταση για να ανανεώσεις το προφίλ σου στο Instagram με ένα νέο story ή πολλά stories.

Οι άνθρωποι σε ακολουθούν γιατί θέλουν να τους διασκεδάσεις.

Κάποιοι μπορεί και να νιώσουν σαν να είναι εκεί μαζί σου!

Αλλά μην κάνεις τέτοια posts για να καυχηθείς!

Αργά ή γρήγορα, αυτό θα ενοχλήσει τον κόσμο και θα τους κάνει να νιώσουν άσχημα για τον εαυτό τους.

Κάνε το σαν πρόταση.

Δημιούργησε αξία και μοιράσου tips για το πώς μπορούν να ζήσουν μια πιο ενθουσιώδη, πιο ικανοποιητική και χαρούμενη ζωή.

16
Παράδειγμα story από ταξίδι

Χρησιμοποίησε μοδάτα Instagram φίλτρα και εφέ

Όταν σκέφτεσαι φίλτρα και εφέ στο Instagram, τι σου έρχεται στο μυαλό;

Αυτιά σκύλου και μουσούδες, μάλλον;

Όσο χαζό και αν ακούγεται, είναι αστεία και κατάφεραν να γίνουν viral.

Συχνά οι influencers ξεκινούν την μόδα.

Οπότε, να παρατηρείς νέα φίλτρα και εφέ που έχουν την δυνατότητα να γίνουν viral.

Αλλά συχνά, τα αστεία φίλτρα και εφέ δεν είναι το μόνα εργαλεία εξατομίκευσης των influencers.

Πολύ συχνά, οι influencers έχουν ένα οπλοστάσιο από εργαλεία για να κάνουν πιο ελκυστικό το περιεχόμενό τους.

17
Παράδειγμα χρήσης φίλτρων σε Instagram stories

Μοιράσου όσα λένε οι άλλοι για εσένα

Αυτό το tip είναι παρόμοιο με αυτό που είπαμε για τα προφίλ επιχειρήσεων.

Ένας influencer αυτές τις μέρες είναι σαν επιχείρηση.

Οπότε το να μοιράζεσαι το feedback των άλλων, τις γνώμες, τις προτάσεις και την κριτική τους είναι σίγουρα περιεχόμενο που ενδιαφέρει πολύ το κοινό σου.

Ίσως αυτό το περιεχόμενο να προκαλέσει και περισσότερες αντιδράσεις ή απαντήσεις χρηστών!

Εκτός από το να μοιράζεσαι το feedback των ακολούθων σου, μοιράσου ξανά stories άλλων ανθρώπων ή posts όταν σε αναφέρουν.

18
Δικό μας παράδειγμα με tag από φαν της σελίδας μας

Βάλε στυλ στα stories σου

Είναι σημαντικό να δημιουργήσεις το δικό σου στυλ στο Instagram.

Τι εννοούμε;

Ότι αν διατηρήσεις μια ενιαία οπτική ταυτότητα, αυτό θα κάνει το περιεχόμενό σου αναγνωρίσιμο από το κοινό σου.

Οι χρήστες θα μπορούν να μαντέψουν ποιος ανέβασε το περιεχόμενο πριν καν δουν το όνομά σου πάνω.

19
Δικό μας στυλ για Instagram Pro Tips

Σε αυτό το μέρος, έχουμε συλλέξει ιδέες για το πώς να εξατομικεύσεις το Instagram σου και ειδικότερα το περιεχόμενο των Instagram Stories.

Πρόσθεσε ένα φόντο

Για τον τύπο των stories που έχουν ένα μαύρο φόντο πίσω, π.χ. όταν μοιράζεσαι ένα screenshot ή το story κάποιου άλλου, μην το αφήσεις έτσι μαύρο.

Μια καλή πρακτική είναι να κρατήσεις το φόντο στην ίδια οπτική ταυτότητα με αυτήν που έχεις στο προφίλ σου και στα stories.

Πρόσθεσε stickers

Τα Instagram stories είναι το μέρος που μπορείς να είσαι χαλαρός, να κάνεις χαβαλέ και να μην τα παίρνεις όλα στα σοβαρά.

Τα αυτοκόλλητα είναι αστεία και γλυκά καιμιας και οι followers  σου είναι στο Instagram για να γελάσουν, μην διστάσεις να βάλεις 1-2 αυτοκόλλητα στο story σου.

Υπάρχουν τόσα πολλά αυτοκόλλητα στα instagram stories.

Μπορείς να διαλέξεις από γνωστά emojis, εξατομικευμένα αυτοκόλλητα, ετικέτες, δημοφιλή hashtags και άλλα.

20
Sticker σε Instagram story μας

Χρησιμοποίησε templates

Αν δεν έχεις τον χρόνο να δημιουργήσεις ένα μοναδικό, ελκυστικό και συνεπές look για τα Instagram stories σου, χρησιμοποίησε templates.

Τα templates συνήθως είναι σε πακέτα με διαφορετική διαρρύθμιση στο ίδιο στυλ.

Είτε θέλεις να μοιραστείς γνωμικά είτε εικόνες με γνωμικά ή 2-3 εικόνες μαζί, ανέβασε τα νέα σου posts μαζί με ένα κουμπί που θα είναι το κάλεσμα για δράση.

21
Έτοιμα templates για εσένα εδώ

Παίξε με τις γραμματοσειρές και τα χρώματα

Η πιο βασική εξατομίκευση που πάντα θα έχεις χόνο είναι απλώς να αλλάξεις τις γραμματοσεριές και τα χρώματα των stories σου. Διάλεξε μια ελκυστική γραμματοσειρά  και ένα χρώμα που να ταιριάζει με την ταυτότητά σου.

Αυτός είναι ο πιο απλός τρόπος για να διατηρήσεις μια συνέπεια στο προφίλ σου μαζί με το περιεχόμενο που ανεβάζεις στα Instagram Stories.

22
Παράδειγμα διαφορετικών γραμματοσειρών σε Instagram stories

Γίνε διάσημος- tips και κόλπα

Το να γίνεις διάσημος στο Instagram, θεωρείται επιτυχία για κάθε influencer ή προφίλ επιχείρησης.

Εδώ θα μοιραστούμε κάποια γενικά tips, τα οποία, αν τα εφαρμόσεις θα σε φέρουν ένα βήμα πιο κοντά στο να γίνεις ο επόμενος μεγάλος σταρ στο Instagram.

Να είσαι ενεργός κάθε μέρα

Τα stories εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες, οπότε για να διατηρήσεις το ενδιαφέρον, πρέπει να δημοσιεύεις το λιγότερο 1 story κάθε μέρα.

Δεν χρειάζεται να είναι ο ίδιος τύπος περιεχομένου κάθε μέρα.

Προσπάθησε να τα αλλάζεις λίγο.

Ακόμη και αν ξεμείνεις από ιδέες, πάντα μπορείς να ανεβάσεις  ένα αγαπημένο γνωμικό ή να ξεκινήσεις μια συζήτηση ρωτώντας το κοινό σου για κάτι.

23
Έμπνευση σε Instagram story μας

Άσε τους θεατές να μοιραστούν τα stories σου

Το να αφήσεις τους followers σου να μοιραστούν το περιεχόμενο με τους φίλους τους θα σε βοηθήσει να φτάσεις ένα ευρύτερο κοινό.

Υπάρχουν επιλογές στο Instagram που αφήνουν τους θεατές να μοιραστούν ξανά τα stories και τις δημοσιεύσεις προφίλ στα δικά τους story ή σε dms.

Πήγαινε στο προφίλ σου, πάτησε ‘’ρυθμίσεις’’, μετά ‘’ιδιωτικότητα’’, μετά ‘’story’’ και βεβαιώσου ότι οι επιλογές ‘’Να επιτρέπονται  να μοιραστούν ξανά τα stories’’ και ‘’Να επιτρέπεται το μοίρασμα’’ είναι ενεργοποιημένες.

24
Πού βρίσκονται οι ρυθμίσεις των Instagram stories

Ανάφερε άλλα προφίλ

Ήδη είπαμε πόσο σημαντικά είναι τα mentions.

Δυναμώνουν τον δεσμό μεταξύ των followers σου και εσένα.

Το να μοιράζεσαι το περιεχόμενο άλλων ανθρώπων μαζί με τα mentions τους κάνει να νιώθουν πιο σημαντικοί.

Ταυτόχρονα εσύ φαίνεσαι πιο προσγειωμένος και προσιτός.

25
Παράδειγμα δικού μας mention για fan

Να έχεις ένα πρόγραμμα

Η ποσότητα των Instagram stories που θα ανεβάζεις κάθε μέρα θα διαφέρει αλλά το να έχεις ένα πρόγραμμα θα σε βοηθήσει πολύ να οργανώσεις το περιεχόμενό σου.

Υπάρχουν εφαρμογές που έχουν και στατιστικά για το ποια ώρα της ημέρας είναι πιο ενεργοί οι followers σου.

Σίγουρα θα υπάρχουν και έκτακτα stories αλλά γενικά καλό είναι να έχεις ένα πρόγραμμα.

Να είσαι ενεργός με τα stories άλλων

‘’Μην περιμένεις να πάρεις αν δεν θέλεις να δώσεις’’.

Το γνωστό ρητό είναι η αλήθεια σε πολλές πτυχές της ζωής μας.

Ισχύει και για το Instagram marketing.

Μην κάθεσαι να περιμένεις το κοινό σου να ενεργοποιηθεί- να είσαι εσύ ενεργός.

Αν κάποιος που ακολουθείς έχει μια δημοσκόπηση, απάντησε.

Αν έχουν q&a, ρώτησε.

Προώθησε τα stories σου

Ένα tip που βοηθάει πολλές επιχειρήσεις.

Τα  instagram stories σου δίνουν τη δυνατότητα να προωθήσεις τα stories σου.

Σίγουρα σου έχει συμβεί να δεις ένα προμοταρισμένο story ενδιέμεσα σε όλα τα άλλα που βλέπεις ήδη.

Οι προωθήσεις των stories λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο με αυτόν που λειτουργούν οι προωθήσεις των κανονικών δημοσιεύσεων.

Η μόνη διαφορά τους είναι ότι εμφανίζονται ενδιάμεσα των stories των ανθρώπων που ακολουθείς ήδη.

Screenshot 20210330 153017
Παράδειγμα προώθησης Instagram story

Κρύψε τα Instagram Stories σου

Ναι, το Instagram σου επιτρέπει να το κάνεις και αυτό.

Μπορεί για κάποιο λόγο να θέλεις να κρύψεις τα stories σου από συγκεκριμένους χρήστες, όπως τους ανταγωνιστές σου.

Για να το κάνεις, άνοιξε το Instagram. Πήγαινε στο προφίλ σου.

Πάτησε στις ‘’Ρυθμίσεις’’, μετά ‘’Ιδιωτικότητα’’, μετά ‘’story’’.

Εκεί θα δεις την επιλογή ‘’Κρύψε το story από’’. Επιλέγεις τα άτομα από τα οποία θέλεις να κρύψεις τα stories σου.

Screenshot 20210330 153309
Ρυθμίσεις των Instagram Stories

Χρησιμοποίησε τα highlights για να δείξεις την επιχείρησή σου

Τα stories που εμφανίζονται μόνιμα στο προφίλ σου λέγονται  highlights.

Τα highlights σου επιτρέπουν να κρατάς για όσο θες τα stories. Επίσης σου επιτρέπουν να τα ομαδοποιήσεις ανά θέμα (μπορείς να βάλεις μέχρι 100 stories σε ένα highlight).

Με τον τρόπο αυτό, δείχνεις διάφορες πτυχές της ζωής σου.

Σκέψου τα highlights σαν albums που κρατάς αναμνήσεις σ’αυτά.

Όσον αφορά την επιχείρησή σου, τα highlights σου επιτρέπουν να  την παρουσιάσεις με πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Μπορείς να δείξεις διαφορετικά κομμάτια της επιχείρησής σου, εκδηλώσεις που έχεις πάρει μέρος, και άλλα.

26
Τα highlights μας στο Instagram

Μέτρησε την απόδοση των Instagram Stories σου

Ό,τι τακτικές και να χρησιμοποιείς για τα instagram stories σου, πρέπει να καταγράψεις  τι λειτουργεί και τι όχι.

Με το να καταλάβεις τι είδος περιεχομένου λειτουργεί και ποιες ημέρες της εβδομάδας είναι πιο ενεργό το κοινό σου, θα μπορείς να σχεδιάζεις τη στρατηγική σου καλύτερα.

Έτσι, θα εκτοξεύσεις την αλληλεπίδραση των followers σου.

Τα προφίλ επιχειρήσεων στο Instagram έχουν ένα χαρακτηριστικό που λέγεται ‘’Insights’’. Εκεί μπορείς να δεις πώς αποδίδουν οι δημοσιεύσεις σου και τα Instagram stories.

27
Μέτρηση απόδοσης για Instagram Stories

Επιπλέον, υπάρχουν πολλά εργαλεία εκτός του Instagram όπως το Later, SocialInsider, Iconosquare, Quintly, Sprout Social κλπ τα οποία θα σε βοηθήσουν πάρα πολύ να ξέρεις τη δραστηριότητα  των followers σου και την αποτελεσματικότητα του περιεχομένου σου.

Τα  Instagram stories είναι σίγουρα ένα πολύ δυνατό εργαλείο που μπορεί να σε ωφελήσει μακροπρόθεσμα.

Τα τελευταία χρόνια, τα  Instagram Stories είναι μοναδικά στο να τραβούν τη προσοχή των χρηστών!

Γι’αυτό πρέπει να τα αξιοποιήσεις στο έπακρο!

Θα θέλαμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση στο Instagram! Πολλοί φίλοι μοιράστηκαν τις κορυφαίες στρατηγικές τους για αλληλεπίδραση στο Instagram και θα θέλαμε επίσης να ακούσουμε τις δικές σας!

Μην ξεχάσεις να

μοιραστείς αυτήν την

ανάρτηση

Οι επιλογές μας
Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Στέλιος Στυλιανίδης

Marketing Expert

Η γνώση μαζί με τη δράση μετατρέπουν τις αντιξοότητες σε επιτυχία

Stelios Stilianidis

Αξίζει να τα δεις
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online