fbpx

DS Digital Services

Πως να διαφημιστείτε στο Facebook

Αναμφίβολα η διαφήμιση στο Facebook είναι από τα πιο αποδοτικά εργασία για να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας, να έρθουν δυνητικοί πελάτες και να αυξηθούν οι πωλήσεις σας. Δεν είναι όμως κάτι που πρέπει να παίρνετε αψήφιστα καθώς θα πρέπει να γίνει με τον σωστό τρόπο.

Χρειάζεται σωστή στόχευση για να έχει αποτελέσματα. Πάμε λοιπόν να δούμε ποια είναι τα βήματα που πρέπει να γίνουν ώστε να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη και αποδοτική διαφήμιση.

Πρώτα απ’ όλα να πούμε ότι μιλάμε για διαφήμιση και όχι για χορηγούμενη ανάρτηση που είναι κάτι διαφορετικό.

Μέσω της επιχειρηματικής σελίδας στο Facebook, μπορείτε να κατευθυνθείτε κατευθείαν στο κεντρο διαφημίσεων Facebook μέσω του Facebook Business Suite ή στο Business Manager για να δημιουργήσετε τη διαφημιστική σας καμπάνια. Αν δεν έχετε ακόμη μια επιχειρηματική σελίδα, πρέπει να δημιουργήστε άμεσα καθώς είναι απαραίτητο εργαλείο για Facebook και Instagram!

Εάν προτιμάτε να χρησιμοποιήσετε το Facebook Business Manager, μπορείτε να δείτε πως θα ρυθμίσετε τον αντίστοιχο λογαριασμό στην ανάρτησή μας σχετικά με τον τρόπο χρήσης του Facebook Business Manager.

Μάλιστα, θα προτείναμε να δημιουργήσετε λογαριασμό στο Facebook Business Manager καθώς σας δίνει πολύ περισσότερες δυνατότες ελέγχου σε διαφημίσεις, συνδεμένους λογαριασμούς, καταλόγους και άτομα.

Πάμε τώρα να δημιουργήσουμε βήμα βήμα μια διαφήμιση στο Facebook:

Βήμα 1. Επιλέξτε τον στόχο σας

Συνδεθείτε στη Διαχείριση διαφημίσεων Facebook, επιλέξτε την καρτέλα “Εκστρατείες” και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Δημιουργία για να ξεκινήσετε με μια νέα καμπάνια διαφημίσεων στο Facebook.

Το Facebook προσφέρει 11 στόχους μάρκετινγκ με βάση αυτό που θέλετε να πετύχει η διαφήμισή σας. Δείτε πώς ευθυγραμμίζονται με τους επιχειρηματικούς στόχους:

  • Αναγνωρισιμότητα επωνυμίας: Προβάλετε την επωνυμία σας σε ένα νέο κοινό.
  • Απήχηση: Προβάλετε τη διαφήμισή σας σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό.
  • Κίνηση: Οδηγήστε επισκεψιμότητα σε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα, εφαρμογή ή στο Facebook Messenger.
  • Αλληλεπίδραση: Αποκτήστε πρόσβαση σε ένα ευρύ κοινό για να αυξήσετε τον αριθμό αλληλεπιδράσεων και like, να αυξήσετε τη συμμετοχή σε ένα γεγονός ή να ενθαρρύνετε τους χρήστες να διεκδικήσουν μια ειδική προσφορά.
  • Εγκαταστάσεις εφαρμογής: Παροτρύνετε τους χρήστες για να εγκαταστήσουν την εφαρμογή σας.
  • Προβολές βίντεο: Αποκτήστε περισσότερα άτομα για να παρακολουθήσουν τα βίντεο σας.
  • Ανεύρεση υποψήφιων πελατών: Αποκτήστε νέες προοπτικές για αύξηση πωλήσεων.
  • Μηνύματα: Ενθαρρύνετε τους χρήστες να επικοινωνούν με την επιχείρησή σας χρησιμοποιώντας το Facebook Messenger.
  • Μετατροπές: Οδηγήστε τους χρήστες να κάνουν μία συγκεκριμένη ενέργεια στον ιστότοπό σας (όπως να γραφτεί στη λίστα σας ή να αγοράσει το προϊόν σας), στην εφαρμογή σας ή στο Facebook Messenger.
  • Πωλήσεις από κατάλογο: Συνδέστε τις διαφημίσεις σας στο Facebook με τον κατάλογο προϊόντων σας, για να προβάλλετε διαφημίσεις για τα προϊόντα που είναι πιο πιθανό να θέλουν να αγοράσουν.
  • Κίνηση στο κατάστημα: Οδηγείστε τους πελάτες σας στο φυσικό σας κατάστημα.
diafimish sto Facebook, διαφήμιση στο Facebook,
Στόχοι Facebook διαφήμισης

Επιλέξτε έναν στόχο εκστρατείας με βάση τους στόχους σας για τη συγκεκριμένη διαφήμιση. Λάβετε υπόψη ότι για στόχους με μετατροπή (όπως πωλήσεις) μπορείτε να πληρώσετε ανά ενέργεια, αλλά για στόχους απήχησης (όπως επισκεψιμότητα και προβολές) θα πληρώσετε για εμφανίσεις.

Για αυτό το παράδειγμα, θα επιλέξουμε τον στόχο “Αλληλεπίδραση”. Ορισμένες από τις επιλογές που βλέπετε στα επόμενα βήματα θα διαφέρουν ελαφρώς ανάλογα με το στόχο που θα επιλέξετε. Eπιλέξετε επίσης εάν θα επικεντρωθείτε στην αλληλεπίδραση με τη δημοσίευση, τα like της σελίδας, ή απαντήσεις σε εκδηλώσεις. Για αυτό το παράδειγμα, θα επιλέξουμε “Μου αρέσει” στη σελίδα.

Σχέδιο χωρίς τίτλο 2

Βήμα 2. Δώστε όνομα στην εκστρατεία σας

Η διαφήμιση σας στο Facebook χρειάζεται ένα όνομα οπότε αρχικά δώστε ένα όνομα στην εκστρατεία σας. Τις Ειδικές κατηγορίες διαφημίσεων μπορείτε να τις παραβλέπετε καθώς πρόκειται για πολύ εξειδικευμένες περιπτώσεις. Πιο κάτω μπορείτε να επιλέξετε εάν θα πραγματοποιήσετε μια δοκιμή διαχωρισμού A / B. Εάν είστε αρχάριος αφήστε το προς το παρόν. Αν είστε πιο προχωρημένος δοκιμάστε το ώστε να έχετε καλύτερη αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της διαφήμισης. Επίσης, επιλέξτε αν θα ενεργοποιήσετε τη βελτιστοποίηση του προϋπολογισμού. Αυτή η επιλογή μπορεί να είναι χρήσιμη αν χρησιμοποιείτε πολλαπλά σύνολα διαφημίσεων, αλλά μπορείτε να την αφήσετε απενεργοποιημένη.

Πατήστε Επόμενο.

διαφήμιση στο Facebook
Στόχος διαφήμισης Facebook

Βήμα 3: Διαφημιστικό σύνολο

Είναι το σύνολο που θα στοχεύσετε για τη συγκεκριμένη διαφήμιση και είναι διαφορετικό από το αποθηκευμένο κοινό που θα εξηγήσουμε παρακάτω. Μπορείτε να ονομάσετε το διαφημιστικό σύνολο και είναι καλό να το κάνετε ώστε αν τα αποτελέσματα είναι ικανοποιητικά να το ξαναχρησιμοποιήσετε. Μια εκστρατεία είναι δυνατό να περιλαμβάνει περισσότερα από ένα διαφημιστικά σύνολα(Δοκιμή Α/Β).

Επιλέξτε τη σελίδα που θέλετε να προωθήσετε(αν έχετε περισσότερες από μια).

Αν θέλετε το Facebook να μπει στον αυτόματο και να επιλέξει το ίδιο τον καλύτερο τρόπο προβολής της διαφήμισης σας τότε μπορείτε να κάνετε βελτιστοποίηση. Μιας και όμως δεν είναι απαραίτητο δεν θα το χρησιμοποιήσουμε στο παράδειγμα.

Βήμα 4. Ρυθμίστε τον προϋπολογισμό σας και το χρονοδιάγραμμα.

Ορίστε δηλαδή το ποσό που θα ξοδέψετε και για πόσο χρονικό διάστημα θα τρέχει η διαφήμιση. Μπορείτε να επιλέξετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό ή εφάπαξ όπου το Facebook θα διαχειριστεί τον προϋπολογισμό σας ανάλογα με το πώς πιστεύει ότι θα έχει καλύτερα αποτελέσματα.Ορίστε και το για πόσο χρονικό διάστημα θέλετε να προβάλλεται η διαφήμιση σας.

Βήμα 5. Στοχεύστε το κοινό σας

Δημιουργήστε εδώ το κοινό-στόχο για τις διαφημίσεις σας.

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα νέο κοινό ή να χρησιμοποιήσετε ένα ήδη αποθηκευμένο κοινό. Ας δημιουργήσουμε ένα καινούργιο εδώ.

Ξεκινήστε επιλέγοντας την τοποθεσία, την ηλικία, το φύλο και τη γλώσσα. Καθώς πραγματοποιείτε τις επιλογές σας, προσέξτε το δείκτη μεγέθους κοινού που βρίσκεται στα δεξιά της οθόνης, κάτι που σας δίνει την αίσθηση της πιθανής προσέγγισης των διαφημίσεών σας.

Θα δείτε επίσης έναν εκτιμώμενο αριθμό like για την σελίδα σας. Αυτές οι εκτιμήσεις θα είναι πιο ακριβείς αν έχετε εκτελέσει εκστρατείες πιο πριν, δεδομένου ότι το Facebook θα έχει περισσότερα δεδομένα για να αξιολογήσει. Να έχετε πάντα κατά νου ότι πρόκειται για εκτιμήσεις, όχι για εγγυημένα αποτελέσματα.

Παρακάτω θα δείτε την επιλογή να προσθέσετε ένα προσαρμοσμένο κοινό από άτομα που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας στο Facebook. Θα κάνουμε έναν ξεχωριστό οδηγό για να σας καθοδηγήσουμε στο προσαρμοσμένο κοινό του Facebook, οπότε θα επικεντρωθούμε περισσότερο στις επιλογές στόχευσης.

Προσοχή!

Όσο πιο συγκεκριμένο και στοχευμένο θα είναι το κοινό σας τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε από τη διαφήμιση σας. Μην προσπαθείτε να αυξήσετε τα εκτιμώμενα αποτελέσματα, να προβάλετε τη διαφήμιση σας δηλαδή σε περισσότερα άτομα! Θέλετε το κοινό σας να είναι όσο καλύτερα επιλεγμένο. Εκτός από ηλικία, φύλο και δημογραφικά στοιχεία περιοριστείτε το προσθέτοντας ενδιαφέροντα και περιοχή. Αν δημιουργείτε νέο κοινό βάλτε και εξαιρέσεις. Μόλις ορίσετε το κοινό σας πατήστε Αποθήκευση.

Εκτίμηση Απόδοσης Διαφήμισης Facebook
Στόχευση κοινού για διαφήμιση Facebook

Βήμα 5. Επιλέξτε τις τοποθετήσεις διαφημίσεων Facebook

Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να επιλέξετε πού θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας. Εάν είστε νέοι στις διαφημίσεις Facebook, η απλούστερη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε τις Αυτόματες τοποθετήσεις. Όταν επιλέγετε αυτή την επιλογή, το Facebook θα τοποθετήσει αυτόματα τις διαφημίσεις σας στο Facebook, το Instagram, το Messenger και τη ροή του κοινού-στόχου όταν είναι πιθανό να επιτύχουν τα καλύτερα αποτελέσματα.

Όταν έχετε περισσότερη εμπειρία, ίσως θελήσετε να τοποθετήσετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook σε συγκεκριμένες τοποθεσίες. Έχετε τις ακόλουθες επιλογές:

Τύπος συσκευής: Κινητό, επιφάνεια εργασίας ή και τα δύο.

Πλατφόρμα: Facebook, Instagram, ροή Facebook ή Messenger

Τοποθετήσεις: Feeds, Stories, in-stream (για βίντεο), μηνύματα, σε άρθρο και εφαρμογές και ιστότοπους (εκτός του Facebook) και άλλα. Οι επιλογές είναι πολλές.

Μόλις ολοκληρώσετε κοινό και τοποθετήσεις πατήστε Επόμενο για να κατευθυνθείτε στο δημιουργικό της διαφήμισης. Η διαφήμιση αποτελεί υποενότητα του Διαφημιστικού συνόλου. Μπορείτε δηλαδή να δημιουργήσετε περισσότερες από μια διαφημίσεις για το ίδιο Διαφημιστικό Σύνολο(ή σύνολα) που ορίσατε πιο πριν. Αν δείτε στο επάνω μέρος της οθόνης θα το καταλάβετε καλύτερα.

diafimisi sto Facebook, διαφήμιση στο Facebook,
Εκστρατεία Facebook

Διαβάστε και αυτό:15 Έξυπνες ιδέες για online διαφήμιση

Βήμα 7. Δημιουργήστε τη διαφήμισή σας

Ορίστε το όνομα της διαφήμισης σας και πηγαίνετε παρακάτω στο δημιουργικό ώστε να την φτιάξετε.

Πρώτα επιλέξτε τη μορφή της διαφήμισης σας και, στη συνέχεια, εισαγάγετε τα στοιχεία, το κείμενο και τα μέσα(εικόνα, βίντεο, καρουζέλ). Οι διαθέσιμες μορφές διαφέρουν ανάλογα με τον στόχο της καμπάνιας που επιλέξατε στην αρχή αυτής της διαδικασίας. Έτσι αν στοχεύσατε στην αλληλεπίδραση δεν θα έχετε τόσες πολλές επιλογές.

Ελέγξτε την προεπισκόπηση στο δεξί μέρος της σελίδας για να βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας φαίνεται καλή για όλες τις πιθανές τοποθετήσεις (κινητά, για επιτραπέζιους υπολογιστές, Facebook, Instagram κτλ). Ίσως κάποιες φορές, κυρίως λόγω λάθος διαστάσεων δεν θα επιτρέπεται η προβολή της διαφήμισης σας σε κάποια μέσα.

Απο κάτω θα δείτε την επιλογή συμβάντα η οποία είναι μια εξαιρετική επιλογή εφόσον όμως έχετε pixel συνδεδεμένο με το site σας. Επειδή όμως είναι πιο προχωρημένο το παραβλέπουμε στο συγκεκριμένο παράδειγμα.

Αφού τα τσεκάρατε όλα και είδατε ότι οι επιλογές προεσκόπησης είναι ικανοποιητικές κάντε κλικ στο πράσινο κουμπί Επιβεβαίωση για να υποβάλετε την διαφήμισή σας. Και voila!

Θα δείτε την ειδοποίηση ότι η διαφήμιση σας έχει σταλεί για έλεγχο.

Διαφημίσεις στο Facebook – Πώς να λάβεις γρήγορα έγκριση και να αποφύγεις συχνά λάθη

Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι ένας πολύ καλός και αποδοτικός τρόπος να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο και να αυξήσετε τις πωλήσεις και τις αλληλεπιδράσεις της επιχείρησης σας. Με το άρθρο μας έχετε όλες τις απαραίτητες, για αρχή, πληροφορίες για να αρχίσετε να δημιουργείτε μόνοι σας πετυχημένες διαφημίσεις στο Facebook!

Αν τα παραπάνω σας μπερδεύουν και χρειάζεστε βοήθεια μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες διευκρινίσεις. Αν πάλι σας φαίνονται “βουνό” μπορούμε να το κάνουμε εμείς για εσάς και με εξαιρετικά κερδοφόρα αποτελέσματα! Ελάτε να γνωριστούμε!

Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα γύρω από το digital marketing.

Διαχείιριση διαφημίσεων social media
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online