fbpx

Πώς να συνδέεσαι αληθινά με τους πελάτες σου στα social media

Πώς να συνδέεσαι αληθινά με τους πελάτες σου στα social media

Τα social media είναι το ιδανικό μέρος για να μοιραστείς την προσωπικότητα της επιχείρησής σου και να αναπτύξεις την κοινότητά σου. Μπορείς άραγε να δημιουργήσεις ουσιαστική σύνδεση με το διαδικτυακό σου κοινό;

Ενώ πολλές πωλήσεις προέρχονται από τα social media, οι πελάτες σου επισκέπτονται κυρίως τον λογαριασμό σου για να διασκεδάσουν και να κοινωνικοποιηθούν… και σε τελικό στάδιο να σε αγοράσουν.

Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας να προσαρμόσεις τη marketing στρατηγική σου σε όλες τις social media πλατφόρμες που δραστηριοποιείσαι.

Ακολουθούν 8 κορυφαίοι τρόποι για να συνδεθείς με το διαδικτυακό σου κοινό μέσω των social media και να διατηρείς του πελάτες σου ευχαριστημένους.

#1 Μην σταματάς τις ερωτήσεις

Οι χρήστες των social media λατρεύουν να μοιράζονται τις απόψεις τους στο διαδίκτυο.  Ένας από τους πιο απλούς τρόπους να ακούσεις το κοινό σου είναι… να του κάνεις ερωτήσεις. Είτε με τη μορφή ερωτήσεων στο story σου (με τη χρήση του sticker), είτε μέσω δημοσκοπήσεων (πάλι με τη χρήση του sticker) δίνεις την ευκαιρία στους followers σου να μοιραστούν τις σκέψεις τους για τα προϊόντα σου και να μάθεις τι τους αρέσει.

Ανακάλυψε την δική σου αισθητική στην Instagram ροή σου και τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω σου

i2

#2 Feedback: το καλύτερο εργαλείο βελτίωσης

Είναι σημαντικό να ακούς τους πελάτες σου. Δοκίμασε να δημιουργήσεις ένα υπολογιστικό φύλλο με όλα τα σχόλια των πελατών που λαμβάνεις, διαχωρίζοντάς τα σε παράπονα και προτάσεις.

Πρέπει να χειρίζεσαι τα παράπονα με ψυχραιμία και με επαγγελματισμό. Δεν υπάρχει πιο έξυπνος τρόπος να βελτιώσεις ή να ενσωματώσεις τυχόν χρήσιμες προτάσεις στην επιχειρηματική σου στρατηγική από το να εκμεταλλευτείς τα αρνητικά σχόλια και τις παρατηρήσεις.

Όταν οι πελάτες σου βλέπουν ότι τους ακούς και νοιάζεσαι για τη γνώμη τους, να είσαι σίγουρος πως θα σου δώσουν μία δεύτερη ευκαιρία.

#3 Δείξε εκτίμηση και ευγνωμοσύνη

Πόσα συναισθήματα λες να γεννά η επίδειξη ευγνωμοσύνης στο διαδικτυακό σου κοινό; Καλό θα ήταν να αποτελεί τακτική δραστηριότητα της στρατηγικής marketing που ακολουθείς. Οι followers σου αισθάνονται υπέροχα όταν βλέπουν ότι τους εκτιμάς και τους λες ευχαριστώ. Τίποτα δεν πρέπει να θεωρείς δεδομένο. Κάποιος που σήμερα σε θαυμάζει μπορεί αύριο να σε ξεχάσει.

Για παράδειγμα, αν οι followers σου σε ταγκάρουν στο instagram ή δημιουργούν περιεχόμενο με την επωνυμία σου, αφιέρωσε χρόνο για να τους απαντήσεις ή να μοιραστείς το μήνυμά τους. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να τους δείξεις ότι πίσω από το brand σου κρύβεται ένας άνθρωπος που νοιάζεται γι΄αυτούς.

i3

#4 Βρες γρήγορα τη λύση του προβλήματος

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κρατήσεις τους πελάτες σου ικανοποιημένους, είναι να ξέρεις να λύνεις γρήγορα τυχόν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν. Είτε πρόκειται γιαπαράπονα είτε για ερώτησεις. Κάτι τέτοιο βελτιώνει αρχικά, την εικόνα της εταιρείας σου και αναδεικνύει το επίπεδο επαγγελματισμού σου. Επιπλέον, δείχνεις ότι νοιάζεσαι πραγματικά για τους πελάτες σου.

Είναι σημαντικό να παρακολουθείς συνεχώς τα social media σου και να αφιερώνεις χρόνο σε ο,τιδήποτε προκύπτει. Όταν μετατρέπεις έναν δυσαρεστημένο πελάτη σε ικανοποιημένο πελάτη, είναι πιο πιθανό να παραμείνει κοντά σου.

#5 Ανέβασε τα πιο διασκεδαστικά βίντεο

Χρησιμοποίησε τις πιο ενδιαφέρουσες μεθόδους, όπως βίντεο, για να μοιραστείς το προϊόν ή την υπηρεσία σου. Το να μιλάς απλώς στο κοινό σου για την επιχείρησή σου μπορεί να είναι αρκετά βαρετό. Στους χρήστες αρέσει να παρακολουθούν περισσότερο βίντεο παρά να διαβάζουν κείμενο.

Κέρδισε το ενδιαφέρον του κοινού σου με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο και στη συνέχεια, κράτα το ζωντανό και ενεργό. Ανέβαζε τακτικά ενημερωτικά βίντεο για τα προϊόντα σου που το διασκεδάζουν και το πληροφορούν ταυτόχρονα.

Ανακάλυψε την δική σου αισθητική στην Instagram ροή σου και τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω σου

#6 Ποιος δεν τρελαίνεται για backstage;

Δώσε στο κοινό σου μια ματιά στο τι συμβαίνει στα παρασκήνια της επιχείρησής σου. Δημιούργησε με αυτόν τον τρόπο μια ουσιαστική σύνδεση με τους followers σου. Μοιράσου βίντεο ή εικόνες της ομάδας σου και κάνε τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι συμπεριλαμβάνονται στην επιχείρησή σου. Με αυτόν τον τρόπο προσδίδεις αυθεντικότητα στη μάρκα σου και επιτρέπεις στο κοινό σου να μάθει περισσότερα για εσένα… από εσένα.

#7 Ακολούθησε την επικαιρότητα

Η παρουσία σου στα social media δεν αφορά μόνο την επιχείρησή σου. Μαζί με το περιεχόμενο που σχετίζεται με την επιχείρησή σου, φρόντισε να μοιράζεσαι και άλλου είδους περιεχόμενο που μπορεί να ενδιαφέρει το κοινό σου. Για παράδειγμα, ενημερωτικά ή εμπνευσμένα άρθρα, ένα ενδιαφέρον βίντεο ή ακόμα και ένα αστείο meme.

Προσπάθησε να διασκεδάσεις κι εσύ μαζί με το κοινό σου. Αν το μόνο που κάνεις είναι να το γεμίζεις με τακτικές πωλήσεων και αυτοπροβολής,  θα χάσει γρήγορα το ενδιαφέρον του.

Ένα ημερολόγιο περιεχομένου σε βοηθά να μοιράζεσαι μια ποικιλία δημοσιεύσεων.

#8 Κράτα το κοινό σου ενεργό και ζωντανό

Η γοητεία των social media είναι να δημιουργείς μια πιο στενή σχέση με το κοινό σου, να προσφέρεις αποκλειστικές γνώσεις για την επωνυμία σου και να σχεδιάζεις μια μοναδική εμπειρία για τους πελάτες σου. Το κλειδί για να κρατάς το κοινό σου αφοσιωμένο είναι προσθέτοντας αξία στη ζωή του.

Πώς θα το πετύχεις αυτό; Μέσω του πρωτότυπου επώνυμου περιεχομένου σου. Εάν απλώς μοιράζεσαι φωτογραφίες από τον κατάλογό σου στο διαδίκτυο ή αναδημοσιεύεις memes, τότε το κίνητρο για το κοινό σου να θέλει να κοινωνικοποιηθεί μαζί σου θα χαθεί.

Ο στόχος σου πάντα πρέπει να είναι να δημιουργείς φρέσκο ​​περιεχόμενο που προσελκύει την προσοχή του κοινού σου και τον παρακινεί να αλληλεπιδράσει.

Για περισσότερα άρθρα και συμβουλές marketing περιηγήσου στην ιστοσελίδα μας, ακολούθησέ μας στο Facebook και στο Instagram ή κλείσε ραντεβού μαζί μας.

Αν θέλεις να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους, DS Academy. Η σωστή λύση για να μάθεις για τα Social Media.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ;

Απόκτησε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ το e-book Instagram Marketing για επιχειρήσεις. Το μόνο που θέλουμε από εσένα είναι το email και το ονοματάκι σου. :)