fbpx

DS Digital Services

Καλές αναρτήσεις στα social media

Ας δούμε αρχικά τι σημαίνει η SMO (social media optimization)

Με τον όρο βελτιστοποίηση, εννοούμε μια σειρά διαδικασιών, ενός σχεδιασμού ουσιαστικά  ώστε  το προϊόν να γίνει όσο το δυνατό πιο αποδοτικό και λειτουργικό.

 Με τη χρήση της SMO μπορούμε να αναπτύξουμε τη στρατηγική  marketing.

Πρόκειται για στρατηγική του digital marketing  που εξυπηρετεί την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και συμβάλλει στην σύνδεση του brand, με τους πελάτες.

Η SMO σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις καλύτερα τις προωθήσεις ή τις εκστρατείες του προϊόντος και των υπηρεσιών σου.

Να θυμίσουμε πως σαν διαδικασία δεν είναι δύσκολη, ούτε απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις που αφορούν στη τεχνολογία.

 

SMO 8 τεχνικές για καλύτερες αναρτήσεις

Ωστόσο υπάρχουν ορισμένες χρήσιμες και εύχρηστες τεχνικές

 βελτιστοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τις οποίες μπορείς να θέσεις σε εφαρμογή με στόχο την αύξηση ορατότητας των αναρτήσεών σου.

 Έτσι μπορείς να τελειοποιήσεις τις αναρτήσεις σου ώστε να φέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Αν θέλεις λοιπόν να γίνεις καλύτερος στο να αναλύεις και να προσαρμόζεις τις αναρτήσεις σου, ακολούθησε τους κανόνες της SMO και το μόνο σίγουρο είναι πως θα βγεις κερδισμένος. 

Ας εξετάσουμε όμως σε τι μπορεί να βοηθήσει ακριβώς

  • Στην αύξηση της αλληλεπίδρασης με πελάτες
  • Αυξάνει την προβολή
  • Ενισχύει τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες
  • Εδραιώνει την παρουσία σου στα social media
  • Σε “συνδέει” καλύτερα με το κοινό σου
  • Ενισχύει τη παρουσία σου
  • Σε βοηθάει στο να εξυπηρετήσεις καλύτερα το κοινό σου
image 9

10 + 1 τεχνικές για το πως μπορείς να εφαρμόσεις τη SMO
Ξεκίνα να τις εφαρμόζεις για να βελτιστοποιήσεις τα αποτελέσματά σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής

#1 Μην δημοσιεύεις σε στιγμή που δεν θα υπάρχει

η μέγιστη ανταπόκριση
Το να δημοσιεύεις απλά δεν δίνει αποτέλεσμα από μόνο του. Η δημοσίευση λειτουργεί μέσω μιας συνάρτησης παραγόντων, όπως:
• Η ώρα
• Η συνέπεια
• Σωστό περιεχόμενο
Το θέμα του να επιλέξεις την κατάλληλη ώρα είναι ένα δύσκολο κομμάτι που ερευνάται διαρκώς.

image 10

Σε έρευνες που έχουν γίνει σχετικά, μια καλή ώρα για ανάρτηση θεωρείτε η 10 το πρωί όσον αφορά τις Τρίτες, Τετάρτες αλλά και τις Πέμπτες.

Αλλά αυτό είναι πολύ γενικό γιατί πολύ απλά το δικό σου κοινό μπορεί τη συγκεκριμένη ώρα να μην δραστηριοποιείται διαδικτυακά.

Εσύ πρέπει να βρεις τις ώρες που το κοινό σου θα παρουσιάζει εξαιρετικά αυξημένη κίνηση στα social media.

 Αν π.χ. το κοινό σου είναι φοιτητές δεν υπάρχει περίπτωση να το παρακολουθήσει κανείς στις 9 το πρωί.

Ή αν απευθύνεσαι  σε εργαζόμενες κυρίες να το δουν πριν το μεσημέρι.

Πολύ χρήσιμο θα ήταν να προγραμματίσεις τις αναρτήσεις σου με σύνεση ώστε το κοινό σου να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, σε ό,τι  του προωθείς.

Διάβασε και αυτό: 6 δωρεάν εργαλεία που πρέπει να «παίζεις στα δάχτυλα» για να πετύχεις στο Instagram

https://dskomotini.gr/6-dorean-ergalia-instagram/

#2 Δώσε έμφαση στο bio, είναι η βιτρίνα σου και πρέπει να είναι ό,τι καλύτερο

Στα social media το βιογραφικό είναι από τα πρώτα πράγματα που βλέπει ο επισκέπτης.

 Ουσιαστικά αποτελεί τη βιτρίνα σου και πρέπει να είναι απολύτως σαφές και προσεγμένο, σε όλες του τις λεπτομέρειες.

Σκέψου πως ο επισκέπτης σου δίνει μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να κερδίσεις τις εντυπώσεις του και να προχωρήσει στο να σε ακολουθήσει.

Το τέλειο bio σου εξασφαλίζει:

  • Περισσότερους followers
  • Αλλά και συνεργασίες που  θα  μπορέσουν να επιτευχθούν

 Για να το κάνεις ελκυστικό ανέφερε:

  • Ποιος είσαι
  • Τι προσφέρεις
  • Τι λύση δίνεις
  • CTA (call to action)
  • Επικοινωνία
image 11

Μπορείς ακόμη να χρησιμοποιήσεις emojis αλλά με προσοχή χωρίς υπερβολές.

Ένας τρόπος να διαλέξεις bio είναι να γράψεις κάποια και μετά να επιλέξεις, αυτό που σου αρέσει – εκφράζει περισσότερο.

Με την πρώτη αποκλείεται να βγει αυτό που πραγματικά έχεις ανάγκη και σε εξυπηρετεί.

#3 Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι τέλειες και να έχουν το κατάλληλο μέγεθος

Αν μια φωτογραφία δεν έχει καλή ανάλυση, τότε σαφώς και δεν πρέπει να δημοσιευτεί.

Θα λειτουργήσει αρνητικά και θα δημιουργήσεις κάκιστες εντυπώσεις.

Η αναγνωρισιμότητα έχει να κάνει με την εικόνα τη δική σου ή του brand.

Φρόντισε οι φωτογραφίες να έχουν το μέγεθος που πρέπει και να ακολουθούν τους κανόνες της πετυχημένης ανάλυσης.

Τί να προσέξεις:

  • Χρησιμοποίησε εφαρμογές που θα σε βοηθήσουν, υπάρχουν πολλές
  • Βάλε τα σωστά φίλτρα
  • Πάρε όσες περισσότερες λήψεις μπορείς αν θέλεις να πετύχεις τη σωστή, τη μία, τη ξεχωριστή.

Θυμήσου ότι το instagram χρησιμοποιεί τετράγωνο καμβά

Και φυσικά η εικόνα προφίλ πρέπει να είναι αψεγάδιαστη.

Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει κανείς κανέναν στα σοβαρά με μια ακατάλληλη εικόνα προφίλ.

 Σε ενδιαφέρει να διαβάσεις: Πως να βγάλεις εντυπωσιακές φωτογραφίες για την ανάδειξη των προϊόντων σου – Σύντομος οδηγός για αρχάριους

image 12

#4 Η υπερβολική ποσότητα δημοσιεύσεων δεν φέρνει τα καλύτερα αποτελέσματα

Οι αναρτήσεις θέλουν μέτρο. Δεν είναι καλό να ανεβάζεις διαρκώς αλλά ούτε και με το σταγονόμετρο.

Η καλύτερη λύση είναι να βρεθεί ένα σχεδιάγραμμα που να τηρείται με συνέπεια.

Διάβασε επίσης: 8 Instagram Marketing Trends που δεν πρέπει να λείπουν από τη στρατηγική σου

https://dskomotini.gr/8-taseis-sto-instagram-marketing/

Το να βρεις τον ιδανικό ρυθμό θα σου πάρει λίγο καιρό. Υπάρχει σίγουρα ο καταλληλότερος για εσένα.

 Μπορείς επίσης να αποκτήσεις ένα πρότυπο στρατηγικής ώστε να τη σχεδιάσεις και να την εφαρμόσεις. Θα σε βοηθήσει στο να παρακολουθείς τα αποτελέσματα και να τα  παρουσιάζεις στον πελάτη.

image 13

#5 Περιεχόμενο στρατηγικής

Επειδή όσον αφορά και στα social media τα περισσότερα είναι θέμα στρατηγικής, προσπάθησε να την επανεξετάσεις ώστε να την κάνεις αποδοτικότερη και πιο ουσιαστική.

Έλεγξε ξανά και ξανά:

  • Τους στόχους σου
  • Κατά πόσο τους επιτυγχάνεις
  • Η στατηγική marketing τους εξυπηρετεί ή όχι απόλυτα
  • Το περιεχόμενό σου (εικόνα, κείμενο, βίντεο)
  • Τις αναρτήσεις και την απήχηση που έχουν

Αν σκεφτείς όλα τα παραπάνω, τότε η SMO θα μπορέσει να τους δώσει θετική κατεύθυνση και θετικά πρόσημα αποτελεσματικότητας.

Για να είσαι απόλυτα ενημερωμένος καλό είναι να λάβεις πληροφορίες για τις επιδόσεις, από πλατφόρμες που σου δίνουν αναλυτικά στοιχεία.

Έτσι θα μπορείς να διακρίνεις αν η στρατηγική που ακολουθείς είναι ευδόκιμη.

 Εργαλεία όπως το Hootsuite Analyze σου δίνουν επιπλέον πολύτιμες πληροφορίες.

success post banner

#6 Το κοινό πρέπει να το γνωρίσεις και να το κατανοήσεις

Κάνε τη δημογραφική έρευνα που απαιτείται, προσπάθησε να βρεις τα χαρακτηριστικά του κοινού σου.

Όσο περισσότερα βρεις τόσο πιο άμεση θα είναι η ανταπόκριση, καθώς η στόχευση θα είναι συγκεκριμένη.

image 14

#7 Το όνομά σου πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη

Σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το όνομα του χρήστη είναι η προβολή του.

Μην αλλάζεις όνομα, το κοινό σου θέλεις να σε μάθει γρήγορα και η αλλαγή αυτή θα το μπερδέψει.

#8 Οι λεζάντες καθώς και οι τίτλοι θέλουν ιδιαίτερη προσοχή

Οι πιασάρικοι τίτλοι θα σε βοηθήσουν, έτσι αν χρειαστεί χρησιμοποίησε έναν επαγγελματία κειμενογράφο.

Αυτός θα σου δώσεις τίτλους που θα τραβήξουν τη προσοχή του χρήστη και λεζάντες με περιεχόμενο που θα τον κρατήσει στην ανάρτησή σου.

Επίσης καλό είναι να γνωρίζεις πως ένα κείμενο δεν είναι κατάλληλο για όλες τις πλατφόρμες.

Κάθε μια διαθέτει το κοινό της και το δικό της χαρακτήρα.

Για να ακριβολογούμε κάθε μια έχει τη δική της γλώσσα, άρα οι λέξεις – εκφράσεις πρέπει να προσαρμόζονται ανάλογα. 

 Διάβασε κι αυτό: Ποιο είναι το ιδανικό μέγεθος που πρέπει να έχουν οι λεζάντες στο Instagram για να είναι ελκυστικές https://dskomotini.gr/idaniko-megethos-instagram-lezantas/

#9 Μην ξεχνάς τα tag

Εκτός του ότι είναι ευγενικό να βάλεις tag σε κάτι που εμφανίζεις στην ανάρτηση, συμβάλλει και στη μεταξύ σας επικοινωνία.

Μην τα παραλείπεις, είναι ένα κλειδί που ξεκλειδώνει πόρτες επικοινωνίας στα social media.

Αν διάβασες προσεκτικά όλα τα παραπάνω, είσαι πανέτοιμος να βελτιώσεις τις αναρτήσεις και το προφίλ σου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μάθε τα πάντα για το Instagram

Θυμήσου πως τα πάντα είναι θέμα παρατήρησης και στρατηγικής, σε συνδυασμό με γνώσεις που πρέπει να διαθέτεις ή να αποκτήσεις.

Ερεύνησε, παρατήρησε, προσάρμοσε και σίγουρα θα κάνεις το σωστό  βήμα στο να παρουσιάσεις βελτιωμένες αναρτήσεις που θα κερδίσουν τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

 

 Για περισσότερα άρθρα και συμβουλές marketing περιηγήσου στην ιστοσελίδα μας, ακολούθησέ μας στο Facebook και στο Instagram ή κλείσε ραντεβού μαζί μας.

Αν θέλεις να εκπαιδευτείς από τους καλύτερους, DS Academy

Η σωστή λύση για να μάθεις για τα Social Media

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online