fbpx

DS Digital Services

social media, kaliteri war gia anartiseis, καλύτερη ώρα για αναρτήσεις, καλύτερη ώρα για ανάρτηση

Από τις πιο κλασικές ερωτήσεις που δεχόμαστε στα social media είναι: «Ποια είναι η καλύτερη ώρα για αναρτήσεις;», «Πότε να ποστάρω για να πάει καλύτερα η ανάρτηση μου;». Η αλήθεια είναι ότι θα σε στεναχωρήσουμε αλλά δεν υπάρχουν μαγικές ώρες που το περιεχόμενο να γίνεται viral! Ναι, υπάρχουν κάποιες ώρες που έχουν καλύτερη απήχηση, αλλά το πόσο καλά θα πάει ένα ποστ δεν εξαρτάται μόνο από την ώρα που το ποστάρουμε.

Παρόλα αυτά, ναι, είναι μια παράμετρος καθώς υπάρχουν ώρες που το κοινό μας είναι πιο μαζικά στα social media. Αυτό σημαίνει ότι τις συγκεκριμένες ώρες είναι περισσότερα μάτια στραμμένα στη οθόνη του κινητού, άρα και περισσότερα μάτια είναι πιθανόν να δουν την ανάρτησή μας. 

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πώς μπορούμε να βρούμε τις ώρες που αν ποστάρουμε πιθανότατα το ποστ μας θα πάει καλύτερα. Επίσης, θα δούμε και κάποιες άλλες παραμέτρους που παίζουν ρόλο, αλλά και κάποια tips για καλύτερα ποσταρίσματα. Άλλωστε είναι κρίμα να έχουμε κάνει μια καταπληκτική, χρήσιμη και εξαιρετική ανάρτηση και να μην κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να πάει όσο πιο καλά γίνεται! Θα δημοσιεύσουμε που θα δημοσιεύσουμε στα social media, ας το κάνουμε σωστά!

Πίνακας Περιεχομένων

Υπάρχει καλύτερη παγκόσμια ώρα για να αναρτήσεις στα social media;

social media, kaliteri war gia anartiseis, καλύτερη ώρα για αναρτήσεις, καλύτερη ώρα για ανάρτηση

Η σύντομη απάντηση είναι τεχνικά ναι. Υπάρχει παγκόσμια καλύτερη ώρα για αναρτήσεις στα social media. Σχεδόν σε όλες τις πλατφόρμες υπάρχουν συγκεκριμένες ημέρες και ώρες που δείχνουν να υπάρχει υψηλότερη αφοσίωση, όπως τα πρωινά μεσοβδόμαδα (Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη).

Ωστόσο, πρόκειται για εξαιρετικά τυποποιημένα στατιστικά στοιχεία. Υποθέτουμε ότι η αφοσίωση τις ώρες αυτές είναι υψηλή επειδή σχεδόν όλοι ξυπνούν το πρωί και χρειάζονται λίγα λεπτά για να πάρουν το τηλέφωνο τους στα χέρια τους πριν ξεκινήσουν τη μέρα τους ή παρακολουθήσουν ενημερώσεις στα social τους πίνοντας το πρωινό τους καφεδάκι. Όμως αν βουτήξουμε πιο βαθιά υπάρχουν καλύτερες ευκαιρίες για ανάρτηση και θα τις δούμε ανά πλατφόρμα.

Μαθαίνοντας για τις επιδόσεις κάθε πλατφόρμας ξεχωριστά, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να βρίσκουμε τους καλύτερους συνδυασμούς ώρας και αναρτήσεων για να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα.

Η καλύτερη ώρα για αναρτήσεις ανά πλατφόρμα

Η καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο Facebook 

Το Facebook έχει περάσει από πολλές αλλαγές κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του και συνεχίζει να αλλάζει και να προσαρμόζεται. Μέσα από το Facebook οι χρήστες προτιμούν να παρακολουθούν παλιούς φίλους, να βλέπουν memes και αστείες αναρτήσεις και να παρακολουθούν την επικαιρότητα.

Σύμφωνα με έρευνα της Hootsuite φαίνεται ότι η καλύτερη ώρα για αναρτήσεις στο Facebook είναι μεταξύ 11 π.μ.-1 μ.μ. τις καθημερινές. Η ίδια έρευνα έδειξε ότι οι χειρότερες ώρες για δημοσίευση στο Facebook ήταν νωρίς το πρωί πριν τις 7 π.μ. και τα βράδια πριν τις 7 μ.μ. Τις υπόλοιπες ώρες οι χρήστες έχουν σταθερή παρουσία και δραστηριότητα στο Facebook.

Ωστόσο, δεν υπάρχει μια γενική απάντηση για όλους. Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ποιο είναι το κοινό μας, πού βρίσκεται και πώς αλληλεπιδρά με την πλατφόρμα και θα το δούμε και παρακάτω.

Η καλύτερη ώρα για αναρτήσεις στο Instagram

social media, kaliteri war gia anartiseis, καλύτερη ώρα για αναρτήσεις, καλύτερη ώρα για ανάρτηση

Πιθανώς μια από τις πιο δυναμικές πλατφόρμες που υπάρχουν, το Instagram, έχει χρήστες σε όλο τον κόσμο που συνδέονται σε διάφορες χρονικές στιγμές. Ωστόσο, όπως δείχνει η έρευνα, υπάρχουν ορισμένοι αλληλεπικαλυπτόμενοι χρόνοι και μοτίβα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν προς όφελός μας όταν αποφασίζουμε ποια είναι η καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στα social media.

Και πάλι σύμφωνα με την έρευνα, τα αποτελέσματα κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η καλύτερη ώρα για αναρτήσεις είναι μεταξύ 11π.μ.-12π.μ. Αν θέλουμε όμως να κερδίσουμε τον ανταγωνισμό η καλύτερη ώρα για δημοσίευση είναι μέχρι τις 9 π.μ.

InstaCheck - Τσέκαρε ΔΩΡΕΑΝ το προφίλ σου στο Instagram

Σου φαίνεται κάπως περίεργη αυτή η ώρα; Πιθανότατα γιατί λειτουργεί πολύ με την λογική “το πρωινό πουλί πιάνει το σκουλήκι”. Οι περισσότερες επιχειρήσεις δημοσιεύουν ενεργά μεταξύ 9 π.μ.-1 μ.μ.. Αυτό σημαίνει άκρως ανταγωνιστικό κλίμα την ώρα αυτή. Οπότε, εάν αρχίσουμε να δημοσιεύουμε νωρίτερα, τότε αυτό δίνει στο περιεχόμενό μας αρκετό χρόνο για να κερδίσει προσοχή και να ανέβει.

Καλύτερες ώρες για ανάρτηση στο Twitter

Ναι, ακόμα και στο Twitter πρέπει να κάνουμε ανάρτηση την κατάλληλη στιγμή. Το Twitter μάλιστα είναι η πιο γρήγορα κινούμενη πλατφόρμα αναρτήσεων.

 

Επιλεγμένο για σένα: Πως να πουλάς online

Πως να πουλάς Online
Θέλεις να μάθεις να πουλάς online; Κατέβασε το δωρεάν e-book της DSKomotini

Φαίνεται ότι οι περισσότεροι χρήστες Twitter συνδέονται το μεσημέρι οπότε η καλύτερη ώρα για ανάρτηση είναι μεταξύ 12 μ.μ.-1 μ.μ. Όμως υπάρχουν και αυτοί που θέλουν να αποφύγουν τον μεγάλο όγκο tweets οπότε αποφεύγουν τις μεσημεριανές ώρες. Μια δεύτερη καλή εναλλακτική είναι να tweeάρουμε το βραδάκι. Ειδικά αν είναι ανάλαφρο το περιεχόμενο, η ώρα είναι ιδανική καθώς οι χρήστες μπαίνουν εκείνη την ώρα για να χαλαρώσουν. 

Επίσης, να έχουμε στο νου μας ότι επειδή το Twitter είναι η πλατφόρμα με τους πιο γρήγορους ρυθμούς όσον αφορά τις αναρτήσεις θα πρέπει να είμαστε πραγματικά ενεργοί και δημοσιεύουμε αν γίνεται περισσότερες από μια φορές την ημέρα. Μας επιτρέπει περιεχόμενο μέχρι 280 χαρακτήρες οπότε δεν είναι ανάγκη η ανάρτηση μας να είναι ¨σεντόνι¨, μια απλή και σχετική με το κοινό μας ανάρτηση είναι αρκετή.

social media, kaliteri war gia anartiseis, καλύτερη ώρα για αναρτήσεις, καλύτερη ώρα για ανάρτηση

Η καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο LinkedIn 

Το LinkedIn είναι η πιο επαγγελματική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Ξεχωρίζει  κυρίως λόγω των πολλών δυνατοτήτων που προσφέρει σε B2Β(Business to Business). Αν θέλουμε να δούμε τα πράγματα πιο επαγγελματικά θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τον LinkedIn λογαριασμό μας. Και τώρα που το ξεκαθαρίσαμε αυτό πάμε να δούμε πότε θα ποστάρουμε.

Διαπιστώθηκε ότι η καλύτερη ώρα για αναρτήσεις στο LinkedIn είναι μεταξύ 11 π.μ.-2 μ.μ. Φαίνεται επίσης ότι οι χρήστες του LinkedIn είναι κατανεμημένοι κατά τη διάρκεια της ημέρας καθώς ένας σημαντικός αριθμός από αυτούς ελέγχει τις ροές του πολλές φορές την ημέρα.

Η καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο YouTube

Ποιος να το έλεγε ότι όταν ξεκίνησε το YouTube ότι θα έφτανε η στιγμή που το να είσαι YouTuber θα ήταν επάγγελμα και ότι οι άνθρωποι θα προσπαθούσαν να σχεδιάζουν τη στρατηγική της επιχείρησής τους ψάχνοντας τις καλύτερες ώρες για αναρτήσεις!

Στο YouTube λοιπόν οι καλύτερες ώρες για ανάρτηση είναι μεταξύ 2 μ.μ.-4 μ.μ. τις καθημερινές και μεταξύ 9 π.μ.-11 π.μ. τα Σαββατοκύριακα.

Οι τάσεις δείχνουν ότι οι περισσότεροι χρήστες συνδέονται στο YouTube μεσημέρι κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και όσο πλησιάζει το Σαββατοκύριακο η δραστηριότητα των χρηστών αυξάνεται. Οι καλύτερες μέρες είναι συνήθως το Σαββατοκύριακο, καθώς η δραστηριότητα των χρηστών είναι υψηλή. Βέβαια και ο ανταγωνισμός θα είναι υψηλότερος.

Ωστόσο, εάν δημοσιεύεις μόνο ένα βίντεο την εβδομάδα, μπορεί να διαπιστώσεις ότι η προσωπική σου καλύτερη ώρα για δημοσίευση είναι εντελώς διαφορετική από αυτές τις ώρες. 

Διάβασε και αυτό: 8 super tips για να αναπτύξεις ένα νέο κανάλι στο YouTube

social media 3

Οι καλύτερες στιγμές για ανάρτηση στο Pinterest 

Ο κόσμος του Pinterest είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που ίσως φαντάζεσαι. Μπορεί στην Ελλάδα να μην είναι τόσο διαδεδομένο αλλά στο εξωτερικό είναι από τις κορυφαίες πλατφόρμες! Πολλές επιχειρήσεις βρίσκουν το ιδανικό τους κοινό και την επιτυχία στο Pinterest. 

Η ώρα δημοσίευσης στο Pinterest είναι πολύ σημαντική! Όσο πιο γρήγορα αλληλεπιδράσουν οι χρήστες με το pin μας τόσο πιο πολύ θα το προωθήσει ο αλγόριθμος του Pinterest.

Οι καλύτερες ώρες για ανάρτηση είναι μεταξύ 8 μ.μ.-11 μ.μ. Βουτώντας λίγο βαθύτερα στο σκεπτικό αυτό, ανακαλύπτουμε ότι οι χρήστες του Pinterest συνήθως συνδέονται μετά τη δουλειά και τις υποχρεώσεις τους.

Και τώρα ξέρουμε ποια είναι η καλύτερη ώρα για αναρτήσεις στα πιο δημοφιλή social media. Τέλεια;….Σχεδόν!

Ναι, βάση λογικής και αν αναλύσουμε την συμπεριφορά των χρηστών καταλήγουμε σε αυτές τις ώρες. Είναι όμως αυτές που ταιριάζουν στη δική μας επιχείρηση;

Η απάντηση είναι: Όχι απαραίτητα!

Ναι, είναι ωραίο να γνωρίζουμε πότε είναι πιο πιθανόν να υπάρχει περισσότερη κίνηση. Μπορεί όμως ενώ ποστάρουμε εκείνη την ώρα, να διαπιστώσουμε τελικά ότι η δημοσίευση μας δεν πάει και τόσο καλά. Γιατί;…Γιατί θα πρέπει να βρούμε τη δική μας καλύτερη ώρα δημοσίευσης.

Ποια είναι η δική μας καλύτερη ώρα για αναρτήσεις στα social media;

social media, kaliteri war gia anartiseis, καλύτερη ώρα για αναρτήσεις, καλύτερη ώρα για ανάρτηση

Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν πόσο καλά θα πάει μια ανάρτηση. Μπορεί πρώτα απ΄ όλα το δικό μας κοινό να βρίσκεται άλλες ώρες στα social media απ’ ότι οι γενικές ώρες που αναφέραμε. Επίσης, δεν είναι μόνο πότε ποστάρουμε, αλλά πότε και πώς αλληλεπιδράμε, πόσο παρακινούμε το κοινό μας για να αλληλεπιδράσει και τι κάνουμε για να «σπρώξουμε» την ανάρτησή μας.

Πάμε να δούμε πώς θα βρούμε τη δική μας καλύτερη ώρα για ανάρτηση:

1. Ξεκινάμε με τις ώρες που αναφέραμε πιο πάνω

Ας έχουμε τις παγκόσμιες ώρες που αναφέραμε πιο επάνω σαν ένα μπούσουλα. Ξεκινάμε να δημοσιεύουμε εκείνες τις ώρες και παρακολουθούμε πώς πάνε οι δημοσιεύσεις μας. Θα πρέπει βέβαια να δώσουμε λίγο χρόνο ώστε να συγκεντρωθούν ορισμένα δεδομένα από τις σελίδες μας. 

2. Παρακολουθούμε τις αναρτήσεις μας

Συνεχίζουμε παρακολουθώντας τις αναρτήσεις μας σύμφωνα με τα στατιστικα μας. Για παράδειγμα πόσα “Μου αρέσει” έχει μια ανάρτηση; Πόσα σχόλια; Πόσους χρήστες προσέγγισε; Πόσες προβολές είχε; κ.τλ. Στη συνέχεια, προσπαθούμε να δούμε εάν υπάρχει ένα μοτίβο μεταξύ των αναρτήσεων με την καλύτερη απόδοση. Είναι παρόμοια η κίνηση; Πότε φαίνεται ότι αλληλεπιδρά περισσότερο το κοινό μας;

3. Αρχίζουμε να ποστάρουμε με βάση τα στατιστικά μας

Τώρα που υπάρχουν κάποια δεδομένα αρχίζουμε να ποστάρουμε με βάση τα στατιστικά μας. Βλέπουμε ποιες ώρες είναι το ιδανικό μας κοινό στην πλατφόρμα και κάνουμε τις αναρτήσεις μας. 

4. Κάνουμε βελτιώσεις αν χρειαστεί 

Συνεχίζουμε και παρακολουθούμε τα στατιστικά. Οι προτιμήσεις και οι συμπεριφορές των χρηστών αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Για παράδειγμα, το καλοκαίρι οι βραδινές ώρες έχουν αρκετή κίνηση. Για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να έχουμε καλά αποτελέσματα το κλειδί είναι να μην σταματήσουμε να παρακολουθούμε τα στατιστικά μας, να προσαρμοζόμαστε και να αλλάζουμε τις ώρες δημοσίευσης αν χρειαστεί.

Και πάλι όμως η καλύτερη ώρα για ανάρτηση δεν εξαρτάται μόνο από το κοινό μας!

social media 2

Tips για να προωθήσουμε τις αναρτήσεις μας

Γνωρίζουμε καλύτερα το κοινό μας

Εάν γνωρίζουμε ποιο είναι το κοινό μας και πού είναι παρόν, μπορούμε να βελτιώσουμε τη στρατηγική της ανάρτησής μας.

Κάθε κανάλι και κοινό έχει διαφορετικά μοτίβα δραστηριότητας και προτιμήσεις περιεχομένου. Επίσης, κάθε πλατφόρμα έχει τη δική της καλύτερη ώρα ανάρτησης και το δικό της κοινό. Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι αν δεν γνωρίζουμε σε ποιον απευθυνόμαστε είναι σαν να οδηγούμε στο σκοτάδι. Αν το κοινό μας βρίσκεται σε μια πλατφόρμα, εκεί πρέπει να βρισκόμαστε και εμείς.

Όλα ξεκινάνε από το να γνωρίζουμε το κοινό μας! 

Δημιουργούμε αναρτήσεις που ενδιαφέρουν το κοινό μας

Αν οι αναρτήσεις μας δεν ενδιαφέρουν το κοινό μας, πώς θα αλληλεπιδράσει μαζί τους; Ένας από τους λόγους που πρέπει να γνωρίζουμε το κοινό μας είναι για να μάθουμε τι είναι αυτό που τους ενδιαφέρει, τους προβληματίζει και τι αναζητούν από το περιεχόμενο. 

Αν είναι κάτι άσχετο, βαρετό ή μη ενδιαφέρον όσο κατάλληλη κι αν είναι η ώρα της ανάρτησης το κοινό δεν θα αλληλεπιδράσει. Κατά συνέπεια και ο αλγόριθμος δε θα πάρει με καλό μάτι την ανάρτηση και δεν θα την προωθήσει. Λογικό;

Πώς βρίσκουμε τι ενδιαφέρει το κοινό μας;

Μια τακτική που λειτουργεί είναι να βρούμε ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις μας και να δημιουργήσουμε παρόμοιες αναρτήσεις. Μπαίνουμε στα στατιστικά μας, βρίσκουμε ποιες αναρτήσεις πήγαν καλύτερα και έχουμε υλικό και για νέες αναρτήσεις που θα αγαπήσει το κοινό μας.

21

Πότε μπορούμε να είμαστε διαθέσιμοι στα social media;

Δεν αρκεί να είναι το κοινό μας την κατάλληλη ώρα στα social media. Πρέπει να είμαστε και εμείς! Τα social media δεν λέγονται κοινωνικά δίκτυα χωρίς λόγο! 

Όλοι οι αλγόριθμοι ανεξαιρέτως προωθούν αναρτήσεις οι οποίες έχουν περισσότερη αλληλεπίδραση. Για να δημιουργηθεί αυτή η αλληλεπίδραση θα πρέπει να βάλουμε το χεράκι μας. Να απαντάμε εγκαίρως σε σχόλια και μηνύματα και να παρακινούμε το κοινό μας.

Κάποια tips που μπορούμε να σου δώσουμε είναι:

Μην πετάς απλά μια ανάρτηση στα social media, ακόμα και αν είναι προγραμματισμένη. Θα πρέπει να είσαι διαθέσιμος εκείνη την ώρα. Ιδανικά μισή ώρα πριν την ανάρτηση άρχισε να αλληλεπιδράς με λογαριασμούς(like&σχόλια) που βρίσκονται στο ιδανικό σου κοινό. Μόλις γίνει η ανάρτηση κοινοποίησε την στα stories, αν μιλάμε για Instagram και Facebook. Για μισή ώρα μετά την ανάρτηση παρέμεινε εκεί και απάντησε σε σχόλια και μηνύματα ώστε να αυξηθεί η αλληλεπίδραση.

Χτίσε brand στο Instagram και γίνε expert σε 30 μέρες!

Είμαστε συνεπείς

Υπέροχα! Βρήκαμε την κατάλληλη ώρα, το κατάλληλο κοινό, τι τους αρέσει και βρήκαμε με ποιες αναρτήσεις αλληλεπιδρούν. 

Τι νόημα έχουν όμως αυτά αν δεν είμαστε συνεπείς; Η απάντηση είναι: Κανένα νόημα!  

Αν κάνουμε μια ανάρτηση σήμερα και μια ανάρτηση μετά από μια εβδομάδα, κάνουμε μια τρύπα στο νερό. Το κοινό για να δεθεί με την επιχείρησή μας πρέπει να μας βλέπει τακτικά. Όταν περνάμε συχνά μπροστά από τα μάτια του ιδανικού μας κοινού αυξάνουμε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής μας. Όσο περισσότερο ενδιαφέρον υλικό δίνουμε τόσο θα θέλουν να μας παρακολουθούν.

Σίγουρα η επόμενη ερώτηση σε αυτό είναι: «Κάθε πότε πρέπει να κάνω ποστ;». Η δική μας απάντηση είναι «Κάθε μέρα!». Ναι, ιδανικά κάθε μέρα και όχι δεν κουράζεις το κοινό σου. Όχι, εφόσον του δίνεις χρήσιμο περιεχόμενο, του λύνεις προβλήματα και περνάει καλά μαζί σου!

Αν το κάθε μέρα σου φαίνεται υπερβολικό βρες τη συχνότητα που σε βολεύει(τουλάχιστον 4-5 δημοσιεύσεις/εβδομάδα) και μείνε πιστός σε αυτήν!

Προγραμματισμός αναρτήσεων

Ο προγραμματισμός αναρτήσεων έχει να κάνει σαν tip περισσότερο με τη συνέπεια. Επειδή κατανοούμε ότι δεν είναι εύκολο να είσαι με ένα κινητό στο χέρι και να κάνεις αναρτήσεις, ετοίμασε μαζικά αναρτήσεις και προγραμμάτισε τις. Με αυτό τον τρόπο θα κερδίσεις χρόνο και θα καταφέρεις να είσαι συνεπής.

Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να προγραμματίσεις το περιεχόμενο σου όπως το Business Suite.

Συνοψίζοντας

social media, kaliteri war gia anartiseis, καλύτερη ώρα για αναρτήσεις, καλύτερη ώρα για ανάρτηση

Το κοινό, η δραστηριότητα και η καλύτερη στιγμή για δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να διαφέρουν για κάθε επιχείρηση και δεν υπάρχουν πρακτικές “by the book” που μπορούμε να σου δώσουμε. Είναι σημαντικό να παρακολουθείς την επιχείρηση σου, τις αναρτήσεις σου και να προσαρμόζεσαι. 

Το να γνωρίζεις πότε πρέπει να δημοσιεύεις είναι ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής σου στα social media αν θέλεις να φτάσεις τελικά στην πηγή και να πιεις νερό. Το να γνωρίζεις γενικά και αόριστα μια καλύτερη ώρα για αναρτήσεις στα social media δεν αρκεί.

Αφιέρωσε χρόνο να μάθεις το κοινό σου και τι είναι αυτό που ψάχνει. Δημιούργησε ενδιαφέρον περιεχόμενο, ανάρτησε το και αλληλεπίδρασε! Παρακολούθησε πώς πάει η ανάρτηση σου αλλά και ποιες αναρτήσεις πηγαίνουν καλύτερα. Χρησιμοποίησε εργαλεία προγραμματισμού για να κάνεις καλύτερα τη δουλειά σου. Αφού έτσι κι αλλιώς θα δημοσιεύσεις, γιατί να μην έχεις και τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα;

Καλή επιτυχία στις αναρτήσεις σου και θέλουμε να μας πεις τα αποτελέσματα!

Αν παρόλα αυτά χρειάζεσαι έξτρα βοήθεια στην αναρτήσεις σου, επικοινώνησε μαζί μας, μπορούμε να βοηθήσουμε!

Διάβασε επίσης:

Γιατί οι άλλοι έχουν περισσότερους followers από εσένα;

11 Social Media Trends για το 2023

Social SEO: Βοήθησε τους χρήστες να σε βρουν στα social media

Ακολούθησε μας σε Facebook και Instagram για να μαθαίνεις πρώτος ότι νεότερο γύρω από τα social media.

instagram coaching
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online