fbpx

DS Digital Services

Προωθήστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στα social media

Έχετε ξεκινήσει τελικά το e-shop σας; Συγχαρητήρια! Αυτό είναι το πρώτο βήμα για να εδραιωθείτε στον κόσμο του ηλεκτεονικού εμπορίου. Το επόμενο βήμα είναι να ειδοποιήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας και να επεκτείνετε το πελατολόγιο σας, το οποίο ξεκινά μέσω των κοινωνικών δικτύων. Γνωρίζατε ότι, περίπου 3 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα βρίσκονται σε Instagram ή το Facebook; Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να υπάρχει ενεργή παρουσία σε αυτές τις πλατφόρμες.

Επειδή μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζετε από πού να ξεκινήσετε όταν ξεκινάτε αρχικά μια επιχειρηματική σελίδα στα κοινωνικά δίκτυα σας δίνουμε τις καλύτερες συμβουλές για την προώθηση του e-shop σας στο Facebook και το Instagram.

Επιτυχία στο Instagram

Πάμε να δούμε πώς μπορείτε να προωθήσετε το e-shop σας μέσα από τα social media:

Δημιουργήστε μια συζήτηση για τα προϊόντα σας

Τα κοινωνικά δίκτυα δεν αποτελούν πλατφόρμα πωλήσεων. Είναι κοινωνική πλατφόρμα για συνομιλία. Οι χρήστες δεν θέλουν να βομβαρδιστούν με διαφημίσεις μάρκετινγκ. Προτιμούν την επαφή με τους αγαπημένους τους, να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις και μερικές φορές να δουν νέα προϊόντα από επιχειρήσεις που αγαπούν. Αυτό τα καθιστά ένα καλό μέρος για να χτίσετε την επωνυμία σας, να δημιουργήσετε μια συζήτηση γύρω από τα προϊόντα σας και να τα δείξετε σε δράση.

Βεβαιωθείτε ότι δεν δημοσιεύετε στις σελίδες σας μόνο αναρτήσεις πωλήσεων. Δημιουργήστε σχετικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο για τους ακολούθους σας με βάση το εμπορικό σήμα σας. Πάντα να αναρωτιέστε αν θα σας ενδιέφερε να δείτε κάτι σαν αυτό που ανεβάζετε, αν θα τραβούσε την προσοχή σας.

Από την εμπειρία μας, οι χρήστες προτιμούν το εξαιρετικά εξατομικευμένο περιεχόμενο σε αντίθεση με τις διαφημίσεις ή τις γενικές αναρτήσεις. Για παράδειγμα, δημοσιεύστε μια εικόνα της ομάδας σας σε μια συνάντηση ή έναν υπάλληλο που εργάζεται. Οι άνθρωποι απολαμβάνουν επίσης αναρτήσεις που δείχνουν τις εγκαταστάσεις εργασίας, τους συναδέλφους σας και τα τελευταία νέα για την επιχείρησή σας. Τέτοιες αναρτήσεις σας επιτρέπουν να τους προσεγγίζετε. Έτσι κάνετε τον καταναλωτή να αισθάνεται κοντά στην επιχείρησή σας. Μια καλή σελίδα στο Facebook χρειάζεται “πραγματικό” περιεχόμενο. Περιεχόμενο που ενημερώνει και διασκεδάζει με νέα και δημοφιλή προϊόντα.

Παρόλο που ο νέος αλγόριθμος του Facebook κάνει τα πάντα για να εξασφαλίσει ότι μόνο ένα μικρό μέρος του κοινού σας βλέπει τις δημοσιεύσεις σας, εκτός αν είναι χορηγούμενες, έχοντας ενεργή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα, δείχνετε την αξιοπιστία της επιχείρησής σας.

via GIPHY

Προσφέρετε εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι επίσης ο χώρος για να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών! Στην πραγματικότητα, το 87% των καταναλωτών λένε ότι τα κοινωνικά δίκτυα τους βοηθούν να πάρουν την απόφαση να αγοράσουν. Σας επιτρέπουν να είστε πιο κοντά στους πελάτες σας και να προσφέρετε μια πιο εξατομικευμένη υπηρεσία.

“Σχεδόν το 59% των καταναλωτών θεωρούν ευκολότερο να λάβουν υποστήριξη από μια επιχείρηση μέσω των κοινωνικών δικτύων”.

Βεβαιωθείτε ότι ανταποκρίνεστε γρήγορα στα μηνύματα. Το Facebook σάς επιτρέπει να προγραμματίσετε ένα μήνυμα αυτόματης απάντησης, υποδεικνύοντας ότι θα απαντήσετε στην ερώτησή το συντομότερο δυνατόν. Έτσι θα διασφαλίσετε ότι θα διατηρείτε πάντα υψηλό ποσοστό απόκρισης ανά πάσα στιγμή. Βέβαια αν δεν έχετε σκοπό να απαντήσετε άμεσα τότε μην βάλετε σε καμία περίπτωση μήνυμα αυτόματης απάντησης. Μπορείτε επίσης να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας, απαντώντας σε σχόλια που κάνουν στις αναρτήσεις σας.

Γρήγορη απόκριση στο Facebook

Προσθέστε τα προϊόντα σας στο Facebook Shop.

Ξέρατε ότι το Facebook σας δίνει την επιλογή να πουλήσετε τα προϊόντα σας απευθείας από την σελίδα του; Μπορείτε να το κάνετε προσθέτοντάς τα στην καρτέλα Shop. Αυτό θα σας επιτρέψει να επισημάνετε τα προϊόντα που περιέχονται στις δημοσιευμένες εικόνες σας. Για παράδειγμα, αν πουλάτε παπούτσια, μπορείτε να προσθέσετε όλα τα προϊόντα παπουτσιών στο κατάστημά σας στο Facebook. Όταν δημοσιεύετε μια φωτογραφία κάποιου που φορά τα παπούτσια σας, θα μπορείτε να προσδιορίσετε ποιο προϊόν είναι και να οδηγήσετε τους χρήστες κατευθείαν σε αυτό, καθιστώντας την διαδικασία αγοράς πιο εύκολη για τον πελάτη.

Ακόμη καλύτερα, τα προϊόντα στο κατάστημά σας στο Facebook μπορούν να εισαχθούν αυτόματα στο Instagram σας μετά τη σύνδεση των δύο λογαριασμών. Τώρα το μόνο που χρειάζεστε είναι να ανεβάσετε φωτογραφίες που τραβούν την προσοχή των πελατών σας και οι πελάτες θα μπορούν να αγοράζουν τα προϊόντα σας αμέσως. Φανταστικά!

Προσθέστε το Facebook Pixel στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Το Facebook Pixel είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που σας επιτρέπει να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας. Δημιουργείται στον διαχειριστή της σελίδας σας στο Facebook. Εάν χρησιμοποιείτε ένα CMS όπως το WordPress, Shopify, Magento ή Prestashop, πρέπει μόνο να συνδέσετε τους δύο λογαριασμούς μαζί ή να εγκαταστήσετε ένα πρόσθετο για αυτό.

Μόλις εγκατασταθεί, θα αρχίσει να συλλέγει δεδομένα σχετικά με τους χρήστες του ιστότοπου, όπως κάνει και το Google Analytics. Αυτά τα δεδομένα θα στοχεύσουν στη συνέχεια τις διαφημιστικές καμπάνιες σας στο Facebook και το Instagram, δημιουργώντας ένα παρόμοιο κοινό με εκείνους που επισκέπτονται το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Διαβάστε επίσης:15 έξυπνες ιδέες για on-line διαφήμιση

Δημιουργήστε διαφημίσεις Facebook και Instagram

Το Facebook σας δίνει δύο επιλογές όταν πρόκειται για τη δημιουργία χορηγούμενης διαφήμισης. Μπορείτε να προωθήσετε μία δημοσίευση ή να δημιουργήσετε μια διαφήμιση.

Προώθηση Δημοσίευσης: Αυτό είναι το περιεχόμενο που έχετε δημοσιεύσει στην επαγγελματική σας σελίδα. Μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί “Προώθηση αυτής της δημοσίευσης” στην κάτω δεξιά γωνία της ανάρτησης σας και να πληρώσετε το ποσό της επιλογής σας. Με αυτό τον τρόπο προβάλετε αυτή την δημοσίευση σε περισσότερους χρήστες. Μπορεί να είναι χρήστες που έχουν κάνει like στη σελίδα σας (μόνο ένα μικρό ποσοστό του κοινού σας θα δει την ανάρτησή σας αν δεν είναι χορηγούμενη) ή μπορεί να φτάσει σε άτομα που μπορεί να ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό σας.

Προώθηση ανάρτησης facebook

Διαφήμιση στο Facebook: Σε αντίθεση με τις προωθημένες δημοσιεύσεις, οι διαφημίσεις Facebook δεν θα εμφανίζονται στη σελίδα σας. Δημιουργούνται στον διαχειριστή διαφημίσεων και θα εμφανίζονται στο newsfeed του Facebook, στην εφαρμογή Messenger και στο Instagram.

Συνιστούμε τη προώθηση αναρτήσεων για καθημερινές δημοσιεύσεις. Χρησιμοποιήστε τις διαφημίσεις Facebook για να διαφημίσετε τις προσφορές προϊόντων σας σε μεγάλο αριθμό ατόμων με συγκεκριμένη στόχευση. Εάν έχετε εγκαταστήσει το Facebook Pixel, τότε τα πράγματα γίνονται ενδιαφέροντα. Θα σας επιτρέψει να στοχεύσετε άτομα ή να δημιουργήσετε ένα παρόμοιο κοινό με εκείνους που έχουν επισκεφτεί το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Αυτό ήταν! Τώρα έχετε ότι χρειάζεστε για να βελτιστοποιήσετε την παρουσία σας στα κοινωνικά δίκτυα και να προωθήσετε με τον καλύτερο και πιο δυνανικό τρόπο το e-shop σας!

Εάν χρειάζεστε βοήθεια στο social media marketing της επιχείρησής ή γενικά στην προβολή του e-shop σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας! Στην DS Digital Services , έχουμε μια έμπειρη ομάδα μάρκετινγκ για να σας βοηθήσουμε να διαχειριστείτε τα κοινωνικά δίκτυα και να διαφημίσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Μην περιμένετε, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα! Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για να μαθαίνετε τα πάντα γύρω από το digital marketing!

βιβλίο για Instagram

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online