DS Digital Services

διαφημίσεις στο pinterest, diafimiseis sto pinterest, pinterest ads

Το Pinterest συχνά υποτιμάται από τους επαγγελματίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πολλές φορές μάλιστα το θεωρούν περιττό. Έχουμε αντίθετη άποψη! Είναι μια σημαντική πηγή επισκεψιμότητας και εισοδήματος. Με τις κατάλληλες διαφημίσεις στο Pinterest η επιχείρηση σου μπορεί να απογειωθεί!

Το Pinterest προσφέρει πολλές μοναδικές ευκαιρίες να προσεγγίσεις δυνητικούς πελάτες και να επηρεάσεις την αγοραστική συμπεριφορά τους. Στην πραγματικότητα, οι Pinners έχουν 7 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα να γίνουν πελάτες σου σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα!

Πίνακας Περιεχομένων

Εάν ενδιαφέρεσαι να εξερευνήσεις τις διαφημίσεις στο Pinterest και όλες τις δυνατότητες τους, συνέχισε να διαβάζεις.

Διαφημίσεις στο Pinterest

Με πάνω από 442 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, το Pinterest είναι ένα εξαιρετικό μέρος για τις επιχειρήσεις να διαφημίζουν προϊόντα. Οι διαφημίσεις στο Pinterest εμφανίζονται στις ροές και τις αναζητήσεις των χρηστών. Εμφανίζονται ως ένα κανονικό Pin, κάνοντας την εμπειρία διακριτική για τους χρήστες, ενώ τοποθετείται το περιεχόμενό ακριβώς μπροστά τους.

Υπάρχει μεγάλη δυνητική προσέγγιση χρηστών όταν δημιουργείς διαφημίσεις στο Pinterest – και, το καλύτερο από όλα- οι χρήστες αναζητούν επίσης ενεργά στον ιστότοπο προϊόντα σαν τα δικά σου για αγορά.

Γιατί να διαφημιστείς στο Pinterest;

Η εμβέλεια μπορεί να είναι απίστευτη. Εάν το περιεχόμενό σου είναι ελκυστικό και πολύτιμο, μπορεί να καρφιτσωθεί ξανά και ξανά σε πίνακες διαφορετικών χρηστών και να συνεχίσει να οδηγεί τους καταναλωτές πίσω στον ιστότοπό σου.

διαφημίσεις στο pinterest, diafimiseis sto pinterest, pinterest ads

Διάβασε επίσης:Πως πρέπει να χρησιμοποιήσω τα hashtags στο Pinterest: Πλήρης οδηγός για την επιχείρησή σου

Τα pin έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τα Tweet ή τις αναρτήσεις στο Instagram. Αυτή η μακροζωία τα καθιστά ένα ιδιαίτερα ισχυρό πλεονέκτημα. Τα pins μπορούν να εμφανίζονται στη ροή ενός χρήστη μήνες μετά την αρχική δημοσίευσή τους.

Το Pinterest οδηγεί τις αγορές. Σύμφωνα με τον Οδηγό Βελτιστοποίησης Ροών του Pinterest, το 83% των Pinners έχουν πραγματοποιήσει μια αγορά με βάση το περιεχόμενο που είδαν από επιχειρήσεις στο Pinterest.

Όπως βλέπεις οι διαφημίσεις στο Pinterest δεν είναι τόσο κακή ιδέα και θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην ενίσχυση της οργανικής σου παρουσίας, προσελκύοντας δυνητικούς πελάτες και βελτιώνοντας την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σου.

Κόστος διαφήμισης Pinterest

Οι διαφημίσεις στο Pinterest έχουν ένα ακόμη ισχυρό πλεονέκτημα: είναι πιο φτηνές απ’ ότι σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αφού στοχεύσεις το κοινό σου, θα δεις την επιλογή να ορίσεις ένα μέγιστο κόστος ανά κλικ (CPC). Εάν θέλεις να διασφαλίσεις ότι δεν θα πληρώσεις ποτέ περισσότερα για μια εμφάνιση ή κλικ από ένα συγκεκριμένο ποσό προσφοράς, μπορείς να το καταχωρίσεις. Το Pinterest θα σε ενημερώσει εάν είναι ανταγωνιστικό ή όχι.

Τύποι διαφημίσεων Pinterest

Υπάρχουν μερικοί τρόποι για να προωθήσεις το περιεχόμενό σου στο Pinterest. Για να προσδιορίσεις ποια μορφή διαφήμισης είναι η καλύτερη για την επιχείρησή σου, είναι σημαντικό να γνωρίζεις τους στόχους της καμπάνιας σου και τα χαρακτηριστικά κάθε μορφής pin στο Pinterest.

1. Try On Pin προϊόντων

Οι επιχειρήσεις αξεσουάρ και ομορφιάς έχουν έναν νέο τρόπο αλληλεπίδρασης με τους χρήστες μέσω των διαφημίσεων. Η δυνατότητα Try On (δοκιμή) του Pinterest χρησιμοποιεί εικονική πραγματικότητα για να επιτρέψει στους χρήστες στην εφαρμογή να δοκιμάσουν εικονικά τα προϊόντα χρησιμοποιώντας το Pinterest Lens. Αυτή η δυνατότητα συνδυάζει περιεχόμενό και τεχνολογία για να δημιουργήσει έναν εικονικό κόσμο. Μπορείς να πουλήσεις προϊόντα τα οποία θα έχει ‘δοκιμάσει’ εικονικά ο χρήστης.

Βασική προϋπόθεση είναι να έχεις περάσει τον κατάλογο προϊόντων σου στο pinterest και να κάνεις τις απαραίτητες ρυθμίσεις.

2. Idea Pins

Τα Idea Pins είναι η πολυσέλιδη μορφή βίντεο του Pinterest που επιτρέπει να δημιουργείς περιεχόμενο βίντεο. Μπορείς ακόμη και να συνεργαστείς με κάποιον δημιουργό περιεχομένου ώστε να δημιουργήσει ο ίδιος περιεχόμενο για σένα και να παραπέμπει στο κατάστημα σου.

Όπως κατάλαβες, είναι παρόμοια με τα Instagram Stories, με μια σειρά από εργαλεία δημοσίευσης. Τα Idea Pins συνοδεύονται από:

  • Εγγραφή και επεξεργασία βίντεο για έως και 20 σελίδες περιεχομένου
  • Voice over ηχογράφηση, ώστε οι δημιουργοί να μπορούν να προσθέσουν τη δική τους προσωπική φωνή
  • Σελίδες λεπτομερειών για οδηγίες ή συστατικά
  • Λειτουργία αποθήκευσης πολλαπλών σχεδίων
  • Προσθήκη ετικέτας

Η νέα λειτουργία έχει ήδη αποδειχθεί ότι ξεχωρίζει για τους Pinners συγκεντρώνοντας 9 φορές περισσότερα σχόλια από τα παραδοσιακά pin.

3. Promoted Pins

Με την πρώτη ματιά, τα Promoted Pins φαίνονται και λειτουργούν όπως ένα κανονικό στατικό pin, αλλά έχουν μια μικρή ετικέτα “Promoted” για να τα ξεχωρίζει. Τα προωθούμενα Pin ενισχύονται και στοχεύουν να προσεγγίσουν περισσότερα άτομα. Οι χρήστες μπορούν ακόμη και να καρφιτσώσουν τα προωθημένα pins στους πίνακές τους, να τα μοιραστούν και να τα σχολιάσουν.

Μόλις ένας χρήστης κοινοποιήσει ένα Promoted Pin, η ετικέτα “Promoted” εξαφανίζεται και τα επόμενα re-pins θεωρούνται ‘κερδισμένα’— που σημαίνει ότι, μετά το πρώτο pin, η οργανική έκθεση στο περιεχόμενο είναι δωρεάν.

Promoted Pin
Promoted Pin

Ακολουθούν ορισμένες οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσεις κατά τη δημιουργία μιας διαφήμισης Promoted Pin:

  • Το αρχείο πρέπει να είναι PNG ή JPEG.
  • Το περιεχόμενό σου δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 10 MB.
  • Υπάρχει όριο περιγραφής 500 χαρακτήρων.
  • Η αναλογία διαστάσεων πρέπει να είναι 2:3 και να είναι κατακόρυφα.

4. Βίντεο pins

Tα βίντεο pins που προωθούνται είναι ακριβώς όπως τα promoted pins— εκτός από το ότι η στατική εικόνα αντικαθίσταται από βίντεο.

Επτά στους 10 Pinners λένε ότι το Pinterest είναι το μέρος όπου πηγαίνουν για να βρουν νέα προϊόντα, καθιστώντας το βίντεο εξαιρετικό μέσο για να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν πιθανούς πελάτες. Επομένως, όπως και με τα Idea Pins, το Pinterest και η διαφήμιση με μορφή βίντεο πάνε χέρι-χέρι.

Το Pinterest προσφέρει δύο επιλογές για το μέγεθος του βίντεο: μέγιστο πλάτος ή τυπικό. Τα τυπικά βίντεο έχουν το ίδιο μέγεθος με τα κανονικά Pins και κοστίζουν λιγότερο από ένα pin μέγιστου πλάτους, το οποίο απλώνεται σε ολόκληρη τη ροή ενός χρήστη.

Ανεξάρτητα από το μέγεθος που θα επιλέξεις, τα βίντεο του Pinterest αναπαράγονται αυτόματα μόλις προβληθούν κατά 50%. Επιπλέον, τα βίντεο pins που προωθούνται έχουν επιλογή βελτιστοποίησης μετατροπών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των διαφημιζόμενων με στόχους επισκεψιμότητας ή μετατροπών. Αυτή η επιλογή φέρνει τον χρήστη σε μια σελίδα προορισμού στον ιστότοπο του διαφημιζόμενου.

video pins
Video Pin

Διαφημίσεις στο Pinterest μέσω βίντεο Pins:

  • Το αρχείο πρέπει να είναι είτε MP4 είτε MOV.
  • Το βίντεό δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 2 GB.
  • Το βίντεο πρέπει να διαρκεί τουλάχιστον τέσσερα δευτερόλεπτα και δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 15 λεπτά.
  • Η αναλογία διαστάσεων πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 1:91:1 και 1:2.
  • Υπάρχει όριο περιγραφής 500 χαρακτήρων.
  • Φροντίσε να δημιουργήσεις ένα βίντεο που δεν εξαρτάται από τον ήχο για μεγαλύτερη προσβασιμότητα και για όσους κάνουν κύλιση με απενεργοποιημένο ήχο.

5. Καρουζέλ

Τα καρουζέλ pins που προωθούνται περιέχουν έως και πέντε εικόνες στις οποίες οι χρήστες μπορούν να περάσουν στην επόμενη με το δάχτυλό τους. Τα καρουζέλ χρησιμοποιούνται για να δώσουν μια βαθύτερη ιστορία και πιο πλούσιο περιεχόμενο μέσα σε ένα Pin.

Αυτή η δυνατότητα συμπεριφέρεται όπως και άλλα pins, εκτός από το ότι θα έχει κουκκίδες κάτω από τις εικόνες που σηματοδοτούν πρόσθετο περιεχόμενο. Κάθε εικόνα καρουζέλ μπορεί να είναι διαφορετική και να έχει διαφορετικό τίτλο, περιγραφή και σύνδεσμο προς μια άλλη σελίδα προορισμού.

Ακολουθούν ορισμένες οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσεις κατά τη δημιουργία μιας διαφήμισης Καρουζέλ:

  • Τύπος αρχείου: PNG ή JPEG
  • Ιδανική αναλογία διαστάσεων: 1:1 ή 2:3
  • Μέγεθος αρχείου: Μέγιστο 10 MB
  • Τίτλος έως 100 χαρακτήρες
  • Περιγραφής: Έως 500 χαρακτήρες

6. Συλλογές

Οι διαφημίσεις συλλογών(collection) εμφανίζονται ως συνδυασμός μιας μεγαλύτερης εικόνας (ή βίντεο) που ακολουθείται από τρεις μικρότερες δευτερεύουσες φωτογραφίες. Όταν ένας χρήστης πατήσει σε μια διαφήμιση συλλογής, μεταφέρεται σε μια εμπειρία πλήρους οθόνης όπου μπορεί να δει την εικόνα και έως και 24 δευτερεύουσες εικόνες.

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προβάλλεις πολλά προϊόντα σε μία διαφήμιση. Επιπλέον, είναι εύκολο να δημιουργηθούν χρησιμοποιώντας τη λειτουργία καταλόγου. Απλώς επέλεξε τις ομάδες προϊόντων που θέλεις να εμφανίζονται από τον κατάλογό προϊόντων σου.

Έχε υπόψιν όμως ότι, προς το παρόν, οι διαφημίσεις συλλογών μπορούν να δημιουργηθούν μόνο σε επιτραπέζιους υπολογιστές και στοχεύουν χρήστες στην εφαρμογή για κινητά.

7. Ψώνια στο Pinterest

Οι διαφημίσεις αγορών Pinterest σου επιτρέπουν να στοχεύεις πελάτες ενώ αυτοί απλώς περιηγούνται. Όπως και οι Συλλογές, αυτές οι διαφημίσεις δημιουργούνται από τον κατάλογο προϊόντων. Οπότε προϋπόθεση είναι να έχεις δημιουργήσει έναν. Το Pinterest επιλέγει ένα προϊόν από τον κατάλογό σου βάση των προτιμήσεων του χρήστη. Όταν ο χρήστης κάνει κλικ στην εικόνα ή το βίντεό, τον μεταφέρει απευθείας σε έναν σύνδεσμο όπου μπορεί να αγοράσει το προϊόν. Με αυτήν τη δυνατότητα, δεν χρειάζεται να ρυθμίσεις πρόσθετη στόχευση.

Πώς να κάνεις διαφημίσεις στο Pinterest

  • Δημιούργησε έναν επαγγελματικό λογαριασμό πρώτα απ’ όλα
  • Επέλεξε τον στόχο της καμπάνιας
  • Όρισε τον προϋπολογισμό της καμπάνιας
  • Δημιούργησε ομάδες κοινού
  • Επέλεξετο κοινό-στόχο σου
  • Σχεδίασε τη διαφήμισή σου
  • Μεγιστοποίησε το SEO
  • Πρόσθεσε αξία
  • Ανακάτεψε το περιεχόμενό σου
  • Παρακολούθησε την απόδοση της καμπάνιας

Αναλυτικά:

1. Δημιούργησε έναν επαγγελματικό λογαριασμό

Πρώτα θα χρειαστεί να δημιουργήσεις έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Pinterest. Αυτό θα σου δώσει πρόσβαση σε όλα τα διαφημιστικά εργαλεία και λειτουργίες τους.

2. Επέλεξε τον στόχο της καμπάνιας σου

Κάθε καμπάνια στο Pinterest ξεκινά με έναν στόχο. Η επιλογή του στόχου της καμπάνιας είναι αυτή που καθορίζει ποιες μορφές διαφήμισης είναι διαθέσιμες για εσένα. Υπάρχουν πολλές κατηγορίες από τις οποίες μπορείτε να επιλέξεις — Αναγνωρισιμότητα, Μετατροπές και άλλα.

Αν θέλεις οι άνθρωποι να ανακαλύψουν την επιχείρησή σου, επέλεξε ‘Αναγνώριση επωνυμίας‘ για στατικά Pins ή ‘Προβολές βίντεο‘ για βίντεο pins.

Εάν ο στόχος σου στο Pinterest είναι να προσελκύσεις κατάλληλους πελάτες στον ιστότοπό ή να βελτιώσεις την επισκεψιμότητα, επέλεξε ‘Επισκεψιμότητα’ ή ‘Εγκατάσταση εφαρμογής’ ως στόχο

Για αυτές τις καμπάνιες, ορίζεις ένα μέγιστο κόστος ανά κλικ — πράγμα που σημαίνει ότι χρεώνεσαι μόνο όταν οι χρήστες κάνουν κλικ μέσω του Promoted Pin για να επισκεφτούν τον ιστότοπό σου.

διαφημίσεις στο pinterest, diafimiseis sto pinterest, pinterest ads

3. Όρισε τον προϋπολογισμό της καμπάνιας σου

Εάν θέλεις να ξοδέψεις τα χρήματα της καμπάνιας σου ομοιόμορφα σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, επέλεξε διάρκεια ζωής. Επέλεξε το ποσό που θέλεις να ξοδεύεις κάθε μέρα.

Στη συνέχεια, θα ορίσεις μια μέγιστη προσφορά. Μια προσφορά καθορίζει το υψηλότερο ποσό χρημάτων που θέλεις να πληρώσεις για μια ενέργεια, όπως ένα κλικ στο Pinterest. Το Pinterest θα προτείνει ένα ποσό ανάλογα με το κοινό-στόχο σου και το τι ξοδεύουν οι ανταγωνιστές.

διαφημίσεις στο pinterest, diafimiseis sto pinterest, pinterest ads

4. Δημιούργησε ομάδες

Με τις ομάδες διαφημίσεων μπορείς να συγκεντρώνεις σχετικές διαφημίσεις στην ίδια καμπάνια και να τις παρακολουθείς.

Για παράδειγμα, θα μπορούσες να δημιουργήσεις μια καμπάνια ομορφιάς με μια ομάδα διαφημίσεων για “γυναίκες 35 έως 45” και μια άλλη για “γυναίκες κάτω των 30” και να δεις ποια έχει καλύτερη απόδοση.

διαφημίσεις στο pinterest, diafimiseis sto pinterest, pinterest ads

5. Επέλεξε το κοινό-στόχο σου

Η στόχευση σού επιτρέπει να προσεγγίσεις άτομα που αναζητούν το περιεχόμενό σου και είναι έτοιμα να εμπλακούν ενεργά. Η στόχευση είναι ένα σημαντικό μέρος των προωθούμενων διαφημίσεων, όπως σε κάθε πλατφόρμα άλλωστε, καθώς αν είναι λάθος, τα αποτελέσματα δεν θα είναι ικανοποιητικά.

Το Pinterest έχει πολλές επιλογές στόχευσης και παρέχει αρκετές πληροφορίες. Όπως εάν κάποιος αγόρασε πρόσφατα κάτι από τον ιστότοπό σου ή ασχολήθηκε με το περιεχόμενό σου στο Pinterest κ.α. Αυτό επιτρέπει να στοχεύσεις σε αυτά τα άτομα και να έχεις καλύτερη απόδοση.

Οι λέξεις-κλειδιά εμφανίζουν τη διαφήμισή σου σε κάποιον που αναζητά τέτοιου είδους περιεχόμενο. Εάν ορίσεις συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, όπως “οικογενειακές διακοπές” ή “συνταγές μηλόπιτας”, οι διαφημίσεις σου θα στοχεύουν άτομα που αναζητούν αυτά τα πράγματα.

Τέλος, τα δημογραφικά στοιχεία επιτρέπουν να επιλέξεις μια συγκεκριμένη τοποθεσία, γλώσσα, συσκευή ή φύλο.

Οι τοποθετήσεις σού δίνουν την επιλογή να επιλέξεις πού θα προβάλλεται η διαφήμισή σου. Εάν δεν θέλεις τα promoted pin να εμφανίζονται όταν κάποιος περιηγείται και να εμφανίζονται μόνο στα αποτελέσματα αναζήτησης, το καθορίζεις εδώ.

διαφημίσεις στο pinterest, diafimiseis sto pinterest, pinterest ads

6. Σχεδίασε τη διαφήμισή σου

Τώρα ήρθε η ώρα να δημιουργήσεις μια διαφήμιση. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια εικόνα που έχεις ήδη καρφιτσώσει ή να ξεκινήσεις από την αρχή.

διαφημίσεις στο pinterest, diafimiseis sto pinterest, pinterest ads

7. Μεγιστοποίησε το SEO

Προσθέτοντας ενδιαφέρον περιεχόμενο και λέξεις-κλειδιά στις περιγραφές σου, γίνονται πιο σχετικές με άτομα που αναζητούν ενεργά αυτό το περιεχόμενο.

Στο Pinterest, οι κατηγορίες ενδιαφέροντος είναι ήδη ταξινομημένες και κατηγοριοποιημένες. Θα πρέπει να εξερευνήσεις τα διαθέσιμα θέματα που σχετίζονται με την επιχείρησή σου και να στοχεύσεις αυτά τα ερωτήματα .

Οι πίνακες παρέχουν επίσης μια ευκαιρία για SEO. Οι πίνακες ενημερώνουν τη μηχανή αναζήτησης του Pinterest σχετικά με τον τρόπο ταξινόμησης των Pin σου, κάτι που βελτιώνει την ορατότητα. Η εστίαση και στα δύο θα υποστηρίξει τις προσπάθειές SEO.

8. Πρόσθεσε αξία

Οι ατελείωτες προωθήσεις προϊόντων στη ροή του Pinterest δεν είναι ο καλύτερος τρόπος για να τραβήξεις την προσοχή του κοινού και κυρίως να τη διατηρήσεις. Πρέπει να προσθέτεις αξία σε κάθε σημείο επαφής με τον υποψήφιο πελάτη ώστε να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενό σου.

Για να προσθέσεις αξία στο Pinterest, δοκίμασε να προσθέσεις στους πίνακες σου Pins με τα οποία θα θέλει να αλληλεπιδράσει το κοινό σου και τα οποία δεν περιλαμβάνουν το προϊόν ή την επιχείρησή σου. Άλλωστε ο καλύτερος τρόπος για να πουλήσεις το προϊόν σου είναι να μη το πουλάς!

Για παράδειγμα, εάν πουλάς αυτοκίνητα, μοιράσουν περιεχόμενο σχετικά με τη συντήρηση ή τα αξεσουάρ αυτοκινήτου. Εναλλακτικά, εάν έχεις κατάστημα με ρούχα προσπάθησε να δώσεις στυλιστικές συμβουλές.

pinterest ads8

9. Ανακάτεψε το περιεχόμενό σου

Γέμισε τους πίνακες σου με περιεχόμενο σχετικό και ενδιαφέρον. Θα πρέπει όταν κάποιος επισκεφτεί το προφίλ σου να μπορεί να ταυτιστεί και να μην θέλει να φύγει από εκεί. Είναι καλό να δημιουργείς αειθαλές περιεχόμενο που κεντρίζει το ενδιαφέρον και να μην στοχεύεις μόνο σε πωλήσεις.

10. Παρακολούθησε την απόδοση της καμπάνιας

Τέλος, πρέπει να παρακολουθείς την απόδοση της καμπάνιας σου για να προσδιορίσεις την επιτυχία των διαφημίσεών σου ή γιατί δεν απέδωσαν. Σε αυτή την περίπτωση άλλαξε την και ξαναπροώθησε μέχρι να βρεις τι πραγματικά δουλεύει. Όταν βρεις αυτό που δουλεύει μπορείς να αυξήσεις τον προϋπολογισμό για ακόμα μεγαλύτερα αποτελέσματα.

Όταν βρίσκεσαι στο Pinterest Ads Manager, κάνε κλικ στο Analytics και θα εμφανιστεί μια επισκόπηση όλων των καμπανιών και των βασικών μετρήσεων. Αυτές οι μετρήσεις περιλαμβάνουν εμφανίσεις, συνολικά κλικ, κερδισμένο κόστος ανά εμφάνιση, CPC, αποτελεσματικό κόστος ανά κλικ και άλλα.

pinterest ads7

Νομίζουμε ότι σου δώσαμε μια αρκετά καλή ιδέα γιατί να κάνεις διαφημίσεις στο Pinterest, πώς να τις δημιουργήσεις και πώς λειτουργούν. Οπότε τι λες; Είσαι έτοιμος για μετατροπές και πωλήσεις;

Διάβασε επίσης:

Social Media: Το ιδανικότερο για την επιχείρησή σου!

Pinterest:Τα πάντα για ένα κορυφαίο μέσο – Γιατί να επενδύσετε σ’ αυτό!

Σε περίπτωση που χρεριαστεις βοήθεια μπορούμε να σε βοηθήσουμε και να στήσουμε την καμπάνια σου μαζί. Μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας. Ακολούθησε μας σε Facebook και Instagram για ακόμα περισσότερα tips και πληροφορίες.

Κάνε το e-shop σου να πουλάει
Οι επιλογές μας
Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Στέλιος Στυλιανίδης

Marketing Expert

Η γνώση μαζί με τη δράση μετατρέπουν τις αντιξοότητες σε επιτυχία

Stelios Stilianidis

Αξίζει να τα δεις
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online