fbpx

DS Digital Services

coin sto tiktok, κοινό στο tiktok, tiktok, tiktok marketing

Το κοινό στο TikTok είναι αδύνατο να αγνοηθεί! Το δεύτερο τρίμηνο του 2021, η βάση χρηστών του TikTok έσπασε το όριο του 1 δισεκατομμυρίου. Ακόμη πιο εντυπωσιακό, είναι ότι στέφθηκε η εφαρμογή με τις υψηλότερες εισπράξεις της ίδιας χρονιάς. Και μόνο αυτό σίγουρα δείχνει ότι δεν πρέπει να λείπεις από το TikTok!

Υπάρχουν ήδη χιλιάδες( και μάλιστα γνωστές επωνυμίες) που χρησιμοποιούν το TikTok για να αυξήσουν το κοινό τους. Δεν το κάνουν χωρίς λόγο!

Αν θες να μάθεις πώς και γιατί το κάνουν συνέχισε να διαβάζεις.

Το TikTok είναι η πλατφόρμα που δίνει πάρα, πάρα πολλές δυνατότητες στις επιχειρήσεις να προβληθούν σε ακόμα μεγαλύτερο και φρέσκο κοινό. Είναι επίσης γεμάτη με εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν επιχειρήσεις και δημιουργούς να βελτιώσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ για βίντεο σύντομης μορφής με την πάροδο του χρόνου.

Πώς μπορείς λοιπόν να να αξιοποιήσεις το TikTok και τις δυνατότητες του για να προσελκύσεις νέο κοινό; Σε αυτό το άρθρο σου λύνουμε τις απορίες!

coin sto tiktok, κοινό στο tiktok, tiktok, tiktok marketing

Πώς να προσελκύσεις νέο κοινό στο ΤikTok:

Κάνε την επιχείρηση σου πιο προσιτή

Το TikTok έφερε επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αντίθεση με το Instagram, δεν υπάρχει πίεση για τη δημιουργία υπερεπεξεργασμένων φωτογραφιών και βίντεο. 

Όπως ίσως ήδη να έχεις προσέξει το υλικό είναι απλό και χωρίς “ρετουσάρισμα”. Αυτό το κάνει προφανώς ιδιαίτερα ελκυστικό για τους χρήστες.

Δεδομένου ότι δεν υπάρχει πίεση να φαίνεσαι «τέλειος» στο TikTok, μπορείς να βγάλεις προς τα έξω την ξέγνοιαστη και διασκεδαστική πλευρά της επιχείρησης σου(εφόσον ταιριάζει στο προφιλ της επιχείρησης σου βέβαια). Δημοσιεύοντας εύπεπτο και σχετικό περιεχόμενο, όπως σύντομα βίντεο με tips και διασκεδαστικές πληροφορίες κάνεις την επωνυμία σου πιο προσιτή και αξιόλογη στα μάτια των χρηστών.

Προσέγγισε πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες

Τα στατιστικά αποκαλύπτουν ότι το TikTok έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους χρήστες. Σίγουρα δεν απευθύνεσαι σε όλους όμως πιθανότατα το κοινό σου βρίσκεται εκεί. Αυτό σημαίνει ότι η δυνατότητα έκθεσης σου σε μεγαλύτερο κοινό είναι κάτι παραπάνω από πολλά υποσχόμενη.

Ο αλγόριθμος του TikTok ππηγαίνει τους χρήστες στις σελίδες που ονομάζονται “For You Page” — ή “FYP”, για συντομία. Αυτή η σελίδα ίσως είναι και αυτό που ξεχωρίζει το ΤikTok. Είναι διαφορετική για τον καθένα. Αυτοματοποιεί την ανακάλυψη περιεχομένου για τους χρήστες, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τα ενδιαφέροντά τους και τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους. 

coin sto tiktok, κοινό στο tiktok, tiktok, tiktok marketing

Με άλλα λόγια, η επωνυμία σου μπορεί να εμφανίζεται στο FYP των χρηστών του TikTok ακόμα κι αν δεν σε ακολουθούν. Εφόσον τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σου σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά τους, θα μπορούσες να εμφανίζεσαι σε πιθανούς δυνητικούς πελάτες.

Θα εκπλαγείς με το πόσο πιο εύκολο είναι να αυξήσεις τους ακόλουθούς σου στο TikTok από ό,τι σε άλλες πλατφόρμες όπως το Instagram και το YouTube. Αυτό που συνήθως απαιτεί μήνες σκληρής δουλειάς και πληρωμένες διαφημίσεις μπορεί να χρειαστεί μόνο λίγες μέρες στο TikTok.

Συνεργάσου με Ιnfluencers

Το TikTok λέει ότι η κοινότητά του είναι μια αντανάκλαση «διαφορετικών οικοσυστημάτων δημιουργών, ανθρώπων, οδηγών πολιτισμού και οτιδήποτε ενδιάμεσα». Ακολουθώντας τη δήλωσή τους, είναι εύκολο να βρεις influencers που ταιριάζουν με την ταυτότητα της επωνυμίας σου στην εφαρμογή.

tiktok koino7

Παραδοσιακά, θα έπρεπε να περιηγηθείς σε διάφορες πλατφόρμες ανακάλυψης influencer για να βρεις τον κατάλληλο που θα μεταδώσει σωστά το μήνυμα της επωνυμίας σου και στο κατάλληλο κοινό. Με το TikTok, αυτό μπορεί να γίνει μετά από λίγα λεπτά περιστασιακής περιήγησης. Χάρη στη δυνατότητα FYP του, μπορεί να συναντήσεις έναν influencer που ταιριάζει με την αισθητική και τις απαιτήσεις της επωνυμίας σου με μηδενική προσπάθεια.

Εργαλεία δημιουργού TikTok

Εκτός από την εύρεση influencers, το TikTok βοηθά επίσης τις επωνυμίες να δημιουργούν περιεχόμενο γρήγορα και αποτελεσματικά — από την εύρεση της ιδέας μέχρι την δημιουργία περιεχομένου. Χρησιμοποιώντας τα “Εργαλεία δημιουργών” του TikTok, μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση σε αναλυτικά στοιχεία για να βελτιστοποιήσεις τη στρατηγική σου, να χρησιμοποιήσεις την “Πύλη των δημιουργών” για να βρεις εργαλεία εκμάθησης και να αξιοποιήσεις τη δυνατότητα “Προώθηση” για να αυξήσεις την απήχησή σου.

Το TikTok διαθέτει επίσης ένα από τα πιο εύχρηστα εργαλεία εγγραφής και επεξεργασίας βίντεο. Μπορείς να περικόψεις,να περιστρέψεις και να προσαρμόσεις την ταχύτητα των κλιπ εντός της εφαρμογής. Μπορείς επίσης να παίξεις με μια ποικιλία από αυτοκόλλητα, εφέ, φίλτρα και φωνητικά εφέ για να παρουσιάσεις το βίντεό σου όπως ακριβώς θέλεις.

Hashtags

Το TikTok είναι αναμφίβολα ένας άκρως ανταγωνιστικός χώρος. Για να μεγιστοποιήσεις την προβολή του περιεχομένου σου, θα πρέπει να προσέχεις τα trending hashtags. Τα hashtag βοηθούν στην κατηγοριοποίηση του περιεχομένου σε όλη την πλατφόρμα. Έχουν επίσης δυνατότητα κλικ, επιτρέποντας στους χρήστες να βρίσκουν μια μεγάλη λίστα σχετικών φωτογραφιών και βίντεο με ένα πάτημα.

Τα καλά νέα είναι ότι το TikTok μπορεί να παρέχει μια λίστα με προτάσεις hashtag ενώ δημιουργείς την ανάρτησή σου. Δεν χρειάζεται να βασίζεσαι σε πληρωμένα εργαλεία έρευνας hashtag ή λέξεων-κλειδιών για να αναζητήσεις ιδέες hashtag για το περιεχόμενό σου.

Διάβασε επίσης: Γιατί πρέπει να ακολουθείς τις τάσεις στο TikTok;

tiktok koino1

Τώρα, ας εξερευνήσουμε στρατηγικές περιεχομένου που παίρνουν προβολές και θα σου επιτρέψουν να έχεις πρόσβαση σε νέο κοινό στο ΤikTok

1. Ανέβασε λήψεις από event

Έχεις κάποια επερχόμενη εκδήλωση; Μοιράσου μερικές «πίσω από τα παρασκήνια» φωτογραφίες και αποσπάσματα από την εκδήλωση ή το σεμινάριό σου. Εάν θέλεις, μπορείς να κάνεις LIVE κάλυψη TikTok για όσους δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν στην εκδήλωσή σου αυτοπροσώπως.

Εμπλούτισε το κοινοποιώντας λεπτομέρειες για το συμβάν στη λεζάντα της ανάρτησης. Μπορείς να μοιραστείς μερικά βασικά συμπεράσματα, να κάνεις ερωτήσεις, να βάλεις σχετικά hashtags και να προσκαλέσεις ανοιχτά περισσότερους χρήστες να παρευρεθούν την επόμενη φορά. Αυτή η στρατηγική μπορεί να σε βοηθήσει να προσεγγίσεις νέα άτομα που ενδιαφέρονται για τέτοια event και να προκαλέσει ενδιαφέρον για τις μελλοντικές εκδηλώσεις.

2. Κάνε ερωτήσεις και απάντησε τις σε βίντεο

Το να κάνεις ερωτήσεις είναι μια καλή στρατηγική αφοσίωσης στο TikTok που θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις συζητήσεις γύρω από την επωνυμία σου. Ένας απλός τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι να κάνεις βίντεο απαντώντας σε μια συχνή ερώτηση.

Για  περισσότερες προβολές, χρησιμοποιήστε τη μικρογραφία που εμφανίζει την ερώτηση στην οποία πρόκειται να απαντήσεις. Οι μικρογραφίες χρησιμεύουν ως  φωτογραφία εξωφύλλου του βίντεο, επιτρέποντας στους χρήστες να γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται από την πρώτη στιγμή. Φαίνεται πώς γενικότερα οι χρηστές αγαπάνε τέτοια είδους βίντεο.

Για να δημιουργήσεις τη μικρογραφία της ερώτησης απλά πάτησε παρατεταμένα στην ερώτηση που σου έκαναν στα σχόλια και μετά την επιλογή “Απάντηση σε βίντεο” και ξεκινά να τραβάς βίντεο.

coin sto tiktok, κοινό στο tiktok, tiktok, tiktok marketing
Πώς απαντάς σε ερώτηση

3. Βίντεο POV

Έχεις ένα νέο προϊόν ή ιδέα στα σκαριά; Δώσε στο κοινό-στόχο σου μια ματιά από πρώτο χέρι στον τρόπο χρήσης του προϊόντος ή των επαγγελματικών σου υπηρεσιών μέσω εκπαιδευτικών βίντεο POV.

Εστιάζοντας στα προβλήματα που επιλύει το προϊόν σου, μπορείς βρεις νέους πελάτες που δεν είχαν ξανακούσει για την επωνυμία σου. Σίγουρα όλο και κάποιος θα υπάρχει εκεί έξω που ενδιαφέρεται για το προϊόν σου απλά δεν σε έχει γνωρίσει ακόμα! Για τους υπάρχοντες πελάτες, μπορείς να μοιραστείς “hacks” που θα τους βοηθήσουν και να πάρουν αξία από την αγορά τους.

4. Δώσε στους χρήστες μια ιδέα για την κουλτούρα της επωνυμίας σου

Θέλεις να μυήσεις τους ακόλουθους σου ή το κοινό στο TikTok στην εταιρική κουλτούρα της επωνυμίας σου; Δείξ’ τους πώς είναι μια μέρα στην εταιρεία σου, πώς είναι να εργάζεσαι εκεί, τις εγκαταστάσεις και τον χώρο εργασίας σου.

Δημιουργήσε μια εικονική περιήγηση στο γραφείο σου για να δώσεις στους ακόλουθούς σου μια ιδέα για το πώς είναι μια τυπική εργάσιμη ημέρα για τους υπαλλήλους σου. Δείξε τα στοιχεία στο χώρο εργασίας σου αν πιστεύεις ότι θα κέντριζαν το ενδιαφέρον τους και θα κέρδιζαν την αφοσίωση τους.

tiktok koino3

5. Άφησε τους ακόλουθους να αποφασίσουν το θέμα της επόμενης ανάρτησής σου

Εάν έχεις ξεμείνει από ιδέες για την επόμενη ανάρτησή σου στο TikTok, χρησιμοποίησε τιςερωτήσεις TikTok.

Η λειτουργία Q&A του TikTok επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν ερωτήσεις απευθείας από το περιεχομένου σου. Ταυτόχρονα, μπορείς να απαντήσεις σε ερωτήσεις που έχουν συγκεντρωθεί στη σελίδα Q&A του TikTok για να εδραιώσεις την αυθεντία σου ως πηγή πληροφοριών.

Είτε έχεις μια startup είτε μια οποιαδήποτε επιχείρηση, το TikTok αποτελεί μια εξαιρετική πλατφόρμα για το μέλλον της παρουσίας σου στο διαδίκτυο. Με περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες και ευκολία στη χρήση, θα μπορούσε να είναι το κλειδί για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της επωνυμίας σου φέτος.

Και λέμε φέτος, γιατί αυτή τη στιγμή είναι τρομερά ανερχόμενη δύναμη.

Εσύ απλά ακολούθησε τις παραπάνω στρατηγικές για να δημιουργήσεις ελκυστικό περιεχόμενο και να εδραιώσεις την ψηφιακή σου παρουσία στην εξαιρετική αυτή πλατφόρμα.

coin sto tiktok, κοινό στο tiktok, tiktok, tiktok marketing

Όπως διαπίστωσες δεν είναι κάτι δύσκολο. Η στρατηγική κοινωνικών μέσων είναι η ίδια για όλα τα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό που αλλάζει είναι τα εργαλεία και ο τύπος περιεχομένου που δημιουργείς. Το ΤikTok απλοποίησε τα εργαλεία, το περιεχόμενο αλλά και έκανε πιο εύκολο για όλους να βρουν νέο κοινό. Μην μείνεις απ΄έξω!

Διάβασε επίσης:

Πρέπει να βάλω ή όχι την επιχείρηση μου στο TikTok;

Θέλεις να προωθήσεις δωρεάν την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο 21 καταπληκτικοί τρόποι για να το κάνεις μόνος σου

Αν παρόλα αυτά υπάρχει κάτι που σε προβληματίζει ή σε δυσκολεύει μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας. Μπορούμε να σε βοηθήσουμε!

Αν βρήκες χρήσιμο αυτό το άρθρο ακολούθησε μας σε Facebook και Instagram για πολλά ακόμα χρήσιμα tips και συμβουλές γύρω από τα social media.

Κάνε το e-shop σου να πουλάει
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Δήλωσε συμμετοχή

Το κλειδί της επιτυχίας: Free webinar για διαφημίσεις στο Facebook και Instagram

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Instagram Marketing για επιχειρήσεις

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

book

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Πως να πουλάς online (ακόμη και αν είσαι χάλια στις πωλήσεις)

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Πως να πουλάς Online