fbpx

DS Digital Services

Rebranding

Δε φτάνει που ξαφνικά ένας νέος επιχειρηματίας καλείται να μάθει τόσα πάνω σε έναν άγνωστο – πιθανόν – τομέα, όπως το μάρκετινγκ, για να καταφέρει να εξελιχθεί, να επιβιώσει και να ζήσει μέσω της επιχείρησής του, ερχόμαστε εμείς και του λέμε, ότι εφόσον τα κατάφερε, είναι σκόπιμο πλέον να κάνει ένα rebranding! Σε απλή μετάφραση είναι η αλλαγή επωνυμίας, αλλά στην πραγματικότητα κάτι πολύ βαρύτερο. Τα τι και πώς θα τα μάθετε όλα σήμερα, τώρα!

Rebranding: Η αναζωογόνηση του χθες με το νέο σήμερα

Το rebranding σε απλά ελληνικά είναι η αλλαγή επωνυμίας μιας επιχείρησης και αφορά τον επανασχεδιασμό της στρατηγικής μάρκετινγκ, σαφώς υπό νέα επωνυμία, όχι όμως διεύθυνση. Στόχος είναι να ανανεώσει την υπάρχουσα ταυτότητά της ή να θέσει νέα ενώπιον του κοινού και των πελατών της. Ο λόγος; Μα γιατί πολύ απλά ή δεν πήγε κάτι καλά πιο πριν, ή πήγε αλλά έχει κορεστεί. Απλή διαδικασία; Όχι! Ασφαλής και γίνεται εύκολα; Όχι! Αξίζει; Εξαρτάται! 

Διαβάστε περισσότερα εδώ: Πώς να κάνεις affiliate marketing: Ένας απλός οδηγός βήμα – βήμα

Γιατί να κάνω rebranding;

Οι λόγοι για να επιλέξετε να κάνετε rebranding στην επιχείρησή σας πρέπει να είναι σοβαροί, να θέλετε στην ουσία να σώσετε την επιχείρηση, το βιος σας! Αν επιλέξετε να αλλάξετε την επωνυμία και την στρατηγική σας, επειδή δεν πουλάτε, ή απλά αργεί η διαδικασία πώλησης, ή δεν είστε αναγνωρίσιμοι ακόμα, να το ξανασκεφτείτε. Δεν χρειάζεστε αλλαγή επωνυμίας, αλλά αλλαγή του τρόπου που πουλάτε, άρα της στρατηγικής που έχετε. Και φυσικά χρειάζεται μεγαλύτερη υπομονή κι επιμονή και σαφώς καλύτερη στόχευση στο κατάλληλο κοινό για να γίνετε πιο γνωστοί/ές. Αν, όμως, ο στόχος σας, το όραμά σας, οι αξίες της επιχείρησή σας, η αποστολή της δεν υπηρετείται πλέον, τότε ναι, είναι καιρός για αλλαγή. Αλλά πάντα με προσοχή! Ο κολοσσός της Uber με τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου του, έκανε άθελά του το 44% των πελατών της να αναρωτιέται τι αντιπροσώπευε πλέον.

4 σημαντικοί λόγοι για να αλλάξετε επωνυμία για στρατηγική 

Αλλαγή λόγω επέκτασης της επιχείρησης

Ένας καλός λόγος να επαναπροσδιορίσετε την επωνυμία της εταιρίας σας είναι αν στοχεύετε πλέον εκτός συνόρων και θέλετε να επεκταθείτε σε διεθνείς αγορές. Αλλαγή λογότυπου, νέο μήνυμα, νέα στόχευση είναι ιδέες που πρέπει να σκεφτείτε. 

Να ξαναδούμε την αγορά με άλλα μάτια

Έχετε μια επιχείρηση που (πρέπει να) έχει ένα ξεκάθαρο μήνυμα, να στοχεύει σε συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς, έχετε προσελκύσει πελάτες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, έχετε μια αποστολή, αξίες, όραμα και όλα αυτά θέλετε να τα ανανεώσετε. Ναι, αν πρέπει, να το κάνετε, αλλά ανανέωση ίσον αλλαγή άρα και επανατοποθέτηση στην αγορά της επιχείρησής σας. Άλλο brand, άλλο μήνυμα, άλλο κοινό. Στην ουσία μιλάμε για αλλαγή φιλοσοφίας. 

ΔΩΡΕΑΝ TIPS DIGITAL MARKETING

3 Λόγοι να ΜΗΝ κάνετε rebranding

Βασικότατο είναι να ξέρετε και γιατί να μην κάνετε αλλαγή επωνυμίας (rebranding). Απλό πράγμα δεν είναι, μπορεί άνετα να καταστρέψει την επιχείρησή σας και φυσικά ό,τι έχετε χτίσει με κόπο.  Άρα, προσοχή! Δύο λόγοι που με ελαφριά καρδιά θα παίρνατε ίσως την απόφαση για αλλαγή είναι η ανία, βαρεμάρα με απλά λόγια, και ο άλλος που δεν πρέπει καν να περνά από το μυαλό σας είναι η… συγκάλυψη μιας κρίσης στην εταιρία, ή σε μια πιο light εκδοχή, ενός προβλήματος. Πάμε να τα δούμε όλα

Η βαρεμάρα…σκοτώνει και επιχειρήσεις! 

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ INSTAGRAM TIPS

Αν έχετε βαρεθεί τον τρόπο που πουλάτε, αν είστε ανήσυχοι που κάθε μέρα κάνετε το ίδιο πράγμα, έχετε την ίδια στρατηγική, την ίδια επωνυμία είναι λογικό. Αλλά αυτά οφείλετε να αλλάξετε. Όχι την επιχείρηση. Οι πελάτες σας ξέρουν ποιοι/ες είστε, βλέπουν ένα λογότυπο καθημερινά, έχουν συνδέσει εσάς με την ανάγκη τους, το χρώμα σας πιθανόν να παραπέμπει συνειρμικά κατευθείαν σε εσάς. Μια αλλαγή επωνυμίας περιλαμβάνει αλλαγές σε όλα αυτά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ξανασυστηθείτε στους υπάρχοντες πελάτες σας, στο κοινό σας… Είστε σίγουροι/ες ότι θέλετε κάτι τέτοιο; 

Λύστε το πρόβλημα, μην το κρύβετε

Οκ, κάθε επιχείρηση μπορεί να αντιμετωπίζει προβλήματα, μπορεί να έχει αντιμετωπίσει μια σοβαρή εσωτερική κρίση, να έχει ακόμα και κακό αντίκτυπο στους πελάτες της. Ωραία, με rebranding τι κερδίζει; Κρύβει το πρόβλημα, συγκαλύπτει την κρίση, όλα κάποια στιγμή μαθαίνονται, οι πελάτες θα νιώσουν προδομένοι και με απλά λόγια, τους χάσατε! Για να μην αναφερθεί και ο αντίκτυπος στους εργαζόμενους της επιχείρησής σας. Ένας επιχειρηματίας οφείλει να προβλέπει και να επιλύει προβλήματα και πριν φτάσει στον πελάτη να έχει προετοιμαστεί κατάλληλα. Άρα, μόνο η αλλαγή επωνυμίας δε σας χρειάζεται, μην σας πούμε ότι απαγορεύεται! 

Rebranding

2 Top στρατηγικές rebranding

Πριν ξεκινήσετε το rebranding της επιχείρησής σας πρέπει να έχετε αποφασίσει, λύσει, ξεκαθαρίσει μέσα σας ποια επιχείρηση θα παρουσιάσετε. Για την ακρίβεια ποια νέα επιχείρηση θα προβάλετε. Σκεφτείτε ότι θα πρέπει να έχετε νέο λογότυπο, νέο μήνυμα, νέα στόχευση αγοράς, νέο ιδανικό κοινό, άρα θα πρέπει να μελετήσετε αγορά, δημογραφικά στοιχεία, γούστο και ανάγκες των πιθανών πελατών σας. Άρα, θέλει δουλειά, κόπο, χτίσιμο νέας επωνυμίας ως ένα βαθμό. Τέλος, γράψτε για να το έχετε μπροστά σας το όραμα, την στρατηγική, και τις αξίες της επιχείρησής σας. Ποιες είναι οι δύο κορυφαίες στρατηγικές που μπορείτε να ακολουθήσετε; 

Διαβάστε περισσότερα εδώ: 8 Super Tips για να αναπτύξεις ένα νέο κανάλι YouTube

1. Νέο λογότυπο

Η αλλαγή λογοτύπου είναι η πρώτη και άμεση αλλαγή που είναι καλό να κάνετε. Ένα νέο λογότυπο, με νέα χρώματα, νέα σύμβολα, νέο σχεδιασμό και νέο νόημα επικοινωνεί αποτελεσματικότερα. Συν ότι δηλώνετε στο κοινό σας ότι η επιχείρησή σας αλλάζει, ανανεώνεται και περνάτε το μήνυμα ότι έρχονται νέα πράγματα. Είναι η αλλαγή αποστολής, μηνύματος, οράματος, αξιών ίσως…

Συμβουλή:  Χρησιμοποιήστε στο λογότυπο χρώμα, σύμβολο, αξίες, μήνυμα και αισθητική που σας εκφράζει. Πάντα σε συνάρτηση με αυτό που πουλάτε. 

2. Δημιουργήστε νέες διαφημίσεις

Κάνετε διαφήμιση! Νέες διαφημίσεις, στοχευμένες εκεί που πρέπει και θέλετε, ώστε να κοινοποιήσετε τις αλλαγές σας, το νέο σας όραμα, φυσικά την αλλαγή επωνυμίας σας και το νέο μήνυμα που θα περάσετε. Εννοείται ότι οι νέες διαφημίσεις θα είναι στοχευμένες σε νέο ιδανικό κοινό, άρα πρέπει πριν να έχετε κάνει κατάλληλη έρευνα. Έτσι, θα έχετε πιο γρήγορα αποτελέσματα. 

Συμβουλή: Πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε αλλαγή αποθηκεύστε με ασφάλεια όσα δεδομένα θέλετε από την “παλιά” επιχείρηση. Αν κάποια αξίζει να μείνουν, κρατήστε τα. Αλλιώς θα χαθούν. 

Σε προβληματίζει κάτι; Βαρέθηκες να πετάς χρήματα και άλλοι να προβάλλονται και να μένεις πίσω; Γιατί εκείνοι; Γιατί είχαν καθοδήγηση. Επικοινώνησε μαζί μας για να δούμε τι σου ταιριάζει και θα δεις αυτό που αξίζεις να συμβαίνει!

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online