fbpx

Σελίδα Facebook: 10 συμβουλές για αποτελέσματα

Σελιδα facebook 10 πράγματα που πρέπει να επεξεργαστείτε

Για να έχετε μια πραγματικά αποτελεσματική σελίδα Facebook για την επιχείρησή σας, υπάρχουν κάποια βασικά πράγματα που πρέπει να εφαρμοστούν.

Θέλετε να κάνετε τη σελίδα σας ένα ακμάζοντα και ενεργό μέρος με το οποίο επικοινωνεί η επιχείρησή σας. Θα πρέπει να είναι ένα μέρος γεμάτο υπέροχες πληροφορίες και εικόνες που προσελκύουν την προσοχή των χρηστών. Θα πρέπει επίσης να είναι ΓΕΜΑΤΗ από αφοσιωμένους οπαδούς!

Με τον όρο αφοσίωση εννοούμε τα “μου αρέσει”, τα σχόλια και τις κοινοποιήσεις της σελίδα σας. Αυτός είναι ο στόχος που έχουμε όλοι στις σελίδες μας!

Θέλουμε ακμάζουσες σελίδες που προβάλουν την επιχείρησή μας, ακόμη και τη δική μας προσωπικότητα.

Ας δούμε τα απαραίτητα συστατικά για μια αποτελεσματική σελίδα στο Facebook.

#1. Πρέπει να έχετε μια ΣΕΛΙΔΑ Facebook για την επιχείρησή σας και όχι ένα προσωπικό προφίλ.

Είναι πιθανό, εάν είστε χρήστης του Facebook, να έχετε ένα προσωπικό προφίλ στο Facebook. Ως επόμενο βήμα, αρκετοί επαγγελματίες, δημιουργούν ένα προφίλ για την επιχείρησή τους. Δεν είναι όμως αυτό που χρειάζεται η επιχείρησή σας.

Η Σελίδες του Facebook σάς παρέχουν έναν μεγάλο αριθμό επιχειρηματικών επιλογών και στατιστικών για το κοινό σας. Δεν έχετε πρόσβαση σε αυτά με ένα προφίλ Facebook.

Επίσης, μια Σελίδα στο Facebook επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν like, να ακολουθήσουν και να δουν το περιεχόμενό σας άμεσα (και χωρίς άδεια.) Ενώ ένα προφίλ είναι πιο ιδιωτικό από τη φύση του και πρέπει να παραχωρήσετε στους χρήστες άδεια για να γίνουν φίλοι σας. Αυτό το καθιστά πολύ πιο δύσκολο για τους πελάτες σας να αλληλεπιδράσουν μαζί σας στο Facebook. ΔΕΝ θέλουμε να δημιουργήσουμε εμπόδια για το κοινό μας!

#2. Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας στο Facebook έχει ένα ακριβές όνομα χρήστη.

Αυτό είναι το όνομα που εμφανίζεται μετά το facebook.com/ στη γραμμή αναζήτησης στην κορυφή του προγράμματος περιήγησης που χρησιμοποιείτε. Ορίστε το στο όνομα της εταιρείας σας και βεβαιωθείτε ότι φαίνεται καλό. Είναι πολύ πιο εύκολο να το επικοινωνήσετε σε περιπτώσεις όπου δεν μπορείτε εύκολα να χρησιμοποιήσετε έναν σύνδεσμο. Για παράδειγμα, στις επαγγελματικές σας κάρτες ή στην υπογραφή του email σας.

Όνομα επιχείρησης στην Σελίδα Facebook

Κάντε το κάτι που έχει νόημα, είναι εύκολο να το θυμάται κανείς και να μπορείτε εύκολα να το επικοινωνήσετε.

#3. Δημοσιεύστε μια εύκολα αναγνωρίσιμη φωτογραφία προφίλ.

Μάλλον έχετε ήδη καταλάβει πόσο σημαντικό είναι. Θέλετε το κοινό σας να μπορεί να σας εντοπίζει γρήγορα και εύκολα!

Η φωτογραφία προφίλ είναι η εικόνα που αντιπροσωπεύει τη επιχείρησή σας στο Facebook, στην επάνω αριστερή γωνία της σελίδας σας. Αν και μπορείτε να αλλάζετε τις άλλες φωτογραφίες σας συχνά, αυτή θα παραμείνει πιθανώς συνεπής.

Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το λογότυπο της εταιρείας σας ή μια selfie σας εάν έχετε μια προσωπική μάρκα.

Αυτή θα είναι η φωτογραφία που εμφανίζεται σε όλα τα αποτελέσματα αναζήτησης στο Facebook, στο πάνω μέρος της σελίδας σας στο Facebook και ως μικρογραφία όταν δημοσιεύετε οτιδήποτε – οπότε επιλέξτε την με προσοχή!

Έχετε υπόψη ότι η φωτογραφία θα περικοπεί σε κύκλο στο Facebook. Γι αυτό δείτε την προεπισκόπηση της φωτογραφίας όταν την ανεβάζετε και βεβαιωθείτε ότι δεν έχει κοπεί τίποτα και ότι φαίνεται υπέροχη σε μορφή κύκλου.

Μπορεί να έχετε καλύτερα αποτελέσματα, σχετικά με τη καθαρότητα της φωτογραφίας σας, εάν είναι αρχείο PNG. Επίσης, οι διαστάσεις της φωτογραφίας προφίλ στις οθόνες για υπολογιστές είναι 170 × 170 pixels. Εάν τα pixels και οι διαστάσεις σας μπερδεύουν, απλώς δοκιμάστε τη φωτογραφία. Φορτώστε μια φωτογραφία ως φωτογραφία προφίλ σας και δείτε πώς φαίνεται. Εάν είναι ξεκάθαρο το logo σας είναι μια χαρά!

#4. Βάλτε μια υπέροχη φωτογραφία εξωφύλλου.

Αυτή είναι η μεγάλη φωτογραφία στο πάνω μέρος της σελίδας σας. Και δεδομένου ότι είναι η μεγαλύτερη επιφάνεια στη σελίδα σας, πρέπει να είστε προσεκτικοί. Να είναι υψηλής ποιότητας και περιγραφική της επιχείρησής σας. Θα πρέπει να προβάλλει τα προϊόντα ή την επιχείρησή σας με κάποιο τρόπο.

Μια λεπτομέρεια – οι πραγματικές διαστάσεις της φωτογραφίας εξωφύλλου είναι 820 × 312 pixel. Αλλά – για άλλη μια φορά, εάν τα pixel είναι κάτι που σας μπερδεύει (και είναι φυσιολογικό!) κάντε δοκιμές.

Ανεβάστε μια φωτογραφία (η video) που σας αρέσει και δείτε πώς φαίνεται! Εάν είναι θολή ή έχει κοπεί παράξενα, χρειάζεστε μια άλλη.

Επίσης – χρησιμοποιήστε το τηλέφωνό σας και ελέγξτε πως φαίνεται. Θα παρατηρήσετε ότι οι πλευρές της φωτογραφίας εξωφύλλου περικόπτονται στο κινητό. Όταν επιλέγετε μια φωτογραφία , δεν πρέπει να έχει σημαντικό περιεχόμενο στις άκρες, αλλιώς οι χρήστες που βλέπουν την σελίδα από τα τηλέφωνά τους δεν θα βλέπουν αυτό το περιεχόμενο.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Χρησιμοποιείστε το πρόγραμμα φωτογραφιών και γραφικών Canva. Ένα από τα καλύτερα στοιχεία του Canva είναι ότι υπάρχουν πρότυπα για όλα όσα θα μπορούσατε να χρειαστείτε! Μπορείτε να επιλέξετε “Φωτογραφία Εξώφυλλου Facebook” και να την επεξεργαστείτε εκεί, να κατεβάσετε την εικόνα και στη συνέχεια ξέρετε ότι θα είναι η σωστή μορφοποίηση, το μέγεθος, τα pixel και τα πάντα.

#5. Βάλτε ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση κάτω από τη φωτογραφία εξωφύλλου σας.

Θέλετε πάντα να δίνετε στους χρήστες όσο το δυνατόν περισσότερους τρόπους να αλληλεπιδράσουν με την επιχείρησή σας. Η χρήση αυτού του κουμπιού είναι ένας τρόπος για να το κάνετε. Ίσως είναι το κουμπί Αγορά τώρα ή το κουμπί Μάθετε περισσότερα. Επιλέξτε ένα που έχει νόημα για την επιχείρησή σας.

Κουμπί παρότρυνσης σε δράση στο Facebook

Σε αυτό το κουμπί, βάζετε έναν σύνδεσμο. Είναι το μέρος που το Facebook θα στέλνει τους χρήστες όταν κάνουν κλικ στο κουμπί. Για παράδειγμα, εάν επιλέξατε “Αγορά τώρα”, μπορείτε να βάλετε τον σύνδεσμο για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να οδηγήσετε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, στο κατάστημά σας ή σε άλλο περιεχόμενο.

#6. Συμπληρώστε την ενότητα “Πληροφορίες” στη σελίδα σας στο Facebook.

Στην αριστερή πλευρά της σελίδας σας θα βρείτε την καρτέλα Πληροφορίες. Αυτό είναι ένα από τα πρώτα μέρη που θα δουν οι χρήστες όταν μαθαίνουν για την επιχείρησή σας.

Εδώ, πρέπει να βάλετε όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείτε για την επιχείρησή σας. Ορισμένες από τις καρτέλες ενδέχεται να μην έχουν νόημα για την επιχείρησή σας και μπορείτε να τις αφήσετε κενές. Αλλά στις υπόλοιπες, βάλτε πληροφορίες που εξηγούν την επιχείρησή σας και προσελκύουν την προσοχή των χρηστών.

Βεβαιωθείτε ότι δηλώνετε με σαφήνεια τι κάνει η επιχείρησή σας και πώς μπορούν να σας βρουν. Μην εστιάζετε απαραίτητα στο ιστορικό της εταιρείας σας ή στον τρόπο με τον οποίο ξεκινήσατε την επιχείρηση. Μπορεί να σας φανεί σκληρό – αλλά αυτά τα πράγματα είναι ενδιαφέροντα για εσάς, αλλά πιθανώς όχι για τον πελάτη σας!

Συμπληρώστε την ενότητα “Πληροφορίες” και, στη συνέχεια, εξετάστε την με την εξής ερώτηση: Εάν κάποιος έρθει εδώ για πρώτη φορά και κοιτάξει τις πληροφορίες σας για περίπου 5 δευτερόλεπτα, θα μπορούσε να σας πει τι κάνει η επιχείρησή σας; Εάν η απάντηση είναι ναι, τελειώσατε! Εάν όχι, αφιερώστε λίγο ακόμη χρόνο για να την επεξεργαστείτε.

#7. Δημιουργήστε μία ροή γεμάτη με υπέροχες δημοσιεύσεις.

Καθώς δημιουργείτε δημοσιεύσεις, λάβετε υπόψη ότι το ΟΠΤΙΚΟ περιεχόμενο είναι πραγματικά σημαντικά! Με τον όρο “οπτικό” εννοούμε τις φωτογραφίες και τα βίντεο που δημοσιεύετε. Ακόμα και τα mames ή τα GIF είναι σημαντικά.

Οι χρήστες κάνουν κύλιση στα Newsfeeds τους πολύ γρήγορα, και τα ωραία γραφικά μπορούν να τραβήξουν την προσοχή τους.

Ένα υπέροχο οπτικό είναι 40 φορές πιο πιθανό να το μοιραστούν στα κοινωνικά δίκτυα από μια ανάρτηση μόνο με κείμενο!

Και τα πιο δημοφιλή γραφικά από όλα στο Facebook είναι τα Facebook Live Videos. Οι χρήστες περνούν 3x περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας το Facebook Live από τα απλά βίντεο.

Καθώς δημοσιεύετε τακτικά στη σελίδα σας στο Facebook, προσπαθήστε να έχετε μια συνηθισμένη ρουτίνα δημιουργίας εξαιρετικών εικόνων για να τραβήξετε το βλέμμα των χρηστών.

#8. Δημοσιεύστε με συνέπεια στη σελίδα σας.

Θυμηθείτε, φτιάχνετε τη σελίδα σας στο Facebook για να είναι ένα μέρος που θέλουν να βλέπουν οι άνθρωποι. Ως εκ τούτου είναι μέρος της επιχείρησής σας.

ΠΡΕΠΕΙ να δημοσιεύετε με συνέπεια.

Τώρα, παρατηρήστε ότι δεν σας λέμε πόσο να δημοσιεύσετε ανά ημέρα. Θα πρέπει να κάνετε δοκιμές και να βρείτε πόσο χρειάζεται για την επιχείρησή σας. Πρέπει να βρείτε μια ισορροπία μεταξύ του να δημοσιεύετε με συνέπεια και της υπερβολής. Συνήθως 1-2 αναρτήσεις την ημέρα είναι αρκετές. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!

Δοκιμάστε διαφορετικές ρουτίνες για λίγο και δείτε τι λειτουργεί. Για μερικές εβδομάδες, δημοσιεύστε 1 φορά την ημέρα και δείτε ποιο επίπεδο προσέγγισης και αφοσίωσης λαμβάνετε στις αναρτήσεις σας. Στη συνέχεια, για μερικές εβδομάδες, ο αριθμός των δημοσιεύσεων ας είναι 3x ανά ημέρα. Δείτε ποιο είναι το επίπεδο προσέγγισης και αφοσίωσής σας. Ήταν περισσότερο; Ή μήπως η μέση ημερήσια προσέγγιση χρηστών και αφοσίωσης ήταν το ίδιο σύνολο ανά ημέρα, απλώς κατανεμήθηκε μεταξύ 3 αναρτήσεων;

Αποφασίστε για έναν αριθμό που λειτουργεί καλύτερα για το κοινό σας, αλλά και για εσάς προσωπικά.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Δεν θέλετε να εξαντληθείτε. Είναι πολύ καλύτερο να δημοσιεύετε 1 φορές την ημέρα και να είστε σε θέση να το διατηρήσετε μακροπρόθεσμα, παρά να κάνετε 4 δημοσιεύσεις την ημέρα και στη συνέχεια να εξαντληθείτε και να σταματήσετε να δημοσιεύετε για ένα μήνα!

Αν ΄δεν έχετε τον χρόνο ή την διάθεση να παρακολουθείτε και να δημοσιεύετε καθημερινά στην σελίδα σας στο Facebook, σκεφτείτε να αναθέσετε την διαχείριση των Social Media της επιχείρησής σας σε ένα έμπειρο Social Media Marketing Agency όπως η DS Digital Services.

Να είστε συνεπείς στην ανάρτησή σας, ώστε το κοινό σας να γνωρίζει ότι η επιχείρησή σας είναι εδώ, και είναι εδώ για να μείνει.

#9. Καρφιτσώστε μια σημαντική ανάρτηση στην κορυφή της σελίδας σας

Το Facebook σάς δίνει τη δυνατότητα να “καρφιτσώσετε” μια ανάρτηση στην κορυφή, πράγμα που σημαίνει ότι θα παραμείνει στην κορυφή του χρονολογίου σας μέχρι να την “ξεκαρφιτσώσετε”.

Αυτό είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να βάλετε κάτι που δεν θέλετε να θάβετε κάτω από τη λίστα των αναρτήσεων στο χρονολόγιό σας.

Ίσως έχετε μια προσφορά διάρκειας ενός μήνα που θέλετε να επισημάνετε ή ίσως έναν διαγωνισμό για να συμμετάσχει το κοινό σας.

Καρφώστε το στην κορυφή, ώστε να παραμείνει στο επίκεντρο .

Συμβουλή: Μην αφήνετε κάτι καρφιτσωμένο για πολύ καιρό. Εάν έχετε μια καρφιτσωμένη ανάρτηση για ένα χρόνο, φαίνεται ότι δεν βρίσκεστε στη σελίδα σας πολύ συχνά και μόλις την ορίσατε την ξεχάσατε. Μην αφήνετε μια καρφιτσωμένη ανάρτηση για περισσότερο από ένα μήνα.#

#10. Παρακολουθείτε τακτικά και απαντάτε σε σχόλια στη σελίδα σας στο Facebook.

Ειλικρινά, όσο περισσότερο το καλύτερο! Θυμάστε πώς είπαμε νωρίτερα ότι η δέσμευση είναι σημαντική στο Facebook;

Λοιπόν, πρέπει να αλληλεπιδρούμε με το κοινό μας στο Facebook!

Σκεφτείτε να δημοσιεύσετε με τρόπο που ενθαρρύνει το κοινό σας να ανταποκριθεί με κάποιο τρόπο. Όταν σχολιάζουν, να είστε εκεί για να σχολιάσετε και να ενθαρρύνετε τη συνομιλία.

Αυτό όχι μόνο βοηθά τις αναρτήσεις σας να προσεγγίζουν ακόμη περισσότερα άτομα, αλλά δείχνει στους χρήστες ότι είστε εδώ τακτικά, τους ακούτε και αλληλεπιδράτε μαζί τους.

Αφού επεξεργαστείτε αυτές τις 10 πτυχές της σελίδας στο Facebook της επιχείρησής σας, είστε σε καλό δρόμο για να προσελκύσετε τους πελάτες που θέλετε.

Βρίσκεστε επίσης σε καλό δρόμο ώστε να ξεκινήσετε να προωθείτε τις δημοσιεύσεις σας και να δημιουργείτε διαφημίσεις στο Facebook. Σε τελική ανάλυση, εάν πληρώνετε για διαφημίσεις που οδηγούν άτομα στη σελίδα σας στο Facebook, σίγουρα θέλετε να δημιουργήσετε μια ενεργή και ακμάζουσα σελίδα!

Θέλετε να θυμάστε αυτό το άρθρο με τα 10 πράγματα που πρέπει να επεξεργαστείτε στην σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook; Αποθηκεύστε το στον αγαπημένο σας πίνακα Pinterest!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

book

Πάρε το ΔΩΡΕΑΝ  eBook μας

και πήγαινε τo μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στο επόμενο επίπεδο