fbpx

DS Digital Services

Οδηγός επιβίωσης SEO 2020

Πίνακας Περιεχομένων

Θέλετε να μάθετε ποιες είναι οι τάσεις SEO για το 2022 και να έχετε καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης; Τότε συνεχίστε να διαβάζετε!

Ο καθένας από εσάς πρέπει να γνωρίζει πως η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (SEO) βοηθά τους ιστότοπους να κατατάσσονται ψηλά στις σελίδες αποτελεσμάτων μέσω συναφών λέξεων-κλειδιών. Η διαδικασία βελτιστοποίησης βοηθάει τη σελίδα σας ή το e-shop σας να έχει οργανική, απλήρωτη και υψηλή επισκεψιμότητα από τη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης. Η αυξημένη επισκεψιμότητα οδηγεί και σε περισσότερες πωλήσεις, καθώς οι επισκέπτες μετατρέπονται σε πελάτες.

Πώς γίνεται; Ένας χρήστης που έρχεται οργανικά στο site σας ήδη ψάχνει στοχευμένα κάποια πληροφορία ή τη λύση στο πρόβλημα του. Αν του παρέχετε αυτή την πληροφορία ή λύση είναι πολύ πιθανόν, αν όχι την πρώτη φορά τότε καποια στιγμή στο μέλλον, να αγοράσει κάποιο προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Αν δεν γνωρίζετε τι είναι το SEO, ρίξτε μια ματιά στο κατατοπιστικό άρθρο μας. Η διαδικασία του SEO δεν χρησιμοποιεί μόνο τις λέξεις-κλειδιά για να επιτύχει υψηλή επισκεψιμότητα, αν και είναι μείζονος σημασίας. Είναι ένα μείγμα από πολλούς παράγοντες. Κάνει και αλλαγές στη διάταξη της ιστοσελίδας σας και το περιεχόμενο της για να την καταστήσει πιο ελκυστική (σχετική) για τη μηχανή αναζήτησης. Σ αυτό το άρθρο θα δούμε τις τάσεις SEO για το 2022.

Τάσεις SEO για το 2022

Το SEO έχει αποδειχθεί ότι είναι μία από τις κορυφαίες στρατηγικές μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις. Τα οφέλη του SEO είναι τεράστια, ειδικά όταν το κόστος είναι μικρό ή απολύτως μηδενικό. Επίσης έχει αποδειχθεί ότι η οργανική αναζήτησή είναι από τις καλύτερες στρατηγικές για την μετατροπή των χρηστών σε πελάτες. Κάθε επιχείρηση, χρησιμοποιεί το SEO ως ένα ισχυρό εργαλείο για να διατηρήσει μια σταθερή θέση στην αγορά. Νέες ιστοσελίδες ξεκινούν σχεδόν καθημερινά και ο διαδικτυακός ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιο σκληρός. Σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι απαραίτητο να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις τακτικές και τις τάσεις SEO. Έτσι, χωρίς άλλο χάσιμο χρόνου, ας δούμε τις επικείμενες τάσεις SEO για το 2022.

1) Το απόσπασμα(meta description) συγκεντρώνει περισσότερα κλικ

Meta Description, ή ελληνιστί απόσπασμα, είναι οι δύο σειρές που εμφανίζονται ακριβώς κάτω από τον τίτλο στα αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι στην ουσία μια σύντομη περιγραφή του άρθρου/σελίδας. Άρα θα πρέπει το απόσπασμα να κεντρίσει το ενδιαφέρον του χρήστη.

Τα προτεινόμενα αποσπάσματα (meta-περιγραφή) παρέχουν μια καλύτερη εμπειρία αναζήτησης για τον χρήστη. Τα αποσπάσματα στην αναζήτηση της Google δίνουν στον χρήστη σύντομες και πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν ή το περιεχόμενο που έχει αναζητήσει, οπότε πρέπει να είναι ελκυστικά. Τα αποσπάσματα φέρνουν κλικ στους ιστότοπους, οπότε είναι σημαντικό να τα πάρετε σοβαρά. Περίπου το 54% των κλικ από τα SERP της Google προέρχονται από αποσπάσματα με που τραβούν την προσοχή. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή την τάση SEO για το 2022, θα πρέπει να βρείτε τι είναι αυτό που θα τραβήξει το μάτι του χρήστη. Η Google καθορίζει ποια αποσπάσματα είναι πλούσια, κατατοπιστικά και συναφή με το αντικείμενο που θέλετε να προβάλετε.

seo gia to 2022, marketing 2022

2) Ασφαλείς ιστοσελίδες

Η ασφάλεια των ιστοσελίδων δεν σχετίζεται άμεσα με τη στρατηγική SEO για το 2022. Είναι όμως μια κρίσιμη πτυχή της εμπειρίας των χρηστών της ιστοσελίδας. Αν ένας χρήστης δει την προειδοποίηση ” Μη ασφαλής ”, μπορεί να αποφασίσει να μην προχωρήσει και να αφήσει την ιστοσελίδα σας. Αυτό θα οδηγήσει σε υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, το οποίο θα καταστήσει τις οργανικές σας στρατηγικές SEO αναποτελεσματικές. άρα και χαμηλότερη κατάταξη στη google.

Σε μια τέτοια περίπτωση, είναι επιτακτικό να ενεργοποιήσετε το πρωτόκολλο HTTPS στον ιστότοπό σας. Αυτό δίνει στους χρήστες μια ασφαλή και κρυπτογραφημένη σύνδεση. Η εφαρμογή του HTTPS θα δώσει στον ιστότοπό σας μια μικρή ώθηση SEO. Αυτό δεν είναι τίποτα περισσότερο από το λουκετάκι που βλέπετε μπροστά από τη διεύθυνση url, κοστίζει ελάχιστα για να το προσθέσετε στο site σας και είναι θέμα λίγων λεπτών για τον web developer σας.

3) Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο: To καλύτερο για τις στρατηγικές SEO

Ίσως το ακούτε ξανά και ξανά ότι το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και όχι άδικα.

Οι χρήστες θέλουν περιεχόμενο που είναι χρήσιμο, σχετικό και επίκαιρο. Θέλουν μια απάντηση στο πρόβλημα τους, μια πληροφορία για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Οι άνθρωποι θα ψάξουν λύσεις στις μηχανές αναζήτησης και η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να δώσει αυτή την απάντηση. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι καλό και έχει μια λογική δομή. Επίσης θα πρέπει να είναι εύκολο να διαβαστεί. Προσπαθήστε να αντιμετωπίσετε τα προβλήματα των καταναλωτών και να δώσετε λύσεις. Κάντε το δημιουργικό και προσθέστε προσωπικές ιστορίες αν μπορείτε, ώστε να μπορείτε να αναπτύξετε μια προσωπική σχέση με τους αναγνώστες σας. Και το πιο σημαντικό, να περιλαμβάνει τις σχετικές λέξεις-κλειδιά.

4) Η ψηφιακή εμπειρία είναι η πιο δημοφιλής ανάγκη

Ανεξάρτητα από το πόσο καλό είναι το περιεχόμενό σας, δεν θα είναι αποτελεσματικό εάν η ιστοσελίδα δεν φορτώνει γρήγορα ή αν η εμπειρία του χρήστη είναι πολύπλοκη. Είναι γνωστό ότι οι χρήστες αφήνουν μια ιστοσελίδα που διαρκεί περισσότερο από μερικά δευτερόλεπτα για να ανοίξει. Αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας SEO, καθώς η καθυστέρηση ενός δευτερολέπτου μπορεί να οδηγήσει σε τεράστια απώλεια για την επιχείρησή σας. Βελτιώστε την ταχύτητα της σελίδας και εστιάστε στην εμπειρία του χρήστη. Βάλτε τους εαυτούς σας στη θέση του θεατή και καθορίστε τι είναι κατανοητό γι ‘αυτόν. Μην χρησιμοποιείτε λέξεις ή φράσεις στις οποίες δεν είναι εξοικειωμένο το κοινό σας, για να πείτε κάτι έξυπνο. Αν δεν καταλάβουν τι εννοείτε σε κλάσματα δευτερολέπτου θα επιστρέψουν πίσω στην αναζήτηση. Ως αποτέλεσμα, ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας.

5) Η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται ο νέος κανόνας

Η τεχνητή νοημοσύνη πρόκειται να αποτελέσει μέρος της καθημερινότητας του καθενός νωρίτερα από όσο αναμενόταν. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να δημιουργήσουν εξατομικευμένες και μοναδικές εμπειρίες για τους πελάτες και για να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες. Η Google χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για την παροχή καλύτερων αποτελεσμάτων αναζήτησης στους χρήστες της. Οι ειδικοί προβλέπουν ήδη πόσο σημαντική θα γίνει για το SEO το 2022. Μπορεί να ταξινομήσει ιστοσελίδες με ακρίβεια και να καθορίσει την κατάταξη του καθενός.

6) Χρήση άλλων μηχανών αναζήτησης

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι σήμερα η Google είναι η βασική μηχανή αναζήτησης με μεγάλη διαφορά από τις υπόλοιπες και ενημερώνει συνεχώς την πλατφόρμα της για να βελτιώσει την εμπειρία του χρήστη. Υπάρχουν όμως και άλλες μηχανές αναζήτησης που χρησιμοποιούν μερικοί χρήστες τακτικά. Μηχανές αναζήτησης όπως το Bing, το Yahoo και το DuckDuckGo απαιτούν να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας σύμφωνα με τα πρότυπά τους, έτσι ώστε να έχετε μια καλή βαθμολογία. Ανάλογα με τη φύση της επιχείρησής σας και του προϊόντος σας, κατανοήστε ποια μηχανή αναζήτησης είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσει το κοινό σας και βελτιστοποιήστε ανάλογα την ιστοσελίδα σας.

Γιατί η βελτιστοποίηση για κινητά είναι τόσο σημαντική τάση SEO για το 2022

Βελτιστοποίηση SEO για κινητά
Βελτιστοποίηση SEO για κινητά

Οι αναζητήσεις μέσω κινητού τηλεφώνου ξεπερνούν τις αναζητήσεις στην επιφάνεια εργασίας. 4 στους 5 καταναλωτές χρησιμοποιούν ένα smartphone για online αγορές. Αν η σελίδα σας σας δεν διαθέτει έκδοση για κινητά, πιθανότατα θα χάσετε πελάτες, ειδικά το 2022. Οι «κινητές ιστοσελίδες» δεν είναι μόνο μια τάση που είναι αξιοσημείωτα αυξανόμενη, αλλά είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρησή σας για να διατηρήσει την παρουσία της στην αγορά.

Η χρήση των smartphones στην αναζήτηση πληροφοριών είναι τόσο μεγάλη, που δεν επιτρέπει στην σελίδα σας να μην είναι φιλική προς κινητά.H κατοχή μιας εξαιρετικής σελίδας για τα κινητά θα πρέπει να είναι ύψιστη προτεραιότητα. Αν η σελίδα σας δεν φαίνεται καλή στην οθόνη του κινητού, θα χάσετε την κατάταξή σας τόσο σε αποτελέσματα για κινητά όσο και για επιφάνεια εργασίας. Οπότε σε συνεργασία με τον web developer σας προσαρμόστε τη δελίδα σας να είναι φιλική προς κινητά.

1) Η φωνητική αναζήτηση θα γίνει πιο συνηθισμένη το 2022

Όταν βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας για κινητά, δεν μπορείτε να αγνοήσετε τις φωνητικές αναζητήσεις. Με την ευρεία χρήση των smartphones, οι φωνητικές αναζητήσεις κερδίζουν δημοτικότητα μεταξύ των χρηστών smartphone. Εκτός από τα smartphones, οι βοηθοί φωνής στο σπίτι, όπως ο Βοηθός Google Voice, το Amazon Echo, αλλά και η Samsung Smart TV ανταποκρίνονται επίσης σε φωνητικές αναζητήσεις.

2) Πώς να βελτιστοποιήσετε την κινητή και φωνητική αναζήτηση

Είναι απαραίτητο να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για φωνητική αναζήτηση για να δημιουργήσετε οργανική κίνηση και να την συμπεριλάβετε στη στρατηγική SEO για το 2022. Το πρώτο και κύριο πράγμα είναι να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για κινητά τηλέφωνα. Έχοντας δώσει αυτή την πληροφορία στο απόσπασμα (meta-περιγραφή) θα σας βοηθήσει πολύ, καθώς οι χρήστες κινητών τηλεφώνων θα κάνουν αμέσως κλικ, αφού δουν το απόσπασμά σας.

myriam jessier eveI7MOcSmw unsplash

Πώς είναι σημαντική η δυναμική της επιχείρησης για τη στρατηγική SEO για το 2022

Η δυναμική της επιχείρησης πρόκειται να γίνει μια σημαντική πτυχή του τοπικού αλγόριθμου της Google. Για να καταλάβετε πόσο σημαντική είναι για το SEO η δυναμική της επιχείρησής σας το 2022, πρέπει να γνωρίζετε ποια είναι η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και η δέσμευση του κοινού με αυτήν.

1) Η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας

Αν οι χρήστες αναφέρουν το όνομα, την επιχείρησή σας ή το εμπορικό σήμα του ιστότοπού σας, στο δικό τους περιεχόμενο, θα βοηθήσει να κατατάσσεστε ψηλά στην αναζήτηση Google. Να προσθέσουν δηλαδή λινκ που να παραπέμπει στον ιστότοπο σας. Εδώ η αναφορά της επωνυμίας ή του προϊόντος είναι ο βασικός παράγοντας. Ένα από τα καλύτερα μέσα για να κερδίσετε δημοτικότητα και δυναμική είναι να παράγετε περιεχόμενο που είναι ιδιαίτερα συναφές με το κοινό-στόχο.

2) Απήχηση επιχείρησης

Όταν η επιχείρησή σας κερδίζει δημοτικότητα , θα θελήσετε να έχετε την καλύτερη αλληλεπίδραση με το κοινό. Για να επιτευχθεί μεγαλύτερη αφοσίωση στην επιχείρηση, τρία βασικά πράγματα είναι πολύ σημαντικά: το περιεχόμενο, οι σύνδεσμοι και η αξιολόγηση. Πώς παίζουν ρόλο στο SEO;

Περιεχόμενο από την μεριά του SEO: το περιεχόμενο είναι η πιο σημαντική σύνδεση της επιχείρησης με τους χρήστες και είναι αυτό που δημιουργεί σχέσεις.

Σύνδεσμοι (backlinks) – Είναι ο πυρήνας των σχέσεων μεταξύ επιχειρήσεων. Δημιουργούν σχέσεις μεταξύ των σελίδων και του SERP. Αυτές οι σελίδες είναι επωνυμίες που περιέχουν άλλες επωνυμίες.

RankBrain – Από το πουθενά, αυτό το νέο σύστημα έχει γίνει αυτό που η Google αποκαλεί τον τρίτο πιο σημαντικό παράγοντα στην κατάταξη ιστοσελίδων. Η δουλειά του RankBrain δεν είναι μόνο να ενεργεί ως σήμα για την αναζήτηση Google, αλλά και να διαχειρίζεται το βάρος που το κάθε σήμα μεταφέρει. Εδώ το βάρος SEO γίνεται απαραίτητο για τον αλγόριθμο της Google για να βοηθήσει την ιστοσελίδα σας να κερδίσει υψηλή κατάταξη.

seo gia to 2022, marketing 2022

Συμβουλές SEO για το 2022 για τη δημιουργία υψηλής ποιότητας περιεχομένου

1) Χρήση τίτλων και επικεφαλίδων

Η χρήση των τίτλων και των επικεφαλίδων (H1, H2 κτλ) είναι επωφελής για το SEO. Οργανώνει το περιεχόμενό σας, καθιστώντας το πιο ευανάγνωστο για τους αναγνώστες. Οι χρήστες είναι πιο πιθανό να μοιράζονται πράγματα που είναι εύκολο να διαβαστούν. Η χρήση τίτλων και επικεφαλίδων παρέχει επίσης περισσότερες ευκαιρίες και περισσότερες λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας. Ένας άλλος λόγος για τον οποίο πρέπει να συμπεριλάβετε τίτλους και επικεφαλίδες είναι ότι τα ρομπότ των μηχανών αναζήτησης αναγνωρίζουν τους τίτλους και αποφασίζουν ποια μέρη του περιεχομένου σας είναι τα πιο σημαντικά.

2) Βελτιστοποιήστε το μήκος του άρθρου

Παλιότερα, πιστεύαμε ότι όσο περισσότερες λέξεις έχει ένα άρθρο, τόσο περισσότερη οργανική απήχηση θα έχει. Αυτή η αντίληψη έχει αλλάξει. Αυτό που έχει σημασία είναι το περιεχόμενο να παρέχει τις καλύτερες δυνατές απαντήσεις και να έχει πολύτιμες πληροφορίες. Δεν αρκεί να γράψετε ένα άρθρο 2000 λέξεων, αν δεν είναι εξαιρετικό και το περιεχόμενο του. Ελέγξτε τις αναφορές του Google Analytics και δείτε ποιες από τις αναρτήσεις σας έχουν τη μεγαλύτερη απήχηση. Δείτε ποιες διαβάζονται για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και ποιες δημιουργούν την υψηλότερη συζήτηση, ερωτήματα ή σχόλια. Στη συνέχεια, εφαρμόστε τα στοιχεία τους σε άλλα άρθρα και δημοσιεύσεις για να δείτε εάν δημιουργούν την ίδια απήχηση.

3) Προσθήκη συνδέσμων στο περιεχόμενο

Ένας τρόπος για να πετύχετε υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης είναι με το να έχετε περισσότερο αριθμό backlinks στην ανάρτησή σας. Το καλό περιεχόμενο τείνει να αποκτήσει σημαντικό αριθμό εξωτερικών και εσωτερικών συνδέσεων. Εάν θέλετε να έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα, μην ξεχάσετε να προσθέσετε συνδέσμους παλαιότερου περιεχομένου(internal links) στις νεότερες δημοσιεύσεις, ώστε να παραπέμπεται ο χρήστης εκεί και ταυτόχρονα να παραμένει περισσότερη ώρα στο site σας. Αυτό θα βοηθήσει τη μηχανή αναζήτησης και τους χρήστες να βρουν τα καλύτερα άρθρα σας. Επίσης, οι εξωτερικοί σύνδεσμοι(backlinks) με πολύ αξιόπιστες ιστοσελίδες αυξάνουν την αξιοπιστία του δικτυακού σας τόπου. Όσο καλύτερες είναι οι συνδέσεις, τόσο υψηλότερα θα είναι οι σελίδες σας στα αποτελέσματα. Επιπλέον, χρησιμοποιώντας αξιόπιστες πηγές στο περιεχόμενό σας, θα αναπτύξετε την αίσθηση εμπιστοσύνης του αναγνώστη σας ενώ θα ενισχύετε την αξιοπιστία σας.

4) Επιλέξτε τις λέξεις-κλειδιά με σύνεση

Ξεκινήστε, προσδιορίζοντας ποιες λέξεις-κλειδιά σχετίζονται με το θέμα σας – κάντε έρευνα της λέξης-κλειδιού. Μπορείτε είτε να βρείτε μόνοι σας, ή να πάρετε λέξεις-κλειδιά από τις αναζητήσεις Google. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε απλά ή προηγμένα εργαλεία εύρεσης λέξεων-κλειδιών, π.χ. το Google Keyword Planner ή το SpySERP. Εάν ο προϋπολογισμός σας το επιτρέπει, τότε η μίσθωση ενός SEO expert για αυτό το έργο είναι πάρα πολύ σημαντική. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει προσεκτικά τις λέξεις-κλειδιά σας. Τα εργαλεία προγραμματισμού λέξεων-κλειδιών σάς επιτρέπουν να προσδιορίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά θα παρέχουν τη μέγιστη βελτιστοποίηση. Όταν ξεκινάτε να γράφετε, χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά στον τίτλο, τις επικεφαλίδες, τη μετα-περιγραφή, τις ετικέτες, το απόσπασμα και μέσα στο κύριο σώμα του άρθρου.

Συμπεράσματα SEO για το 2022

Το SEO αλλάζει γρήγορα. Σιγουρευτείτε ότι ακολουθείτε τις τάσεις SEO για το 2020 και τις συμβουλές για τη μέγιστη βελτιστοποίηση για να έχετε οργανικές και πολλές επισκέψεις στην σελίδα σας. Η σελίδα σας πρέπει να έχει όλες τις απαραίτητες λειτουργίες για να ικανοποιεί τις απαιτήσεις της μηχανής αναζήτησης.

Δείτε τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του κοινού, οι οποίες είναι απαραίτητες για την επίτευξη καλύτερων στρατηγικών SEO για το 2022. Παρέχετε στο κοινό σας περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Περιεχόμενο που καλύπτει τα προβλήματά τους και απαντά στις ερωτήσεις τους. Ενώ μην ξεχνάτε να εστιάζετε σε λέξεις κλειδιά.

Για οποιαδήποτε πληροφορία είμαστε εδώ για να μας ρωτήστε!

Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για ακόμα περισσότερα tips και πληροφορίες.

Κάνε το eshop σου να πουλάει

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online