fbpx

DS Digital Services

social media

Το να έχεις την σήμερον ημέρα επιχείρηση που δεν την προβάλλεις, είναι σαν να θέλεις να κολυμπήσεις στον Ατλαντικό μόνο με το μαγιό σου. Η ζωή, οι ανάγκες μας, τα “θέλω” μας έχουν αλλάξει, οι απαιτήσεις συνεπώς είναι περισσότερες και πιο πολύπλοκες, άρα τι πρέπει να κάνουμε; Να είμαστε μέσα στην αγορά! Θα πείτε ότι είναι απλό, αλλά για αυτό είναι και πιο δύσκολο. Γιατί το να είναι οι πιθανοί πελάτες μας στα social media καθημερινά και κατά μέσο όρο άνω των δύο ωρών ημερησίως, το να είναι οι ανταγωνιστές και οι συναγωνιστές (συνάδελφοι) μας στον ίδιο χώρο και να λείπει η δική μας επιχείρηση ισοδυναμεί με “αυτοκτονία”. Κρυβόμαστε, άρα τι να διεκδικήσουμε; Συνεπώς, το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσουμε λογαριασμό στο μέσο, ή στα μέσα που βρίσκεται το ιδανικό κοινό μας. Για να μάθετε λεπτομέρειες περί ιδανικού κοινού και λογαριασμών, πρέπει να διαβάσετε όσα ετοιμάσαμε για εσάς. Παράλληλα, θα σας δώσουμε όλες τις συντεταγμένες για να αποκτήσετε έναν οδικό χάρτη, στην πορεία να εξελιχθείτε και φυσικά να επιτύχετε. Επομένως, θα πρέπει να ακολουθήσετε συγκεκριμένα βήματα: 

Γίνε Instagram Expert σε 30 ημέρες

Βήμα 1ο: Βρείτε ποιο είναι το κοινό σας στα social media

Δεν γίνεται να μην ξέρετε σε ποιους θέλετε να απευθυνθείτε ώστε αργότερα να τους μετατρέψετε σε πελάτες. Όπως και δε γίνεται να θέλετε να πουλήσετε σε όλους κι όλες. Έχετε ελληνική επιχείρηση, απευθύνεστε σε 10.450.000 ανθρώπους κι επιδιώκετε να πουλήσετε σε όσο το δυνατόν περισσότερους; Δεν θα πουλήσετε. Τόσο απλά. Άρα, πρέπει να δείτε ποιο θα είναι το κοινό σας στα social media. Για να το βρείτε απαντήστε στις παρακάτω απλές ερωτήσεις με στιλό και χαρτί, που είναι ιδανικές για κάθε τύπο επιχείρησης. 

  • Θα απευθυνθώ σε γυναίκες & άνδρες, ή σε ένα φύλο μόνον;
  • Σε ποιες ηλικίες θα απευθυνθώ;
  • Τι ενδιαφέροντα έχουν; Θα ταιριάξουν με τα προΪόντα μου; 
  • Ποιο είναι το εισόδημα τους, το μορφωτικό τους επίπεδο; 
  • Τι λύσεις δίνω εγώ, που δε δίνει άλλος ανταγωνιστής με το ίδιο προΪόν; 
  • Τι προσφέρω; προϊόντα, λύσεις σε προβλήματα, συμβουλές, ιδανικά όλα μαζί;
  • Πώς θα τους απευθυνθώ; Με ποιο ύφος; 

Διαβάστε περισσότερα εδώ: Πώς να γίνεις influencer στο Instagram

Βήμα 2ο: Ποιοι είναι οι στόχοι σας στα social media

Αφού απαντήσατε στις προηγούμενες ερωτήσεις, προχωράτε στο 2ο βήμα. Ποιοι είναι οι στόχοι σας εντός των social media; Υπάρχουν επιχειρήσεις που επιλέγουν την έμμεση πώληση, αφού πρώτα δημιουργήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης, βάσεις, προβάλλουν συμβουλές, λύσεις και τελικά τα ωφέλη των προϊόντων τους. Άλλες που απλά δημοσιεύουν τα προΪόντα τους, άλλες που παρέχουν υποστήριξη πελατών παράλληλα με τον λογαριασμό προβολής της επιχείρησης τους. Κάποιες θέλουν πωλήσεις σε χ αριθμό, άλλες αύξηση αυτών, άλλες προσέλκυση πελατών κι έπειτα όλα τα άλλα, άλλες “χτίσιμο” ενός brand. Εμείς σας ζητάμε να ξεκαθαρίσετε το “ΓΙΑΤΙ”, δηλαδή τον στόχο σας και σας συνιστούμε να μην προβάλλετε απευθείας τα προΪόντα σας, είναι σχεδόν απίθανο να πουλήσετε χωρίς να εξηγήσετε τι προσφέρετε και τα ωφέλη του. Όταν θα απαντήσετε και σε αυτό, μένει μόνο ένα βήμα, το πιο σημαντικό και στρατηγικό. 

social media

Βήμα 3ο: Σε ποια social media είναι οι πελάτες μου

Πριν κάνετε οπουδήποτε λογαριασμό βεβαιωθείτε ότι θα είστε ενεργοί, θα δημοσιεύετε συχνότατα, με συνέπεια και ποιότητα. Τώρα, αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να βρείτε πού είναι το ιδανικό κοινό που ήδη έχετε ορίσει. Δεν είναι όλα τα social media κατάλληλα, αν πει πουλάτε παιδικά παιχνίδια, προφανώς τα δεν χρειάζεστε όλα τα μέσα. Κάθε μέσο έχει διαφορετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά, διαφορετικό κοινό, άρα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, οπότε πρέπει να αναλύσουμε το καθένα για να αποφασίσετε. Θα το κάνουμε εμείς και αυτό για εσάς! 

Facebook

  • Ενεργοί χρήστες σε αριθμό μεγαλύτερο από τον πληθυσμό της Κίνας!
  • “Χτίσιμο” σχέσεων & επαφή με φίλους
  • Γραπτό περιεχόμενο

Το Facebook, όπως κάθε κοινωνικό μέσο, έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Είναι ιδανικό, για παράδειγμα, για να δημιουργήσει ένα σταθερό πελατολόγιο, μια πιστή ομάδα ανθρώπων που θα είναι αφοσιωμένοι στο εκάστοτε brand. Από την άλλη, όμως, λόγω του ογκώδους αριθμούς χρηστών η αύξηση κοινού και οι αναρτήσεις έχουν περιορισμένη εμβέλεια και δυνατότητα. Δεν είναι ιδανικό αν έχετε σκοπό να στήσετε μια καινούργιο επιχείρηση, αλλά αν ήδη έχετε μια σελίδα, ένα εταιρικό προφίλ, ή προσωπικό (αν είστε μονοπρόσωπη επιχείρηση), τότε είναι κρίμα να μην το αξιοποιήσετε. 

social media

Twitter

Πάμε στο πιο γρήγορο, άμεσο και ειδησεογραφικό social media που υπάρχει αυτήν την στιγμή. Χιλιάδες, ίσως κι εκατομμύρια “τιτιβίσματα” γίνονται ανά δευτερόλεπτο (!), συνεχής ροή ειδήσεων και ρεπορτάζ, ενώ η δυνατότητα να ομαδοποιούνται πολλά θέματα της καθημερινότητας, ή ακόμα και θέματα που μας ενδιαφέρουν και τα μοιραζόμαστε σε hashtags σημαίνει ότι το τουίτ σας δε χάνεται, αλλά μπορεί να προβληθεί σε πολύ περισσότερο κόσμο. Το Twitter είναι ιδανικό, αν θέλετε να προβληθείτε γρήγορα, αν θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητά σας και αν φυσικά είστε ειδησεογραφική επιχείρηση. Ικανό και για να δημιουργήσετε κάποια ομαδική συνομιλία, ή εκδήλωση με τα καινούργια spaces. 

Pinterest

Πρόκειται για ένα τρομερά ενδιαφέρον social media, υποτιμημένο, όπως έχουμε θίξει σε άλλο άρθρο, αλλά συνεχώς ανοδικό και προσφέρει “ζωντανό” περιεχόμενο, ιδέες, και φωτογραφίες σε συνεχή ροή. Μπορείτε να προβάλλετε τις δικές σας, να δείτε τον ανταγωνισμό και τι προσφέρει ώστε να το κάνετε καλύτερα. Αν έχετε, μάλιστα, γυναικείο κοινό, φαντάζει ως ένα εκ των ιδανικότερων. Είναι ένα έντονα οπτικό μέσο, θα χρειαστείτε πολύ καλά γραφικά, θέλει να έχετε κάνει και δημογραφική ανάλυση, οι ηλικίες εκεί είναι πάνω κάτω συγκεκριμένες, αλλά έχει και πολύ δυνατή σύνδεση με τις πωλήσεις!Μπορεί το κοινό σας να καρφιτσώσει το περιεχόμενο σας, να κατευθυνθεί στο σάιτ σας και γιατί όχι να μετατραπεί σε πελάτες!

Διαβάστε περισσότερα: Πώς θα χρησιμοποιήσω hashtags στο Pinterest 4 βασικά βήματα

YouΤube

Ένα δημοφιλέτσαστο social media που έχει πάνω από 2.3 δισεκατομμύρια χρήστες, είναι κατάλληλο για περιεχόμενο τόσο για προβολή του όσο και για ιδέες ενώ διαθέτει όλες τις ηλικίες, παρέχει βίντεο που καταναλώνονται σε τεράστιο αριθμό και αποτελεί έμμεσα μηχανή αναζήτησης! Αν έχετε επιχείρηση παροχής οποιωνδήποτε υπηρεσιών, ιδίως εκπαίδευσης ή και τρόπου ζωής, να το εκμεταλλευτείτε. 

Linkedin 

Το συγκεκριμένο social media απευθύνεται σε συγκεκριμένες ηλικίες, κατά κύριο λόγο 30-50 χονδρικά, ενώ είναι ιδανικό, ίσως το ιδανικότερο για επιχειρήσεις, εστιάζοντας σε τρεις τομείς: 

  1. Επαγγελματική δικτύωση 
  2. Ανάπτυξη συνεργασιών
  3. Εύρεση εργατικού δυναμικού

Οι επιχειρήσεις ενδιαφέρονται να προβάλλουν τις υπηρεσίες τους, να βρουν προσωπικό και να συνεργαστούν για να δυναμώσουν και να αναπτυχθούν ακόμα περισσότερο. Είναι περισσότερο μία πλατφόρμα επαγγελματιών, ιδανική για επιχειρήσεις B2B, παρά κοινωνικό μέσο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν οφείλετε να είστε κοινωνικοί. Έτσι, θα προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες, άλλωστε. 

social media

Instagram 

Είναι το δεύτερο ταχύτερα αναπτυσσόμενο social media που εμφανίζει τεράστια πλεονεκτήματα. Συνδυάζει όλους τους τύπους περιεχομένου που μπορείτε να δημιουργήσετε, βίντεο (σύντομα, ή και μεγάλης διάρκειας), ζωντανή επικοινωνία (live video), αναρτήσεις, σύντομα λόγια, ιστορίες, προσωπικές και μη (stories) και ενυπάρχουν όλες οι ηλικίες! Είναι ιδανικό και για αναζήτησή περιεχομένου, ώστε να πάρετε ιδέες, δέχεται κάθε είδους υπηρεσία που μπορεί να προσφέρετε, είναι οπτικό μέσο και ευνοεί την σύνδεση μεταξύ εσάς και των ακόλουθων σας, άρα αυξάνει τη δυνατότητα να σας εμπιστευθούν, και να μετατραπούν σε πελάτες. Μάλιστα, αν έχετε shop μπορείτε και πωλήσεις να κάνετε άμεσα. Η απήχηση του είναι σαφώς μεγαλύτερη από άλλα και λόγω του ότι δεν έχει ξεπεράσει ακόμα το Facebook και το YouTube, έχει ακόμα χώρο. 

Tik Tok 

Το Instagram του Κινέζου για βίντεο! Έτσι θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε το πιο αναπτυσσόμενο social media, παρέχει δυνατότητα προβολής σύντομων βίντεο και είναι οπτικό μέσο που ευνοεί επιχειρήσεις για την ομορφιά, το εμπόριο, τις βιομηχανίες υπηρεσιών, την τέχνη και τα τρόφιμα. Έχει νεαρές ηλικίες, κατά κύριο λόγο, μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό 18-24, αν είναι το ιδανικό σας και να το κερδίσετε! Κατάλληλο για σύντομη αναγνώριση του brand σας, αν είναι εκεί το ιδανικό κοινό σας. Αλλιώς, διαλέξτε να πάτε εκεί που συχνάζουν οι πιθανοί πελάτες σας. 

Αν θέλετε να κυριαρχήσετε στα social media ξεκινώντας από το μηδέν αλλά με βάσεις για την επιτυχία, ο δρόμος είναι ένας: DS ACADEMY. Εκατοντάδες δεκάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν είναι ήδη τα brands του σήμερα. Γιατί να λείπετε εσείς;

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Δήλωσε συμμετοχή

Το κλειδί της επιτυχίας: Free webinar για διαφημίσεις στο Facebook και Instagram

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Στέλιος Στυλιανίδης και επιτυχία

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Instagram Marketing για επιχειρήσεις

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

book

Κατέβασε το δωρεάν βιβλίο

Πως να πουλάς online (ακόμη και αν είσαι χάλια στις πωλήσεις)

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά

Πως να πουλάς Online