DS Digital Services

Τα social media φέρνουν πελάτες

Είναι απαραίτητη η επαγγελματική διαχείριση των social media από κάποιον ειδικό; Ή μπορεί να την κάνει ο ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης; Ή ακόμη και ένας υπάλληλος;

Τα social media ΜΠΟΡΟΥΝ και ΦΕΡΝΟΥΝ πελάτες.

Μπορούν και Φέρνουν έσοδα!

Πίνακας Περιεχομένων

Δεν είναι μόδα, είναι ήδη τρόπος ζωής και συμπεριφοράς με δισεκατομμύρια καθημερινούς χρήστες παγκόσμια και εκατομμύρια στην Ελλάδα. Χρειάζονται όμως επαγγελματική διαχείριση;

Τα Social Media (Κοινωνικά Δίκτυα) είναι εδώ και χρόνια μια πραγματικότητα στη ζωή μας.

Ο ρόλος που παίζουν είναι αυτό ακριβώς που λέει το όνομά τους: δημιουργούν σχέσεις και την έννοια της κοινότητας μεταξύ των μελών τους, προκαλώντας συνήθειες και αγορές. Η εικονική ζωή δεν έχει πλέον διαφορές από την πραγματική. Όλοι οι άνθρωποι, κάθε φύλου, οικονομικής και κοινωνικής θέσης εκεί διασκεδάζουν, εκεί ερωτεύονται, εκεί συμπάσχουν, εκεί γελάνε, εκεί αγοράζουν. Δεν θα ήταν  υπερβολή να πούμε πως η κοινωνία μας δεν χρησιμοποιεί απλά τα social media αλλά ΖΕΙ εκεί.

Με δεδομένη αυτή την πραγματικότητα, ακόμα και εάν ανήκετε σε εκείνους που δεν τα έχουν υιοθετήσει για προσωπική χρήση, είναι πραγματικά αδύνατον να τα αγνοήσετε για την επιχείρησή σας. Μάλιστα επιβάλλεται όχι μόνο να έχετε λογαριασμό στα social media αλλά να έχετε συνεπή και ενεργή παρουσία. Δεν είναι απλά μια προέκταση για την επιχείρηση σας ή μια βιτρίνα, αλλά μια επένδυση που φέρνει πωλήσεις.

Τα social media κυριαρχούν και διαμορφώνουν αγοραστικές συμπεριφορές. Η σωστή και οργανωμένη διαχείριση των social media είναι πλέον επιτακτική ανάγκη!

instagram caption, instagram, lezanda sto instagram, λεζαντα στο instagram, lezanda, instagram, διαχείριση social media

Διαχείριση Social Media

Η διαχείρισή τους πρέπει να είναι τμήμα της στρατηγικής που συνολικά ονομάζουμε ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing). Το ψηφιακό μάρκετινγκ περιλαμβάνει όλα εκείνα τα κομμάτια του παζλ που δουλεύουν από κοινού για να προκαλούν ενδιαφέρον αλληλεπίδραση και πωλήσεις. Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε. Ακόμα και εάν κάποιος γνωρίζει και χρησιμοποιεί τα social για προσωπική χρήση, η εφαρμογή τους στα πλαίσια της επιχείρησης είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Έχει άλλες απαιτήσεις και ευθύνες.

Σκεφτείτε: Σίγουρα μπορείτε να φτιάξετε και μόνοι σας τη βιτρίνα σας στο κατάστημα σας…Δε νομίζετε όμως ότι κάποιος διακοσμητής με ειδίκευση στις βιτρίνες θα την έκανε καλύτερα και πιο δελεαστική για τους πελάτες; Το ίδιο ακριβώς κάνει και η επαγγελματική διαχείριση των social media.

Καταρχήν, οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες που έχουν επιλέξει να διαχειρίζονται οι ίδιοι την παρουσία τους στα social media, έχουν να αντιμετωπίσουν πάρα πολλά θέματα.

Πρώτο και καλύτερο αυτό του χρόνου. Όπως οτιδήποτε άλλο, έτσι και η σωστή διαχείριση social media απαιτεί χρόνο για να μάθετε να τα χρησιμοποιείτε σωστά αλλά και για να έχετε μια συνεπή τακτική παρουσία. Ιδανικά οι αναρτήσεις στα social media θα πρέπει να είναι καθημερινές.

Δεύτερον, θα πρέπει να διαθέσετε χρόνο ώστε να βρείτε και να δημιουργήσετε ένα όμορφο και δελεαστικό περιεχόμενο το οποίο θα ανταποκρίνεται στις επιθυμίες της κοινότητας σας αλλά και της προσφέρει αξία. Ακόμα και στη διαχείριση κρίσεων, όπως πχ ένα αρνητικό σχόλιο, μια απαξιωτική κριτική ή ακόμα και προβλήματα και διενέξεις μεταξύ των χρηστών.

Το κοινό στα κοινωνικά δίκτυα δεν θέλει να βλέπει περιεχόμενο όταν βολεύει απλά την επιχείρηση, ούτε οι ώρες που βολεύουν αυτή είναι κατάλληλες για το κοινό. Κάτι τέτοιο δημιουργεί προβλήματα απόδοσης και περιττών εξόδων διαφήμισης.

Μπορεί να έχουμε επενδύσει στην προβολή της επιχείρησης μας μέσω διαφήμισης ή συνεργασιών, αν όμως από πίσω δεν έχουμε όμορφο και οργανωμένο περιεχόμενο, σωστή στόχευση και ένα οργανωμένο σχέδιο marketing το πιο πιθανόν είναι ότι το μόνο που θα καταφέρουμε είναι μια τρύπα στο νερό! Θα έχουμε χάσει όχι μόνο χρήμα και χρόνο!

Οπότε έρχεται το ερώτημα: Αξίζει να επενδύσουμε τα χρήματα μας σε κάτι που είναι αμφίβολο αν θα μας φέρει κίνηση και έσοδα ή θέλουμε να επενδύσουμε τα ίδια χρήματα ή έστω και περισσότερα σε κάποιον επαγγελματία για να έχουμε σίγουρα αποτελέσματα;

Στο κάτω-κάτω αν έχουμε περισσότερα έσοδα δεν αξίζει να επενδύσουμε κάποιο μέρος από αυτά;

Αξίζει επίσης να χάσουμε χρόνο τον οποίο δεν έχουμε ή θα μπορούσαμε να έχουμε ξοδεψει κάπου πιο αποδοτικά;

Καλώς ήρθατε στον κόσμο της επαγγελματικής διαχείρισης των social media!

Σε οποιαδήποτε περίπτωση η επιλογή είναι δική σας. Μέσα στο blog μας έχουμε συγκεντρώσει πλούσιο υλικό για να σας βοηθήσουμε να πάρετε όσα περισσότερα μπορείτε. Αν δεν θέλετε επαγγελματική βοήθεια τότε σίγουρα θα πρέπει να ξεκινήσετε άμεσα να ‘ρουφάτε’ γνώσεις!

Στρατηγική Instagram marketing: Πως θα την πας στο επόμενο level

Τι είναι το Instagram coaching;

Tάσεις στα social media 2022

DS Komotini  επαγγελματική διαχείριση social media;

Η δική μας άποψη…

Για την DS Komotini, η παρουσία της κάθε επιχείρησης στα social media είναι πολύ σημαντική υπόθεση. Τα social media μπορούν και φέρνουν έσοδα. Φέρνουν πελάτες. Βοηθούν στην ανάπτυξη. Δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη, που πολύ συχνά γίνονται λόγω έλλειψης χρόνου, γνώσεων και πόρων. Η λογική «όποτε προλαβαίνω» και «εγώ ξέρω» είναι μαθηματικά σίγουρο πως θα οδηγήσει στη στασιμότητα αν όχι στη συρρίκνωση της επιχείρησης.

Αν θέλετε να ασχοληθείτε σοβαρά και να προωθήσετε την επιχείρηση σας μέσω των social media τότε αργά ή γρήγορα θα καταλήξετε να απευθυνθείτε σε κάποιον γνωστή διαχείρισης τους όπως θα απευθυνόσασταν σε κάποιον λογιστή, web developer ή τεχνικό.

Για τη σωστή προβολή στα κοινωνικά δίκτυα χρειάζεται πολλή και συστηματική δουλειά. Χρειάζεται στρατηγική. Χρειάζεται επαγγελματική διαχείριση social media.

Σίγουρα δεν είναι κάτι δύσκολο να μάθετε να διαχειρίζεστε μόνοι τα social media σας, όμως σίγουρα απαιτεί χρόνο και γνώσεις.Και όχι, δεν είναι τόσο απλό όσο να διαχειρίζεστε το προσωπικό σας προφίλ…

Οπότε, τι αποφασίζετε;

Με συνέπεια, εμπειρία και γνώσεις, οργανώνουμε και διαχειριζόμαστε την παρουσία σας εκεί όπου έχει αξία για εσάς. Βοηθάμε την επιχείρηση σας όχι μόνο να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό αλλά να γίνει αυτή ο ηγέτης.

Αν βρήκατε χρήσιμο το άρθρο μας, μοιραστείτε το στα social media.

Αν θέλετε να μαθαίνετε ότι νεότερο γύρω από το digital marketing και τα social media ακολουθήστε μας στο Instagram.

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online