Πολλές φορές δεν μπορείς να μένεις ενήμερος αναφορικά με τα instagram marketing trends.
(ή σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα). Ωστόσο, πρέπει να το κάνεις, καθώς αυτή η πρακτική σε βοηθά να γνωρίζεις τις πιο πρόσφατες τεχνικές και τις βέλτιστες πρακτικές για την προσέγγιση νέων πελατών και την διατήρηση των παλαιών. Ακολουθώντας τις τάσεις, μπορείς να διασφαλίσεις ότι οι προσπάθειες που καταβάλλεις σχετικά με το marketing θα έχουν αποτέλεσμα και θα κινήσουν το ενδιαφέρον του κοινού σου.
Ας δούμε λίγο αναλυτικότερα, πώς η παρακολούθηση τωνinstagram marketing trends μπορεί να βοηθήσει τη μικρή σου επιχείρηση.
- Αυξημένος ανταγωνισμός: Σε μια πλατφόρμα όπως το instagram υπάρχει πολύς ανταγωνισμός. Εκατομμύρια επιχειρήσεις και ιδιώτες διεκδικούν την προσοχή του κοινού. Παραμένοντας στην κορυφή των τάσεων, μπορείς να βεβαιωθείς ότι το περιεχόμενο και η στρατηγική μάρκετινγκ που επιλέγεις θα ξεχωρίζουν από το πλήθος.
- Αλλαγή των αλγορίθμων: Οι αλγόριθμοι του Instagram αλλάζουν συνεχώς και με ταχύτατους ρυθμούς. Η κατανόηση του τρόπου λειτουργίας τους μπορεί να σε βοηθήσει να προσεγγίσεις περισσότερους ανθρώπους που θα έδειχναν ενδιαφέρον για το content σου. Ακολουθώντας τα trends, μπορείς να ενημερώνεσαι για τις τελευταίες αλλαγές και να προσαρμόζεις τη στρατηγική σου αναλόγως.
- Ισχυρή δέσμευση: Ακολουθώντας τα trends, μπορείς να μείνεις ενήμερος για τις πιο πρόσφατες τεχνικές εμπλοκής του κοινού, όπως η χρήση hashtags, η διεξαγωγή giveaways ή livestreams. Αυτό μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην οικοδόμηση μιας ισχυρότερης σύνδεσης με τους ακόλουθους σου και τελικά να σε κάνει να υπερισχύσεις μεταξύ των υπολοίπων ανταγωνιστών σου.
Συνολικά, η παρακολούθηση τωνinstagram marketing trends μπορεί να σε βοηθήσει να παραμείνεις επίκαιρος, να προσεγγίσεις περισσότερους ανθρώπους και να επιτύχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα για την small business σου.
Μάλλον το πήρες απόφαση.
Υπάρχουν λόγοι, για να ακολουθήσεις ταinstagram marketing trends. Και λες πως το 2023 θα το κάνεις. Το ερώτημα είναι πώς θα το κάνεις σωστά; Πως τα instagram marketing trends θα αποδώσουν καλύτερα;
Ακριβώς αυτήν τη δουλειά θα κάνουμε εμείς σήμερα. Θα σε ενημερώσουμε για όσα σύμφωνα τα instagram marketing trends με τις γνώσεις και την ενημέρωση που ήδη έχουμε λάβει, πιστεύουμε πως θα εξακολουθήσουν να επικρατούν το νέο έτος. Και ταυτόχρονα θα σου εξηγήσουμε με ποιον τρόπο μπορείς να τα αξιοποιήσεις στα δικά σου επαγγελματικά instagram accounts.
Πίνακας Περιεχομένων
ToggleΤα reels ανήκουν στα πιο ισχυρά Instagram Marketing Trends
Αν ήδη κάνεις reels, το πας καλά. Συνέχισε έτσι. Αν τα είχες υποτιμήσει μέχρι σήμερα, το καλύτερο για το business προφίλ σου, θα ήταν να αναθεωρήσεις.
Οι επικεφαλείς του instagram έχουν ήδη ενημερώσει τους creators πως κάθε ανάρτηση βίντεο, θα ανήκει στα reels. Και έκτοτε έχουν δείξει με πολύ ξεκάθαρο τρόπο, ότι σε αυτά θέλουν να ρίξουν όλη τους την προσοχή.
Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη. Οι πιο διαβασμένοι creators ή social media managers το γνωρίζουν ήδη. Επενδύουν εδώ και καιρό στα reels, γιατί κατανόησαν προ πολλού πως αυτά φέρνουν νέους πελάτες και δημιουργούν μία μορφή δέσμευσης με τους ήδη υπάρχοντες.
Ίσως να έχεις διαβάσει και σε προηγούμενο άρθρο μας κάτι αναφορικά με τα short form videos. Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν και τα reels. Ο κόσμος αγαπά τέτοια βιντεάκια, οι πλατφόρμες το αναγνωρίζουν και επιμένουν σε αυτά, στηρίζοντας τα και παρακεινόντας τους δημιουργούς να τα εντάξουν στην στρατηγική τους.
Bonus Tip: Αν ήδη έχεις κάποιο κανάλι στο youtube, μπορείς να χρησιμοποιείς cuts των βίντεο που ανεβάζεις εκεί ή να επαναχρησιμοποιείς το υλικό που ούτως ή άλλως δημιουργείς για το TikTok.
Έχεις ακούσει κάτι για το creator-inspired content, είναι στα τοπ instagram marketing trends
Αν στην παραπάνω ερώτηση, απάντησες όχι, σε πληροφορούμε πως το 2023, μάλλον θα ακούσεις. Θα αποτελέσει μία από τις σημαντικότερες τάσεις που θα ακολουθήσουν όχι μόνο οι small businesses, αλλά και τα πιο μεγάλα και φημισμένα, ήδη επιτυχημένα στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, brands.
Οι creators αποτελούν τους trendsetters της πλατφόρμας. Και οι ιθύνοντες το γνωρίζουν καλά αυτό. Γιατί αυτοί ξέρουν πολύ καλά πώς να αφηγηθούν ή να παρουσιάσουν μια ιστορία.
Οι ειδικοί πιστεύουν πως το 2023 θα δούμε όλο και περισσότερα brands να ακολουθούν τον τρόπο με τον οποίο κινηματογραφούν, φωτογραφούν και δημοσιεύουν περιεχόμενο οι creators. Θα ενσωματώσουν εν ολίγοις, τον τρόπο των δημιουργών στα δικά τους accounts.
Αν, λοιπόν, έχεις ένα επαγγελματικό account απλά παρακολούθα τους δημιουργούς. Αν, από την άλλη, ανήκεις στους δημιουργούς συνέχισε να κάνεις αυτό που κάνεις, γιατί όπως όλα δείχνουν το κάνεις καλά!
Ποτέ μην υποτιμάς το UGC έχει κι αυτό το ρόλο του στα instagram marketing trends
Για το user generated content έχουμε ξαναμιλήσει. Αυτό που δεν είπαμε, όμως, είναι ότι η αυξητική τάση του θα συνεχίσει να υπάρχει και το 2023. Θα αποτελέσει σίγουρα μια από τις επικρατέστερες τάσεις, η οποία δεν απαιτεί ούτε κόστος ούτε ιδιαίτερη προσπάθεια από την πλευρά της επιχείρησης.
Όλη τη δουλειά την κάνουν οι creators. Απλοί, καθημερινοί πελάτες της διπλανής πόρτας που επέλεξαν το προϊόν σου, δήλωσαν ικανοποιημένοι από αυτό και αποφάσισαν να μοιράσουν την καλή εμπειρία τους και τη θετική κριτική τους με τους υπόλοιπους απλούς και καθημερινούς ανθρώπους, που ενδεχομένως τους παρακολουθούν.
Το μόνο που κάνεις ως business account είναι να αναδημοσιεύσεις τις δημοσιεύσεις εκείνες, όπου οι χρήστες εξυμνούν το προϊόν σου.
Αποτελεί την πιο φθηνή διαφήμιση, πείθει ακόμη και τους πιο δύσπιστους και βοηθά στο να έχεις ποικιλία περιεχομένου που να ταιριάζει σε κάθε αισθητική και γούστο.
Δώσε μια ευκαιρία στα video memes
Έχουμε άλλο ένα εργαλείο, ανάμεσα στα κορυφαία instagram marketing trends που θα επικρατήσει το 2023 και πρέπει σίγουρα να το εντάξεις στο content calendar σου, ειδικά αν νιώθεις πως μπορεί να «κουμπώσει» στο περιεχόμενο που ήδη κοινοποιείς.
Τα instagram marketing trends έχουν μέσα τους τα γνωστά memes. Αν μας ζητούσαν τη συνταγή της επιτυχίας στα social media, σίγουρα το ένα υλικό που δεν θα έπρεπε να ξεχάσουμε θα ήταν τα memes. Ειδικά για το 2023, θα λέγαμε τα video memes.
Τα video memes δεν διαφέρουν σε κάτι από τα στατικά memes. Απλά, όπως καταλαβαίνεις, είναι βίντεο αντί για εικόνες. Κάνουν τον κόσμο να γελά, να τα ανακοινοποιεί χωρίς δεύτερη σκέψη –γιατί ποιος δεν θέλει να δείχνει αστείος στα social media;– και λένε ολόκληρες ιστορίες σε μόλις λίγα δευτερόλεπτα. Αν θέλεις να είσαι στη πρώτη γραμμή των instagram marketing trends για φέτος, πρέπει να τα ασπαστείς.
Φυσικά πρέπει να προσεξείς:
Το χιούμορ που θα κάνεις μέσω τέτοιων video πρέπει να δείχνει πηγαίο και αυθόρμητο. Όχι στημένο και προσχεδιασμένο. Αυτά τα αστεία, συνήθως δεν έχουν καθόλου απήχηση και ο κόσμος όχι μόνο δεν γελά μαζί τους, αλλά τα κρίνει σκληρά αφήνοντας αρνητικά σχόλια ή κακή κριτική κάτω από το εν λόγω post. Άρα το χιούμορ είναι αναπόσπαστο κομμάτι των instagram marketing trends για το 2023.
Απαιτείται φυσικά κάποιος προϋπολογισμός
Αυτό που δεν πρέπει, επίσης, να ξεχνάς είναι ότι το instagram όπως και κάθε άλλη πλατφόρμα έχει ως βασικό στόχο τα έσοδα. Και ένα βασικό έσοδο αποτελούν τα χρήματα που δίνουν οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων, για να δημιουργήσουν χορηγούμενο περιεχόμενο.
Σαφέστατα, το να κατακλύσεις το instagram με χορηγούμενες διαφημίσεις της small business σου δεν θα σε βοηθήσει καθόλου. Το ακριβώς αντίθετο: μπορεί να έχει και αρνητικά αποτελέσματα.
Οι χρήστες δεν θέλουν να τους πετάς στα μούτρα το προϊόν και να τους παρακαλάς να αγοράσουν.
Θέλουν να νιώθουν πως το αγοράζουν, επειδή όντως το θέλουν. Ότι το κάνουν αυθόρμητα.
Θα πρέπει να βρεις την ισορροπία. Από τη μία, αν δεν επενδύσεις δεν θα έρθει ποτέ στο profile σου ο κόσμος που θέλεις.
Αλλά από την άλλη, πρέπει πρώτα να σκεφτείς το πώς θα έχεις οργανικό marketing και μετά να πας και στο πληρωμένο marketing.
Μην μείνεις μόνο στο ένα ή το άλλο. Βάλε το χέρι στην τσέπη, αλλά όχι και πολύ βαθιά. Το instagram θα σε εκτιμήσει απλά και μόνο, επειδή αποφάσισες να του προσφέρεις μερικά έσοδα. Θα δεις πως θα έχει όντως αποτελέσμα.
Συνοψίζοντας…
Παραπάνω είδαμε μερικά από τα βασικά trends που όλα δείχνουν πως θα επικρατήσουν στην πλατφόρμα το 2023. Δώσε την πρέπουσα προσοχή σε αυτά, γιατί πραγματικά, αν δουλέψεις όπως πρέπει θα καταφέρεις να εκτοξεύσεις την επιχείρησή σου μέσω του instagram. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα small businesses που τα καταφέραν χάρη στην σωστή marketing στρατηγική τους στα social media. Τα παραπάνω, σίγουρα θα βοηθήσουν. Ωστόσο, χωρίς έμπνευση, δημιουργικότητα και αυθεντικότητα, να ξέρεις, δεν θα πας πουθένα. Βασίσου, λοιπόν, σε όλα αυτά, αξιοποίησε το δημιουργικό σου ταλέντο και προχώρα. Η συνέπεια και το μεράκι –σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω– μπορούν, επίσης, να σε εκτοξεύσουν!