Η χρήση των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης θα συμβάλει πολύ στο να φέρετε το ξενοδοχείο σας σε θέση για επιτυχία μετά την κρίση. Είτε έχετε ένα ξενοδοχείο, ένα πολυτελές θέρετρο ή ενοικιαζόμενα δωμάτια, αυτές οι συμβουλές και οι τρόποι χρήσης των κοινωνικών δικτύων για τον τουρισμό θα σας βοηθήσουν στη διαδικασία επαναφοράς από την κρίση.
Ακολουθούν έξι τρόποι χρήσης των κοινωνικών δικτύων για τον τουρισμό που θα βοηθήσουν στην ανάκαμψη της τουριστικής σας επιχείρησης.
Προσδιορίστε τις συνήθεις ερωτήσεις
Διαβάστε επίσης: Tάσεις στα social media 2022
Σύντομα θα αρχίσετε να δέχεστε έναν τόνο νέων ερωτήσεων στα social media χάρη στην κρίση του COVID-19. Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, τώρα είναι η ιδανική στιγμή για αναρτήσεις και μηνύματα σχετικά με ερωτήσεις που θα θέτουν οι ακόλουθοι σας. Αυτές τις ερωτήσεις θα πρέπει να απαντήσετε με αυτοπεποίθηση. Συμπεριλάβετε τις απαντήσεις σε μια καρφιτσωμένη ανάρτηση στη σελίδα σας στο Facebook ή σε Highlight στο Instagram. Ή χρησιμοποιήστε τις στην ενότητα Συχνές ερωτήσεις στον ιστότοπό σας.
Καρφιτσώστε μια ανάρτηση
Για να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες βλέπουν τις πιο σημαντικές και ενημερωμένες πληροφορίες από το ξενοδοχείο σας, καρφιτσώστε μια ανάρτηση στην κορυφή της σελίδας σας στο Facebook ή στο Instagram. Η ανάρτηση θα πρέπει να εξηγεί τα σχέδια λειτουργίας, οδηγίες ασφάλειας και καθαριότητας, νέες πολιτικές ακύρωσης και ούτω καθεξής. Στο Instagram, μπορείτε να προσθέσετε μια ιστορία στα highlights στο προφίλ σας.
Εάν έχετε πραγματοποιήσει αλλαγές στις πληροφορίες της επιχείρησής σας στο Facebook, όπως να επισημάνετε το ξενοδοχείο σας ως προσωρινά κλειστό, αυτές οι πληροφορίες θα πρέπει να ενημερωθούν μόλις το ξενοδοχείο σας επιστρέψει στην κανονική του λειτουργία.
Συνεχίστε τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου
Πολλά ξενοδοχεία έχουν καταφέρει να προσελκύσουν τους επισκέπτες και τους ακόλουθους τους επισημαίνοντας μοναδικές πτυχές των υπηρεσιών τους. Προσφέροντας εικονικές εμπειρίες που αφήνουν θετικές εντυπώσεις, όπως παροχή ειδικών συνταγών από το μενού του εστιατορίου τους, συμβουλές γιόγκα και ευεξίας και εικονική περιήγηση στα δωμάτια.
Ο κόσμος σιγά σιγά επιστρέφει σε μια κανονική κατάσταση. Αυτές οι μοναδικές δημοσιεύσεις θα πρέπει να γίνουν ένα βασικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων σας, εάν δεν ήταν ήδη πριν από την κρίση. Προσδιορίστε τις αναρτήσεις που έχουν συγκεντρώσει τη μεγαλύτερη αφοσίωση και χρησιμοποιήστε τις ως βάση για νέο περιεχόμενο.
Ενισχύστε την επωνυμία σας με χαμηλό κόστος
Ο COVID-19 είχε σημαντικό αντίκτυπο στις πληρωμένες διαφημίσεις μάρκετινγκ για ξενοδοχεία. Προς το παρών πολλές επιχειρήσεις του τουρισμού διέκοψαν τελείως τις διαφημίσεις τους. Η πανδημία είχε επίσης ως αποτέλεσμα την αύξηση της κυκλοφορίας στον ιστό, η οποία πιθανότατα δεν θα επιβραδυνθεί σύντομα.
Με περισσότερα άτομα να ξοδεύουν χρόνο στο διαδίκτυο και δραστικές αλλαγές στον ανταγωνισμό, τώρα είναι η ώρα να βάλετε τον προορισμό σας στην πρώτη γραμμή. Γενικότερα το να σταματήσετε τη διαφήμιση σε περίοδο κρίσης δεν είναι η ορθότερη επιλογή. Σε τέτοιες περιόδους περισσότερα άτομα περνάνε το χρόνο τους στα social media και εσείς μπορείτε να προσεγγίσετε περισσότερα άτομα με χαμηλότερο προϋπολογισμό. Τώρα είναι που τα παρόμοια κοινά και τα κοινά με βάση το ενδιαφέρον πραγματικά θα λάμψουν. Αυτή η στρατηγική πιθανότατα δεν θα οδηγήσει σε άμεσες κρατήσεις. Αλλά είναι η καλύτερη στιγμή για να ρίξετε ένα μεγάλο δίχτυ και να κάνετε την τουριστική σας επιχείρηση γνωστή.
Στοχεύστε περιοχές
Η στόχευση αγορών θα είναι ένα κρίσιμο στοιχείο της διαδικασίας επαναφοράς του ξενοδοχείου σας. Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να πετύχετε αυτή την στόχευση είναι το κλειδί. Πολλοί πιστεύουν για παράδειγμα ότι οι ταξιδιώτες θα είναι πιο άνετοι με την οδήγηση από το να πετούν ακόμη και μετά το πέρασμα της πανδημίας. Αυτό αλλάζει ίσως τις περιοχές από τις οποίες θα αντλήσετε πελάτες;
Το Facebook καθιστά τη στόχευση πελατών απίστευτα εύκολη. Ελέγξτε τα αναλυτικά στοιχεία σας για να προσδιορίσετε τις πιο επιτυχημένες αγορές σας. Συμπεριλάβετε αυτούς τους προορισμούς στη γεωγραφική στόχευση της εκστρατείας σας. Το Facebook σάς επιτρέπει να στοχεύσετε ανά πόλη ή εάν θέλετε να αποκτήσετε εξαιρετικά λεπτομερή στοιχεία, μπορείτε να στοχεύσετε με ταχυδρομικό κώδικα.
Σημαντική σημείωση: Για να στοχεύσετε ένα κοινό στο Facebook ή το Instagram, το κοινό πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον 1.000 άτομα.
Στοχεύστε προηγούμενους επισκέπτες και ακυρωμένες κρατήσεις
Τμηματοποιήστε τις λίστες email σας για να στοχεύσετε προηγούμενους επισκέπτες. Επισκέπτες που είτε έχουν κάνει κράτηση και ακύρωσαν λόγω της πανδημίας είτε είναι προηγούμενοι επισκέπτες που δεν έχουν κάνει κράτηση φέτος. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ανεβάσετε τις λίστες στο λογαριασμό σας στο Facebook Business Manager.
Αυτή είναι η ευκαιρία σας να δώσετε στους επισκέπτες που ενδέχεται να έχουν ακυρώσει λόγω του ιού ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, ευέλικτες επιλογές. Μπορείτε να κάνετε μια διαφήμιση με ευελιξία στις ημερομηνίες. Ή με έκπτωση σε μελλοντικές κρατήσεις. Δοκιμάστε το δημιουργικό της διαφήμισης σας για να δείτε τι δουλεύει καλύτερα.
Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για διαμονή, εάν έχουν την ευελιξία να αλλάξουν τις ημερομηνίες κράτησης χωρίς ποινή ή να λάβουν έκπτωση σε μελλοντικές κρατήσεις. Επίσης, όσοι ήδη γνωρίζουν την επιχείρηση σας είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε κράτηση.
Βεβαιωθείτε ότι ο επισκέπτης σας γνωρίζει για την εύκολη πολιτική ακύρωσης. Εάν η διαμονή τους είναι σε μερικούς μήνες, πρέπει να γνωρίζουν ότι μπορούν να ακυρώσουν οποιαδήποτε στιγμή έως την ημερομηνία διαμονής τους χωρίς ποινή.
Συμπέρασμα
Ο τουρισμός είναι ένας από τους πιο σημαντικούς οικονομικούς βραχίονες της Ελλάδας που κλονίστηκε «συθέμελα» από την πανδημία της Covid-19. Δεν υπάρχουν λύσεις και συνταγές. Όλη η κατάσταση και οι συνέπειες της ήταν κάτι πρωτόγνωρο και πρώτο μέλημα είναι να ξεπεραστεί πλήρως με όσο το δυνατό λιγότερες απώλειες.
Αυτές οι συμβουλές και οι τρόποι χρήσης των κοινωνικών δικτύων για τον τουρισμό θα σας βοηθήσουν στη διαδικασία επαναφοράς από την κρίση. Ετοιμαστείτε να απαντήσετε σε ερωτήσεις με αισιοδοξία και υπευθυνότητα. Δείξτε στο κοινό σας ότι είστε σε λειτουργία. Συνεχίστε να δημιουργείτε περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα. Κάντε στοχευμένη διαφήμιση τώρα που μπορείτε να την κάνετε με χαμηλότερο κόστος. Πλησιάστε τους πελάτες που ακύρωσαν και δώστε τους ευέλικτες επιλογές.
Σίγουρα εξακολουθούν να είναι δύσκολα τα πράγματα, παρόλα αυτά μέσα από δύσκολες καταστάσεις πάντα προκύπτουν λύσεις. Μπορείτε, μάλιστα, να βάλετε το χεράκι σας και να τα κάνετε όλα καλύτερα!
Διαβάστε επίσης:
Γιατί πρέπει να κάνεις διαφήμιση στα social media; Σου δίνουμε όλες τις απαντήσεις
15 Έξυπνες ιδέες για online διαφήμιση
Ψηφιακό μάρκετινγκ για ξενοδοχεία:11 Στρατηγικές που θα απογειώσουν τις κρατήσεις σας
Αν χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με την παρουσία σας στα social media και το on-line μάρκετινγκ της επιχείρησης σας μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram για ακόμα περισσότερα tips και πληροφορίες.