DS Digital Services

xorhgoumenh diafhmisi, χορηγούμενη, χορηγούμενη διαφήμιση, xorhgoumenh, diafhmish

Γνωρίζατε ότι το Instagram έχει πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μηνιαίως;

Εντυπωσιακό;

Φανταστείτε πόσοι εν δυνάμει πελάτες υπάρχουν αυτή τη στιγμή μπροστά στην εφαρμογή!

Αναμφισβήτητα αυτή η πλατφόρμα είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να προσελκύσετε το κοινό σας, να προβάλλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, να διαφημίσετε την επιχείρησή σας, να κερδίσετε πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Βέβαια το ότι έχουμε μια παρουσία στα social media δε σημαίνει αυτόματα πωλήσεις! Ούτε ότι αν κάνουμε διαφήμιση των προϊόντων ή του site μας θα ξεκινήσουν να έρχονται σωρηδόν πελάτες! Όμως θέτουμε τις βάσεις ώστε να χτίσουμε την αναγνωρισιμότητα του brand ή της επιχείρησης μας κάτι που οδηγεί σε περισσότερους δυνητικούς πελάτες, το οποίο με τη σειρά του μπορεί να μας οδηγήσει σε πωλήσεις. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε σωστά όλα τα εργαλεία που διαθέτουμε και η χορηγούμενη διαφήμιση είναι σίγουρα πολύ ισχυρό εργαλείο.

 Αν θέλετε να μάθετε τα πάντα για τη χορηγούμενη διαφήμιση και να σας λυθεί οποιαδήποτε απορία συνεχίστε να διαβάζετε.

Τι είναι χορηγούμενη στο Instagram;

 

Το Instagram προσφέρει πολλές επιλογές διαφήμισης για επιχειρήσεις. Μια από αυτές τις επιλογές είναι οι χορηγούμενες αναρτήσεις, οι οποίες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την επιχείρησή σας να προσεγγίσει νέους πελάτες. Με τις χορηγούμενες αναρτήσεις στο Instagram, χρησιμοποιείτε οργανικές αναρτήσεις που ήδη υπάρχουν στη σελίδα σας και πληρώνετε για να τις προωθήσετε.

 

Χορηγούμενη μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε ανάρτηση έχετε δημοσιεύσει στον λογαριασμό σας στο Instagram. Δεν δημιουργείτε μια νέα διαφήμιση, αλλά προωθείτε υλικό που υπάρχει ήδη. Μπορείτε να στοχεύσετε συγκεκριμένα άτομα για να δουν το περιεχόμενο που προωθείτε. Για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε ανά ηλικία, τοποθεσία και ενδιαφέροντα που έχουν, παρόλα αυτά η στόχευση είναι κάπως περιορισμένη. Ο στόχος των προωθούμενων αναρτήσεων είναι να δημιουργήσουν μεγαλύτερο engagment στην αρχική ανάρτηση προσεγγίζοντας άτομα που ενδιαφέρονται για τέτοιου είδους περιεχόμενο.

 

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε μια εξωτερική διεύθυνση URL για να κατευθύνετε τους χρήστες σε συγκεκριμένες σελίδες στον ιστότοπό σας. Το Instagram σάς επιτρέπει να συμπεριλάβετε ένα κουμπί προτροπής για δράση (CTA) αν επιθυμείτε για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

 

Σε τι διαφέρουν οι χορηγούμενη ανάρτηση στο Instagram και οι διαφημίσεις;

xorhgoumenh diafhmisi, χορηγούμενη, χορηγούμενη διαφήμιση, xorhgoumenh, diafhmish

 

Να ξεκαθαρίσουμε ότι όταν κάνουμε χορηγούμενη ένα ποστ δεν σημαίνει ότι κάνουμε διαφήμιση! Σχετικά με το ποιο από τα δύο είναι προτιμότερο είχαμε μιλήσει σε παλιότερο άρθρο(Διαφήμιση ή Προώθηση Facebook: Τι είναι πιο αποτελεσματικό;). Πάμε όμως να δούμε μερικές διαφορές και εδώ:

 

Περιεχόμενο

 

Μια από τις πιο σημαντικές διαφορές μεταξύ αυτών των δύο διαφημίσεων είναι ο τύπος περιεχομένου που δημοσιεύετε. Η χορηγούμενη σε ένα ποστ γίνεται σε υλικό που ήδη υπάρχει στο feed μας, αυξάνει την απήχηση του ποστ και το engagement οργανικά. Από την άλλη η διαφήμιση έχει ολόκληρο στρατηγικό σχέδιο από πίσω, είναι πολύ πιο στοχευμένη και μπορούν να χρησιμοποιηθούν πολλά ακόμη εργαλεία που αυξάνουν την απόδοση και κατά συνέπεια αυξάνουν τις πωλήσεις μας.

 

Στόχος

 

Με τις χορηγούμενες αναρτήσεις στο Instagram, στοχεύουμε στην αύξηση του engagment, δηλαδή στο να αυξήσουμε σχόλια, like ή κοινοποιήσεις. Η απήχηση θα παραμείνει στην οργανική ανάρτηση πολύ καιρό αφού ολοκληρώσουμε την προώθηση της ανάρτησής μας.

Στις διαφημίσεις πέρα από το engagement έχουμε περισσότερες επιλογές στόχευσης. Η πιο σημαντική είναι η μετατροπή, να μετατρέψουμε δηλαδή τους επισκέπτες στον ιστότοπο μας σε πελάτες και να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας. Όπως μπορούμε επίσης να δούμε ποιες είναι οι διαφημίσεις που αποδίδουν περισσότερο, να βρούμε το κατάλληλο κοινό, να κάνουμε αναστόχευση και πολλά ακόμα που το μόνο σίγουρο είναι ότι, αν γίνουν με τον σωστό τρόπο, θα αυξήσουν τις πωλήσεις μας.

 

Μάθε τα πάντα για το Instagram

Όπως βλέπουμε αν ψάχνετε για έναν απλό και εύκολο τρόπο για να ενισχύσετε το engagment στον λογαριασμό σας στο Instagram, οι χορηγούμενες αναρτήσεις είναι η καλύτερη επιλογή για την επιχείρησή σας. Ενώ αν θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας θα πρέπει να οργανώσετε μια πιο ολοκληρωμένη στρατηγική διαφήμισης.

 

Δες κι αυτό:8 Instagram Marketing Trends που δεν πρέπει να λείπουν από τη στρατηγική σου

 

Πώς να κάνετε χορηγούμενη ανάρτηση στο Instagram:

 

Απευθείας από την εφαρμογή:

 

  • Μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Προώθηση δημοσίευσης» που βρίσκεται κάτω από το ποστ που θέλετε να προωθήσετε.
  • Θα σας εμφανίσει επιλογές σχετικά με τον στόχο που θέλετε να πετύχετε, αύξηση επισκέψεων στο προφίλ, στον ιστότοπο ή περισσότερα μηνύματα. Αν θέλετε να κατευθύνετε το κοινό στο site σας προσθέστε το url του ιστότοπου.
  • Επιλέξτε το κοινό που θέλετε να στοχεύσετε.
  • Επιλέξτε το χρόνο που θα διαρκέσει και το κόστος που επιθυμείτε να έχει.
  • Μόλις πατήσετε δημοσίευση η προώθηση σας θα σταλεί για έλεγχο.

Αυτός είναι και ο τρόπος που προτείνουμε μιας και είναι ο πιο απλός και σύντομος.

 

Από το Business Suite/Ads Manager του Facebook:

 

Μπορείτε να το κάνετε από το κινητό σας κατεβάζοντας την εφαρμογή ή από υπολογιστή που σας δίνει περισσότερες επιλογές. Έχετε στο μυαλό σας όμως ότι είναι πιο περίπλοκο. Μεταβείτε στο Ad Manager του Facebook και συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να δημιουργήσετε τη διαφήμισή σας.

  • Επιλέξτε το «Δημιουργία» για να ξεκινήσετε καινούργια διαφήμιση.
  • Ορίστε το στόχο, αυτό που θέλετε να πετύχετε (εδώ κάποιες επιλογές χρειάζονται επιπλέον παραμετροποιήσεις).
  • Επιλέξτε το κοινό-στόχο σας και τη δημοσίευση που θέλετε να προωθήσετε.
  • Επιλέξτε τη διάρκεια και το κόστος.
  • Μόλις πατήσετε δημοσίευση η προώθηση σας θα σταλεί για έλεγχο.

Αν και με αυτόν τον τρόπο έχετε περισσότερες επιλογές ίσως σας παιδέψει λιγάκι. Από εδώ όμως θα μπορέσετε να κάνετε μια πιο ολοκληρωμένη διαφήμιση.

xorhgoumenh diafhmisi, χορηγούμενη, χορηγούμενη διαφήμιση, xorhgoumenh, diafhmish

Ποιες αναρτήσεις πρέπει να προωθώ;

 

Ένα πολύ βασικό σημείο είναι ποιες αναρτήσεις να προωθήσετε, να κάνετε δηλαδή χορηγούμενη. Μπορεί η προσωπική σας αισθητική να υπαγορεύει κάποια συγκεκριμένη ανάρτηση αλλά το κοινό να μην συμφωνεί μαζί σας! Επειδή το αποτέλεσμα που θέλουμε είναι η μεγαλύτερη δυνατή απόδοση και να επενδύσουμε τα χρήματα μας σωστά θα ήταν συνετό να επιλέξουμε την κατάλληλη ανάρτηση.

 

Ορίστε λοιπόν 3 οδηγοί για να επιλέξουμε τη σωστή ανάρτηση:

 

1. Αναρτήσεις που έχουν καλή απόδοση

 

Εάν έχετε οργανικές αναρτήσεις που έχουν καλή απόδοση στο feed σας στο Instagram, έχετε μια εξαιρετική ευκαιρία να τους δώσετε μεγαλύτερη ώθηση. Γιατί να μην έχετε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα με μια ανάρτηση που έχει καλή απόδοση με τους ακολούθους σας; Από τη στιγμή που λειτουργεί για το τρέχον κοινό σας, γιατί να μην λειτουργήσει για κοινό παρόμοιο με τους ακόλουθούς σας. Εφόσον έχετε ήδη άτομα που αλληλεπιδρούν με την ανάρτησή σας, είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσει και το νέο κοινό με αυτήν.

 

Για παράδειγμα: Ας υποθέσουμε ότι έχετε μια ανάρτηση στο Instagram με 200 σχόλια και 400 likes. Έχετε επίσης μια άλλη ανάρτηση με 20 σχόλια και 50 likes. Ποια πιστεύετε ότι θα λειτουργούσε καλύτερα ως χορηγούμενη στο Instagram; Η απάντηση είναι προφανώς η πρώτη.

 

Επιλέγοντας μια ανάρτηση υψηλής απόδοσης, θα προσεγγίσετε περισσότερα άτομα στο κοινό-στόχο σας και θα αλληλεπιδράσουν περισσότερο και με τις υπόλοιπες αναρτήσεις σας και την επιχείρησή σας.

 

2. Έχετε μια ανάρτηση στο Instagram με δυνατότητα αγοράς

 

Οι αναρτήσεις στο Instagram με δυνατότητα αγοράς είναι μια εξαιρετική επιλογή για χορηγούμενη διαφήμιση.

Ναι, αυτές οι αναρτήσεις στις οποίες βάζουμε την ‘τσαντούλα’ και προσθέτουμε ετικέτες με τα προϊόντα μας στις εικόνες μας. Προϋπόθεση βέβαια για αυτό είναι ότι έχουμε ήδη δημιουργήσει κατάστημα στο Instagram.  Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στην ετικέτα στην εικόνα, μπορούν να δουν λεπτομέρειες σχετικά με το προϊόν. Οι χρήστες μπορούν να κάνουν ξανά κλικ και να κατευθυνθούν απευθείας σε μια σελίδα προϊόντος.

Είναι ένας έξυπνος τρόπος για να δημιουργήσετε πωλήσεις απλά και γρήγορα. Η ανάρτηση έχει ήδη την ετικέτα οπότε ο χρήστης ανακατευθύνεται απευθείας στο κατάστημα σας και τα προϊόντα σας.

βιβλίο για Instagram

 

3. Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες

 

Είναι γνωστό και ως User-Generated content. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι ένα πολύτιμο εργαλείο μάρκετινγκ για την επιχείρησή σας. Eίναι το περιεχόμενο που δημιουργούν οι χρήστες για εσάς.

 

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα κατάστημα ρούχων και κάποιος αγοράζει μια μπλούζα από την επιχείρησή σας. Λατρεύει το προϊόν και κάνει ανάρτηση φορώντας τη μπλούζα σας και κάνει tag την επιχείρηση σας.

Αν βρείτε μια ενδιαφέρουσα και καλοφτιαγμένη τέτοια ανάρτηση που ταιριάζει στην αισθητική της επιχείρησης σας μπορείτε να την αναδημοσιεύσετε στο προφίλ σας στο Instagram(παίρνοντας την άδεια του δημιουργού πρώτα).

Όταν οι άνθρωποι βλέπουν αυτό το περιεχόμενο, βλέπουν μια αυθεντική εμπειρία από έναν πελάτη. Εάν δημοσιεύετε αυτού του είδους το περιεχόμενο στη σελίδα σας και το προωθείτε, θα ενθαρρύνετε περισσότερους ανθρώπους να δημοσιεύουν το δικό τους περιεχόμενο που αφορά την επιχείρηση σας δημιουργώντας υλικό για εσάς.

Οι χορηγούμενες αναρτήσεις από υλικό που έχει δημιουργηθεί από χρήστες, εμπνέει άλλους χρήστες να τσεκάρουν την επιχείρηση σας και τα προϊόντα σας. Αυξάνεται η απήχηση και κάνει τους ανθρώπους στην αγορά-στόχο σας να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας.

Για τη δημιουργία τέτοιου περιεχομένου μπορείτε να συνεργαστείτε και με Influencer. Η επιλογή Infuencer βέβαια θα πρέπει να γίνει με τα σωστά κριτήρια και να το κοινό του/της να ταιριάζει με την επιχείρηση σας.

 

Δείτε και αυτό: 6 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις πριν δουλέψεις με έναν Influencer

xorhgoumenh diafhmisi, χορηγούμενη, χορηγούμενη διαφήμιση, xorhgoumenh, diafhmish

Μερικά ακόμη tips που θα σας βοηθήσουν για να έχει μεγαλύτερη απόδοση η προώθηση σας:

 

1. Κατανοήστε τι αγαπά το κοινό σας

 

Η καλή γνώση του κοινού σας θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε ποιο περιεχόμενο θέλει να δει περισσότερο. Το Instagram Insights σάς δίνει μια καλή ματιά στα δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας και τους τύπους περιεχομένου στο οποίο ανταποκρίνονται περισσότερο. Μπορείτε επίσης να δείτε προηγούμενες αναρτήσεις και να δείτε ποιες απασχόλησαν περισσότερο. Μια χορηγούμενη ανάρτηση με παρόμοιο περιεχόμενο με άλλες που είχαν καλή απόδοση στο παρελθόν είναι πιο πιθανό να έχει καλή απόδοση και τώρα.

 

2. Ρύθμιση στόχευσης

 

Η στόχευση του σωστού κοινού είναι απαραίτητη για να διασφαλίσετε ότι οι αναρτήσεις σας θα εμφανιστούν στα άτομα που θέλετε. Μπορείτε να στοχεύσετε ανά τοποθεσία, φύλο, ηλικία και άλλες πιο συγκεκριμένες επιλογές για να βρείτε τα άτομα που θέλετε να προσεγγίσετε. Αν δείτε ότι η διαφήμιση σας δεν αποδίδει στο κοινό που θέσατε ως στόχο αναπροσαρμόστε το.

 

3. Έχετε ένα σταθερό χρονοδιάγραμμα αναρτήσεων

 

Ο αλγόριθμος του Instagram δίνει βάρος στους λογαριασμούς που δημοσιεύουν με συνέπεια. Όσο πιο συνεπής είστε με την παροχή νέων, φρέσκων αναρτήσεων στον λογαριασμό σας, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να αποκτήσετε οργανική απήχηση που μπορεί επίσης να βοηθήσει στην επιτυχία των χορηγούμενων αναρτήσεων σας. Χρησιμοποιήστε το Instagram Insights για να πάρετε μια ιδέα για τις καλύτερες ώρες για ανάρτηση ανάλογα με το πότε το κοινό σας είναι πιο ενεργό για να μεγιστοποιήσετε την αφοσίωση.

 

4. Συνεργαστείτε με Influencers

 

Η χορηγία αναρτήσεων που έχουν δημιουργηθεί από Infuencers μπορεί ενδεχομένως να σας προσφέρει την καλύτερη απόδοση της επένδυσής σας. Όταν χορηγείτε την ανάρτηση ενός influencer, αυτός είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία γνήσιου περιεχομένου εστιασμένου στην επωνυμία, το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Γνωρίζουν ήδη τι λειτουργεί για το κοινό τους και το περιεχόμενο που θα δημιουργήσουν θα αντικατοπτρίζει αυτά τα ενδιαφέροντα. Θα λάβετε αυθεντικό περιεχόμενο και θα παρουσιάσετε την επωνυμία σας στο κοινό του. Όπως προείπαμε βέβαια θα πρέπει να κάνετε την κατάλληλη επιλογή Influencer.

 

Οι χορηγούμενες διαφημίσεις στο  Instagram είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσετε περισσότερη αφοσίωση, από likes έως σχόλια, στο οργανικό σας περιεχόμενο. Θα προσεγγίσετε άτομα που τους ενδιαφέρουν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας, τα οποία ενδεχομένως δεν γνωρίζουν επιχείρηση σας. Αν το περιεχόμενο σας είναι ενδιαφέρον το κοινό σας θα παραμείνει και ενδεχομένως θα γίνει πελάτης σας,

Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε χορηγούμενα ποστ για να αυξήσετε την απήχηση και το engagement της επιχείρησης σας. Δείτε τι λειτουργεί και τι όχι, αναπροσαρμόστε το και συνεχίστε.

 

Χρειάζεστε βοήθεια για την δημιουργία χορηγούμενων αναρτήσεων στο Instagram ή θέλετε να έχετε τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση στις διαφημίσεις σας;

 

Θα χαρούμε να βοηθήσουμε!

 

Αν θέλετε να διαβάζετε κι άλλες χρήσιμες πληροφορίες για τα social media ακολουθήστε το προφίλ μας στο Instagram.

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online