fbpx

Hashtags: Ένας γρήγορος και απλός οδηγός για κάθε δίκτυο

Απλός και γρήγορος οδηγός για τα hashtags

Όποια πλατφόρμα κοινωνικών δικτύων και να χρησιμοποιεί η επιχείρησή σας ως μέρος της στρατηγικής της για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η γνώση του τρόπου χρήσης των hashtags θα συμβάλει στην ενίσχυση της αφοσίωσης.

Αν έχετε κολλήσει με hashtags όπως το #ThrowbackThursday στο Twitter, ή δεν είστε σίγουροι για το πώς να χρησιμοποιήσετε τα hashtag, μείνετε εδώ. Η επιχείρησή σας μπορεί να κερδίσει πολύ περισσότερα.

Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε τα βασικά στοιχεία της αποτελεσματικής χρήσης των hashtags στα κοινωνικά δίκτυα και γιατί πρέπει να τα χρησιμοποιήσετε.

Θα μάθετε επίσης:

  • Πώς να βρείτε hashtags που θα λειτουργούν καλύτερα για την επιχείρησή σας
  • Γιατί η χρήση μόνο δημοφιλών hashtags δεν είναι η σωστή προσέγγιση
  • Βασικές συμβουλές για τη χρήση hashtags σε κάθε πλατφόρμα κοινωνικών δικτύων

Ας αρχίσουμε.

Τι είναι το hashtag;

Το σύμβολο της δίεσης (#) στο πληκτρολόγιό σας χρησιμοποιήθηκε αρχικά για τη σήμανση αριθμών.

Χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά ως hashtag το καλοκαίρι του 2007 από τον Chris Messina. Τότε ήταν που ένας ειδικός μάρκετινγκ μπήκε στα γραφεία του Twitter με μια ιδέα. Λόγω των περιορισμών της πλατφόρμας, πρότεινε στην εταιρεία να αρχίσει να χρησιμοποιεί το σύμβολο της δίεσης για να ομαδοποιήσει τα σχετικά Tweets.

Αυτή ήταν η πρώτη χρήση του hashtag:

Το πρώτο hashtag

Έκτοτε, η χρήση των hashtags, της προσέγγισής τους και της αποτελεσματικότητάς τους έχει αυξηθεί.

Σκεφτείτε τα hashtags ως έναν τρόπο σύνδεσης περιεχομένου των κοινωνικών δικτύων σε ένα συγκεκριμένο θέμα, συμβάν ή συνομιλία. Διευκολύνουν επίσης την εύρεση αναρτήσεων γύρω από αυτά τα συγκεκριμένα θέματα, επειδή τα hashtags συγκεντρώνουν όλο το περιεχόμενο των κοινωνικών δικτύων με το ίδιο hashtag.

Δεν είναι πλέον μόνο για το Twitter. Τα Hashtags είναι αποτελεσματικά και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων. (Βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο χρήσης των hashtags για κάθε πλατφόρμα παρακάτω.)

Τα βασικά στοιχεία των Hashtags

  • Ξεκινούν πάντα με # αλλά δεν λειτουργούν αν χρησιμοποιήσετε κενά, σημεία στίξης ή σύμβολα.
  • Βεβαιωθείτε ότι οι λογαριασμοί σας είναι δημόσιοι. Διαφορετικά, το περιεχόμενο με hashtag που γράφετε δεν θα εμφανίζεται από μη ακόλουθους.
  • Μην συνδυάζετε πάρα πολλές λέξεις μαζί. Τα καλύτερα hashtags τείνουν να είναι σχετικά σύντομα και εύκολα στο να τα θυμάσαι.
  • Χρησιμοποιήστε σχετικά και συγκεκριμένα hashtag. Εάν είναι πολύ αφηρημένα, θα είναι δύσκολο να βρεθούν και πιθανότατα δεν θα χρησιμοποιηθούν από άλλους χρήστες κοινωνικών δικτύων.
  • Περιορίστε τον αριθμό των hashtag που χρησιμοποιείτε. Τα περισσότερα δεν είναι πάντα το καλύτερο. Στην πραγματικότητα φαίνονται σαν spam.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε hashtag;

Αυξάνετε την αφοσίωση των οπαδών σας

Η συμπερίληψη hashtag στις αναρτήσεις σας σημαίνει συμμετοχή σε μια συνομιλία που πραγματοποιείται σε αυτήν την πλατφόρμα κοινωνικών δικτύων. Και το πιο σημαντικό, κάνει τις αναρτήσεις σας ορατές σε αυτήν τη συνομιλία.

Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αφοσίωση, ενισχύοντας την απήχηση της επωνυμίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω επισημάνσεων “μου αρέσει”, κοινοποιήσεων, σχολίων και νέων ακόλουθων.

Μια ευκαιρία να χτίσετε την επωνυμία σας

Η δημιουργία επώνυμου hashtag μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για την προώθηση της επιχείρησής σας και για την προώθηση της συνομιλίας.

Για παράδειγμα, το επώνυμο hashtag #WetheNorth των Raptors πήρε φωτιά κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2019. Έχει παγκόσμια απήχηση και ήταν ένα από τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα hashtag από τους Καναδούς το πρώτο εξάμηνο του 2019.

Ένα άλλο παράδειγμα είναι η Cheerios και η καμπάνια #CheeriosHeartHuntSweepstakes. Αυτός ο διαγωνισμός ενθάρρυνε τους οπαδούς να αγοράσουν προϊόντα Cheerios και επίσης να διαδώσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας δημοσιεύοντας φωτογραφίες στα κοινωνικά δίκτυα.

Ένας τρόπος για να δείξετε υποστήριξη σε κοινωνικά ζητήματα

Η χρήση ενός hashtag που συνδέεται με ένα ζήτημα πέρα ​​από την επωνυμία σας είναι ένας τρόπος κινητοποίησης πίσω από ένα σημαντικό θέμα ή πρόβλημα.

Για παράδειγμα, το #κορονοϊός και το #COVID χρησιμοποιήθηκαν σε πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων, συμπεριλαμβανομένου του LinkedIn, για την πρόσφατη πανδημία.

https://twitter.com/Ganastas9/status/1251882930709774336

Για να προσθέσετε συμφραζόμενα σε μια ανάρτηση κοινωνικών δικτύων

Στο Twitter, δεν έχετε πολύ χώρο για να γράψετε μια λεζάντα. Έχετε 280 χαρακτήρες, για να είμαστε ακριβείς.

Στο Instagram, οι μεγαλύτερες λεζάντες δεν είναι πάντα οι πιο αποτελεσματικές. Το ίδιο ισχύει για το Facebook, το Pinterest, το LinkedIn ή οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα – μερικές φορές το λιγότερο είναι περισσότερο.

Η χρήση ενός hashtag μπορεί να είναι ένας απλός τρόπος για να συσχετίσετε κάτι με αυτό που λέτε, χωρίς να χρησιμοποιήσετε πολύτιμους χαρακτήρες ή να γράψετε επαναλαμβανόμενες λέξεις.

Για παράδειγμα, η NASA γιόρτασε την 50ή επέτειο της προσγείωσης του Apollo 11 στο φεγγάρι τον Ιούλιο του 2019. Η χρήση του # Apollo50th hashtag ήταν μέρος της ψηφιακής της καμπάνιας. Την Παγκόσμια Ημέρα Emoji, η οποία είναι επίσης τον Ιούλιο, η NASA δημοσίευσε ένα από τα πιο δημοφιλή tweets:

Τα Hashtags σε αυτό το δημιουργικό Tweet, καθιστούν σαφές ότι η NASA γιορτάζει την επέτειο και συμμετέχει στη συζήτηση της Παγκόσμιας Ημέρας Emoji.

Βοηθήστε το κοινό-στόχο σας να σας βρει

Στο Instagram και στο LinkedIn, οι χρήστες μπορούν να ακολουθούν hashtags όπως και χρήστες. Η χρήση μερικών δημοφιλών hashtags μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να βοηθήσετε τους νέους χρήστες να βρουν την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιείτε το #socialmediamarketing στις αναρτήσεις σας στο Instagram, κάποιος που ακολουθεί αυτό το hashtag θα δει την πρόσφατη ανάρτησή σας στη ροή του. Ίσως κερδίσετε μερικούς νέους οπαδούς με αυτόν τον τρόπο.

Social media marketing hashtag στο instagram

Τα πιο δημοφιλή hashtags

Τα πιο δημοφιλή hashtag δεν είναι απαραίτητα και τα καλύτερα. Για παράδειγμα, το hashtag #followme έχει περισσότερες από 515 εκατομμύρια δημοσιεύσεις στο Instagram. Τα Hashtags που ζητούν να κάνετε like δεν προσελκύουν τους οπαδούς σας και δεν προσθέτουν κανένα νόημα στην ανάρτηση κοινωνικών μέσων. Φαίνονται επίσης πολύ ανεπιθύμητα. Αυτό είναι κάτι που δεν το θέλετε.

Αλλά μην αγνοείτε γενικά τα δημοφιλή hashtag. Για παράδειγμα, το #throwbackthursday ή το #flashbackfriday ή άλλα καθημερινά hashtags μπορεί να είναι διασκεδαστικοί τρόποι για την επιχείρησή σας να συμμετάσχει σε μια ευρύτερη συνομιλία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μέχρι τον Μάρτιο του 2020, μερικά από τα πιο δημοφιλή hashtag Instagram όλων των εποχών είναι:

  1. #love (1.7B posts)
  2. #instagood (1.1B posts)
  3. #photooftheday (763M posts)
  4. #beautiful (639M posts)
  5. #happy (564M posts)
  6. #picoftheday (551M posts)
  7. #photography (537M posts)
  8. #nature (494M posts)
  9. #instagram (439M posts)
  10. #food (376M posts)

Φυσικά, τα δημοφιλή hashtags διαφέρουν ανάλογα με την πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που χρησιμοποιείτε. Στο LinkedIn, τα δημοφιλή hashtags είναι τα #leadership και #productivity.

Ενώ υπάρχουν εκατομμύρια – ακόμη και δισεκατομμύρια – αναρτήσεις που χρησιμοποιούν τα δημοφιλή hashtag, είναι σχετικά γενικά. Δεν αφορούν συγκεκριμένα έναν κλάδο ή ένα θέμα. Δεν λένε πολλά για την επιχείρηση σας.

Χρησιμοποιήστε λοιπόν αυτά τα δημοφιλή hashtags με φειδώ.

Τι hashtags να χρησιμοποιήσετε: 6 τρόποι για να βρείτε τα καλύτερα

Για να βρείτε hashtags που είναι συγκεκριμένα για την επωνυμία σας, τη βιομηχανία σας και το κοινό σας, θα πρέπει να κάνετε λίγη έρευνα.

1. Παρακολούθηση επιρροών και ανταγωνιστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ξεκινήστε κάνοντας μια ανάλυση των ανταγωνιστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεντρώστε πληροφορίες για τους ανταγωνιστές σας και τυχόν influencers που επηρεάζουν το αντικείμενο της επιχείρησής σας.

Σημειώστε ποια hashtags χρησιμοποιούν πιο συχνά και πόσα hashtags χρησιμοποιούν σε καθεμία από τις αναρτήσεις τους. Αυτό θα σας βοηθήσει να μάθετε πώς οι ανταγωνιστές σας αλληλεπιδρούν με το κοινό κοινό-στόχο σας και ποιες λέξεις-κλειδιά τείνουν να χρησιμοποιούν.

2. Χρησιμοποιήστε το Hashtagify.me

Το Hashtagify.me σάς βοηθά να βρείτε τα καλύτερα hashtag για το Twitter ή το Instagram για την επιχείρησή σας.

Με αυτό το εργαλείο, μπορείτε να αναζητήσετε οποιοδήποτε hashtag και να δείτε πόσο δημοφιλές είναι. Για παράδειγμα, αν αναζητήσετε τη δημοτικότητα του #socialmediamarketing, θα πάρετε αποτελέσματα που θα σας δείχνουν τη συνολική δημοτικότητα αυτού του hashtag, την πρόσφατη δημοτικότητά του και τις τάσεις για το μήνα και την εβδομάδα.

Ανάλυση hashtag στο hashtagify.me

Μπορείτε επίσης να πληκτρολογήσετε τη λεζάντα του Twitter ή του Instagram. Στη συνέχεια, θα σας παρέχει προτάσεις για hashtag.

3. Μάθετε ποια hashtags έχουν τάση

Το RiteTag σάς επιτρέπει να πληκτρολογείσετε τη λεζάντα των κοινωνικών δικτύων στη γραμμή κειμένου και να ανεβάσετε τη φωτογραφία που θα συνδυάσετε με τη λεζάντα.

Το RiteTag δημιουργεί δημοφιλείς προτάσεις hashtag με βάση το περιεχόμενό σας. Θα δείτε τα καλύτερα hashtag για άμεση προβολή της ανάρτησης σας, καθώς και hashtag για προβολή της ανάρτησης σας με την πάροδο του χρόνου. Κάντε κλικ στο “Λήψη αναφοράς” για λεπτομερή ανάλυση των hashtag που εμφανίζει.

Ανάλυση hashtags στο RiteTag

4. Βρείτε σχετικά hashtags

Εάν έχετε ήδη βρει ποια hashtag λειτουργούν καλά για την επωνυμία σας, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε σχετικά hashtags. Αυτά μπορεί να είναι λίγο πιο συγκεκριμένα από τα δημοφιλή hashtags που χρησιμοποιείτε ήδη, τα οποία θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να συνδεθείτε με ένα πιο στοχευμένο κοινό.

Στο Instagram, τα σχετικά hashtag εμφανίζονται ακριβώς πάνω από τις καρτέλες “Κορυφαίες” και “Πρόσφατες” όταν βρίσκεστε στην ενότητα Εξερεύνηση του Instagram.

Σχετικά hashtags από το Instagram

Στο LinkedIn, μπορείτε να βρείτε περισσότερες προτάσεις hashtag αφού κάνετε κλικ σε ένα hashtag. Επιλέξτε τo κουμπί “Ανακαλύψτε περισσότερα hashtags” αφού κάνετε κλικ στις τρεις τελείες.

Ανακαλύψτε σχετικά hashtag στο Linkedin

5. Αναλύστε ποια hashtag ήταν επιτυχημένα σε προηγούμενες αναρτήσεις

Παρακολουθήστε ποια hashtags έχετε χρησιμοποιήσει σε προηγούμενες αναρτήσεις. Αναλύστε ποιες αναρτήσεις ήταν πιο δημοφιλείς και, στη συνέχεια, δείτε αν υπάρχει τάση με τα hashtag που έχετε χρησιμοποιήσει.

Εάν παρατηρήσετε ότι μερικές από τις πιο δημοφιλείς αναρτήσεις σας περιέχουν πάντα μερικά από τα ίδια hashtag, σημειώστε να τα συμπεριλάβετε και αυτά στις μελλοντικές αναρτήσεις σας.

Πώς να χρησιμοποιήσετε hashtag σε κάθε δίκτυο

Ας δούμε μερικές απλές, εύκολες συμβουλές για τη χρήση hashtags σε διαφορετικές πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα hashtags στο Twitter

Βέλτιστος αριθμός hashtag για χρήση:

1-2

Χρήση hashtag στο Twitter

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε hashtag οπουδήποτε στα Tweets σας. Χρησιμοποιήστε τα στην αρχή για έμφαση, στο τέλος για περιεχόμενο ή στο μέσο της ανάρτησης σας για να επισημάνετε μια λέξη-κλειδί.

Τα Hashtags μπορούν επίσης να προστεθούν σε ένα σχόλιο όταν κάνετε Retweet, σε απαντήσεις και στο βιογραφικό σας στο Twitter.

Μπορείτε επίσης να:

  • Πληκτρολογήστε μια λέξη-κλειδί hashtag στη γραμμή αναζήτησης του Twitter για να βρείτε περιεχόμενο για το hashtag.
  • Δείτε τα trending hashtags στα δημοφιλή θέματα του Twitter.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα hashtags στο Facebook

Βέλτιστος αριθμός hashtag για χρήση:

1-2

Χρήση hashtag στο Facebook

Τα Hashtags μπορούν να συμπεριληφθούν σε οποιοδήποτε μέρος της γραπτής ανάρτησης σας στο Facebook ή στα σχόλια.

Τα Hashtags είναι επίσης χρήσιμα για την ομαδοποίηση περιεχομένου στα Facebook groups ανά θέμα. Αυτό που είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις να έχουν κατά νου είναι ότι το Facebook βλέπει τους χρήστες να μεταβαίνουν σε ιδιωτικά κανάλια.

Μπορείτε επίσης να:

  • Αναζητήσετε ένα hashtag χρησιμοποιώντας τη γραμμή αναζήτησης του Facebook.
  • Να κάνετε κλικ σε ένα hashtag για να δείτε μια ροή από αναρτήσεις στο Facebook χρησιμοποιώντας αυτό το hashtag.
  • Αναζητήσετε hashtags που χρησιμοποιούνται σε ιδιωτικές ομάδες Facebook χρησιμοποιώντας τη γραμμή “αναζήτηση σε αυτήν την ομάδα” στο μενού της ομάδας.

Μερικές βασικές συμβουλές για τα hashtags στο Facebook:

Επειδή πολλά προφίλ χρηστών είναι ιδιωτικά στο Facebook, θυμηθείτε ότι είναι πιο δύσκολο για τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τα hashtag σας.
Παρακολουθήστε τα hashtag της επωνυμίας σας και δείτε ποια δημόσια προφίλ συμμετέχουν στη συνομιλία χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση URL facebook.com/hashtag/_. Συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί που θέλετε να αναζητήσετε στο τέλος.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα hashtags στο Instagram

Βέλτιστος αριθμός hashtag για χρήση:

5-10

Χρήση hashtag στο Instagram

Συμπεριλάβετε τα hashtags αφού γράψετε μια υπέροχη λεζάντα στο Instagram. Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε hashtags στην ενότητα σχολίων όταν αλληλεπιδράτε με τους ακόλουθους σας.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε έως και 10 hashtags στις Ιστορίες Instagram.

Είναι επίσης δυνατό να συμπεριλάβετε hashtag στο βιογραφικό στο προφίλ της επιχείρησής σας στο Instagram.

Μπορείτε επίσης να:

  • Αναζητήσετε hashtags στην καρτέλα Ετικέτες στην ενότητα Εξερεύνηση του Instagram.
  • Ακολουθήσετε τα hashtags. Αυτό σημαίνει ότι περιεχόμενο από οποιονδήποτε δημιουργό θα εμφανίζεται στη ροή σας, αρκεί να περιλαμβάνει το hashtag που παρακολουθείτε.

Μερικές βασικές συμβουλές για τα hashtags στο Instagram:

  • Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημοσιεύσετε τα hashtag σας ως το πρώτο σχόλιο της ανάρτησης, ώστε οι ακόλουθοι να μπορούν να επικεντρωθούν στην υπέροχη λεζάντα που έχετε γράψει.
  • Με έναν λογαριασμό επαγγελματικό λογαριασμό Instagram , μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο Instagram Insights. Στη συνέχεια, μπορείτε να δείτε πόσες εμφανίσεις έλαβε το προφίλ σας από hashtag.
Απήχηση ανάρτησης από hashtag

Ελπίζουμε το άρθρο μας να σας βοήθησε να κατανοήσετε τι είναι τα hashtags και πως να τα χρησιμοποιήσετε στην στρατηγική του social media marketing της επιχείρησής σας.

Αν σας άρεσε το άρθρο μας μοιραστείτε το στα social media. Δεν θα σας πάρει πάνω από ένα λεπτό

Leave a Reply

Your email address will not be published.

book

Πάρε το ΔΩΡΕΑΝ  eBook μας

και πήγαινε τo μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στο επόμενο επίπεδο