fbpx

DS Digital Services

12 αλάνθαστες στρατηγικές ανάπτυξης του Instagram

Αυτές οι 12 αλάνθαστες στρατηγικές ανάπτυξης του Instagram, θα σε βοηθήσουν να αναπτύξεις την επιχείρησή σου και ταυτόχρονα να αποκτήσεις περισσότερους ακόλουθους. Όλες οι στρατηγικές marketing βρίσκονται σε  επίπεδο διαφοροποίησης, καθώς η πλατφόρμα έχει στραφεί έντονα προς το βίντεο – ειδικά τα Reels, που τα αγκάλιασε το κοινό και τα υποστηρίζει. 

Εδώ φυσικά θα πρέπει να τονιστεί ότι αν περιμένεις η ανάπτυξη του λογαριασμού της επιχείρησής σου να αλλάξει ως δια μαγείας, φέρνοντας εξωφρενικά νούμερα ακόλουθων, πλανάσαι πλάνην οικτράν. 

Η ουσιαστική και πραγματική ανάπτυξη του Instagram, αφορά μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, φτάνει να αναφέρουμε πως η  μέση μηνιαία αύξηση των ακολούθων στο λογαριασμό της είναι μόλις  +1,25% αν θέλουμε να μιλήσουμε με ποσοστά. 

Πίνακας Περιεχομένων

Ας προχωρήσουμε όμως στο να εξετάσουμε στρατηγικές ανάπτυξης στο Ιnstagram. 

ανάπτυξη του instagram

#1 Τα καρουζέλ είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη του Instagram

Δεδομένων των σημερινών συνθηκών οι χρήστες αναλώνουν 20% του χρόνου τους στο Instagram με το παρακολουθούν Reels τα οποία ας μην ξεχνάμε πως αποτελούν την ταχύτερη αναπτυσσόμενη μορφή περιεχομένου στην πλατφόρμα.

Είναι το κατάλληλο μέρος για να αναπτύξεις την επιχείρησή σου. Άρα το γεγονός της εκπαίδευσής σου στο να δημιουργείς Reels είναι αναγκαίο.

Δώσε την προτεραιτότητα στα βίντεο και ανέπτυξε τη στρατηγική σου με προσεγμένα και ποιοτικά Instagram Reels.

#2 Tα Instagram Reels δεν αντικαθιστούν τα βίντεο 

Το να αυξήσεις τους ακόλουθους, απαιτεί μια συντονισμένη δράση με μορφές όπως Reels, Stories, Instagram Video κ.λπ. 

Λογικό είναι ότι οι δημοσιεύσεις φωτογραφιών και μόνο δεν μπορούν να προσελκύσουν ακόλουθους καθώς απευθύνονται στους ήδη υπάρχοντες και δεν υπάρχει και η επιλογή για αναδημοσίευση. 

Αυτή τη στιγμή παρατηρούμε μια αλλαγή προς τα βίντεο, καθώς το Instagram δοκιμάζει να μετατρέψει τα βίντεο σε Reels για ορισμένους χρήστες Με αυτόν τον τρόπο δίνει το σύνθημα πως ο πλέον σημαντικός τρόπος για την ανάπτυξη του Instagram.Μέχρι τότε όμως εσύ συνέχισε με τα βίντεο καθώς αυτά ναι μπορούν να ενισχύσουν τη στρατηγική προσέλκυσης ακόλουθων. 

kopela kanei like

#3 Οι δημοσιεύσεις πρέπει να έχουν συνέπεια

Το να εντοπίσεις το σωστό ρυθμό για την επιχείρησή σου, δεν είναι και η πιο εύκολη δουλειά του κόσμου. Θα χρειαστεί να πειραματιστείς αρχικά και να παρακολουθήσεις τα αναλυτικά στοιχεία του Instagram.

Βέβαια μια σωστή στρατηγική ανάπτυξης του Instagram δεν αφορά μόνο στην προσέλκυση νέων ακολούθων αλλά και στη διατήρηση των των υφισταμένων. Στόχος σου η σταθερή ροή νέων.

Διάβασε κι αυτό: Social Media: Το ιδανικότερο για την επιχείρησή σου!

#4 Δείξε προσοχή σε λογαριασμούς  με το ίδιο αντικείμενο

Το να εστιάσεις σε λογαριασμούς που αφορούν στο είδος της επιχείρησής σου ανάβει το φάρο, για να προσανατολίσει τον αλγόριθμο και να του μεταφέρει την πληροφορία ότι ασχολείσαι με κάτι συγκεκριμένο. 

Αυτό το θέλουμε πάρα πολύ γιατί οι συστάσεις εντός της ροής του Instagram (ή αλλιώς ο αλγόριθμος του Instagram), βασίζονται σε αυτά τα σήματα που εκπέμπει ο φάρος.

Αλλιώς θα χάσει την πορεία του και θα σε προσπεράσει χωρίς να σου δώσει καμία απολύτως σημασία. Προσέγγισε αυτούς τους λογαριασμούς και μάλιστα αν καταφέρεις να σε ακολουθήσουν, τότε bingo έχεις φτάσει στο σωστό σημείο που ορίζει η στρατηγική του Instagram για την ανάπτυξη του λογαριασμού σου. 

#5 Το κοινό σου χρειάζεται φροντίδα και ενασχόληση

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να πλησιάσεις το κοινό σου, από το να ασχοληθείς με αυτό. Σκέψου λιγάκι πως βρίσκεσαι σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που σημαίνει ότι πρέπει να είσαι κοινωνικός. Χρειάζεται να αλληλεπιδράς με το κοινός σου, να δείχνεις πως είσαι παρών και να κάνεις τις σωστές κινήσεις. Ο ευκολότερος τρόπος για να μετατρέψεις τους περιστασιακούς ακόλουθους σε θαυμαστές είναι:

  • Να κάνεις like
  • Να απαντάς στα σχόλια  
  • Να κοινοποιείς  εκ νέου τις απαντήσεις του 
  • Να προκαλείς αλληλεπίδραση με τα story 
  • Nα προσπαθείς να ανοίξεις μια συζήτηση μαζί τους 
  • Να απαντάς στα dm και να ασχολείσαι πραγματικά με τις ερωτήσεις που σου κάνουν 
  • Να απαντάς και στα σχόλια των Reels

Η ενασχόληση με το κοινό σου θα ανάψει τα φώτα του φάρου σου και ο αλγόριθμος θα λάβει σήμα πως κάτι γίνεται που τον ενδιαφέρει στο λογαριασμό σου. Αν αυτό το συνδυάσεις με το ουσιαστικό περιεχόμενο τότε δεν θα έχεις το φαινόμενο του unfollow. 

To να αγοράσεις ακόλουθους είναι ο εντελώς λάθος τρόπος καθώς ο πανέξυπνος αλγόρισμος γνωρίζει  αν τα bots και όχι οι πραγματικοί άνθρωποι ασχολούνται με το περιεχόμενό σου. Άρα δεν πρόκειται να τον ξεγελάσεις όπως θα φαντάζεσαι, μάλλον θα του προκαλέσεις αισθήματα αποστροφής, κάτι καταστροφικό για τη στρατηγική ανάπτυξης του λογαριασμού σου στο Instagram.

στρατηγική

#6 Να επιλέγεις με σύνεση και προσοχή τα hashtags είναι απαραίτητο για να έχεις την ανάπτυξη του instragram που θέλεις

Τα hashtags είναι ένας εύκολος τρόπος για να επεκτείνεις την εμβέλεια της επιχείρησής σου και να αυξήσεις το κοινό σου στο Instagram. Η επιλογή ωστόσο των κατάλληλων hashtags είναι το κλειδί. 

Γιατί;

Η χρήση των σωστών hashtags μπορεί να ενισχύσει τη στρατηγική που αφορά στην ανάπτυξη στο Instagram με τρεις απλούς τρόπους:

Η ανάρτησή σου αποκτά το αβαντάζ εμφάνισης στη σχετική σελίδα με τα hashtag.  Δηλαδή όποιος κάνει κλικ στο συγκεκριμένο hashtag μπορεί να δει την ανάρτηση και να σε ακολουθήσει. 

Επίσης αν σκεφτείς πως το κοινό ακολουθεί συγκεκριμένα hashtags, τότε υπάρχουν πιθανότητες να εμφανιστεί το περιεχόμενό σου στην κύρια ροή και να έχεις ένα κοινό έτοιμο και μάλιστα ουσιαστικό .Ένα κοινό που ενδιαφέρεται πραγματικά για το προϊόν σου. Οι μετατροπή σε αυτή την περίπτωση των χρηστών σε πελάτες είναι ένα πιθανότατο σενάριο που θα εξυπηρετήσει αφάνταστα τη στρατηγική ανάπτυξης του λογαριασμού σου στο Instagram. 

Επιτυχία στο Instagram

Τέλος ο αριθμός των hashtags, παίζει κι αυτός το ρόλο του στην ανάπτυξη του Instagram.  Να θυμάσαι πως η πλατφόρμα  επιτρέπει έως και 30 hashtags ανά ανάρτηση και 10 ανά ιστορία. Για μια υγιή εμφάνιση μπορείς να χρησιμοποιήσεις 3 ή περισσότερα hashtags που περιγράφουν την επιχείρησή σου. Ακόμη πρέπει να έχεις στο μυαλό σου πως τα καλύτερα hashtags για την ανάπτυξη του λογαριασμού σου στο Instagram δεν είναι τα δημοφιλή ή τα μεγάλα.  Τα hashtags, πρέπει να τα σκέφτεσαι σαν βέλη, να σε βοηθάνε να βρεις το στόχο. Επομένως πρέπει να είναι εξειδικευμένα, ώστε να ανάψουν το γνωστό πλέον φάρο στον αλγόριθμο καθιστώντας του σαφές και ξεκάθαρα τι αφορά το περιεχόμενό σου και με ποιο ακριβώς αντικείμενο ασχολείσαι. 

Καλύτερα να δουν το περιεχόμενό σου λιγότερα μάτια, που πραγματικά όμως τους ενδιαφέρει το είδος της επιχείρησης παρά να το δουν πολλά και αδιάφορα, που θα την προσπεράσουν. 

Τέλος μπορείς να δεις τι χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σου ή κάποιοι άλλοι λογαριασμοί που τους θαυμάζεις, για τη στρατηγική που ακολουθούν. 

Τα hashtags να θυμάσαι πολύ καλά πως για να κάνουν τη σωστή δουλειά ενισχύοντας το SEO πρέπει να υπάρχουν στη λεζάντα και όχι στα σχόλια.

2 2

#7 Οι λεζάντες σου πρέπει να είναι αξεπέραστες, υπέροχες και ενδιαφέρουσες για το κοινό σου 

Για να βοηθήσουν στην  στρατηγική ανάπτυξης του λογαριασμού σου στο Instagram, οι λεζάντες πρέπει να κάνουν δύο πράγματα:

Να στέλνουν τα σήματα στον αλγόριθμο ότι εδώ υπάρχει κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Σε αυτό θα σε βοηθήσουν οι λέξεις κλειδιά και τα hashtags. 

Nα μην είναι αυτό που λέμε σεντόνια. Χρειάζεσαι:

  • Έξυπνες
  • Ουσιαστικές 
  • Σύντομες 
  • Να προσφέρουν λύσεις 

Τώρα αν θέλεις να πεις μια ιστορία ναι, να την πεις. Το κοινό λατρεύει τις ιστορίες. 

Χρειάζεται να πειραματιστείς και να δοκιμάσεις, αλλά δεν είναι καθόλου δύσκολο να το πετύχεις. 

#8 Το bio (βιογραφικό) πρέπει να είναι και αποτελεσματικό 

 Η στρατηγική ανάπτυξης του λογαριασμού σου στο Instagram, είναι απαραίτητο να περιλαμβάνει ένα βιογραφικό με  λέξεις-κλειδιά  Με τη χρήση 150 χαρακτήρων, μη μπερδευτείς με λέξεις, μπορείς να πεις 

  • Ποιος είσαι
  • Με τι ασχολείσαι
  • Τι λύση τους δίνεις 
  • Που είσαι 

Και επίσης ούτε εδώ λείπει ο φάρος μας που θα στείλει αν τηρήσεις τα παραπάνω τα σήματα κατάταξης στον αλγόριθμο ώστε να προσελκύσεις θαυμαστές και γιατί όχι πελάτες. 

4 2

#9 Η συνεργασία με δημιουργούς του Instagram είναι απαραίτητη 

Η συνεργασία με δημιουργούς του Instagram μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να  αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σου. 

Είναι ένας καταπληκτικός τρόπος ώστε να κάνεις γνωστό το brand σου σε ένα κοινό στοχευμένο και αφοσιωμένο που θα σου προσφέρει ενίσχυση της στρατηγική ανάπτυξης του λογαριασμού σου στο Instagram. 

Όταν όμως αναζητάς δημιουργούς πρέπει η συνεργασία να είναι εποικοδομητική και αποτελεσματική. 

Δημιουργοί με πάθος για το brand μπορούν να κάνουν θαύματα. 

#10 Οι αναρτήσεις σου πρέπει να γίνονται την ώρα που πρέπει 

Το έχουμε ξαναπεί πως ο αλγόριθμος χρησιμοποιεί τον χρόνο. Είναι ένα σήμα υπενθύμισης. Είναι λάθος να δημοσιεύεις μια ώρα που το κοινό σου δουλεύει ή είναι σίγουρα απασχολημένο και εκτός πλατφόρμας. Οι αναρτήσεις σου πρέπει να γίνονται σε σωστά επιλεγμένο χρόνο, όταν το κοινό σου είναι online.

#11 Το να είσαι πρωτότυπος και αυθεντικός θα σε βοηθήσει αφάνταστα 

Το να διατηρείς ένα περιεχόμενο πρωτότυπο δίνει ένα καλό σήμα και πάλι στον αλγόριθμο. Τίποτα δεν του ξεφεύγει και να ξέρεις πως δίνει προτεραιότητα στη διανομή πρωτότυπου περιεχομένου. 

#12 Χρησιμοποίησε τις διαφημίσεις του Instagram

Το να επικεντρωθείς στις διαφημίσεις είναι ένας πολύ καλός τρόπος που θα εξυπηρετήσει απόλυτα την ενίσχυση της στρατηγική ανάπτυξης του λογαριασμού σου στο Instagram.

Καθόρισε έναν προϋπολογισμό ώστε να εξυπηρετηθεί ο στόχος της προσέλκυσης επισκεπτών στο λογαριασμό σου. Η στόχευση του κατάλληλου κοινού, είναι το σημείο αναφοράς που πρέπει να λαμβάνεις υπόψη.

Ωστόσο υπάρχουν επαγγελματίες που αναλαμβάνουν την ενίσχυση της στρατηγική ανάπτυξης του λογαριασμού σου στο Instagram μέσω της διαφήμισης. Μπορείς να απευθυνθείς σε αυτούς και να σε βοηθήσουν. 

Aν σου άρεσε το άρθρο, μπορείς να διαβάσεις κι αυτό: 6 Ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις στον social media coach  πριν τον προσλάβεις

Αν θέλετε να κυριαρχήσετε στα social media εμείς μπορούμε να σας βοηθήσουμε DS ACADEMY. Η εμπειρία μας και οι γνώσεις στο αντικείμενο, αποτελούν την καλύτερη επένδυση που μπορείτε να κάνετε για την επιχείρήση σας.

Δεν έχετε παρά να κλείσετε ένα ραντεβού μαζί μας.

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online