fbpx

5 Συμβουλές για ψηφιακό μάρκετινγκ

pc marketing strategy

Η πανδημία και το κλείσιμο πολλών επιχειρήσεων την περίοδο της καραντίνας μας έδωσε ένα μάθημα. Έγινε σαφές ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ και οι online πωλήσεις πρέπει να είναι στην κορυφή της λίστας των προτεραιοτήτων για οποιαδήποτε επιχείρηση θέλει ανάπτυξη και σταθερότητα.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συγκεντρώσαμε μερικές από τις κορυφαίες τάσεις και συμβουλές ψηφιακού μάρκετινγκ για τις μικρές επιχειρήσεις. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε περισσότερα:

1.Βελτιστοποίηση για φωνητική αναζήτηση

Προβλέπεται, με βάση την αυξανόμενη χρήση της φωνητικής αναζήτησης, ότι το 50% όλων των αναζητήσεων θα πραγματοποιούνται μέσω της τεχνολογίας φωνητικής αναζήτησης.

Αυτό είναι ένα συγκλονιστικό ποσοστό.

Λόγω αυτής της πληροφορίας, η επιχείρησή σας θα πρέπει να επικεντρωθεί στην εμφάνιση σε αυτά τα αποτελέσματα φωνητικής αναζήτησης.

Επομένως, εάν η επιχείρησή σας θέλει να λάβει μέτρα για να είναι φιλική στη φωνητική αναζήτηση, ένα επιλεγμένο απόσπασμα για αναζητήσεις τύπου “κοντά μου” θα μπορούσε να είναι επωφελές .

Αυτό το απόσπασμα “κοντά μου” απαγγέλλει στον χρήστη τα κορυφαία τοπικά αποτελέσματα για τη φωνητική αναζήτηση “κοντά μου”. Έτσι, αντί να πληκτρολογεί την αναζήτηση στο Google και να διαβάζει αποτελέσματα όπως αυτά παρακάτω, η φωνητική αναζήτηση θα “λέει” αυτά τα κορυφαία αποτελέσματα στον χρήστη.

Αποτελέσματα φωνητικής αναζήτησης

Το να εστιάσετε στην τοπική σας αναζήτηση μπορεί να σας ωφελήσει πάρα πολύ! Η τοπική αναζήτηση δεν περιορίζεται πλέον στην εύρεση αποτελεσμάτων μέσω υπολογιστή ή σε οθόνη τηλεφώνου, αλλά τα αποτελέσματα θα προκύπτουν όταν κάποιος πραγματοποιεί αναζήτηση μέσω φωνής.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο βελτίωσης της κατάταξης τοπικής αναζήτησης, απλά ζήτησε μας μια ενημέρωση.

2. Εξετάστε το Influencer Marketing

Μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ είναι το μάρκετινγκ επιρροής (influencer marketing) και αν δεν το έχετε ακούσει ή δεν γνωρίζετε τι αποτελέσματα έχει, κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα.

Τι παρακινεί τους ανθρώπους να αγοράσουν προϊόντα; Το να τα συστήνουν αγαπημένες τους διασημότητες; Σωστά;

Ακόμα πιο σοκαριστικό, οι influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνουν την εμπιστοσύνη τους με τους οπαδούς τους, κάτι που τώρα ανταγωνίζεται την εμπιστοσύνη που έχουν οι καταναλωτές με τους φίλους τους όταν πρόκειται να προτείνουν προϊόντα ή υπηρεσίες.

Αναμένουμε ότι το μάρκετινγκ επηρεασμού θα είναι το ίδιο ή ακόμα πιο ισχυρό από ήταν τα τελευταία χρόνια. Λοιπόν, σκεφτείτε πώς θα μπορούσατε να το χρησιμοποιήσετε καλύτερα για τη μικρή σας επιχείρηση.

Λάβετε υπόψη ότι δεν χρειάζεται να ξοδεύετε τεράστια χρηματικά ποσά σε έναν επώνυμο influencer με τεράστιο κοινό.

Γι ‘αυτό υπάρχουν micro-influencers.

Αυτοί εξακολουθούν να επηρεάζουν, αλλά συνοδεύονται από χαμηλότερη τιμή. Με μια ισχυρή παρακολούθηση και θετική φήμη, αυτοί οι influencers θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν στη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής σας!

H DS Digital Services έχει συνεργασία με ένα μεγάλο δίκτυο micro-influencers που μπορούν να καλύψουν κάθε ανάγκη της επιχείρησης σας στο social media marketing. Απλά επικοινωνείστε μαζί μας και μπορούμε να οργανώσουμε για σας πολλές καμπάνιες influening marketing

3. Επανεξετάστε τις πληρωμένες διαφημίσεις σας

Η διαφήμιση αλλάζει συνεχώς, έτσι είναι οι ανάγκες των επιχειρήσεων για διαφήμιση!

Για να καλύψουμε αυτές τις ανάγκες, εδώ στην DS Digital Services, αναλαμβάνουμε να ενημερώσουμε τα διαφημιστικά σχέδια για την επιχείρησή σας. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά κάντε κλικ εδώ.

Μία από τις μεγαλύτερες τάσεις στη διαφήμιση εστιάζεται τώρα στην προβολή αξίας και την έμφαση στο γιατί πίσω από ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Όπως θα αναφέρουμε σύντομα, η εξατομίκευση μπορεί να διαδραματίσει τεράστιο παράγοντα στην ανταπόκριση των πελατών στις διαφημίσεις σας.

Αυτή η εξατομίκευση σημαίνει την αναγνώριση των βασικών επιθυμιών της πελατειακής σας βάσης.

Όσον αφορά τις διαφημίσεις, οι καταναλωτές θέλουν να είναι συνοπτικές, απλές και να εκφράζουν τις αξίες και την ηθική της επιχείρησής σας, προκειμένου να επιλέξουν την επιχείρησή σας.

Επανεξετάστε την εξατομικευμένη σας προσέγγιση για τις πληρωμένες διαφημίσεις.

4. Εξατομίκευση

Τρεις στους τέσσερις πελάτες που αγοράζουν προϊόντα στο διαδίκτυο δηλώνουν ότι δεν περιμένουν μόνο εξατομίκευση, αλλά την εκτιμούν. Τι σημαίνει λοιπόν εξατομίκευση;

Μία από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές μπορείτε να βρείτε σε πλατφόρμες όπως το Netflix, το Amazon και άλλα. Αυτοί οι ιστότοποι συνήθως περιλαμβάνουν την ενότητα “Σχετικά αντικείμενα που έχετε δει” ή “Κορυφαίες επιλογές για εσάς” ως τρόπο προσαρμογής των ιστοτόπων τους στις προσωπικές προτιμήσεις των χρηστών τους.

Εάν αυτό δεν φαίνεται δυνατό για τη μικρή σας επιχείρηση, ένας άλλος απλός τρόπος για να το επιτύχετε είναι μέσω εξατομικευμένων email.

  1. Εξατομίκευση

Τρεις στους τέσσερις πελάτες που αγοράζουν προϊόντα στο διαδίκτυο αναφέρθηκαν ότι δεν περιμένουν μόνο εξατομίκευση σε ιστότοπους, αλλά το εκτιμούν.

Λοιπόν, τι σημαίνουν με την εξατομίκευση;

Μία από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές μπορεί να βρεθεί σε πλατφόρμες όπως το Netflix, το Amazon και άλλα. Αυτοί οι ιστότοποι συνήθως περιλαμβάνουν την ενότητα “Σχετικά με αντικείμενα που έχετε δει” ή “Κορυφαίες επιλογές για εσάς” ως τρόπο προσαρμογής των ιστοτόπων τους στις προσωπικές προτιμήσεις των χρηστών τους.

Εάν αυτό δεν φαίνεται προσβάσιμο για τη μικρή σας επιχείρηση, ένας άλλος απλός τρόπος για να το επιτύχετε είναι μέσω εξατομικευμένων email.

Αυτά τα εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν το όνομα ενός πελάτη στην αρχή του μηνύματος και ένα “ευχαριστώ” για τις πρόσφατες αγορές του ή μια υπενθύμιση για νέα προϊόντα που προσφέρετε εάν δεν έχουν επισκεφτεί την επιχείρησή σας για κάποιο διάστημα.

Θυμηθείτε, η εξατομίκευση δεν απαιτεί τη χρήση περίπλοκης τεχνολογίας ή πολλά χρήματα. Χρειάζεται να εκτιμήσετε τους πελάτες σας και,να τους δείξετε ότι τους αναγνωρίζεται ως άτομα.

5. Οπτική Αναζήτηση / Δημοσιεύσεις

Με απλά λόγια, όταν ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια φωτογραφία ενός προϊόντος που τον ενδιαφέρει, ιστότοποι όπως το Google και το Pinterest είναι εξοπλισμένοι για να εμφανίζουν επιλογές αγοράς κάτω από τη φωτογραφία για αυτό το αντικείμενο,.Κάτι που επιτρέπει στο χρήστη να αγοράσει το προϊόν απευθείας από τη φωτογραφία.

Αυτό επεκτείνεται ακόμη περισσότερο στο Instagram και στο Facebook σε μια λειτουργία που λέγεται, δημοσιεύσεις για αγορές. Εδώ, οι χρήστες του Instagram μπορούν επίσης να αγοράσουν προϊόντα απευθείας από μια φωτογραφία όπου εμφανίζεται. Αυτό μοιάζει λιγότερο με το ευρετήριο των επιλογών αγοράς που προσφέρουν η Pinterest και η Google, αλλά εξακολουθεί να παρέχει επιλογές αγοράς μέσω δημοσιεύσεων κοινωνικών δικτύων. Με την ανακοίνωση των καταστημάτων FACEBOOK και Instagram αυτές οι δημοσιεύσεις θα είναι η επόμενη τάση.

Μοιάζει κάπως έτσι:

Ποστ Facebook με προϊόν

Διαπιστώθηκε ότι περίπου το 69% των νέων αγοραστών αγοράζουν αντικείμενα με βάση οπτικά προσανατολισμένες αναζητήσεις. Επομένως, εάν ένα από τα προϊόντα της επιχείρησής σας εμφανίζεται σε οπτικά αποτελέσματα αναζήτησης, είναι πιο πιθανό να το αγοράσει.

Τελικές σκέψεις

Το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να φαίνεται τρομακτικό, ειδικά με την είσοδο τόσων νέων τεχνολογιών στο χώρο.

Στην DS Digital Services, θέλουμε να κάνουμε αυτές τις καινοτομίες και τις νέες προσεγγίσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ απλούστερες για εσάς και την επιχείρησή σας, με το να αναλάβουμε το ψηφιακό μάρκετινγκ.

Κάντε κλικ εδώ για να ζητήσετε μια επικοινωνία με έναν από τους συμβούλους ψηφιακού μάρκετινγκ για να εξετάσετε πώς να εφαρμόσετε μερικές από αυτές τις συμβουλές και τις τάσεις στη στρατηγική σας!

Ψάχνετε περισσότερες πληροφορίες για το ψηφιακό μάρκετινγκ ; Δείτε αυτά τα άρθρα:

Leave a Reply

Your email address will not be published.

book

Πάρε το ΔΩΡΕΑΝ  eBook μας

και πήγαινε τo μάρκετινγκ και τις πωλήσεις στο επόμενο επίπεδο