fbpx

DS Digital Services

Κατάστημα Facebook νέα λειτουργία

Το Facebook μόλις έκανε τη μεγαλύτερη του κίνηση στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου ακόμα: Κατάστημα Facebook (Facebook Shops)!

Ανακοινώθηκε σήμερα (18-05-2020) κατά τη διάρκεια συνεδρίας στο Facebook Live με τον Mark Zuckerberg, η νέα λειτουργία ηλεκτρονικού εμπορίου. Μια λειτουργία που θα επιτρέψει στις μικρές επιχειρήσεις να κατασκευάζουν διαδικτυακά καταστήματα τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram.

Σύντομα, τα Καταστήματα Facebook θα επιτρέψουν στις μικρές επιχειρήσεις να πωλούν προϊόντα μέσω Instagram Direct, WhatsApp και Messenger. Λίγο αργότερα θα μπορούν να επισημαίνουν προϊόντα κατά τη διάρκεια ζωντανών μεταδόσεων!

Δείτε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα δυνατότητα Κατάστημα Facebook:

Καθώς ο κόσμος συνεχίζει να αντιμετωπίζει την πανδημία του COVID-19, οι οικονομικές συνέπειες για τις μικρές επιχειρήσεις ήταν, πολύ, πολύ μεγάλες.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον Zuckerberg, ένας τρόπος με τον οποίο επιβιώνουν οι επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι να κινηθούν περισσότερο στο διαδίκτυο.

Βλέπουμε πολλές επιχειρήσεις που δεν είχαν ποτέ διαδικτυακή παρουσία να το κάνουν για πρώτη φορά. Βλέπουμε μικρές επιχειρήσεις που είχαν διαδικτυακή παρουσία να τις καθιστούν τον πρωταρχικό τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητάς τους.

Δεν πρόκειται να αντισταθμίσει όσα έχασαν οι επιχειρήσεις, αλλά μπορεί να βοηθήσει. Και για πολλές μικρές επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, αυτή είναι η διαφορά μεταξύ της λειτουργίας και του κλεισίματος.

Mark Zuckerberg

Οι μικρές επιχειρήσεις είναι πολύ σημαντικές για το Facebook. Η συντριπτική πλειονότητα των διαφημιζόμενων του Facebook είναι μικρές επιχειρήσεις. Αποτελούν επίσης το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του.

Δεν είναι λοιπόν περίεργο γιατί η εταιρεία έχει επενδύσει τόσο πολύ στο να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν την καταιγίδα COVID-19.

Ενέργειες του Facebook για την στήριξη των μικρών επιχειρήσεων

Τον Μάρτιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα επιχορήγησης 100 εκατομμυρίων δολαρίων για μικρές επιχειρήσεις. Κυκλοφόρησαν αυτοκόλλητα παράδοσης φαγητού και δώρο-κάρτας στο Instagram στα μέσα Απριλίου. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, κυκλοφόρησαν ένα αυτοκόλλητο Support Small Businesses.

Αλλά η σημερινή ανακοίνωση των Facebook Shops ήταν η μεγαλύτερη απ ‘όλα. Ισως η σημαντικότερη κίνηση του Facebook στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου μέχρι σήμερα.

Όπως είπε ο ίδιος ο Zuckerberg:

Αυτό είναι το μεγαλύτερο βήμα που έχουμε κάνει μέχρι τώρα για να επιτρέψουμε το εμπόριο σε όλη την οικογένεια εφαρμογών μας.

Mark Zuckerberg

Δείτε λοιπόν όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τo Κατάστημα Facebook:

Η νέα δυνατότητα: Κατάστημα Facebook

Η βασική ιδέα πίσω από το Κατάστημα Facebook είναι ότι επιτρέπει στις μικρές επιχειρήσεις να χτίσουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Επιτρέπει να πουλήσουν πράγματα απευθείας μέσω των εφαρμογών που ανήκουν στο Facebook, όπως το Facebook και το Instagram.

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να δημιουργήσουν μια ειδική ενότητα «κατάστημα» στη σελίδα τους στο Facebook ή στο προφίλ τους στο Instagram. Μπορούν να δημιουργήσουν έναν κατάλογο προϊόντων και υπηρεσιών. Οι επισκέπτες μπορούν να περιηγηθούν, να αποθηκεύσουν, να μοιραστούν και ακόμη και να αγοράσουν.

Κατάστημα Facebook
Facebook Shops: Νέα δυνατότητα

Και ενώ κάθε επιχείρηση, μεγάλη ή μικρή, μπορεί να επωφεληθεί από αυτό, τα Facebook Shops είναι ιδιαίτερα πολύτιμα για τις μικρές επιχειρήσεις.

Αυτό συμβαίνει επειδή το Κατάστημα Facebook είναι δωρεάν και είναι εύκολο στη δημιουργία. Γίνεται γρήγορα και, το πιο σημαντικό, είναι ενσωματωμένο σε πολλές εφαρμογές του Facebook. Πράγμα που σημαίνει ότι μόλις δημιουργήσετε το κατάστημά σας, θα είναι διαθέσιμο στη σελίδα σας στο Facebook και στο προφίλ σας στο Instagram. (Θα είναι προσβάσιμο από ιστορίες και διαφημίσεις).

Facebook Shops: Το νέο εργαλείο των μικρών επιχειρήσεων για απευθείας πωλήσεις online
Facebook Shops. Το νέο εργαλείο των μικρών επιχειρήσεων

Το κατάστημα Facebook είναι επίσης εξαιρετικά προσαρμόσιμο. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν τα προϊόντα που θέλουν να εμφανιστούν από τον κατάλογό τους. Στη συνέχεια, να προσαρμόσουν την εμφάνιση και την αίσθηση του καταστήματός τους. Θα μπορούν να βάλουν μια εικόνα εξωφύλλου και χρώματα που ταιριάζουν στην επωνυμία τους.

Άλλα χαρακτηριστικά των Facebook Shops

Το Facebook συνεργάζεται με τα Shopify, BigCommerce, Woo, Channel Advisor, CedCommerce, Cafe24, Tienda Nube και Feedonomics για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να φέρουν τα προϊόντα τους στα καταστήματα Facebook. Οι επιχειρήσεις θα μπορούν να χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες για τη διαχείριση των καταστημάτων τους στο Facebook.

Μέρος της προσαρμογής του Facebook Shops θα προέλθει επίσης από την τεχνολογία AI και της επαυξημένης πραγματικότητας του Facebook.

Για παράδειγμα, εάν είστε κατάστημα ρούχων που κατασκευάζει ρούχα τόσο για άνδρες όσο και για γυναίκες. Θα μπορείτε να εξατομικεύσετε τη βιτρίνα σας για να δείξετε προϊόντα που είναι πιο σχετικά με τον επισκέπτη. Όπως ανδρικά μπουφάν σε άντρα και γυναικεία τζιν σε γυναίκα.

Οι επισκέπτες στο κατάστημά σας θα μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν το AR για να δοκιμάσουν πράγματα όπως γυαλιά ηλίου, μακιγιάζ ακόμη και έπιπλα. Η λειτουργία αγορών επαυξημένης πραγματικότητας ανακοινώθηκε για το Instagram στα τέλη του περασμένου έτους.

Και όπως όταν βρίσκεστε σε ένα φυσικό κατάστημα και πρέπει να ζητήσετε βοήθεια από κάποιον, στο Κατάστημα Facebook θα μπορείτε να στέλνετε μηνύματα σε μια επιχείρηση μέσω WhatsApp, Messenger ή Instagram Direct για να κάνετε ερωτήσεις. Να λάβετε υποστήριξη, να παρακολουθείτε την παραγγελία και άλλα.

Και στο μέλλον, θα μπορείτε να προβάλετε το κατάστημα μιας επιχείρησης και να κάνετε αγορές απευθείας μέσω μιας συνομιλίας στο WhatsApp, το Messenger ή το Instagram Direct.

Τέλος, το Facebook δοκιμάζει επίσης τρόπους για να διευκολύνει την απόκτηση ανταμοιβών. Να επιτρέπει να συνδέσετε τα προγράμματα επιβράβευσης, όπως το πρόγραμμα πόντων στο τοπικό καφέ,με τον λογαριασμό σας στο Facebook.

Θα μπορείτε να βλέπετε και να παρακολουθείτε εύκολα τους πόντους και τις ανταμοιβές σας . Διερευνούμε τρόπους για να βοηθήσουμε τις μικρές επιχειρήσεις να δημιουργήσουν, να διαχειριστούν και να εμφανίσουν ένα πρόγραμμα αφοσίωσης στα Καταστήματα του Facebook

Κάτι που πρέπει να θυμάστε. Ότι αν και η δημιουργία και χρήση των Facebook Shops είναι δωρεάν, το Facebook σκοπεύει να παίρνει προμήθεια για παραγγελίες που γίνονται μέσω του νέου εργαλείου.

Ωστόσο, θα γνωρίζουμε περισσότερα αρκετά σύντομα. Τα καταστήματα στο Facebook ξεκινούν σήμερα (19-05-2020) στις Ηνωμένες Πολιτείες. Θα είναι διαθέσιμα σε όλο τον κόσμο τους επόμενους μήνες.

Instagram Shop, Live Shopping και άλλα εργαλεία ηλεκτρονικού εμπορίου από το Facebook

Ενώ το κύριο επίκεντρο του Zuckerberg στο Facebook Live ήταν τα Facebook Shops, συζήτησε επίσης μερικές από τις άλλες δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου. Δυνατότητες που δημιουργεί το Facebook για να διευκολύνει την αγορά και πώληση προϊόντων στο διαδίκτυο.

Η μεγαλύτερη ανακοίνωση ήταν το Instagram Shop,. Θα επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν προϊόντα απευθείας από το Instagram Explore. Τελικά, θα υπάρχει ως μόνιμο κουμπί στη γραμμή πλοήγησης, ώστε να μπορείτε να φτάσετε στο Instagram Shop με ένα μόνο πάτημα.

Μόλις ξεκινήσει η λειτουργία, θα μπορείτε να περιηγηθείτε στις αγαπημένες σας επιχειρήσεις και δημιουργούς. Να φιλτράρετε κατά κατηγορίες όπως ομορφιά, σπίτι, ηλεκτρονικές συσκευές.Τέλος θα μπορείτε να αγοράσετε ότι θέλετε, όλα σε ένα μέρος.

Δελτίο τύπου του Facebook

Το Facebook σχεδιάζει επίσης να λανσάρει μια νέα λειτουργία Live Shopping σε Facebook και Instagram. Η νέα λειτουργία θα σας επιτρέπει να κάνετε αγορές στο Live σε πραγματικό χρόνο.

Περισσότερα από 800 εκατομμύρια άτομα ασχολούνται με τα ζωντανά βίντεο καθημερινά σε Facebook και Instagram. Πολλά από αυτά περιλαμβάνουν σεμινάρια προϊόντων – οπότε υπάρχει ήδη μια ισχυρή κουλτούρα ηλεκτρονικού εμπορίου που συνδέεται με τα ζωντανά βίντεο.

Ωστόσο, με την επερχόμενη λειτουργία ζωντανών αγορών του Facebook, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να “προσθέτουν” ετικέτες σε προϊόντα από το Facebook Shop ή τον κατάλογό τους προτού ξεκινήσουν ζωντανά. Αυτά τα προϊόντα θα εμφανίζονται στο κάτω μέρος του βίντεο. Οι χρήστες θα μπορούν να πατήσουν εύκολα για να μάθουν περισσότερα και να αγοράσουν”.

Μέχρι να είναι διαθέσιμες οι νέες λειτουργίες στην χώρα μας επωφεληθείτε από τις δυνατότητες του social media marketing και της προώθησης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Διαβάστε άρθρα μας που θα σας βοηθήσουν:

Αν βρήκατε χρήσιμο το άρθρο μας, ή πιστεύετε ότι μπορεί να ενημερώσει μια μικρή επιχείρηση της περιοχής σας, μοιραστείτε το στα social

[/pl_text][/pl_col][/pl_row]
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online