fbpx

DS Digital Services

TikTok Ελληνικό Μάρκετινγκ

Πώς θα προωθήσεις τις πωλήσεις και θα προσεγγίσεις νέο κοινό

Το TikTok από καιρό έχει χτυπήσει την πόρτα του marketing και εκείνο το υποδέχτηκε εφόσον έστρωσε ένα κατακόκκινο χαλί για να περπατήσει πάνω του, με ύφος ηγέτη των social. Έφτασε η στιγμή για το TikTok Influencer Marketing

Ο νέος τρόπος ψυχαγωγίας αφορά ολιγόλεπτα video, τα οποία μπορούν να συνοδευτούν με την υποστήριξη μιας πραγματικά μεγάλης εμβέλειας μουσικών επιλογών. Διαθέτει επίσης άπειρα φίλτρα και εφέ που εντυπωσιάζουν και δίνουν την ευκαιρία να δημιουργήσεις εύκολα και γρήγορα ένα δικό σου video.

Μέσα σε 15 δευτερόλεπτα προβάλλεις ένα έξυπνο video με χιουμοριστική συνήθως διάθεση. Ποτέ άλλοτε ένα social δεν προσέφερε τόση διασκέδαση.

Κι επειδή το κοινό “διψάει” για να σκάσει το χειλάκι του, το λάτρεψε και το υποστηρίζει.

Άλλωστε οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους για την επιτυχία του TikTok.

Κατέχει την 7η θέση όσον αφορά σε δημοτικότητα, ανάμεσα σε άλλες εφαρμογές, ενώ μετρά πάνω από 1 δις χρήστες και είναι διαθέσιμο σε 75 γλώσσες.

Διάβασε κι αυτό: Θέλεις να γίνεις αστέρι στο Tik Tok; 6 βήματα για να έχεις την επιτυχία στο τσεπάκι σου!

 

Μάθε τα πάντα για το Instagram

Αναρωτιέσαι ακόμη αν θα συμπεριλάβεις το TikTok στο marketing της εταιρίας σου; 

Η δύναμη που έχει το μέσο δηλώνεται με σαφήνεια από το ότι ο μέσος χρήστης περνάει 52 λεπτά ημερησίως στην πλατφόρμα. 

Αρκετοί είναι αυτοί που μιλούν για ένα νέο Instagram και όλοι ασπάζονται την άποψη ότι η εμβέλειά του θα είναι διαρκώς αυξανόμενη.

Για το 2022 οι δημιουργοί του TikTok πρόκειται να διαμορφώνουν το τοπίο των social media.

Μάλλον, έχεις ήδη πειστεί να το εντάξεις στη στρατηγική marketing που ακολουθείς.

Άρα προχωράμε στο επόμενο μέρος το οποίο περιλαμβάνει το influencer marketing  και το πώς θα μπορέσει να βοηθήσει την επιχείρησή σου να αποκτήσει κοινό και πωλήσεις.

TikTok Influencer Marketing

Αν θέλεις να πρωτοπορήσεις  στις κοινωνικές καμπάνιες, οι  συνεργασίες με influencers του TikTok είναι μια εξαιρετική στρατηγική, που πρέπει να ακολουθήσεις.

Για να ετοιμάσεις μια εξαιρετική καμπάνια στο brand σου απαιτείται πρώτον έρευνα και δεύτερον σχολαστικός σχεδιασμός.

Αν βάλεις και τη δημιουργικότητα στο τραπέζι, τότε το αποτέλεσμα δεν μπορεί να μην σε ικανοποιήσει.

Πάμε να δούμε τον σχεδιασμό

 #1 Φρόντισε να έχεις συγκεκριμένους στόχους στην καμπάνια που σκέφτεσαι να υλοποιήσεις.

Θα σε βοηθήσει η απάντηση που θα δώσεις στο ερώτημα, τι προσπαθείς να πετύχεις.

 Θέλεις π.χ. να πετύχεις αναγνωρισιμότητα, θέλεις να αυξήσεις τις πωλήσεις, θέλεις και τα δύο ταυτόχρονα;  Ψάξε και βρες το στόχο σου.

 Και μια που μιλάμε για στόχους, να υπενθυμίσουμε πως το κοινό του TikTok είναι νέοι άνθρωποι. Το 66% του κοινού κινείται από τα 18 έως τα 25.

Άρα το προϊόν ή η υπηρεσία σου θα πρέπει να έχει ένα αντίστοιχο target group για να έχει επιτυχία.

Πριν λοιπόν αρχίσεις να κλείνεις συμφωνίες με influencers, σκέψου και μελέτησε:

  • Πόσα χρήματα σκοπεύεις να δαπανήσεις
  • Για πόσο καιρό θέλεις να “τρέξεις” την καμπάνια
  • Με πόσους influencers θέλεις να συνεργαστείς
  • Θα αντέξει η επιχείρησή σου το οικονομικό εύρος που απαιτείται;

Εφόσον απάντησες σε όλα τα παραπάνω. Προχωράς στο επόμενο.

image 19

#2 Αναζητάς και βρίσκεις αυτούς που θεωρείς κατάλληλους να προωθήσουν τα προϊόντα σου. Βρίσκεις δηλαδή Influencers του TikTok.

Εδώ υπάρχει μια διαφοροποίηση από τις άλλες πλατφόρμες. Δεν είναι απαραίτητο να βρεις influencers  που έχουν χιλιάδες followers για να έχεις αποτέλεσμα και να επιτευχθούν οι στόχοι σου.

Αυτό που μετράει είναι η ποιότητα του video και η διάρκεια ζωής του.

Αν τώρα ο influencer είναι γνώστης του αντικειμένου σου και έχει εξειδίκευση σε αυτό, τόσο το καλύτερο.

Έχεις την ευκαιρία να διαλέξεις από μια τεράστια γκάμα influencers  που ειλικρινά είναι δύσκολο να επιλέξεις τον κατάλληλο.

Με ποιους γνώμονες θα κάνεις την επιλογή;

Εμείς σου δίνουμε 5 τρόπους για να σε διευκολύνουμε

  • First of all ψάξε να βρεις influencers του TikTok που μιλούν ήδη για το brand σου
  • Ζήτα συστάσεις
  • Δες τι συνεργασίες υπάρχουν που αφορούν το δικό σου τομέα
  • Μελέτησε το TikTok
  • Παρατήρησε ποιους λατρεύει το target group που σε ενδιαφέρει

  #3 Κάνε μια λίστα και άρχισε τις επαφές

 Επικοινώνησε με τους Influencers του TikTok αλλά  καλύτερα να ακολουθήσεις τα εξής:

  • Προτίμησε να στείλεις email αντί dm
  • Εξήγησε ποιος είσαι και τι κάνεις ακριβώς
  • Περιέγραψε τους λόγους που τον επέλεξες
  • Μίλησέ του σχετικά με την καμπάνια που έχεις στο μυαλό σου
  • Διαβεβαίωσέ τον για την πρόθεσή σου να έχετε μια ευδόκιμη συνεργασία
  • Ανέφερε τον προϋπολογισμό σου και ζήτα να μάθεις τις δικές του οικονομικές απαιτήσεις
  • Ζήτα το media kit του για να δεις τη μέχρι τώρα πορεία του

Διάβασε αυτό σε ενδιαφέρει πολύ: Είσαι influencer και θέλεις να έχεις εκπληκτικό media kit; 10+1 βήματα για να το δημιουργήσεις

Εφόσον βρήκες τον κατάλληλο influencer ξεκινάς για να δημιουργήσεις και να προβάλλεις μια επιτυχημένη καμπάνια με το TikTok.

image 20

Πώς θα γίνει αυτό;

Σίγουρα πιο εύκολα αν ακολουθήσεις τους 5 χρυσούς κανόνες που σου παραθέτουμε ευθύς αμέσως.

  • Δώσε τον έλεγχο και εμπιστέψου τον Influencer
  • Πάρε ρίσκα
  • Δοκίμασε να πρωτοτυπήσεις
  • Χτίσε σχέσεις με τους Infuencers που συνεργάζεσαι
  • Πρόσεχε να ξέρεις τι θέλεις για να μην δημιουργήσεις προβλήματα κατά τη διάρκεια της συνεργασίας

Ας πάρουμε έναν – έναν τους κανόνες για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι

#1 Σίγουρα όταν αποταθείς σε οποιοδήποτε επαγγελματία και του ζητήσεις τις υπηρεσίες του, αν τον αφήσεις να δημιουργήσει αυτός θα βάλει τον καλύτερό του εαυτό.

Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του influencer marketing.

Εμπιστέψου τον, μην παρεμβαίνεις με πως και τι και άφησέ τον να μεγαλουργήσει.

Ο χρόνος που θα επενδύσεις στο να τον εντοπίσεις θα σου δώσει όλα τα εχέγγυα, για να προχωρήσει και να αποδώσει η συνεργασία σας.

#2 Πάρε ρίσκα

Όπως και όλα τα πετυχημένα βήματα που έκανες στο παρελθόν έτσι και η στρατηγική marketing που είσαι έτοιμος να εφαρμόσεις, εμπεριέχει τα ρίσκα της.

Αν στο παρελθόν έχεις συνεργαστεί με κάποιον influencer από άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και τώρα έχεις μπροστά σου μια άλλου είδους συνεργασία, μη ξαφνιαστείς.

Το TikTok είναι διαφορετικό μέσο και δεν έχει να κάνει με ό,τι ήξερες μέχρι τώρα.

image 21

#3 Προσπάθησε να πρωτοτυπήσεις

Αυτό συνδέεται με τα παραπάνω που είπαμε για τα ρίσκα. Μη φοβηθείς να προβάλλεις κάτι διαφορετικό.

Εμπιστέψου τις προτάσεις του influencer χωρίς να δείξεις πως κάτι σου φάνηκε εντελώς αντισυμβατικό.

Είπαμε είναι η δουλειά του, ξέρει να παίρνει δημιουργικά ρίσκα.

Αν θελήσει να το κάνει μην τον εμποδίσεις.

Ξέρει τους κανόνες θα παίξει με αυτούς για εσένα όσο και ακραίοι αν σου φανούν

image 22

Η σχέση που θα χτίσεις με τον influencer θα χτίσει αυτόματα και τη σχέση σου με το κοινό του.

Μη σε ξαφνιάσει αν δεν φέρει αποτελέσματα αμέσως η συνεργασία. Μπορεί ο  influencer να κάνει σωστά τη δουλειά του αλλά το κοινό να θέλει το χρόνο του για να πειστεί και να προχωρήσει σε μια αγορά.

Δεν μπορεί να πειστεί κάποιος να αγοράσει με τη πρώτη φορά.

Η επανάληψη είναι μήτηρ και των πωλήσεων. Θυμήσου το.

Γι’ αυτό φρόντισε να εξασφαλίσεις μια συνεργασία που θα της δώσεις την πολυτέλεια του χρόνου για να πετύχει. 

Αν έχεις λοιπόν αποφασίσει να προχωρήσεις στο TikTok και να προβάλλεις το brand σου, ξεκίνα.

Πρόκειται για μια ανερχόμενη δύναμη που θα κυριαρχήσει στις στρατηγικές marketing και θα σου προσφέρει

  • Αναγνωρισιμότητα
  • Πωλήσεις
  • Νέο κοινό για τα προϊόντα σου

Δεν είναι τυχαίο που μιλάμε σήμερα για TikTok marketing εφόσον τα στατιστικά δηλώνουν πως οι αγορές μέσω της πλατφόρμας εντοπίζουν εντυπωσιακά νούμερα.

Ας καλωσορίσουμε λοιπόν το TikTok marketing!

Κι ας καλωσορίσουμε κι εσένα που θέλεις να πας τη στρατηγική marketing της επιχείρησής σου, ένα βήμα παραπάνω.

Ωστόσο αν χρειαστείς βοήθεια σε ό,τι αφορά στη στρατηγική marketing που θέλεις να εφαρμόσεις για την επιχείρησή σου, εμείς μπορούμε να σου προσφέρουμε λύσεις.

Η παρουσία της επιχείρησής σου online καθώς και προώθηση των προϊόντων είναι θέμα σχεδιασμού. Επικοινώνησε μαζί μας!

Ακολουθήστε μας στο Instagram για ακόμα περισσότερες ιδέες και πληροφορίες.

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online