fbpx

DS Digital Services

Τι είναι το social media marketing

Το social media marketing είναι ένας ισχυρός τρόπος για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να προσεγγίσουν νέες προοπτικές και νέους πελάτες. Οι πελάτες σας αλληλεπιδρούν ήδη με τις επιχειρήσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων. Αν δεν μιλάτε απευθείας στο κοινό σας μέσω κοινωνικών πλατφορμών όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και το Pinterest, χάνετε! Το σωστό μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να φέρει αξιοσημείωτη επιτυχία στην επιχείρησή σας, δημιουργώντας αφοσιωμένους οπαδούς και πωλήσεις.

Πίνακας Περιεχομένων

Social Media Marketing 101: Τι είναι το Social Media Marketing;

Το μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων (social media marketing) ή SMM είναι μια μορφή ψηφιακού μάρκετινγκ. Περιλαμβάνει τη δημιουργία και τη διανομή περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι μάρκετινγκ της επιχείρησής σας. Το μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων περιλαμβάνει δραστηριότητες όπως: η δημοσίευση ενημερώσεων κειμένου, εικόνων, βίντεο και άλλου περιεχομένου που οδηγεί στην εμπλοκή του κοινού, καθώς και την χορηγούμενη διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα.

Σε αυτό το άρθρο:

Δημιουργήσαμε αυτόν τον οδηγό για να σας κάνουμε μια εισαγωγή στο μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων. Θα βρείτε συμβουλές μάρκετινγκ για την βελτίωση της παρουσίας της επιχείρησής σας στα social media.

Με αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να ξεκινήσετε την ανάπτυξη του δικού σας σχεδίου social media marketing. Αν πάλι δεν έχετε τον χρόνο ή την διάθεση να εμβαθύνετε στο μάρκετινγκ για τα κοινωνικά δίκτυα, μπορείτε να το αναθέσετε σε ένα Social Media Agency, όπως η DS Digital Services.

social media marketing, ψηφιακο μαρκετινγκ, social media, διαφήμιση

Κοινωνικά μέσα και μάρκετινγκ: Ξεκινήστε με ένα σχέδιο

Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία μιας εκστρατείας μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα, εξετάστε τους στόχους της επιχείρησής σας. Η εκκίνηση μιας εκστρατείας μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων χωρίς στρατηγική στο μυαλό σας, είναι σαν να περιπλανιέστε σε ένα δάσος χωρίς χάρτη. Ίσως να διασκεδάσετε, αλλά πιθανότατα θα χαθείτε.

Κάντε μερικές ερωτήσεις στον εαυτό σας για να καθορίσετε τους στόχους σας:

  • Τι ελπίζετε να επιτύχετε μέσω του μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων;
  • Ποιο είναι το κοινό-στόχος σας;
  • Πού βρίσκεται το κοινό-στόχος σας και πώς θα χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα;
  • Ποιο μήνυμα θέλετε να στείλετε στο κοινό σας με το social media marketing;

Επίσης, το είδος της επιχείρησής σας πρέπει να καθοδηγεί τη στρατηγική μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα.

Για παράδειγμα, μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου ή ένα ταξιδιωτικό γραφείο, που είναι εξαιρετικά οπτικά, μπορούν να αποκομίσουν τεράστια κέρδη από την ισχυρή παρουσία τους στο Instagram ή το Pinterest. Μια B2B(Business to Business) ή μία εταιρεία μάρκετινγκ μπορεί να δει μεγαλύτερα αποτελέσματα στο Twitter ή στο Linkedin.

 

Πώς το SMM μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε στους στόχους μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να βοηθήσει σε πολλούς στόχους, όπως:

  • Αύξηση επισκεψιμότητας στην σελίδα ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα
  • Δημιουργία ευκαιριών πώλησης
  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης
  • Βελτίωση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης με το κοινό σας

Όσο μεγαλύτερο και πιο αφοσιωμένο είναι το κοινό σας στα κοινωνικά δίκτυα , τόσο πιο εύκολο θα είναι να πετύχετε κάθε άλλο στόχο μάρκετινγκ! Ρίξτε μια ματιά στα άρθρα μας που αφορούν το πώς να μεγαλώσετε το κοινό και την αφοσίωση στα social media

Οι καλύτερες συμβουλές στο μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε με το μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα; Ακολουθούν μερικές συμβουλές μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης για να ξεκινήσετε τις εκστρατείες κοινωνικών δικτύων.

Σχεδιασμός περιεχομένου κοινωνικών δικτύων

  • Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η οικοδόμηση ενός σχεδίου μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων είναι απαραίτητη. Εξετάστε την αναζήτηση λέξεων-κλειδιών και κάντε έρευνα ανταγωνισμού για να βρείτε ιδέες περιεχομένου που θα ενδιαφέρουν το κοινό-στόχο σας. Τι κάνουν οι άλλες επιχειρήσεις του κλάδου σας για να προωθήσουν την αφοσίωση στα κοινωνικά δίκτυα;

Εξαιρετικό περιεχόμενο

  • Συνεπές με τους άλλους τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ, το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς όταν πρόκειται για το social media marketing. Βεβαιωθείτε ότι δημοσιεύετε τακτικά και προσφέρετε πραγματικά πολύτιμες πληροφορίες που οι ιδανικοί πελάτες σας θα βρουν χρήσιμες και ενδιαφέρουσες. Το περιεχόμενο που μοιράζεστε στα κοινωνικά σας δίκτυα μπορεί να περιλαμβάνει εικόνες, βίντεο, ενημερωτικά δελτία, οδηγίες και πολλά άλλα.

Συνεπής εικόνα της επιχείρησης

  • Χρησιμοποιώντας τα κοινωνικά δίκτυα για το μάρκετινγκ, η επιχείρησή σας μπορεί να προβάλει την εικόνα της σε διάφορες διαφορετικές πλατφόρμες. Κάθε πλατφόρμα έχει το δικό της μοναδικό περιβάλλον και ύφος. Η βασική ταυτότητα της επιχείρησής σας, είτε είναι φιλική, διασκεδαστική είτε αξιόπιστη, πρέπει να είναι συνεπής.

Προώθηση Περιεχομένου

  • Το μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων είναι ένα τέλειο κανάλι για να μοιράζεστε τα καλύτερα από την σελίδα και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με το κοινό σας. Μόλις δημιουργήσετε ένα κοινό στα κοινωνικά δίκτυα, θα μπορείτε να δημοσιεύσετε όλο το νέο σας περιεχόμενο και να βεβαιωθείτε ότι οι αναγνώστες σας μπορούν να βρουν αμέσως νέα στοιχεία. Επιπλέον, το εξαιρετικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περισσότερους οπαδούς. Είναι ένας εκπληκτικός τρόπος που το μάρκετινγκ περιεχομένου και το μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων ωφελούν ο ένας τον άλλο.

βιβλίο για Instagram

Μοιραστείτε χρήσιμα Links

  • Ενώ τα social media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αξιοποιήσετε το δικό σας μοναδικό, πρωτότυπο περιεχόμενο για να κερδίσετε τους οπαδούς, είναι επίσης μια ευκαιρία να συνδεθείτε με εξωτερικά άρθρα. Αν άλλες πηγές παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες που νομίζετε ότι το κοινό-στόχος σας θα απολαύσει, μην διστάσετε να συνδεθείτε με αυτές. Η σύνδεση με εξωτερικές πηγές βελτιώνει την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία και μπορεί να έχετε και μερικά backlinks ως αντάλλαγμα.

Παρακολούθηση ανταγωνιστών

  • Είναι πάντα σημαντικό να παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές. Μπορούν να σας παρέχουν πολύτιμα δεδομένα για την έρευνα λέξεων-κλειδιών και άλλες πληροφορίες για το μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων. Εάν οι ανταγωνιστές σας χρησιμοποιούν ένα συγκεκριμένο κανάλι μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης ή μια τεχνική που φαίνεται να δουλεύει γι ‘αυτούς, κάντε το ίδιο. Αλλά κάντε το καλύτερα!

Μετράτε την επιτυχία με τα Analytics

  • Δεν μπορείτε να προσδιορίσετε την επιτυχία των στρατηγικών μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων χωρίς να παρακολουθείτε δεδομένα. Το Google Analytics μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα μεγάλο εργαλείο μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων. Θα σας βοηθήσει να μετρήσετε τις πιο καλές τεχνικές social media marketing, καθώς και να καθορίσετε ποιες στρατηγικές δεν αποδίδουν. Συνδέστε τις ετικέτες παρακολούθησης στις εκστρατείες μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να μπορείτε να τις παρακολουθήσετε σωστά. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τα στατιστικά σε κάθε κοινωνική πλατφόρμα. Έτσι θα μάθετε ακόμα καλύτερα ποιο από το περιεχόμενο λειτουργεί καλύτερα με το κοινό σας.

Πώς να επιλέξετε τις καλύτερες πλατφόρμες για το μάρκετινγκ

Δείτε μια σύντομη επισκόπηση σχετικά με τον τρόπο χρήσης των κοινωνικών δικτύων για το μάρκετινγκ σύμφωνα με τη βάση και το περιβάλλον χρήστη της κάθε πλατφόρμας. Το κάθε κοινωνικό δίκτυο απαιτεί διαφορετική προσέγγιση, οπότε αναπτύξτε μια μοναδική στρατηγική προσαρμοσμένη για κάθε πλατφόρμα.

Χρησιμοποιώντας το Facebook για το Social Media Marketing

Χρησιμοποιώντας το Facebook για το μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων

Το απλό και φιλικό περιβάλλον του Facebook απαιτεί μια ενεργή παρουσία. Ξεκινήστε δημιουργώντας μια σελίδα Facebook. Θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στη διάταξη, καθώς το οπτικό στοιχείο αποτελεί βασική πτυχή της εμπειρίας του Facebook.

Διαβάστε και αυτό:To σωστό κοινωνικό δίκτυο για την επιχείρησή σας

Το Facebook είναι ένα κοινωνικό δίκτυο που οι χρήστες πάνε να χαλαρώσουν και να συνομιλήσουν με φίλους. Οπότε κρατήστε τον τόνο σας ελαφρύ και φιλικό. Και θυμηθείτε, η οργανική πρόσβαση στο Facebook είναι εξαιρετικά περιορισμένη. Γι αυτό εξετάστε μια αποδοτική στρατηγική διαφήμισης Facebook, η οποία μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο και στην οργανική παρουσία σας στο Facebook!

Χρησιμοποιώντας το Pinterest για το Social Media Marketing

pinterest social media marketing

Το Pinterest είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες τάσεις στο μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων. Η πλατφόρμα του Pinterest είναι ιδανική για το λιανικό εμπόριο. Αλλά ο καθένας μπορεί να επωφεληθεί από τη χρήση του Pinterest για social media marketing ή για διαφημίσεις που οδηγούν στην πώληση.

Το Pinterest επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προβάλλουν τις προσφορές προϊόντων τους, ενώ παράλληλα αναπτύσσουν την προσωπικότητα της επωνυμίας με εντυπωσιακά, μοναδικά pin. Κατά την ανάπτυξη της στρατηγικής Pinterest, θυμηθείτε ότι το κύριο ακροατήριο του δικτύου είναι γυναίκες. Αν αυτό είναι δημογραφικά το κοινό στόχος σας, χρειάζεστε μια παρουσία στο Pinterest! Δείτε το άρθρο μας για ένα επιτυχημένο προφίλ στο Pinterest και ξεκινήστε!

Χρησιμοποιώντας το Twitter για το Social Media Marketing

Χρησιμοποιώντας το Twitter για το Social Media Marketing

Το Twitter είναι το εργαλείο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων που σας επιτρέπει να μεταδώσετε τις ενημερώσεις σας. Ακολουθήστε άλλες επιχειρήσεις στον τομέα σας ή σε συναφείς τομείς και δώστε μια συνεχή ροή στο κοινό σας.

Ανακατέψτε τα επίσημα σας tweets σχετικά με τις προσφορές, τις εκπτώσεις και τα νέα σας με τα διασκεδαστικά tweets που δημιουργούν άλλες επιχειρήσεις. Να είστε προσεχτικοί με τα retweets. Oταν ένας πελάτης πει κάτι για σας, μην ξεχάσετε να απαντήσετε όταν είναι δυνατόν. Η χρήση του Twitter ως εργαλείο μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων περιστρέφεται γύρω από το διάλογο και την επικοινωνία. Γι ‘αυτό φροντίστε να αλληλεπιδράτε όσο το δυνατόν περισσότερο για να χτίσετε κοινό.

Χρησιμοποιώντας το LinkedIn για το Social Media Marketing

Χρησιμοποιώντας το LinkedIn για το Social Media Marketing

Το LinkedIn είναι ένας από τους πιο επαγγελματικούς ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. Οι Ομάδες LinkedIn είναι ένας εξαιρετικός χώρος για να ξεκινήσετε έναν επαγγελματικό διάλογο με ανθρώπους που βρίσκεται στον ίδιο κλάδο. Να δημιουργήσετε ένα μέρος για να μοιραστείτε περιεχόμενο με ομοϊδεάτες. Είναι επίσης εξαιρετικό για την ανάρτηση θέσεων εργασίας και τη γενική δικτύωση με εργαζομένους.

Ενθαρρύνετε τους πελάτες να δώσουν στην επιχείρησή σας μια σύσταση στο προφίλ LinkedIn. Οι συστάσεις κάνουν την επιχείρησή σας πιο αξιόπιστη για νέους πελάτες. Επίσης, περιηγηθείτε στην ενότητα Ερωτήσεις του LinkedIn. η παροχή απαντήσεων σας βοηθά να εδραιωθείτε και να κερδίζετε εμπιστοσύνη.

Χρησιμοποιώντας το Instagram για το Social Media Marketing

 Όπως στα περισσότερα κανάλια, οι χρήστες του Instagram το χρησιμοποιούν για να χαλαρώσουν και να συνδεθούν. Είναι οπτική πλατφόρμα οπότε θα πρέπει το οπτικό περιεχόμενο που παρέχετε να είναι εξαιρετικό, χρήσιμο και ενδιαφέρον για το κοινό σας.

Για το Instagram  έχουμε γράψει αρκετά άρθρα:

Σπουδαίο περιεχόμενο στο Instagram: 6 σούπερ οδηγίες

Tips για ένα εντυπωσιακό βιογραφικό στο Instagram

Λεζάντα στο Instagram: Ποιο είναι το ιδανικό μέγεθος για να είναι ελκυστική;

Στρατηγική Instagram marketing: Πως θα την πας στο επόμενο level

Χρησιμοποιώντας το Tik Tok για το Social Media Marketing

Τα τελευταία χρόνια το Τik Τok είναι από τα κοινωνικά δίκτυα που σημείωσαν τρομερή άνοδο! Είναι ξεκάθαρα οπτική πλατφόρμα και πλατφόρμα την οποία οι χρήστες προτιμούν για να διασκεδάσουν. Οπότε αν μπορείτε να δημιουργείτε βίντεο μικρής διάρκειας με χρήσιμο και διασκεδαστικό περιεχόμενο και το κοινό στο οποίο απευθύνεστε βρίσκεται εκεί, τότε go for it!

Βασική προϋπόθεση όποια πλατφόρμα και αν επιλέξετε είναι να παραμείνετε συνεπείς! Οπότε επιλέξτε με σύνεση!

Διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα για μικρές επιχειρήσεις

Ας δούμε την διαφήμιση στα social media κυρίως στα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα: το Facebook, το Twitter, το LinkedIn και το Instagram.

Δημιουργία αποτελεσματικών διαφημίσεων στο Facebook

Εάν γνωρίζετε πώς να το χρησιμοποιήσετε σωστά, το Facebook μπορεί να είναι μία από τις πιο ισχυρές πλατφόρμες διαφήμισης για την προώθηση της επιχείρησής σας. Και δεν είναι μόνο για την απήχηση της επωνυμίας . Ένα πολύ σημαντικό, επίσης, πλεονέκτημα είναι ότι το κόστος της διαφήμισης στο Facebook είναι προσιτό για όλους. Μπορείτε να κάνετε μια αποτελεσματική καμπάνια για να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας με ελάχιστο κόστος.

 

Περισσότερη βοήθεια για το Social Media Marketing

 

10 ιδέες social media marketing που μπορείτε να κάνετε σε 15 λεπτά – Λίστα των στοιχείων δράσης που μπορείτε να κάνετε σε 15 λεπτά, για να αυξήσετε την παρουσία της επιχείρησης στα social media:

Top 5 πιο αποτελεσματικά κοινωνικά δίκτυα για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας – Αυτά που θα σας βοηθήσουν να διαφημίσετε την επιχείρησή σας ή το e-shop σας με επιτυχία.

Προωθήστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στα Social Media σε 5 βήματα – Οι καλύτερες συμβουλές για την προώθηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στο Facebook και το Instagram.

 Εάν χρειάζεστε βοήθεια στο social media marketing της επιχείρησής ή γενικά στην προβολή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας! Στην DS Digital Services , έχουμε μια έμπειρη ομάδα μάρκετινγκ για να σας βοηθήσουμε να διαχειριστείτε τα κοινωνικά δίκτυα και να διαφημίσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Μην περιμένετε, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!

Ακολουθήστε μας σε Facebook και Instagram ώστε να μαθαίνετε τα πάντα γύρω από τα social media πρώτοι!

Πως θα αποκτήσεις περισσότερους followers

Μοιράσου αυτό το άρθρο
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Σχετικά άρθρα

Απόκτησε το ΔΩΡΕΑΝ e-book για να πουλάς online

Σε αυτό το δωρεάν e-book θα βρεις:

Γιατί δεν πουλάει το shop μου; - Πώς να πουλάς Online